Абе скоро смених предните накладки и не се оправи. Интересното е че на свободна веднага изчезва. При колегата с неравностите най вероятно е биалетки. Почнах да се съмнявам в скоростната кутия. Изчезва и когато съм на скорост и пусна гаста. Ще сменям тези дни пак едно каре да видим :(
Но интересното е че понякога го има на трета на по големите обороти. А на четвърта и пета си го има постоянно като тропка с едно темпо не зависи от скоростта???
От къде? От амортисьорите ли? Здрависа но им махнах манщоните заото се бяха съдрали и паднали на самия амортисьор. А тампоните на двигателя са ми здрави. Даже мислех че са закъсани и намерих 2 здрави втора ръка и сега имам 2 горница. на скоростната кутия отгоре има ли тампон? Под въздушният филтър? Все се каня да изляза и да я разхвърлям ама сега ми е студено :icon_blush:
Здравейте колеги. Имам едно питане и дали някой се е сблъсквал с него! Преди години си взех моето Спейс Старче и още при купуването на 4-5 се чуваше едно потропване отпред. Направих го на корите от долу. Да ама не. Стегнах ги всичките в последствие ги изгубих половината. Но останалите са стегнати здраво. Смених тампоните на биалетките ( даже сложих полиретанови ) Смених шарнири, външни вътрешни карета и какво ли още не. Не съм сменял тампоните на торсионната щанга. Смених кормилни накрайници но не. Тропкането си го има. дори когато понатискам газта се появява и на трета на по големите обороти. И го има само на скорост. Интересното е че с забързването на скоростта не се забързва и честотата му а си остава същата. Аааа смених и предните накладки. Има го и с зимните гуми с ламаринените джанти и с летите джанти с летните гуми. Дайте някой съвет моля Някой не се ли е сблъсквал с това???
Колеги намерих на 115лв. оригинален преден тампон. Поне на мен ми трябва само преден но се чака 1-2 седмици за доставка. Ако някой иска мога да попитам и за другите
Здравей колега по обявите за Спей стара търся си заден десен стоп с бялото стъкло на мигача и за дизеловия двигател маркуча които изиза от турбината и отива към интерколера ( под 90 градуса е и е дълак около 30см.)
При мен се оказа Г-образния маркуч, който идва от студения охлюв на турбината към интерколерната тръб. А ЕГР-а си е ок Но поне го изчистих и сега е ок. А сега някой ако може да ми помогне и да ми каже къде да си намеря такъв маркуч. Че търсих в нета ама нещо не мога да намеря. Или да си търся втора употреба ???
Аааа омасляването си го знам от къде е! Не е от турбината. А от клапана отгоре на ЕГР.а Трябва да сменя о-пръстена но не можах да намеря такъв. Днес като свалях ЕГР-а и сцепих един обикновен О-пръстен на 2 и подложих едната част на оригиналния