stoychoo Публикувано 22 декември 2011 Сподели Публикувано 22 декември 2011 Здравейте наскоро си купих мицубиши сейс стар но имам проблем с централното заключване само със заключването отключва без проблеми казаха ми че ще го оправят ама не знаят къде е интерфейса някой не знае ли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 22 декември 2011 Сподели Публикувано 22 декември 2011 Диагностичният куплунг се намира точно под стойките са чаши пред скоростния лост.Внимателно се издърпва пластмасовия елемент и се вижда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 22 декември 2011 Сподели Публикувано 22 декември 2011 Айде пък и ако го оправят през интерфейса да почерпиш.......Сто пъти по добре ще е да си свалят схемите и да мислят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 22 декември 2011 Сподели Публикувано 22 декември 2011 Бе те май за модула на централното питат, ама... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steis Публикувано 25 декември 2011 Сподели Публикувано 25 декември 2011 Здравеите колеги вчера си капарирах едно спеис старче 1.3 2000г но саединителя отделя много горе от авто салона ме уверяжат че не е саморегулиращ се и щели да го регулират ама ми се сртува че ме връткат може ли някои да ме светне така ли е.Другия въпрос ми е в кои сервис в Пловдив да ида да я погледнат на 28 12 2011 трябва да ида да си я зема.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekos Публикувано 25 декември 2011 Сподели Публикувано 25 декември 2011 Здравеите колеги вчера си капарирах едно спеис старче 1.3 2000г но саединителя отделя много горе от авто салона ме уверяжат че не е саморегулиращ се и щели да го регулират ама ми се сртува че ме връткат може ли някои да ме светне така ли е.Другия въпрос ми е в кои сервис в Пловдив да ида да я погледнат на 28 12 2011 трябва да ида да си я зема.Благодаря предварително. Свържи се с Milen_z. Той ти е от града и определено разбира от Mitsubishi. А за съединителя и моя отделя горе, но да чукна на дърво година и половина карам така и няма проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 25 декември 2011 Сподели Публикувано 25 декември 2011 Свържи се с Milen_z. Той ти е от града и определено разбира от Mitsubishi. А за съединителя и моя отделя горе, но да чукна на дърво година и половина карам така и няма проблем. Колегата е прав, свържи се с Milen_z, моят съединител също отделя горе, но ми казаха, че е само регулиращ - не могат да го регулират от сервиза, или не е желателно - не знам точно. Предупредиха ме да имам в предвид една смяна на съединител, но все още си карам така няколко месеца, няма проблеми (да чукна на дърво ;) )Според мен по добре да не ти го пипат преди да се посъветваш с колегата Milen_zПоздрави!и да се похвалиш после Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 25 декември 2011 Сподели Публикувано 25 декември 2011 (редакция) Аз пък съветвам колегата (добре дошъл във форума ;) ) да се настрои психически за смяна на съединител. И моя отделяше горе, натягаха го, натягаха го и накрая реших че искам от колата перфекционизъм. Какво се оказа: Феродовия свършил тотално, претискателният диск целият надран, а аксиалният лагер почти разбит. Ситуацията е аналогична с горивният филтър. Време му е да се смени и трябва да се направи (колата е над 120000км). Колкото до съединителя, да не е свършил света, отделяш 300-400 лв и знаеш, че го сменяш веднъж завинаги. Дали ще е сега или след 1г, все ще дойде това време. Опасното е през това време да не се надере маховика. Колкото до претискателният диск той е мъничък колкото една средно голяма чиния. Като се има в предвид тежестта на Мицку и навъртените със сигурност над 100000км, диагнозата е ясна - време му е. И още нещо, по каталог маслото в скоростите се сменя на 105000км/7г (което събитие дойде по напред). Когато се сваля съединителя се свалят и скоростите и после е перфектният момент да си смениш и маслото там, защото не побира малко (3,4л) ] и ще надуе сметката. :icon_bye: Поздрави колега и гледай смело в бъдещето. Редактирано 25 декември 2011 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 декември 2011 Сподели Публикувано 25 декември 2011 Аз пък съветвам колегата (добре дошъл във форума ;) ) да се настрои психически за смяна на съединител. И моя