Премини към съдържание

Водородна система домашна изработка?!


Препоръчано мнение

Колеги, днес се натъкнах на това: http://www.water4gas.com/2books.htm

 

Сайтът изглежда много зле, но това не му пречи да е един от най-популярните напоследък, както по всичко личи от отзвука в интернет. В началото си помислих, че става дума за някаква измама, но се порових из нета за коментари и не видях истински смислено, извлечено от опит, оплюване. Имаше обаче доста ентусиазирани тестери.

 

Първо си помислих, че водородът се ползва за гориво и бях скептичен, но се позачетох и видях, че всъщност го ползват за смес с истинското гориво. В малки количества водородът разбива горивото на по-малки капки, като подобрява изгарянето и намалява разхода с над 30% по свидетелства на опиталите. В същото време казват, че почиствал двигателя и той ставал по-тих и мощен. Интересното е, че това нещо се инсталира на всякакъв вид автомобили и се прави от подръчни материали - бурканчета, маркучета и метални лентички. Това, което ни продават на сайта, не е самата система, а упътвания как да си я направим.

 

Някъде из торентите срещнах упътванията за изработката и смятам да се хванем с баща ми да я сложим на колта тази прословута системка, та да видим дали ще има ефект.

 

Дайте, ако иска някой да се присъедини към тестовете, да сформираме една групичка да тестваме. От опит глава не боли, а ще излезе мижави пари - към 50-60 лв сигурно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за тестовете на такова нещо, сподели откъде бих могъл да си извадя упътване за изработката на тази система. Ако е вярно, това ще е много хубаво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обърнахте ли внимание на стоманата?Дали някой може да намери точно такава за спиралите?Иначе в къщи мъжът ми направи малка система, засега само топи стъкло,излъчва висока температура,личи че има горивен процес, може да си завариш от високата температура всякакви трудно топими неща, но си трябва много догаждане и експерименти, за да стане точно за двигателя.Има по лесен начин за намаляне на разхода с магнити-проверено е и е безопасно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за тестовете на такова нещо, сподели откъде бих могъл да си извадя упътване за изработката на тази система. Ако е вярно, това ще е много хубаво.

 

В The Pirate Bay видях пуснати торенти, но снощи забравих да ги дръпна. Ще ги смъкна довечера (дано не забравя) и ще пратя на който се интересува.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В The Pirate Bay видях пуснати торенти, но снощи забравих да ги дръпна. Ще ги смъкна довечера (дано не забравя) и ще пратя на който се интересува.
Ако откриеш и някой торент, как да си сглобим водородна бомба, свали го и него.......Трябва само една на жълтите павета да се пусне, и нещата с цените на горивата ще си дойдат на място.........Няма да има нужда да търсим алтернативи.......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

наистина звучи доста апетитно за да е истина. Книгите ги има в торентите, но и коментарите към тях са доста "цветни". В крайна сметка мисля, че това устройство няма да може да се сглоби от всекиго, а трябва да се намери някой колега с знания в областа на физиката и да разбира много от коли за да знае как точно ще трябва да заработи системата. Макар, че по-принцип не мисля, че два буркана с няколко маркучета,жички и сода за хляб може да намали толкова драстично разхода на гориво. Все пак надеждата умира последна! :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах и аз за какво става въпрос... Мисля някой по-свободен уикенд да се пробвам... Първо на сухо и ако видя някакво действие, може и в старата кола да го пробвам (на мицуто само ако 100% се докаже че работи).

 

Ако не сте намерили инструкциите, прилагам нещичко...

Water4gas.zip

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай колега, ако подкараш тази система ще има доста похвали и почерпки да отнесеш. Аз лично ти пожелавам успех, защото много хора биха искали да са независими от петролните принцове :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази система съществува и ние виждаме схеми заради една от следните 2 причини:

- продължаваш да си зависим от петрола, защото не го замества, а просто оптимизира работата на двигателя (това на всички ни звучи доста фантастично)

- просто не работи (това звучи по-реално).

 

Тъй като надеждата умира последна, може да се пробва - материалите са елементарни, няма нужда за теста да се търси специална стомана за електродите, тъй като идеята за тая стомана е да издържи повече време, а не е изискване за функциониране на системата.

 

Доста съм скептичен, но да видим...

 

Иначе всички знаем, че има много изобретения, които позволяват да се реализира "free energy" целта, но всеки осмелил се да се покаже пред света с изобретението си или е загинал при трагични "случайни" обстоятелства, или е потънал някъде във военните среди и засекретен. По-често е случайната смърт на въпросните хора.

 

Тук не виждаме такова нещо с water4gas, което поражда подозренията...

