DJ Tymbi Публикувано 22 януари 2009 Сподели Публикувано 22 януари 2009 Колега според мен проблема е в дроселовата клапа. Там с годините се натрупват мазнотии, които залепят клапата при затворено положение. Като се отвори веднъж клапата, проблема ти най-вероятно изчезва. Ако е така, значи клапата се нуждае от елементарно почистване. Успех!Не е много елементарно............ най-много да си навлечеш някоя по-голяма беля......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 23 януари 2009 Сподели Публикувано 23 януари 2009 Ами ща, не ща, ще се наведа да видя дали не се е затлачило нещо, както Стилян предположи. Но ако ли не, ще изчакам да се запролети, че сега е мързелив сезон и не ми е до обикаляне по майстори, а мисля, че такъв трябва да я погледне ако е нещо в двигателния отсек. Не е чак такава болка за умиране....... просто е леко дразнещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 9 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Почти всички Галанти с тракшън контрол имат подобен проблем и трябва да се пооправи малко............... за тези, които нямат, твърде вероятно да е от дросел или жило...... А може и други проблеми да има, за които в момента не се сещам............. Пламене, каква е вероятността, след като веднъж е оправяно това, пак да се скапе? Защото същият симптом, както преди, когато ти я докарах, пак започва да се проявява - педалът на газта сякаш закача за нещо. Все пак го стягахме това преди има-няма 4 месеца, ама знам ли го. Интересното е, че се проявява най-вече при студено време - когато се стопли почти не го прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Пламене, каква е вероятността, след като веднъж е оправяно това, пак да се скапе? Защото същият симптом, както преди, когато ти я докарах, пак започва да се проявява - педалът на газта сякаш закача за нещо. Все пак го стягахме това преди има-няма 4 месеца, ама знам ли го. Интересното е, че се проявява най-вече при студено време - когато се стопли почти не го прави.Ами едно е ремонт на даден детайл, друго е смяна на същия детайл............. ако имаш проблем, ела да го видя.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 27 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2009 Пак изравям темата от дълбоките архиви... мина се не мина време и ето, че педалът на газта пак взе да заяжда :( Много досадна работа... Пламене, дали не можеш да обясниш какво точно се случва с Тракшъна, че започва да го прави?! И не е ли поправимо за по-трайно... ако ще дори и със смяна на част! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Имам чувството че при включване на круиз-контрола нещо "хваща" педала на газта и го държи на мястото, където е оставен при самото включване с лостчето. Да не би да има значение и това? Чудех се, какво ще стане ако при движение на cruise изключа от скорост (моята е с ръчни) :rolleyes: . Или ще се изфорсира, или ще се изключи, но не смея да го пробвам. ТС няма в моята кола. Говорил съм с приятели с вектри 136 к.с., аудита, волва S40 турбо и 160 кончета и всички ми обясняват как еди къде си при ускорение на втора гумите започвали да превъртат за миг и лампата на ТС-то премигвала. На мен досега не ми е трябвал ТС в сухо време. Виж, зимата и в локви, пясък ... би трябвало да помага много. Моята зимата върти и не може да се изкатери, а кола с ТС по думи на собственика минавала от там без ръце на кормилото и с много газ. Минава и не превърта, а аз превъртам и се връщам назад :icon_blush: . Става въпрос при тръгване най-вече. Но в това време абсурд да ми превъртят гумите от газ от втора предавка нагоре........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Пак изравям темата от дълбоките архиви... мина се не мина време и ето, че педалът на газта пак взе да заяжда :( Много досадна работа... Пламене, дали не можеш да обясниш какво точно се случва с Тракшъна, че започва да го прави?! И не е ли поправимо за по-трайно... ако ще дори и със смяна на част!А аз незнам какво очакваш от кола на 10-11 години, който иска да няма проблеми, отива в Балкан Стар и си купува нов Лансер или някой друг модел! Въпреки че и при новите коли се появяват проблеми! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Имам чувството че при включване на круиз-контрола нещо "хваща" педала на газта и го държи на мястото, където е оставен при самото включване с лостчето. Да не би да има значение и това? Чудех се, какво ще стане ако при движение на cruise изключа от скорост (моята е с ръчни) :rolleyes: . Или ще се изфорсира, или ще се изключи, но не смея да го пробвам. ТС няма в моята кола. Говорил съм с приятели с вектри 136 к.с., аудита, волва S40 турбо и 160 кончета и всички ми обясняват как еди къде си при ускорение на втора гумите започвали да превъртат за миг и лампата на ТС-то премигвала. На мен досега не ми е трябвал ТС в сухо време. Виж, зимата и в локви, пясък ... би трябвало да помага много. Моята зимата върти и не може да се изкатери, а кола с ТС по думи на собственика минавала от там без ръце на кормилото и с много газ. Минава и не превърта, а аз превъртам и се връщам назад :icon_blush: . Става въпрос при тръгване най-вече. Но в това време абсурд да ми превъртят гумите от газ от втора предавка нагоре...........В момента, в който докоснеш съединителя, ще се изключи круиза. Има такива датчици на съединителя и спирчаката. Освен да искаш да изключиш от скорост без съединител??? :icon_clap: Иначе при задействането на круиза има точно такова механично усещане, дори е като нещо да го натиска педала малко повече от това, което си бил натиснал дотогава. Това си е съвсем нормално. Стиляне, проблемът е в дросела, доколкото знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Аз круйза така го изключвам - чуквам съединителя :D иначе с дясната все нещо правя и не мога да се пресегна да го изключа. Същото става все едно си натиснал спирачката - пак се изключва.Иначе за тракшъна - половината зима минах с летни гуми... :( ТЦ-то светкаше и ми помагаше много да предрапам по снеговете с галошите. Иначе при мен има проблем при преминаване на яка локва, яко валеж и такива подобни видни изпълнение започва да примигва лампата че е изключен TCL-a. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Meto-di Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 (редакция) Здравейте колеги, аз да се включа по въпроса с педала! Карам Галант 98г., 2000кубика - при мен също заяждаше педала точно в началото на хода около 1мм и после се оправяше! След дълго чудене и гледане да не е при педала проблема, реших да метна едно око на дроселовата клапа. Свалих си маркуча който идва от въздушния филтър към клапата, и какво да ви кажа - мърсотия колкото щеш, точно около дросела и една такава лепкава и черна. Разбрах и от къде се натрупва след внимателно почистване около дросела със кърпа кожена (продават се по ОМВ по 15 лв са мисля, поне аз там намерих) всичко се оправи, няма заяждане, няма нищо. Просто дросела залепва на мърсотията дето се натрупва с годините. Малко е пипкаво за почистване, но всеки може да си го оправи за около 15-20 мин пред блока, на мен толкова ми отне! Поздрави :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Редактирано 27 юли 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Пак изравям темата от дълбоките архиви... мина се не мина време и ето, че педалът на газта пак взе да заяжда :( Много досадна работа... Пламене, дали не можеш да обясниш какво точно се случва с Тракшъна, че започва да го прави?! И не е ли поправимо за по-трайно... ако ще дори и със смяна на част!Може да има връзка с тракшън системата и заяждането на педала, но може и самия дросел да заяжда ........при всички случаи трябва да се регулира и дросела и тракшън системата ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 28 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 28 юли 2009 (редакция) Мерси Росене, може да го погледнем дросела... Пламене, освен да намина след седмица, че сега ще пътувам. Поне знаеш къде да гледаш. Иначе относно питанията за Круиз контрол-а. При автоматичните скорости мога категорично да кажа кога как реагира:1. При преместване на лост-а на скоростите на N, P или L автоматично се изключва...2. При преминаване с лост-а на друга предавка, тоест 2 и 3 при стария автоматик или бутане на скоростите при типтроника - колата продължава на круиз контрол, но с различни обороти.3. При най-леко докосване на педала на спирачката, веднага се изключва в режим на готовност.4. При дръпване на лост-а на круиз контрол-а към шофьора, отново преминава в режим на готовност.5. При изключване на самия круиз контрол той губи дори и данните за последна скорост.6. Когато скоростта падне под 40км/ч сам се изключва... Примерно - закачили сте го да върви на 50км/ч и влизате в огромен баир... ако не успее да набере и падне под 40, веднага спира, защото круиз контролът е направен да работи само в диапазона от 40 до 180 км/ч. Под и над тази скорост е невъзможно да се задейства. А аз незнам какво очакваш от кола на 10-11 години, който иска да няма проблеми, отива в Балкан Стар и си купува нов Лансер или някой друг модел! Въпреки че и при новите коли се появяват проблеми! Очаквам да не ми казват колко ми е стара колата, за да пълнят темите с глупавите си коментари, а да дадат конструктивен съвет. Като нямаш какво да кажеш по темата, задръж си мнението за старите галанти за себе си! Щом новият Лансер ти харесва повече - купи си... ако искаш и два! Но недей да съветваш хората кой какво да си вземе и какво да очаква, когато се задават технически въпроси... Все едно да те съветвам да ядеш домати всеки втори понеделник след пълнолуние когато попиташ какви гуми да си купиш! Аман... Редактирано 28 юли 2009 от Estilian Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 Очаквам да не ми казват колко ми е стара колата, за да пълнят темите с глупавите си коментари, а да дадат конструктивен съвет. Като нямаш какво да кажеш по темата, задръж си мнението за старите галанти за себе си! Щом новият Лансер ти харесва повече - купи си... ако искаш и два! Но недей да съветваш хората кой какво да си вземе и какво да очаква, когато се задават технически въпроси...Аз също карам стар галант и съм наясно, че не мога да очаквам абсолютно всичко да му е на 6. И също имах проблем с нещо поправяно преди по-малко от половин година, Диджея го видя (засега го направи отново), но каза че просто трябва да се смени целия модул. Но не смятам да спамя форума, като например за трети път да повдигам една един и съща тема по "технически" въпрос по който практически вече е отговорено! Аман... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 Аз също карам стар галант и съм наясно, че не мога да очаквам абсолютно всичко да му е на 6. И също имах проблем с нещо поправяно преди по-малко от половин година, Диджея го видя (засега го направи отново), но каза че просто трябва да се смени целия модул. Но не смятам да спамя форума, като например за трети път да повдигам една един и съща тема по "технически" въпрос по който практически вече е отговорено! Аман... Еми ок - дай да не пишем в форума, щото колите са ни стари... изтриват се секциите на галант и спейсовете, старите колтове и лансери да се оправят някакси... Това, че не ти се споделя не означава, че и другите не трябва да си пишат за болките по колите. Голяма част от хората намират и други решения на проблемите, когато споделят... поне до такъв извод съм стигнал... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 6. Когато скоростта падне под 40км/ч сам се изключва... Примерно - закачили сте го да върви на 50км/ч и влизате в огромен баир... ако не успее да набере и падне под 40, веднага спира, защото круиз контролът е направен да работи само в диапазона от 40 до 180 км/ч. Под и над тази скорост е невъзможно да се задейства. Тракшън контрола следи оборотите, а не километрите. Бъдете по - сдържани! Не е никак приятно това заяждане....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 Тракшън контрола следи оборотите, а не километрите. Бъдете по - сдържани! Не е никак приятно това заяждане....... Той говори за круиза. И действително, круиза бачка само над 50 км/ч, пише го даже в документацията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 Той говори за круиза. И действително, круиза бачка само над 50 км/ч, пише го даже в документацията. При мен бачка и на 40 само не трябва да слизам под 3-та предавка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 При мен бачка и на 40 само не трябва да слизам под 3-та предавка... А при мен бачка и над 180 :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 А при мен бачка и над 180 :icon_thumbup: Тя мойта не може да дигне толкова... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 Малко ще "изцапам" темата на Стилян, но ще отговоря на Анди, относно какво се случва ако се включи круиза, когато колата не е на скорост! Искам да кажа, че това съм го правил само с ръчни скорости, с автоматични не е пробвано, а това което съм постигнал е в резултат на грешка от моя страна, но пък ето, че имало полза от тази грешка и сега ще отговоря на Анди! :D При шофиране на круиз, колата може да се вкара в режима който каза Анди, по следния начин:Карате на някаква предавка по-висока от 3-та (предполага се, че тогава сте на круиз) натискате съединителя и изключвате от скорост, разбира се при упражняване на натиск върху съединителя круиза автоматично се изключва, както сте изключили от скорост, просто бутнете лостчето на круиза нагоре (това е команда да върне колата в последната запаметена скорост) оттук нататък, оборотомера скача в червената зона в стремежа си да ускори автомобила, но поради включена предавка това е невъзможно, чуквате леко спирачка или съединител и съответно оборотомера заспива на 1000 оборота след 2-3 секунди. Това не съм го изпитвал с автоматик, защото е вредно за скоростната кутия да се мине в движение на N.Предполагам, че ефекта ще е същият. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 А при мен бачка и над 180 :icon_thumbup:Моят пък тогава тепърва започва да бачка, защото до 180 съм още на 4-та... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 Малко ще "изцапам" темата на Стилян, но ще отговоря на Анди, относно какво се случва ако се включи круиза, когато колата не е на скорост! Искам да кажа, че това съм го правил само с ръчни скорости, с автоматични не е пробвано, а това което съм постигнал е в резултат на грешка от моя страна, но пък ето, че имало полза от тази грешка и сега ще отговоря на Анди! :D При шофиране на круиз, колата може да се вкара в режима който каза Анди, по следния начин:Карате на някаква предавка по-висока от 3-та (предполага се, че тогава сте на круиз) натискате съединителя и изключвате от скорост, разбира се при упражняване на натиск върху съединителя круиза автоматично се изключва, както сте изключили от скорост, просто бутнете лостчето на круиза нагоре (това е команда да върне колата в последната запаметена скорост) оттук нататък, оборотомера скача в червената зона в стремежа си да ускори автомобила, но поради включена предавка това е невъзможно, чуквате леко спирачка или съединител и съответно оборотомера заспива на 1000 оборота след 2-3 секунди. Това не съм го изпитвал с автоматик, защото е вредно за скоростната кутия да се мине в движение на N.Предполагам, че ефекта ще е същият. Ей сега в петък ще го тествам ако не стигна до бургас ще ти се обадя да ми прибереш! ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 Той говори за круиза. И действително, круиза бачка само над 50 км/ч, пише го даже в документацията. Така де....круиз контрола :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seyken Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 Малко ще "изцапам" темата на Стилян, но ще отговоря на Анди, относно какво се случва ако се включи круиза, когато колата не е на скорост! Искам да кажа, че това съм го правил само с ръчни скорости, с автоматични не е пробвано, а това което съм постигнал е в резултат на грешка от моя страна, но пък ето, че имало полза от тази грешка и сега ще отговоря на Анди! :D При шофиране на круиз, колата може да се вкара в режима който каза Анди, по следния начин:Карате на някаква предавка по-висока от 3-та (предполага се, че тогава сте на круиз) натискате съединителя и изключвате от скорост, разбира се при упражняване на натиск върху съединителя круиза автоматично се изключва, както сте изключили от скорост, просто бутнете лостчето на круиза нагоре (това е команда да върне колата в последната запаметена скорост) оттук нататък, оборотомера скача в червената зона в стремежа си да ускори автомобила, но поради включена предавка това е невъзможно, чуквате леко спирачка или съединител и съответно оборотомера заспива на 1000 оборота след 2-3 секунди. Това не съм го изпитвал с автоматик, защото е вредно за скоростната кутия да се мине в движение на N.Предполагам, че ефекта ще е същият. Потвърждавам горното за ръчни скорости. По една случайност вкарах круиза в такъв режим, когато тествах колата преди да я купя - момчето тъкмо ми обясняваше как работи и точно когато чукнахме лостчето да върне на зададена скорост аз превключвах скорости: колата се изфорсира до червеният сектор за нула време, но чукването на спирачката веднага свали оборотите. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 Ей, не са го доизмислили японците.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.