отделяше горе, натягаха го, натягаха го и накрая реших че искам от колата перфекционизъм. Какво се оказа: Феродовия свършил тотално, претискателният диск целият надран, а аксиалният лагер почти разбит. Ситуацията е аналогична с горивният филтър. Време му е да се смени и трябва да се направи (колата е над 120000км). Колкото до съединителя, да не е свършил света, отделяш 300-400 лв и знаеш, че го сменяш веднъж завинаги. Дали ще е сега или след 1г, все ще дойде това време. Опасното е през това време да не се надере маховика. Колкото до претискателният диск той е мъничък колкото една средно голяма чиния. Като се има в предвид тежестта на Мицку и навъртените със сигурност над 100000км, диагнозата е ясна - време му е. И още нещо, по каталог маслото в скоростите се сменя на 105000км/7г (което събитие дойде по напред). Когато се сваля съединителя се свалят и скоростите и после е перфектният момент да си смениш и маслото там, защото не побира малко (3,4л) ] и ще надуе сметката. :icon_bye: Поздрави колега и гледай смело в бъдещето. :good: :good: Само да добавя е съединителя ви е 205 мм диаметър, и на такава кола като вашите ,120-150 хил.км. пробег са му дошли вече в повече......т.е. трябва да се смени...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steis Публикувано 26 декември 2011 Сподели Публикувано 26 декември 2011 Благодаря на всички.Като я взема ще се свържа с Milen_z.От утре и аз сам със звездичка и се надявам че направих правилния избор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
magnatt Публикувано 28 декември 2011 Сподели Публикувано 28 декември 2011 Благодаря на всички.Като я взема ще се свържа с Milen_z.От утре и аз сам със звездичка и се надявам че направих правилния избор Честито колега!Добре дошъл в отбора.Автомобила е много приятен а Milen_z и момчетата няма да те подведат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plam1971 Публикувано 29 декември 2011 Сподели Публикувано 29 декември 2011 Привет на всички колеги и от мен!Аз съм повече от четящите форумци,рядко пиша. Затова извинете, ако днес съм многословен.Днес стават две години от покупката и експлоатацията на моя Спейс стар 1.3,1999г. Трябва да ви кажа, че благодарение на този форум се запознах с модела, доверих се на отзивите на колегите и така след недълго търсене го купих.Може би ще се повторя с много колеги, но впечатленията ми от качествата на атомобила са много ласкави.Никакви проблеми 2 години, само смяна на консумативи.Лесно управление, маневреност,стабилност на пътя,здравина,нисък разход- какво повече да се желае?На всеки въпрос относно автомобила съм намирал отговор в този чудесен форум.Ръководства, схеми, препоръки и съвети от знаещите и можещи колеги-ползвал съм се от всичко това, за което-Благодаря! :icon_thumbup: Е, сега ми предстои смяна на съединител, но нормално - 153 000 км, а отдавна показваше характерните признаци. Мисля да се доверя на Aisin, а и колегата mitsu13 предлага добра цена за него. Тук, в Търново, все повече звездички се срещат по улиците, с някои от колегите се запознах и си помагаме кой с каквото може. Е,това от мен и много километри безаварийно каране с :mitsu-smiley: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko_57 Публикувано 1 януари 2012 Сподели Публикувано 1 януари 2012 Честита нова 2012 година на всички.Собственик съм от 22.12.2011 год. на спейс стар 1,3-2000 г.Впечатленията ми са толкова малко за това кратко време,че в момента само чета и ползвам съвети за което благодаря.За сега толкова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimir25 Публикувано 15 януари 2012 Сподели Публикувано 15 януари 2012 (редакция) Здравейте колеги , има един въпрос към вас ако някой разбира повече Купих си Спейс стар 99г. 1.3 мотор ,смених му маслото и от сервиза ми казах че събрала 2л и 700 грама , а в ръководството на колата пише, че събира 3.500л., и ме съмнява да не е сменен нивопоказателя за масло ,някой знаели колко трябва да е дълъг. Аз измерих моя е 466мм от капачката до края !!! Лампата за масло не свети , но все пак ми е малко чудно да събере 2.700л. Ако някой може да ми помогне със съвет ще съм благодарен!!! :rulez: Като цяло съм много доволен от автомобила, добър разход стабилна е на пътя ... :rulez: Редактирано 15 януари 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 