GT PoWeR Публикувано 22 януари 2009 Сподели Публикувано 22 януари 2009 SLX, този профил го имам, така че нямай грижи! Лесно ли се демонтира? andi, търси се този спойлер: http://mitsubishibg.com/forum/uploads/monthly_07_2008/post-654-1217260958_thumb.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andi Публикувано 22 януари 2009 Сподели Публикувано 22 януари 2009 andi, търси се този спойлер: Допреди малко рових в ebay и търсих точно този от същата снимка... Намерих в USA, но излиза 69$ + 89$ за shipping... което е около 250 лв по днешния курс, не знам много ли е, малко ли е.Ето го един, но не се изпраща до БГ..http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mitsubishi-...sQ5fAccessories Всъщност ако имате малко време, разгледайте ги :http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksi...-All-Categories Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 22 януари 2009 Сподели Публикувано 22 януари 2009 Всичко е въпрос на вкус - почти всеки модел на спойлер може да се направи, след като се намери оригинално изделие... Снощи обаче установих нещо, което малко ме разочарова, защото профилът на тези добавки след праговете за комби е малко по-различен от този на седан, въпреки че на първо четене изглеждаха еднакви.... Лошо.Бате, няма никакъв проблем, но трябва да се премери на колата. Защо? Защото спойлерът се захваща с болтове за багажника, но реално част от него покрива и калниците - това е много важно да се адаптира точно, за да изглежда добре колата. Ако разстоянието между болтовете се събира в дължината на багажника, това не е достатъчно да се постигне добър вид, защото оставащата (стърчаща над калниците) част може да се окаже къса или дълга и да развали впечатлението. Затова се премерва точно на колата и се преценява да се удължи/скъси и точно с колко...Като идвам към Софийско-градско, ще ти пиша. Да видим дали може да обзаведем Американеца, ОК? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 23 януари 2009 Сподели Публикувано 23 януари 2009 Поразрових няколко немски форума и намерих спойлера! Цената му е доста солена: http://www.giacuzzo.com/shop/product_info....eckspoiler.html Какво мислите?Като го гледам, май не се дупчи нищо, а посредством планки се захваща за капака на багажника. :icon_n_dunno: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andi Публикувано 24 януари 2009 Сподели Публикувано 24 януари 2009 Поразрових няколко немски форума и намерих спойлера! Цената му е доста солена: http://www.giacuzzo.com/shop/product_info....eckspoiler.html Какво мислите?Като го гледам, май не се дупчи нищо, а посредством планки се захваща за капака на багажника. :icon_n_dunno: Солена е, но ако се посъберем повечко хора, мисля, че няма да е проблем... Май сме трима до момента.За захващането и идея си нямам, да каже някой, който е притежател на крилце Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2009 Поразрових няколко немски форума и намерих спойлера! Цената му е доста солена: http://www.giacuzzo.com/shop/product_info....eckspoiler.html Какво мислите?Като го гледам, май не се дупчи нищо, а посредством планки се захваща за капака на багажника. :icon_n_dunno:Няма вариант с планки. Всички спойлери се монтират с дупчене... Сега има едни много интересни вакуумни помпички, често използвани за закрепване на сватбени украси на колите - нещо на тази база може да се измисли, ако не искате да се пробива багажника. Ако се дупчи обаче, си трябва химическа обработка, грунд, силикон, гумени маншончета и няма проблем. Относно цената - това че сме трима или повече няма никакво значение - безумна е! То тук в официалния вносител е по-приемлива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2009 Няма вариант с планки. Всички спойлери се монтират с дупчене... Сега има едни много интересни вакуумни помпички, често използвани за закрепване на сватбени украси на колите - нещо на тази база може да се измисли, ако не искате да се пробива багажника. Ако се дупчи обаче, си трябва химическа обработка, грунд, силикон, гумени маншончета и няма проблем. Относно цената - това че сме трима или повече няма никакво значение - безумна е! То тук в официалния вносител е по-приемлива.Ето и с новите прагове снимка... малко кофти, че е в гаража, но си личи. Също и спойлера, но според мен може да се вдигне с още 2 см. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Това крило от дъска ли е изрязано, вижда ми се прекалено голяма разликата с търсения резултат. Май ще е по-добре без крило, докато не се намери въпросното... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2009 Това крило от дъска ли е изрязано, вижда ми се прекалено голяма разликата с търсения резултат. Май ще е по-добре без крило, докато не се намери въпросното...Не е от дъска колега, това е същото нисанското крило... Ти откъде знаеш какъв е търсеният резултат? :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Да не си решил да го правиш отделно, "на степени", да се лепи нещо отдолу или варианта с планките. Аз доколкото разбрах се търси резултат да заприлича "рали арт" крило... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 март 2009 Автор Сподели Публикувано 4 март 2009 Хопала, имаме си вече спойлер от ВР4. След дълъг размисъл, гледане, мерене и умуване дойдох до извода, че на черни, тъмно сини или маслено зелени галанти ВР4-ското крило си стои чудесно. Изглежда високо само на бели или светли коли. Този е с трети стоп, масовото производство ще може и без трети стоп... :icon_clap: За да се получи характерност обаче, реших да не слагам задната броня от аванс, а да използваме малко по-различна и по-тунингована. Не твърде много, но малко повече от скучноватата авансова. Чакам отговор от Германия за една такава броня. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 март 2009 Автор Сподели Публикувано 10 март 2009 Ето ви плода на доста дълги усилия... Имаме варианти със или без трети стоп. До 10-ина дни ще си го боядисам. Лично аз предпочитам без трети стоп, но този е със, за да посрещне по-разнообразни нужди. Могат моие хора лесно и без особени усилия да преправят матрицата за без стоп. Коментари и заявки на лични... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 март 2009 Автор Сподели Публикувано 12 март 2009 Ето да видите как стоят тези джанти на галанта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 12 март 2009 Сподели Публикувано 12 март 2009 Убиец е ;) и спойлера е доста добре ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 март 2009 Автор Сподели Публикувано 12 март 2009 Убиец е ;) и спойлера е доста добре ;)Е, на тези снимки не се вижда нищо както трябва, но наистина е убиец. Трябва да измия кочинката, пък тогава. Обаче е доста подрусване, надух гумите на 2,5 азот - летни дънлоп спорт. Още ми е терсене возията. Разлика във височините практически няма! Пак излизам със зор от гаража. Сигурно защото конито отпред съм го сложил на най-ниския режим... Честно казано разликата между 16-ките и 17-ките е много, много сериозна. На 16-ките комфортът е страшно добър, визията почти прилична. Сега за едната гъзария да се друсаме.... Този ОЗ е ултралегера - сиреч супер леки, дали са супер здрави ще видим. На хондата издържаха. Абе вие на какво налягане си карате 17-ките? Ако тази събота е топличко, ще взема да пробвам как стои галантът на магистралата с по-широчките гуми. Миленски, да пием по бира? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel Kirkov Публикувано 12 март 2009 Сподели Публикувано 12 март 2009 Колега, наистина изглежда перфектно, може би ако цвета на джантите беше по-светъл (по-ярък) за да контрастира на тъмната перла :mitsu-smiley: , ще е неотразимо (но това е мое мнение).Аз ги карах на 2,7-2,8. Возията се усеща, но е по-сигурно за джантите. :icon_blush: Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel Kirkov Публикувано 12 март 2009 Сподели Публикувано 12 март 2009 Убиец е ;) и спойлера е доста добре ;) Viper, пусни някоя снимка на хубавицата. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 12 март 2009 Сподели Публикувано 12 март 2009 Viper,пусни някоя снимка на хубавицата. :icon_thumbup:Още съм със зимните ;) нека се стопли и трябва с SLX да пооправим малко бронята и халогените ;) и тогава ще има сесия :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 12 март 2009 Сподели Публикувано 12 март 2009 Нископрофилните гуми си искат повече атмосфери. Гумите 215(225)/45/17 наистина трябва да са напомпени на 2.7-2.8, иначе ще се износват неравномерно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 13 март 2009 Сподели Публикувано 13 март 2009 Моите са на 2.5. На стикера на вратата пише 2.2 за предни, 2.0 за задни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 13 март 2009 Сподели Публикувано 13 март 2009 Мисля, че 2.2 и 2.0 са твърде малко за 17-ките. На моят стикер, ако не се лъжа, пишеше нещо като 2.4 до 2.6. Аз имам два стикера на колоната на колата. Единият е за 15-ки, а другият за 17-ки. Ще го погледна довечера и пак ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 март 2009 Сподели Публикувано 13 март 2009 Мисля, че 2.2 и 2.0 са твърде малко за 17-ките. На моят стикер, ако не се лъжа, пишеше нещо като 2.4 до 2.6. Аз имам два стикера на колоната на колата. Единият е за 15-ки, а другият за 17-ки. Ще го погледна довечера и пак ще пиша.Моите ги помпах на 2.5-2.7, гумите бяха Йокохама 225/45/17 RV Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 14 март 2009 Сподели Публикувано 14 март 2009 Ето снимка на стикера: http://img511.imageshack.us/img511/6193/dsc00285.th.jpg Аз лично, гумите си ги държах на това налягане, докато бях в Белгия, но тук е немислимо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 14 март 2009 Сподели Публикувано 14 март 2009 Това са отделни графи - отделно са дадени гумите и налягането според натоварването, но за 17ки това налягане е малко. По-скоро както пише за скорости над 160 км да се увеличи с 0.4 - така за 17ките Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 март 2009 Сподели Публикувано 14 март 2009 SLX, какъв цвят е твоята "кочинка", защото прилича на цвета на моята? По талон ми го водят violet (виолетов), ама според мен е минал покрай виолетов. Веднъж до мен спря една джипара на :mitsu-smiley: и тъкмо бях измил. Цветът беше 1:1 на двете :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: .И друго да те питам? Подлагал ли си на задните пружини или са нови? Вижда ми се доста височка задницата.Моите 17-ки ги карам на 2,5 атм. предни и задни. Крилото изглежда много добре, но не предвиждам монтаж на моята. И, благодаря за файла! Няма да експериментирам сега, а когато светне чек-енджина. Искам да съм подготвен. Я да въпросирам аз знаещите - имам парчето по средата на предния спойлер. Изкривила се е пластмасата. Не знам как, но не е надрано или боядисано. Та как да му върна формата и да си го сложа? Без това на в лято ще купувам такава боя за да боядисат капака на багажника (заради една вдлабка с дълбочина около 5 мм и ширина око 20 мм) и двата прага. Ще оформя и пръсна и това парченце. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.