Премини към съдържание

Tsvetelin Iliev

Потребител
  • От него общо

    29
  • Регистрация

  • Беше тук

За Tsvetelin Iliev

  • Рожден ден 06/05/1986

Местоживеене

  • Град
    Враца/Ямбол

Интернет контакт

  • AIM
    bat_tseko_vr
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Colt 1.3 12V GLXi

Tsvetelin Iliev's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Tsvetelin Iliev

    Проблем

    Здравейте, проблема се оказа във автоматичния смукач, някаква пластмасова част( прилича на кух болт и в нея влиза една пластмасова запчатка) се е счупила и от там не може да регулира оборотите. Тази седмица ще видя дали ще може един майстор да направапи нова пластмасова част, иначе май цяла дросел клапа със смукача ще трябва да се купува, а като цена не знам как вървят.
  2. Tsvetelin Iliev

    Проблем

    Ясно, а за да се оправят тези кондензатори на какъв майстор трябва да ида? Изобщо не разбирам от тази електроника.
  3. Здравейте, моето Мицо пак ми направи номер. Вчера ми загуби ниските обороти. Та вчера карах си из града, колата беше загряла, после спрях за малко. След това като запалих колата се форсира и държеше 3 000 об. подадох и гас, но не се оправи. Изгасих я и после пак я запалих и се оправи. Но днес слезнах да видя какво е положението и като я запалих държеше над 2 500об.. Даже и преди студена повече от 1000 не ми е държала. Ще съм Ви благодарен, ако ми дадете насоки към решаване на проблема. П.С. изчистих пак стъпковото моторче и дросел клапата, въпреки че си бяха чисти и нивото на антифриз е нормално. Благодаря Ви предварително!
  4. Tsvetelin Iliev

    Ново попълнение

    Честито,колега! Хиляди безаварийни километри! :mitsu-smiley: :rulez:
  5. Здравейте, отидох до специализиран сервиз и замериха алтернатора. Оказа се, че при включени повече консуматори не може да поддържа мощност, стои на 13В, а казаха, че трябва да е поне 14В. Съмняват се в диоден блок или статор, но трябва да го сваля и да го занеса да го разглобят за да се разбере точно проблема. Стискам палци да е диоден блок ,че статори казаха, че не се правят вече и ще трябва ново.
  6. Здравейте, от известно време забелязвам, че от време на време фаровете ми премигват, ту светят по слабо ту по силно. Когато, преди 2-3 дена ми се наложи да пътувам нощно време и какво да видя фаровете ми мигат като в дискотека, постоянно пулсиране, те къде са ниски и нищо не се вижда, сега направо ми изтекоха очите докато стигна. Ако мигаше само единия фар ок, лоша връзка, но и двата, къси, дълги, таблото и то, всичко мига в синхрон. Някой да помогне,моля, да ги оправя, че без фарове не може. Благодаря предварително!
  7. Спокойно Коко и при мен нещата не са по розови. За 2-3 месеца съм сменил толкова много работи като съединител, накладки, акумулатор и всякакви други дреболии, а преди 2 седмици и хидравликата се прецака, и тя трябва да се прави, че станах щангист и термостат имам да сменям и куп други работи. Доста отчайващо е всичко, но това си е моето Мицу и ще го оправя. П.С. една приятелка която работи в Дарс ауто ми прати предложение, което гласи " Купете новото Паджеро и получавате безплатно новия Колт" . Може да се възползваш от промоцията :icon_dance: :mitsu-smiley:
  8. Здравейте, задължително ще направя проверка на ел. системата, а това колега което казваш съм го забелязал, при ниски обороти слабо премигват лампичките по таблото. Ще кажа на ел техника да ги провери. А возилото отново влиза в бокса другата седмица за смяна на съединител. Мислех, че ще ме одерат доста за съединител, но в ТЕХ-КО ми предлагат комплекта за 130 лв. Така, че ще се сменя. Поздрави! :mitsu-smiley:
  9. Е в крайна сметка, се "разминах" с почистване на стартера и нов акумулатор. Но се чудя дали няма някъде утечки. Важното е че съм отново на пътя. Благодаря на колегите отново. :mitsu-smiley:
  10. Ами с бутане запали, все пак трябваше да ида до сервиза. Свалихме стартера понеделник дано да стане готов и да се връщам на пътя, че без кола не си е работа :icon_crying: Приятен уикенд на всички ! :icon_thumbup:
  11. Здравейте колеги, току що слагах нов акумулатор, но резулатата пълна нула. Като дам на контакт всички лампи почти изгасват, съвсем леко мъждукат, и отново никакъв помет от запалване. Неделя отива на чичо доктор, да го лекуват. Благодаря пак за отговорите! :mitsu-smiley:
  12. Само да се прибера от работа отивам да пробвам с друг акумулатор. Дано е от него. Благодаря на колегите за отговорите. :icon_thumbup:
  13. Ами колата е седяла има няма 3-4 дена, не повече. Не бях виждал акумулатор да се разрежда за такова време. Утре ще дойде един приятел техник от един сервиз да погледне преди, както казваш, да бързаме с другите прогнози.
  14. Връщам се аз (бях ходил на Свищов с автобуса) и викам чакай да чуя гласа на колата, а какво стана като завъртях ключа- чух само "ЦЪК" и това беше :icon_crying: . Защоооо питам аз, акумулатор ли беше заминал, стартер ли, не знам. Днес взех ток от друга кола, вързахме всичко ок, въртя ключа и пак " Цък" нищо. Май май всичко отива към стартер или .... ? :icon_crying: Моля помогнете, ако сте имали подобен проблем? Разбиратe повече от любимата ни марка, затова очаквам вашите предположения.
  15. Здравей колега, миналата зима и аз направих същата грешка. Значи там където рамото на моторчето отива при чистачките е свързано с тях с пластмасова ябълка и пластмасово гнездо, при мен там се счупи. Решението или да намериш нов механизъм ( мисля че продават целия механизъм с моторчето и искат много пари ) или да го побългариш. Успех с ремонта, че без чистачки не може.
×
×
  • Създаване...