DOOJ Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 Ok но като я поизмия че е малко мръсничка :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MRENKU Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 По добре го свали и го почисти.Благодаря на всички за съветите.Свалих го и се оправи за малко,но заваля и не успях да го разглобя и почистя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DOOJ Публикувано 21 септември 2012 Сподели Публикувано 21 септември 2012 Благодаря за пожеланията колега VenciTTНяма как да ме збъркаш! Моето е тъмно синьо с велико-търновска регистрация Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido11 Публикувано 22 септември 2012 Сподели Публикувано 22 септември 2012 Здравейте , карам Spase Star 1,6 бензин. от 2003 г. Много добър автомобил. В момента е почти 200х.км. От няколко месеца свети ЧЕКа, без да се чувства повишен разход . Моля помогнете с мнение , а може и да подскажете специалисти в район Варна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Epenkoff Публикувано 27 септември 2012 Сподели Публикувано 27 септември 2012 Здравейте колеги, преди 6 часа се сдобих със Спейс Стар.Случайно поподнах на Мицубиши. То не гледах Зафира, Мазда Премаси, Хюндай Матрих,и разни дизелови комбита за около 3-4к лева.Досега съм карал почти само служебни коли-последната- нова баничарка. Спейса ми направи добро впечатление 1,3 бензин 2002г, 105000км /уж де-както казваше Тато навремето/. Есктра семейна кола, пък става малко и за работа. Сгъването на задните седалки и равния излаз на пода назад ми дават удобствата на "баницата". Препоръчайте ми откъде да започна с проверки и ремонти. Засега съединител отделя високо и не работи екран на борд-комп и осветление фоново на таблото /знаци за мигачи и прочие сигнали си ги има/. Доколкото четох /набързо/ форума, знам , че не е с оригинално радио и това може да е проблем. От баничарката съм се напатил от скъсани жила на съединител. Аз си ги представям нещата така: масло ск. кутия, горивен филтър, масло е сменено /продавача от автокъщата ми е малко познат/, после какво?... От няколкото часа каране виждам разликата в тиха и стегната возия ,спрямо предишните, които съм карал Партнер, Ланос, Корса 2006, Фелиция комби,и личен Ескорт. Дано да се видя с хубава и удобна кола, без да я гледам с финансово страхопочитание. Поздрави на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 28 септември 2012 Сподели Публикувано 28 септември 2012 Честитито колега.Добре дошъл в отбора.Пожелавам безаварийно да си ползваш придобивката. На първо време направи обслужшане на :mitsu-smiley:, а именно смяна на консумативите (масла, ремъци, ролки, свещи и т.н). После е лесно караш и четеш раздела за Спейса във форума. Ако имаш въпроси колегите ще се отзоват на помощ. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko77 Публикувано 23 октомври 2012 Сподели Публикувано 23 октомври 2012 (редакция) Здравейте колеги,от днес и аз съм от вашия отбор.След дълго търсене вече съм собственик на space star 1.6 2002г.Първите впечатления ми са много добри,но тепърва ми предстои да го опозная по-добре.Доверих се на вашите мнения за което съм благодарен. Редактирано 23 октомври 2012 от Ilko77 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
non4o xristev Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 Привет.Несъм си и представял някога че ще си взема спеис стар ,но в края на месеца това ще стане. 1.6 2005г с газ.Страшно ми хареса и нямам търпение да я взема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen75 Публикувано 18 януари 2013 Сподели Публикувано 18 януари 2013 Здравейте ! Днес се регистрирах във форума и имам запитване към всички вас, притежатели на "Mitsubishi Space Star GDI 122 к.с." : Каква марка масло да налея за смяна(134000 км.)? А, и мога ли да сложа газов инжекцион и какви проблеми могат да ме очакват ? Предварително ви благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 18 януари 2013 Сподели Публикувано 18 януари 2013 (редакция) Здравейте ! Днес се регистрирах във форума и имам запитване към всички вас, притежатели на "Mitsubishi Space Star GDI 122 к.с." : Каква марка масло да налея за смяна(134000 км.)? А, и мога ли да сложа газов инжекцион и какви проблеми могат да ме очакват ? Предварително ви благодаря. Здравей колега,след като си регистриран, влизаш в раздела Space / Grandis и горе в търсачката на български търсиш по ключова дума каквото те интересува. Ще останеш учуден колко пъти сме дъвкали и разтягали лукуми една и съща тема ;) Отностно ГИ, добре би било преди покупката да се позаинтересуваш може ли. Ако вече е късно, за съжаление не може.Поздрави Редактирано 18 януари 2013 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen75 Публикувано 19 януари 2013 Сподели Публикувано 19 януари 2013 Здравей колега,след като си регистриран, влизаш в раздела Space / Grandis и горе в търсачката на български търсиш по ключова дума каквото те интересува. Ще останеш учуден колко пъти сме дъвкали и разтягали лукуми една и съща тема ;) Отностно ГИ, добре би било преди покупката да се позаинтересуваш може ли. Ако вече е късно, за съжаление не може.