Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!
Meto-di
Потребител-
От него общо
66 -
Регистрация
-
Беше тук
За Meto-di
- Рожден ден 07/22/1985
Местоживеене
-
Град
София
Интернет контакт
-
AIM
kashlqm
-
Уебсайт адрес
http://
-
ICQ
0
Информация за профила
-
Пол
Мъж
-
Кара
галант 2.0 комби 98, Outlаnder 3.0 MY12, Subaru Forester 2.0 XT MY03
-
Интереси
коли, но за съжакение няма достатъчно време за тях
Meto-di's Постижения
-
Съвет за покупка на Outlander 2007-2008
Тема е на Meto-di към темата на Whiskey PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Здравейте, Малко информация и от мен. Аз от скоро съм с 3.0 2012 S-AWC 220 магарета от Канада. Моя е с 6B31 двигателя. Колата е супер, върви доста добре за толкова тежка кола. Разхода е малко по-различен от написания - 8-9 извънградско пр 100-140 и 15 и нагоре в града (зависи колко ви тежи крака по сфетофарите). Части си има , за някои се чака малко повече, за други не защото са сходни с европейския модел. Автомата е малко муден, но се свиква. Проблемни възли по мои скромни наблюдения до момента - спирачки (малки дискове = криви ги), задни амове и пружини (вероятно има усилени когато оригиналните се предадът напълно), седалките са неудобни при дълги пътувания, кофти размер гуми за 18"-те. Последния ред седалки е излишен защо е сложен :icon_hmm: . Газ - кой както си реши - руснаците си ги джиткат на газ без да му мислят много много. Толкова за сега с времето ще видим и другите му болки. Като цяло колата ми харесва особено вървенето и звука на двигателя. Ще видим зимата как ще се представи и дали ще е по-добре от Субаруто ми. -
Покупка на Аутлендър 2011+
Тема е на Meto-di към темата на Meto-di PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Да колата е от Канада. С нормален автоматик е който навсякъде пише, че е здрав и хубав. Като цяло колата ми хареса и я взимам пък каквото дойде. Двигателя работи много тихо и спокойно, автомата включва без ритане и тн. Абе като цяло както със всяка нова кола (втора ръка)- риск. Имам сервизното ръководство ако закъсам. Благодаря на всички за мненията за колата. Не намерих списък във форума с магаини за части,консумативи и т.н, както и къде да се сложи газ евентуално от някой, който знае какво прави. Ако може да помогнете с инфо ще е супер. Пс - в момента съм със Форестър 2.0хт (ще остане за калта и гората), за който мненията също бяха, че не става за газ и му горят клапани и кво ли още не - пък си го търкалям вече 40-50к км безгрижно. Благодаря отново на всички. :mitsu-smiley: :icon_thumbup: -
Покупка на Аутлендър 2011+
Тема е на Meto-di към темата на Meto-di PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Благодаря за коментарите. Започвам да давам заден ход като чета или поне за 2,4 с автоматика. ЦВТ-то като цяло не ми харесва по-принцип. Имах кола с такава кутия и не ми харесваше. А варианта 3.0 не е ли по-добре? Поразрових за него и излиза, че е с 6 степенен автоматик нормален на JATCO, може би JF61E, който е надежден и се ползва и от Нисан мисля. Поне мисля да се разходя да го видя. -
Привет на всички, Трябва ми съвет за тези коли. По-конкретно ме интересува дали са надеждни от към автоматик,двигател и други, евентуално как се разбират с газ (само идея е). Преди имах Галант, от който бях супер доволен, но за съжаление доста остаря и се разделих с него. Все още гледам, че си го търкалят де. My link или това е по-добрия вариант My link Изчетох повечето теми за Аутлендъра по въпроса , като цяло мненията са доста размити и се обърках затова пускам тази тема. Предварително благодаря за отделеното време и коментари. ПС - бих се яхнал пак на Митсу, но да видим.
-
Има желаеши няма присъсщстващи. Аз се минавам около 15ч и се никои няма. Неска ше отида да изпия едно кафе. Преди имаше бая народ са вече никой. Айде до 15 пък ще видим.
-
Аз нямам кой знае какви подобрения - дребни са в сравнение с всички скоро смених салона с кожен благодарение на колегата Ветов горе долу стана добре имайки предвид че от седан го натупках в комби . от пред съм пребоядисал решетка пред радиатора и мигачите ги напраих черни и стана добре на тъмни коли изглежда добре замислям се и за отзат.иначе стандартните джанти и музика. имах доста яка музика ама вече я няма замених бас касата с детска количка но кво да се праи живот . искам сега да затъмня стъклата но не знам каде ако някои може да каже каде могат да ми затъмнят стъклата с хубафо фолио и на приемлива цена ше съм балгодарен.
-
Е тука не съм писал отдавна! Днеска някой ще ходи ли към НИМ?
-
Здравейте колеги да кажа какво стана. След като получих кабелите за задната врата всичко е монтирано и работи идеално, вече стъклата са ЕЛ. всичко което ви трябва са комплект машинки и копчета и централно управление. плюс кабели от средната греда на колата назад във вратата и няколко часа свободно време. Има разлика при комби и седан заради тон колоните на комбито са във вратите а на седана са на задната кора. Вадят се стартите машинки махат се кабелите. слагат се новите кабели след което монтирате машинката и водача на ел машинките (като първо се застопорява водача ) после самото моторче тъй като може да закрепи машинката на неправилните дупки. Свързват се кабелите и всичко си тръгва. Не успях да направя снимки тъй като забравих фотоапарата.
