Премини към съдържание

vekil

Потребител
  • От него общо

    34
  • Регистрация

  • Беше тук

За vekil

  • Рожден ден 07/25/1966

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Мицубиши Спейс Стар 1,8GDI

vekil's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Е, ако можех да прецаквам, щях да си купя Грандис.
  2. Къде го тоя клапан? Как изглежда?Добре сте в Пловдив и София, пък тук, мъка.Изкараме някой лев лятото, и го оставяме в горубляне.Добре че избягвам перничани.
  3. Някъде четох, допустимо разстояние между зъбчатките 0,15мм, между зъбите и корпуса на помпата -0,2мм(приблизително).Ако има хлабини в помпата, ще влияят в режим налягане, в режим покой дали ше изтече маслото през 0,1мм или 0,4мм в затворена система няма значение.Къде може да е отворена системата и да влияе, при тия тесни магистрали?Клапана за високо налягане(май е близо до помпата) ако е отворен, ще влияе на налягането и ще чукат повдигачи.Ако напълня картера до нивото на помпата?какво ще стане?
  4. Спорим с моя майстор, над помпата налягането не трябва да се губи след нощувка, а преди помпата?Ако маслото изпразва смукателя, така или иначе, първите обороти на помпата ще са във въздух, докато създаде вакуум и да засмуче масло.Тоест и в смукателя маслото трябва да не изтича. Гледах при други марки има някаква метална мембрана(диафрагма) на фунията на смукателя, която са прибира при първоначално всмукване от помпата, знам ли...Едва ли помпата може да нагнети въздух.
  5. Изгасне ли, повече не светва, пробвах я на ръчна, до принудително изгасване на двигателя, примигва и изгасва в момента на изгасване на двигателя.На, примерно, 80 оборота.
  6. Утре се каним да клепаме със силикон гарнитурата, и евентуални отчупвания между смукатела, помпата и въобще около фланеца.
  7. И аз да се включа, току виж науча нещо за маслените помпи.През лятото съм ударил(и вдлъбнал) картера при някой рибарски оф роуд, по това време някъде затракаха и хидравличните повдигачи.Есенес ми светна лампата за налягане на маслото. на собствен ход се добрах до сервиз, изчукаха картера(смукатела на помпата се беше отбелязал от вътрешната страна), сглобиха я, но за да подкачи масло, се наложи майстора да пълни помпата с грес. След два три дена започна да си гасне нормално, лампата за налягането.Миналата седмица спря да гасне, само след форсиране до към 3-4000 оборота.Смених биелни и основни лагери(2 биелни бяха останали без мекия слой и един основен, шийките на вала-здрави).Сега не чукат повдигачи, обаче при студен двигател лампата не гасне без форсиране, при загрял двигател до 5-10мин. след изключване гасне веднага.Ако престои 30 мин. пак със форсиране.Налягането на маслото не е мерено, поради липса в бургаска област на накрайник с конусна нецолова резба.дори в сервиза на Мерцедес и Мицубиши в Бургас. Датчика е у ред според компютъра, остават вариантите-гарнитура между смукателната тръба и помпата, износени зъби на помпата(във Варна предлагат двете зъбчатки за 300лв.).Има ли други варианти? Някой шибър да изпълнява роля задържане на маслото да не изтича от зоната на нагнетяване, знам че има някаква турбоджаджа(ГДИ), дето връща(и май нагнетява) недоизгорелите газове обратно в горивните камери, пък чета че турбото е свързано с налягането на маслото. Някакви идеи.Маслото е 10дабъл у 40, измислена марка от варел(там дето ми сложиха по голям по габарити филтър, завит насила, и на втория ден изтече маслото, добре че се чу звук като на автомивка, та загасих двигателя веднага :icon_n_king: А, сложих и присадка, преди смяната на лагерите, някаква керамична, космическа.Марк извинявай че съм в темата ти, дано съм полезен със зъбчатките във Варна.Може да има и за Вагон. P.S. моята е Спейс Стар -1,8 ГДИ(мислех, че качих снимка под нейма,но нещо не се е получило :icon_n_hands:)
  8. vekil

    Икономично шофиране

    Машинката е уникална, и това че е непозната не значи че е сложна, напротив.На техпреглед вече се отказаха да мерят вредните емисии, защото апаратурата не отчита такива.Единственото притеснение е компютърния блок, но пък е от най добрите компютри...Пък и Мерцедес поеха сервизното обслужване, това значи скъпо но рядко посещение в чистилището.А нашего брата бързо разгадаха мистериите и стана и евтино.
  9. Каква е темата, да скокна и аз :icon_drunk: .Пък и да се запиша в клуба.Преди не успях поради несериозност.
  10. vekil

    За справка...

    По бензиностанциите специалистите не са чували за 10W-40 пълна синтетика и ме изпращат със присмех. В OMV си купих масло за двигатели със директно впръскване (заболя ме сърцето :rtfm: ), слагах 0, 5, сега съм с 10W-40 полусинтетика с някакви почистващи свойства май на Кастрол, ефект йок. :icon_crying: По пощата става ли? За 1,8 GDI Space star 2002 (двигател от '99г), ще изпратя номера де. Далече ми е София.
  11. vekil

    Икономично шофиране

    4,9 извън градско(до 110км/ч, 2900 оборота, 7, 6 градско и 8 магистрално(160км/ч средна скорост и яко ефектни изпреварвания.),със семейна кола без семейството.
  12. vekil

    За справка...

    В моята книжка не пише какво трябва да е. Пише - според класификациите. Пък и първите три годинки са изпуснати.
  13. Карай да върви.Разбрахме идеята...
  14. vekil

    За справка...

    Няма ли кардинално решение на проблема? :icon_crying: Явно се задържа някаква гъста емулсия в повдигачите и конвенционалните методи за почистване не я почистват (може би поради различната плътност на почистващите препарати спрямо потенциала за нагнетяване на маслената помпа). Не съм специалист, просто проверявам за нови иновационни решения, а не познатото и болезнено -"смяна". Не е нормално да сменям повдигачи на 5-6 годишна кола. А те чукат от 3 години. Ако ги бях сменил 2005, сега трябваше да повтарям операцията ли? . Няма ли някъде разрез на тия лифтърси? А "котето" не е за моята кола. От него кашля и излиза черен дим от ауспуха.
×
×
  • Създаване...