Поздрави[/quote /]Та, не разбрах ГИ може или неможе да се сложи, защото търсих във форума и точно за моя модел не успях да намеря нищо. Четох за някакъв Милен, който разбира от Mitsubishi-та, ако може евентуално някои да ми каже как мога да се свържа с него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 20 януари 2013 Сподели Публикувано 20 януари 2013 Не може да се сложи газ колега или поне не с нормален газав инжекцион има вече модели които ги поставят но до колкото знам струват към 2000лв.Иначе връзка с милен 0889 755 500 мисля че ще ти помогне на 100 % за твоята кола.Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Галио Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 Колега Пламен 75 и аз карам спеис стар ГДИ ,значи налял съм масло 5W40 и нямам проблем с него ,за газта няма как да стане на тоя двигател. но ако всичко ти е наред разхода не е много (градско 9,0 до 9, 5 ) и (извън градско 6 до 6,5 на 100км) с около 100 км в час Здравейте ! Днес се регистрирах във форума и имам запитване към всички вас, притежатели на "Mitsubishi Space Star GDI 122 к.с." : Каква марка масло да налея за смяна(134000 км.)? А, и мога ли да сложа газов инжекцион и какви проблеми могат да ме очакват ? Предварително ви благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoev_ivo Публикувано 7 февруари 2013 Сподели Публикувано 7 февруари 2013 (редакция) Здравейте на всички! С интерес чета вашите мнения ,а и все по-често обявите за Mitsubishi Space Star 1.3 .Бих искал да ви попитам каква е разликата между 1999,2000,2001 година на производство на модела и ако има разлика кой бихте ми препоръчали? Благодаря ! Редактирано 7 февруари 2013 от stoev_ivo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 7 февруари 2013 Сподели Публикувано 7 февруари 2013 Здравейте на всички! С интерес чета вашите мнения ,а и все по-често обявите за Mitsubishi Space Star 1.3 .Бих искал да ви попитам каква е разликата между 1999,2000,2001 година на производство на модела и ако има разлика кой бихте ми препоръчали? Благодаря ! Здравей колега,Важното е че си харесал модела, а на какъв ще попаднеш си е финансови възможности и късмет. Това, че първите двигатели са повече к.с, а в последствие намалени с 4 такива, няма голяма разлика поне за мен. Мицку си е Мицку. Разлики търси в интериора като ниво на оборудване (подгряващи седалки, 4-ри уреда на таблото вместо само 2, джойстиче за регулиране на външните странични огледала) и т.н. Колата си има стандартните екстри (отличен климатик климатик и парно, хидравлика волан, ел.стъкла и бордови компютър). На каквато и година да се спреш обаче не ще избегнеш и е много вероятно след време да смениш: съединител, предни макферсони и такива амортисьори. Но не се плаши и се хващай и ти на хорото. Ние отдавна сме там ;)Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoev_ivo Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Здравей колега,Важното е че си харесал модела, а на какъв ще попаднеш си е финансови възможности и късмет. Това, че първите двигатели са повече к.с, а в последствие намалени с 4 такива, няма голяма разлика поне за мен. Мицку си е Мицку. Разлики търси в интериора като ниво на оборудване (подгряващи седалки, 4-ри уреда на таблото вместо само 2, джойстиче за регулиране на външните странични огледала) и т.н. Колата си има стандартните екстри (отличен климатик климатик и парно, хидравлика волан, ел.стъкла и бордови компютър). На каквато и година да се спреш обаче не ще избегнеш и е много вероятно след време да смениш: съединител, предни макферсони и такива амортисьори. Но не се плаши и се хващай и ти на хорото. Ние отдавна сме там ;)ПоздравиНаправи ми впечатление ,че един от най-честите проблеми е със съединителя.Та се питам колко ли често би изникнал след евентуална една такава смяна :icon_blush: !? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Привет колега, относно съединителя - от както съм купил Звездичката ми казаха че скоро ще ми е за смяна съединителя.... Ами вече към 15 хил.км.съм навъртял и още съм с него, вярно че съвсем скоро ще му е смяната , но не се знае колко... Може би всичко зависи от качеството на материала и от начина на каране все пак... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Направи ми впечатление ,че един от най-честите проблеми е със съединителя.Та се питам колко ли често би изникнал след евентуална една такава смяна :icon_blush: !? Ако приемем, че в зависимост от стила на предишно каране и тежестта на колата, един съединител би изкарал 120к-150к, то го сменяш веднъж завинаги, ако планираш колата да е твоя още 10г и да минаваш по 10к на година. Сумата на съединителя не е фрапираща между 250-350 лв за комплект. Известно неудобство е че при смяната му се източва маслото в скоростите. После не е препоръчително да го сипваш отново това, т.