15 януари 2012 Сподели Публикувано 15 януари 2012 Здравейте колеги , има един въпрос към вас ако някой разбира повече Купих си Спейс стар 99г. 1.3 мотор ,смених му маслото и от сервиза ми казах че събрала 2л и 700 грама , а в ръководството на колата пише, че събира 3.500л., и ме съмнява да не е сменен нивопоказателя за масло ,някой знаели колко трябва да е дълъг. Аз измерих моя е 466мм от капачката до края !!! Лампата за масло не свети , но все пак ми е малко чудно да събере 2.700л. Ако някой може да ми помогне със съвет ще съм благодарен!!! :rulez: Като цяло съм много доволен от автомобила, добър разход стабилна е на пътя ... :rulez: Здравей колега,обема на маслената уредба е в следното съотношение: масло в двигателя 3л + 0,3л във филтъра. Аз съм сложил точно 3л и е на 2мм под максимума.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 15 януари 2012 Сподели Публикувано 15 януари 2012 В ръководството е записано: вместимост на картера 3,0 литра и вместимост на масленния филтър 0,3 литра. При така посочените стойности в ръководството и проверка с нивомера за масло (щеката) трябва същият да показва, че маслото ти в картера е на максимум.А масленият филтър смениха ли ти в сервиза или само маслото в картера? Ако са ти сменили само маслото в картера без масления филтър и са ти сложили 2,7 литра масло, нивомера ще ти показва стойност около минимума. Предупредителната лампа за налягането на маслото няма да ти светне, защото в двигателя има достатъчно масло макар и минимално.Моят съвет е повече не ходи в този сервиз. Смени си маслото сам или отиди да ти го сменят в друг по-читав сервиз.Пожелавам много безавариини километри с автомобила. :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Румен Ирманов Публикувано 23 януари 2012 Сподели Публикувано 23 януари 2012 (редакция) Здравейте и от мен,фенове на звездичката!! И аз да се похваля,от 17 01.станах притежател на един Спейс стар 1.3-2002г.! От преди нова година си търсехме кола, която не само да ни вози но и да ни е на сърцето, и след като минах през много форуми и накрая харесахме тази красавица, понеже беше много запазена,малко карана и сервизирана в сервиза на Мицубиши в италия юни месец, сменени масло,филтри,ролка и ремък, само преди 2000км., купих ме я, регистрирах я, и съм много доволен от нея - едно малко бижу. Още не съм я карал много-само 500-600км. но ми направиха впечатление че първата трудно влиза понякога, сменихме маслото в скоростната кутия, с такова точно по спесификацията на производителя. Малко като че ли се подобри, гледаха я в сервиза и казаха че и няма нищо. нито луфтове в щангите нито в скоростния лост. Те скоросните кутии на рено били така, първо към 2ра и тогава първа! Абе четох много тук за подобен проблем,и тук пишат същото-смяна на маслото, и да се надявам че ще се оправи с карането! Остава да и намеря само някои лети джантички за лятото и съм на път!! Редактирано 23 януари 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 23 януари 2012 Сподели Публикувано 23 януари 2012 Честито колега и добре дошъл в отбора. Дълго да я ползваш и много безаварини километри да изминеш с твоята Звездичка. Да и при мен първа скорост влиза по някога трудно. Мисля, че това е нормално. За маслото в скоростната кутия е хубаво, че си го сменил. Пожелавам приятно каране и много удоволствие от това. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Румен Ирманов Публикувано 24 януари 2012 Сподели Публикувано 24 януари 2012 Честито колега и добре дошъл в отбора. Дълго да я ползваш и много безаварини километри да изминеш с твоята Звездичка. Да и при мен първа скорост влиза по някога трудно. Мисля, че това е нормално. За маслото в скоростната кутия е хубаво, че си го сменил. Пожелавам приятно каране и много удоволствие от това. :good:Благодаря за пожеланията и за успокоението че и при теб е така с първата скорост :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 24 януари 2012 Сподели Публикувано 24 януари 2012 Благодаря за пожеланията и за успокоението че и при теб е така с първата скорост :good: Влизането лесно на първата скорост в комплекс от няколко фактора: Правилно трансмисионно масло с добавки и вискозитетен клас, здрави пластмасови втулки, всичко да е техническо изправно вътре. Аз имах подобен проблем. Всичко почна със смяна на съединител и отваряне на скоростна кутия и смяна на разбит лагер вътре, а после и на масло на скоростите. А накрая и нови пластмасови втулки. Сега положението е на светлинни години от преди пипането.