dfdf Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 Здравейте, Имах тъпия проблем с гасенето на часовника както и много други та реших да сложа малко снимки как се разглобява.При мене проблема бе в буксата. Ето на какво се държи часовника :http://www.bgphoto.net/photos/32860/o633488618168060354.JPG http://www.bgphoto.net/photos/32860/o633488617742518083.JPG Много внимавайте да не счупите двата захвата от към стъклотоhttp://www.bgphoto.net/photos/32860/o633488617814718057.JPG Ето какво е таблото под часовникаhttp://www.bgphoto.net/photos/32860/o633488617868321068.JPG След това отвивате винчетата и с малка отверка внимателно махате щипките.http://www.bgphoto.net/photos/32860/o633488618168060354.JPG Пластмасовите сглобки са три.http://www.bgphoto.net/photos/32860/o633488618228539553.JPGhttp://www.bgphoto.net/photos/32860/o633488618433106146.JPGhttp://www.bgphoto.net/photos/32860/o633488618368563745.JPG Ето и самия часовникhttp://www.bgphoto.net/photos/32860/o633488617917548323.JPGhttp://www.bgphoto.net/photos/32860/o633488618030536594.JPGhttp://www.bgphoto.net/photos/32860/o633488618097266873.JPG Чесно казано не е нужно да го разглобявате чак до тук, но не се сдържах. Аз си оправих проблема с леко изкривяване на краката ето така:http://www.bgphoto.net/photos/32860/o633488618488897035.JPG Малко трудно влиза жака но пък дава контакт. Важно огънете съвсем ама съвсем малко краката от към щипката(или надписа >ABS<)Дано съм бил полезен . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 Вчера правихме абсолютно същата операция с Estilian, съвета, който мога да дам на колегите, които имат проблем /премигване на часовника/ и проблема не е от суха спойка, да изкривят крачетата нагоре, така че буксата да "увисне" на тях... Т.е. буксата натиска надолу от силата на тежеста, вие изкривете крачетата леко нагоре, дори с половин мм да е пак ще имате добър контакт в четирите букси. Работете внимателно и не бързайте. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brad Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 Ако проблема е суха спойка кое точно место трябва да се презапои.Браво на колегата за прецизността. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 Дани лъже! Вчера ми счупи колата!!! Не си пипайте часовниците!!! Това беше, за да привлечем вниманието ;) Истината е, че с Дани вчера за около 10 мин точно локализирахме проблемът и го оправихме. Ето и стъпките за разглабяне: 1. Дръпвате целия панел с часовника нагоре. Той е на щипки - иска малко сила, но и внимание. Не бързайте и не напъвайте с друг предмет. Ръцете са ви достатъчни. Дърпа се вертикално нагоре с по-рязко движение.2. Ще се чуе едно щрак и ще излезе. Това, което ще извадите, е конструкция от два блока - едното е парче от таблото с тапицерия, което е горната част на часовника и един пластмасов блок, в който се намира часовника. Внимавайте, когато вдигате, защото часовникът е вързах с кабел, който не е особено дълъг.3. Кабелът оригинално е с 4 жила, като до часовника стига в гумен маншнон и накрая има бяла букса с 4 пина. Проблемът обикновено е именно там! Буксата се откача, като преди това леко се притиска с пръст отдолу, тъй като има зъбче.4. След като откачите часовника от кабела ще ви трябва отверка кръстачка, с която да отвиете два къси винта, които държат парчето тапицерия за панела на часовника. Свалете го, за да работите по-спокойно.5. Там, където е била закачена буксата, ще видите 4 метални тънки пластини... трябва да ги огънете леко нагоре (с няколко мм) с клещи или голи ръце... внимавайте да не ги счупите или прегунете! Огъвайте ги нагоре спрямо буксата. Обикновено тази манипулация би трябвало да е достатъчна. Обратната процедура е от точка 7 надолу.6. Ако ви трябва да отворите самия часовник, то трябва да разглобите пластмасовия блок. Той е изграден от 3 кутийки една в друга - всяка една закъчена за другата с по 4 щипки. Повдигайте ги леко и издърпвайте. Сглобяването после е като детски конструктор.7. Когато стигнете до последния елемент ще видите кутия, в която има две платки свързани с кабел, като на едната от тях (по-голямата) е запоен дисплеят на часовника. Ако искате да ги извадите, първо трябва да откачите малката платка, която се държи от едно зъбче... откачате и ВНИМАТЕЛНО дърпате нагоре... Огледайте платката да няма откачена спойка, скъсано краче или нещо друго. Вземете си волтметър и провете съпротивленията. После се сглобява, като се сложи първо голямата платка в нейната си релсичка (внимавайте с 4-те крачета да си попаднат правилно в дупките и посоката на поставяне!) и после малката, която си има специално гнездо и зъбчето, което трябва да щракне. Внимавайте също така и за гумените бутончета! Те си имат две малки дупчици, които се закрепят за пъпки при малката платка! внимавайте да не ги прегънете или скъсате!8. Сглобявате частите една в друга. Завинтвате парчето тапицерия с двата винта. После слагате внимателно буксата и провете дали при шаване не прекъсва пак. Ако не прекъсва - значи сте го оправили!9. Поставяте го на мястото му и леко го натискате надолу. Ако проблема е суха спойка кое точно место трябва да се презапои.Браво на колегата за прецизността.Обикновено проблемът е буксата върху самата платка... вижте там дали е наред! Ако има разпоено краче - използвайте малък поялник и малко калай... Ако не знаете как - дайте го на някой, който разбира! Готово!!! Воаля... Мерси на "пенкелер ЕнжИнера" Дани ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 Колеги, аз съм ремонтирал до сега няколко часовника на Галант и при всичките проблема беше от студени (лоши) спойки. Презапоявам всичките спойки, за да не се появи същия проблем в следващите 10 години. Буксата на часовника ми се вижда много надеждна и не вярвам проблема да е в нея. Всъщност времето ще покаже дали съм прав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 Колеги, аз съм ремонтирал до сега няколко часовника на Галант и при всичките проблема беше от студени (лоши) спойки. Презапоявам всичките спойки, за да не се появи същия проблем в следващите 10 години. Буксата на часовника ми се вижда много надеждна и не вярвам проблема да е в нея. Всъщност времето ще покаже дали съм прав.