е. обслужваш още 1 възел от 3,4л масло. А неудобство се явява факта, че е строго задължително при първоначалното обслужване на колата това масло да се смени (105к/7г). И ако на съединителя ти му дойде времето както на мен на 5-6-тия месец от покупката, то ще дублираш разхода ти за масло на скоростите. След съединителя родните ни пътища с павета разбиха тотално единият ми макферсон и за нещастие след ремонта му след 1 седмица изтърва и преден амортисьор изведнъж. Затова моя бъдещ съвет е след време при финансови възможности да се сменят наведнъж макферсоните+амортисьорите наведнъж. Парите така и така се дадоха, но си е неудобство - спиране на 2 пъти колата по времето на ремонтите.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoev_ivo Публикувано 9 февруари 2013 Сподели Публикувано 9 февруари 2013 Ако приемем, че в зависимост от стила на предишно каране и тежестта на колата, един съединител би изкарал 120к-150к, то го сменяш веднъж завинаги, ако планираш колата да е твоя още 10г и да минаваш по 10к на година. Сумата на съединителя не е фрапираща между 250-350 лв за комплект. Известно неудобство е че при смяната му се източва маслото в скоростите. После не е препоръчително да го сипваш отново това, т.е. обслужваш още 1 възел от 3,4л масло. А неудобство се явява факта, че е строго задължително при първоначалното обслужване на колата това масло да се смени (105к/7г). И ако на съединителя ти му дойде времето както на мен на 5-6-тия месец от покупката, то ще дублираш разхода ти за масло на скоростите. След съединителя родните ни пътища с павета разбиха тотално единият ми макферсон и за нещастие след ремонта му след 1 седмица изтърва и преден амортисьор изведнъж. Затова моя бъдещ съвет е след време при финансови възможности да се сменят наведнъж макферсоните+амортисьорите наведнъж. Парите така и така се дадоха, но си е неудобство - спиране на 2 пъти колата по времето на ремонтите.ПоздравиБлагодаря ви колеги за изчерпателните мнения ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benquick Публикувано 9 февруари 2013 Сподели Публикувано 9 февруари 2013 Здравейте, марката е нова за мен, но съм харесал Mitsubishi Space star family 1.9DID 75kw family 2002г. Дали може някой съвет или насоки? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 9 февруари 2013 Сподели Публикувано 9 февруари 2013 Здравейте, марката е нова за мен, но съм харесал Mitsubishi Space star family 1.9DID 75kw family 2002г. Дали може някой съвет или насоки? Здравей колега. Колеги притежатели на такъв дизелов Мицку биха споделили в дълбочина впечатленията си. Това което е видно за него е дизеловият двигател на Renault и ръчната скоростна кутия (някаква съвместна разработка Renault-Volvo).Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoev_ivo Публикувано 10 февруари 2013 Сподели Публикувано 10 февруари 2013 Здравей колега. Колеги притежатели на такъв дизелов Мицку биха споделили в дълбочина впечатленията си. Това което е видно за него е дизеловият двигател на Renault и ръчната скоростна кутия (някаква съвместна разработка Renault-Volvo).ПоздравиВчера обиколих Дупница,за мое учудване само 2 коли Space Star 1.3i 16v! Едната човека я запали ,държеше 1500 оборота през може би 5-те минути през ,които работи.2002г.,изглеждаше добре с леки външни забележки,нищо фрапиращо според мен.Каза ,че по-малко от 3000лв не може да ми я даде.Как мислите регистрация ,цялостно обслужване и един газов инжекцион колко ли ще ми се върже? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 10 февруари 2013 Сподели Публикувано 10 февруари 2013 (редакция) .Как мислите регистрация ,цялостно обслужване и един газов инжекцион колко ли ще ми се върже? :icon_hmm: Регистрация в КАТ + аптечка е под 100 лв. Гражданска около 170 лв. В напълно средни рамки първоначалното обслужване (3 ремъка+ролка; масло: двигател, скорости, хидравлика, спирачки; антифриз) + труд си е около 500 лв. ГИ варира, но сложи средно 1000 лв. Гуми, стенд преден мост + каквито ремонти се обадят в последствие са като си поемеш въздух след покупката :icon_bye: Поздрави Редактирано 10 февруари 2013 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 10 февруари 2013 Сподели Публикувано 10 февруари 2013 Регистрация в КАТ + аптечка е под 100 лв. Гражданска около 170 лв. В напълно средни рамки първоначалното обслужване (3 ремъка+ролка; масло: двигател, скорости, хидравлика, спирачки; антифриз) + труд си е около 500 лв. ГИ варира, но сложи средно 1000 лв. Гуми, стенд преден мост + каквито ремонти се обадят в последствие са като си поемеш въздух след покупката :icon_bye: Поздрави Забрави еко таксата 240-270лева така 2000 лева може и да не ти стигнат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
merani Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Здравейте ! Нов съм във форума, но от 10 дни и аз съм собственик на Mitsubishi Space Star 1.3 2000 г. Прочетох доста полезни неща от форума, но при опит да изтегля ръководство на български файловете липсват. Молбата ми е ако може някой да посочи от къде мога да го намеря. Благодаря предварително ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.