 

И така, още веднъж, да видим...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя малко теория за тези, които мислят, да го пробват...

1. Енергията консумирана при електролизата на водата е повече от енергията отделена при обратното изгаряне на получените водород и кислород. Освен това само 20-30% от тази топлинна енергия ще се превърне в механична.

2. Внимавайте да не претоварите алтернатора/батерията! Особено ако колата има ЕКУ - резултатите може, да са плачевни.

3. Накрая ако имате време и средства и всичко изглежда работи - идете на ДИНО стенд, да измерят мощността със и без тази система. Също така засечете разхода със и без нея. Много ми е интересно дали, наистина има ефект.

 

Пожелавам успех на по-смелите, въпреки че аз съм доста скептично настроен! :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя малко теория за тези, които мислят, да го пробват...

1. Енергията консумирана при електролизата на водата е повече от енергията отделена при обратното изгаряне на получените водород и кислород. Освен това само 20-30% от тази топлинна енергия ще се превърне в механична.

2. Внимавайте да не претоварите алтернатора/батерията! Особено ако колата има ЕКУ - резултатите може, да са плачевни.

3. Накрая ако имате време и средства и всичко изглежда работи - идете на ДИНО стенд, да измерят мощността със и без тази система. Също така засечете разхода със и без нея. Много ми е интересно дали, наистина има ефект.

 

Пожелавам успех на по-смелите, въпреки че аз съм доста скептично настроен! :good:

 

Да, съгласен съм с това, което казваш :good:

 

Обаче тук идеята не е да ползваме кислорода и водорода като гориво сами по себе си, ами те да спомогнат в оптималното изгаряне на бензина (поне така се обещава). При достатъчно подобряване на ефективността , няма значение че енергията, консумирана при електролизата е по-голяма от тази на изгаряне на получените кислород и водород, тъй като с по-бедна смес ще се получи същото количество механична енергия както без цялата система (малко GDI територия). Затова и трябва да се лъже MAP сензора, за да се подава по-малко гориво (иначе нищо не правим).

 

За претоварването на акумулатора/алтернатора - според тези пичове електродите в този им вид са доста по-ефективни и с прецизност не трябва да качат повече от 2-3А. Затова винаги има застраховка с един бушон 5А или 10А (така или иначе не искаме прекалено много отделена топлина при процеса).

 

Има няколко неясни неща, които опитно трябва да се изяснят:

1. Наистина ли с тези електроди се постига достатъчно ефективност, че изразходваната електрическа енергия е толкова малко? Ако не е така, още тук спираме, защото висока консумация на енергия прави нещата безсмислени и дори опасни.

2. Наистина ли получения газ може да подобри процеса на изгаряне? А достатъчно ли е?... За другите неща че охлаждал двигателя и прочее, не се замислям защото вече отиваме в зоната на здрача.

3. Какви негативни ефекти в двигателя се появяват при ползването на тази система? Ясно е че ако всичко дотук е ОК, значи сме намалили количеството бензин в горивната смес, но при процеса на изгаряне с присъствието на водород е вероятно да има странични ефекти. А ламбда сондата на какво мнение ще е?

 

Доста неизвестни има и колкото повече мисля, толкова повече отлагам...

 

Ох, ще видим, само време да има, ентусиазъм все още не липсва.

И накрая ако всичко е ОК и аз съм го направил, значи всеки ще може - нито съм физик, нито химик, само ученото в училище и обща култура имам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали всичко написано има нещо общо ето с този метод: :link:? Брат ми преди няколко дни ми разказваше за този тип, защото се е появил в клуба на Мерцедес и май има няколко ентусиасти, които ще се пробват :) Чак оттам мнения, но като чета - пичът май не се захваща да го прави на японски коли...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали всичко написано има нещо общо ето с този метод: :link:? Брат ми преди няколко дни ми разказваше за този тип, защото се е появил в клуба на Мерцедес и май има няколко ентусиасти, които ще се пробват :) Чак оттам мнения, но като чета - пичът май не се захваща да го прави на японски коли...

Значи това с магнитите са абс. глупости. За останалото - той е обеднил макс сместа. Това по принцип е фатално за двигатели, които не са пригодени за такъв режим на работа. Може би парата компенсира до някъде лошите ефекти от обеднената смес. Чувал съм, че драгстерите примерно впръскват вода в цилиндрите заедно с горивото, но това е по-скоро за охлаждане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ние с баща ми все още не сме се видели, че трябва да му преведа инструкциите, но смятаме да пробваме на колта как ще бачка системата. Все още не мисля на новия лансър да тествам.