-
Колега (mitsubishifen)и аз имам съшия проблем с отоплението на седалките и аз сложих кожен салон и седалките работят само отоплението незнам как да прекарам. Дали си решил проблема. От колата от която свалях сичко кабела за копчетата отваше в един сноп заедно със кабела за лампичката в централната колона. Обаче на каде отиваше нз. ако си намерил някво решение сподели. Благодаря предварително
-
Здравейте колега да споделя какво се случи с моя проект. Заготовка за ел. пакет на задните врати няма (тоест няма кабели във вратата), нотова ще се реши някак но като се позатопли и с някой жичкаджия може би. Другото което направих е че нахаках кожен салон от седан с ляв волан в мойто комби - предните седалки са еднакви стават задните седалки също са еднакви с изключение на на тапицерията крайната до двете врати (на седана са по дълги) но това ще се реши. Голяма играчка си е все още не е готово тъй като трябва да се сменят много пластмаски които съм оставил за когато се стопли. А в тоя ред на мисли повечето пластмаси от седана стават и на комбито само тапицерията на тавана не става (разбираемо) и някои пластмаси в заддната част които ще си ги пребоядисвам може би иначе сичко друго си става. А и още нещо седалките които зех имат отопление и са ел. работят си, но под средната колона нямаше букса за копчетата за отоплението ако някой знае от каде идват кабелите за отоплението до средната конзола ще е добре. Също така няма прекарана букса за еър бега на предната седалка и кабела му остава висящ от долу на седалката.
-
Мойта лодка я зех 2007 година. Галант 98г 2.0 4г63 комби за 7500лв от тогава първоначално стандартните за регистрация(250лв) и обслужване на двигателя (550) + каско около 300, след което поради калпав монтаж на ангренажен ремък минах около 6 к километри и прескочи и се бръкнах с още 250лв за смяна на обтяжна ролка(става от хюндай ) иначе оригиналната бесхе 500лв. След което колата фръкна направо ме изуми как върви като всичко и е в час за съжаление и се поразтропаха от тогава повдигачите ,но не мисля да ги сменям за сега с читаво масло тропат само като е студена колата и по-малко се чуват от време на време. Имам едни задни дискове с накладки + предни накладки (200)лв. След това предни дискове с наклади около 200лв. един носач крив 175лв два шарнира горно по 40лв които бяха за хонда акорд нз защо но станаха, два накрайника външни се по 40 лв биалетки задни 2-пъти по 30 лв и май. Зареждане на климатик + заварка на радиатора поради малка дупка получена от изместен кабел на клаксона и с времето протъркал дупката в радиатора минах тънко за шастие 120лв. газов инжекцион 970 лв. общо от както имам колата имам 6 смени на масла и навъртяни окло 60 000км и като добавя неща които съм копувал просто шото искам да ги имам дреболййки разни които липсваха не искам да смятам колко ми е излязла. А забравих и съединител сменян 350лв сигурно ще излезе към 15 хиляди че и повече. Ама не Бих си я сменил все още може би след 2 години като я разбия тотално или ако не се счупи нещо което не струва повече от самата кола иначе и се кефя секи път като си я карам и просто другите коли дори и много по-нови някак си ми изглеждат едни и същи а намръщения ГАЛАНТ въпреки на 14 години все още се откроява с визия сред другите марки. Бих я сменил за някоя по нова японка може бисубару или хонда но тя дето ми харесват и ми напомнят за Галанта не са ми джоба все още .
-
Вече всичко (благодарение на колегата алекс) е при мен единствено остава времето да позволи за разглобя вратата и да вида къв е случая. единственото което ме притеснява са какви кабели ще има прекарани. На двигатела за стъклото има кабел във който трябва да се свърже някакъв кабел който да отива и към копчето на вратата за управление ако няма такъв ще стане сложно надявам се не невъзможно . Замислил съм в неделя да се занимавам , но зависи от времето. Ще споделя какво е положението.
-
Здравейте колеги дали някой може да каже дали е възможно ако се купят (кори , машинки и механизми и управление за задните врати) дали може да се монтират на кола на която задните стъкла са ръчни и да станат ел. Има ли заготовка или е много сложна манипулация. Става въпрос за Галант 98г. комби 2.0 GLX. Ако може ще го направя като щракна и снимки. Търсих тема по въпроса, но не открих ако има такава моля споделете. Благодаря предварително.
-
Този салон на кола с ляв волан дали може да се монтира? имам интерес към него и даже ако задните стъкла на тая колица са електрически може да се пробвам да ги прехвърля на мойта ако може. А къде се намира тази кола евентуално на място да видя какво може да се направи?Благодаря предварително.
-
Здравей колега, интересува ме дали този кожен салон може да се монтира на Галант комби 98г и ако да каква е цената горе долу. или ако имаш за комби кожен салон колко би струвало. също ме интересува и дали може задните стъкла на моето комби да станат електрически (тоест дали има заготовка за такива или е сложна манипулация.). Мерси предварително