И аз да се включа, току виж науча нещо за маслените помпи.През лятото съм ударил(и вдлъбнал) картера при някой рибарски оф роуд, по това време някъде затракаха и хидравличните повдигачи.Есенес ми светна лампата за налягане на маслото. на собствен ход се добрах до сервиз, изчукаха картера(смукатела на помпата се беше отбелязал от вътрешната страна), сглобиха я, но за да подкачи масло, се наложи майстора да пълни помпата с грес. След два три дена започна да си гасне нормално, лампата за налягането.Миналата седмица спря да гасне, само след форсиране до към 3-4000 оборота.Смених биелни и основни лагери(2 биелни бяха останали без мекия слой и един основен, шийките на вала-здрави).Сега не чукат повдигачи, обаче при студен двигател лампата не гасне без форсиране, при загрял двигател до 5-10мин. след изключване гасне веднага.Ако престои 30 мин. пак със форсиране.Налягането на маслото не е мерено, поради липса в бургаска област на накрайник с конусна нецолова резба.дори в сервиза на Мерцедес и Мицубиши в Бургас. Датчика е у ред според компютъра, остават вариантите-гарнитура между смукателната тръба и помпата, износени зъби на помпата(във Варна предлагат двете зъбчатки за 300лв.).Има ли други варианти? Някой шибър да изпълнява роля задържане на маслото да не изтича от зоната на нагнетяване, знам че има някаква турбоджаджа(ГДИ), дето връща(и май нагнетява) недоизгорелите газове обратно в горивните камери, пък чета че турбото е свързано с налягането на маслото. Някакви идеи.Маслото е 10дабъл у 40, измислена марка от варел(там дето ми сложиха по голям по габарити филтър, завит насила, и на втория ден изтече маслото, добре че се чу звук като на автомивка, та загасих двигателя веднага :icon_n_king: А, сложих и присадка, преди смяната на лагерите, някаква керамична, космическа.Марк извинявай че съм в темата ти, дано съм полезен със зъбчатките във Варна.Може да има и за Вагон. P.S. моята е Спейс Стар -1,8 ГДИ(мислех, че качих снимка под нейма,но нещо не се е получило :icon_n_hands:)