 

В беинса обаче тестващите препоръчват вместо water4gas други системки, които били по-добри. Оставам с впечатлението, че все пак има хляб в това. А в беинса хората са наистина напред с материала и явно тези системки дават резултат. Там членуват и далеч по-нагоре от просто ентусиасти, така че може да им се има доверие.

 

Някой спомена за магнитите... Ами там и тях са ги тествали и има доста успешни опити. Номерът бил да се подредят правилно магнитите. Аз тези дни ще отида да купя малко магнитчета и ще опитам лично, пък да видим.

 

Между другото, видях в някакъв форум един пич коментираше, че негов приятел си е направил йонизатор за въздуха и го е вързал към електрониката на колата. С включването на йонизатора разходът пада с 1 литър, а и компютърът веднага си го отчита. Аз за съжаление не съм вещ с платките и запояванията, но схеми за изработка на йонизатор открих.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи това с магнитите са абс. глупости.

 

Абе не са чак 100% глупости, защото има бая хора, които са си сложили подобни приспособления и е факт, че работят... наистина свалят разхода, при това драстично... има обаче една особеност - най-вероятно действа негативно на самия двигател и живота му, щом не се монтират масово от производителите. Затова чакам някой, който се е сблъсквал с тази технология, да каже какъв е ефектът върху двигателите конкретно при мицубиши...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно не мога да разбера,как да повярвам че с подръчни материални ще можеш да си направиш "водороден" двигател.Наистина съществуват такива коли създадени да работят само на вода,колкото и да е чудно,но те струват много повече от два буркана и сода за хляб :icon_blush: .Помислете ако беше толкова лесно,защо не се внедрява в новите коли масово,или може би някой го е патентовал и затова не може да се пусне за производство.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно не мога да разбера,как да повярвам че с подръчни материални ще можеш да си направиш "водороден" двигател.Наистина съществуват такива коли създадени да работят само на вода,колкото и да е чудно,но те струват много повече от два буркана и сода за хляб :icon_blush: .Помислете ако беше толкова лесно,защо не се внедрява в новите коли масово,или може би някой го е патентовал и затова не може да се пусне за производство.

 

 

Тоя въпрос можеш да го зададеш на петролните шейхове и Буш (баща и син) :icon_blush: На американците досега им беше евтино да карат на бензин... защо да им произвеждат други коли?

 

Относно цената на самата водородна технология, сигурен съм, че стойността на системата не е висока - висока е стойността на патента, т.е. искат пари за самото изобретение. Както фармацевтичните компании могат да правят лекарства почти без пари, но печелят милиарди, защото ти сам не можеш да си ги направиш. В случая с водорода става дума, предполагам, за ентусиасти, които нямат претенциите над това, което са измислили, защото е толкова просто, че никой не би им дал пари, ако тръгнат да ти го продават. А и в случая не става дума за водороден двигател, а за добавка към горивото - колата пак си върви на бензин/газ/дизел.

 

Това естествено го казвам, преди да съм пробвал изобщо :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не са чак 100% глупости, защото има бая хора, които са си сложили подобни приспособления и е факт, че работят... наистина свалят разхода, при това драстично... има обаче една особеност - най-вероятно действа негативно на самия двигател и живота му, щом не се монтират масово от производителите. Затова чакам някой, който се е сблъсквал с тази технология, да каже какъв е ефектът върху двигателите конкретно при мицубиши...

Не могат да имат, за твое съжаление, нито отрицателен, нито положителен ефект магнитите :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги, магнитите не пречат на работата на двигателите, те се монтират около въздуховодите по правилен начин и създават магнитно поле на въздуха, който влиза. Доказано при съпруга ми- Опел Зафира 2,2 TDI 2005г-свален е разхода на 4,4 л на 100 км при каране със скорост 90-100-120 км/ч.Преди беше 5,9- 6,0 при същото каране.Колата също има електроника, не е реагирало нищо отрицателно.Ако не помага, със сигурност няма да ви навреди :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Ако не помага, със сигурност няма да ви навреди :icon_blush:

Точно това мислене поддържа подобни измами.

Основните газове в атмосферата - азот, кислород, въглероден двуокис имат напълно симетрични молекули, което води до пълно неутрализиране на зарядите във всяка посока. От това следва че тези молекули не се влияят по никакъв начин от електрически или магнитни полета. Още по-малко от полето на постоянен магнит.

Ако наистина има някакъв ефект, то той е върху някой сензор и в резултат ЕКУ-то си променя работата, но това неминуемо ще смъкне мощността. Няма как с два магнита, да ви се качи КПД-то на двигателя с 25%.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

успех! :icon_clap: ако проработи по някаква случайност ще се замисля и аз да си направя един буркан :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...