Не се оправи положението първоначално и със смяна дори на 2-3 масла.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Monza a2 Публикувано 8 февруари 2012 Сподели Публикувано 8 февруари 2012 Здравейте!Колеги имам същия автомобил и ми се налага да си купя задна броня втора употреба.Тъй като нямам право да пиша в раздел купува реших да се допитам тук.Пишете ми на ЛС за коли на части,автоморги в който има същия модел.Желателно е офертите да са от София.Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Галио Публикувано 11 февруари 2012 Сподели Публикувано 11 февруари 2012 Здравейте колеги,имам едно запитване , някои дали знае ,ако пакетажа е на нипартс, това дали е оригинална част или надеждно за http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif? Защото тука в Търново пазаривах от магазин (Самурай) и затова се чудех дали наистина са толкова добри частите ! Благодаря предварително http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
max45411 Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 Здравейте на всички.Първо поздрави за прекрасния форум.Надявам се че пиша в точната тема.Та по въпроса,искам да сменя вече доста поостарялата кола на майка ми,та се чудех каква по точно да и избера.Критериите бяха следните икономичност,мотор който понася поставянето на газов инжекцион,нормален по размер багажник,поддръжка на сравнително поносими цени,и задължително японска.Спрях се на следните марки SUZUKI WAGON R+ TOYOTA YARIS VERSO,MAZDA DEMIO.От опита ми със сузуки относно разход съм изключително доволен но от към цена на резервни части и гниене не,и тъка сузуки отпадна.ТOYOTA беше ми фаворит но проблем с поставянето на газ.МАЗДА според мен морално остарял модел и външен вид сорй но за мен си е доста грозна кола.И тъка остана МИТСУБИШИ.Чесно да си призная доста ме плаши френската скоростна кутия но да се надявам на късмет.Като цяло да си кажа истината никога несъм виждал тази кола SPACE STAR но по данните и мненията изказани тук съм сигурен че модела си заслужава.Имам и следния въпрос относно двигателя 1.3 или 1.6 кой според вас е по надеждния от двата.Знам че ще ми кажете щом ще има газ взимай 1.6 все пак колата е за майка ми така че показателя скорост не е приоритет за мен.И другия въпрос има доста части в eaby та дали някой е поръчвал от сайта и по точно на повечето пише производство митсубиши но някак неми се вярва щото цените са символични.Да се надявам че другата седмица с малко късмет и с вашата помощ от нещата който прочетох ще избера читава SPACE STAR. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 .....Чесно да си призная доста ме плаши френската скоростна кутия но да се надявам на късмет. Здравей колега, няма от какво да се плашиш след като още не ти е на главата проблема ;) Погледнато безпристрастно, има технически изправен възел и не дотам добре такъв. Всичко зависи от поддържането и обслужването му преди. Аз ремонтирах частично прословутата френска ск.кутия JB3. На служебното канго обаче, което е юркано-юркано и двигателя и кутията (JB1) не си знаят километрите, 2-ра влиза малко по-добре. Така че всичко е относително.Как така не си виждал Мицку? Ето снимки на моя в близък план, току що минал КАТ и излязъл от автомивка :icon_n_king: ЦъкВиж как колегата по-горе каза, че за 1,5г е минал 105000км и нищо фрапиращо. Japan колата си е здрава и надеждна.Поздрави и те очакваме скоро сред нас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Борьо Публикувано 26 февруари 2012 Сподели Публикувано 26 февруари 2012 Здравейте,колеги.От 1г.карам Спейс стар 1.9DI-D ,2001г.Наложи ми се да сваля акумулатора и ето ти проблем.Не работи радиото,сд,Преди на дисплея си показваше час,температура,разход...сега нищо от това не действа.Трябвало а и така ми изписва на дисплея иска диск с карта.Отвън на системата има номер Р063,а на нея има залепен етикет с номера MZ608400 ph4500A ;MZ312000 PH4500A.Моля който има такъв диск да ми услужи с него или ако може да ми направи копие.Ще почерпя.0897955441. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.