Проблема е точно в буксата.................колкото и стабилна да изглежда тя.......но и аз като теб презапоявам всичко наред............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 Проблема и на моя часовник беше от студена спойка, но само след 2 минути работа с поялника и вече всичко е тип-топ. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazo milev Публикувано 13 юни 2008 Сподели Публикувано 13 юни 2008 Дано съм бил полезен .Мерси много, аз мислех, че само при мен го има този проблем. Бях пробвал да сваля часовника, но не стана, и реших че е хванат с болтове отдолу и трябва да се свалят 100 неща.Утре ще го избоча :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 13 юни 2008 Сподели Публикувано 13 юни 2008 Мерси много, аз мислех, че само при мен го има този проблем. Бях пробвал да сваля часовника, но не стана, и реших че е хванат с болтове отдолу и трябва да се свалят 100 неща.Утре ще го избоча :icon_thumbup: И да не забравиш да споделиш къде е бил проблема. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 14 юни 2008 Сподели Публикувано 14 юни 2008 Между другото когато свалихме на Стилян часовника, първото нещо което прегледах бяха спойките... След обстоен преглед се разбра, че не е в тях проблема. Действително проблема бе в хлабава букса... просто от вибрациите се получават проблемите и при спойките и при буксата Важното е да се локализира правилно и да се отстрани трайно! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 14 юни 2008 Сподели Публикувано 14 юни 2008 Тук трябва да отбележа, че в един от ъглите на самия дисплей, който е споен към платката, се беше получило черно петно... сякаш е спукан или е залят с мастило... но въпреки това работи перфектно! За тези, които мислят да спояват, запояват, разпояват и въобще други неща, свързани с топъл предмет в ръцете - нека да внимават, тъй като всички пинове по платката са много фини и може да повредите иначе работещ часовник... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 16 юни 2008 Сподели Публикувано 16 юни 2008 Чак пък такава тема. Часовника се разглобява елементарно, единствения пиниз е да се пипа внимателно за да не се нарани мушамата по таблото. И проблемът е в спойките - като разглобих моя, почистих клемите на буксите с 2 различни спрея без резултат. Но като пипнах с поялника пиновете, всичко се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tihomir Malashev Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Здравейте отново колеги! Аз също иамх проблем с гаснене на часовника. Включваше се когато си поиска и така не показваше вярното време. Не мовх да изкарам часовника от таблоо защото ме беше страх да не го счупя. Благодарение на вас успях да го поправя :icon_clap: Проблема се оказа в бялата букса и крачетата на платката. Просто закривх крачетата и "воала" часовника работи.Хиляди благодарности на dfdf за снимките :icon_thumbup: , иначе щях да раглобя колата заради единия часовник. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vjivkov Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 А нормално ли е (както е при мен), когато пусна габарити или къси, часовника да избледнее до степен, че като искам да го видя, махам светлините за миг, виждам колко е часа и пак ги пускам? Явно светлините му дърпат енергията и избледнява, при вас така ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 А нормално ли е (както е при мен), когато пусна габарити или къси, часовника да избледнее до степен, че като искам да го видя, махам светлините за миг, виждам колко е часа и пак ги пускам? Явно светлините му дърпат енергията и избледнява, при вас така ли е? Това за което говориш е нормално и доста често се среща в автомобилите! Като включиш фаровете се предполага, че е тъмно навън и за да не те заслепяват светлините от часовника и другите уреди, автоматично им се намалява осветлението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 А нормално ли е (както е при мен), когато пусна габарити или къси, часовника да избледнее до степен, че като искам да го видя, махам светлините за миг, виждам колко е часа и пак ги пускам? Явно светлините му дърпат енергията и избледнява, при вас така ли е? Зависи до каква степен! През деня е абсолютно нормално. Това не е случайно или проблем с тоците - часовниците на всички коли са направени да избледняват при включени светлини, тъй като се предполага, че щом светиш, значи е тъмно... а в тъмно часовникът свети прекалено ярко и разсейва шофьора. Това се случва и с дисплея на климатроника.По принцип това си има едно селско решение, но по-добре си го запази така. Не е болка за умиране, пък и нощем ще ти е по-добре! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 Това си е нормално за часовника, таблото и светлината на дисплея на климатроника ( и CD-то при мен). Целта е вечер да не ти блести силно и да ти натоварва зрението. През деня наистина часовника трудно се вижда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 А нормално ли е (както е при мен), когато пусна габарити или къси, часовника да избледнее до степен, че като искам да го видя, махам светлините за миг, виждам колко е часа и пак ги пускам? Явно светлините му дърпат енергията и избледнява, при вас така ли е?Направено е с умисъл .. като караш на фарове при нощно шофиране да не те разсейват странични светлини. Същото се отнася и за екрана на климатроника ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 Явно светлините му дърпат енергията и избледнява...Не избледнява от 'дърпане на енергията', а умишлено, за да не заслепява през нощта (когато караш на фарове). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 Колеги поставихме рекорд .. в рамките на 10 мин, 5 души отговориха на въпроса на колегата :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 Аз пък приложих селското решение за което се спомена по-горе - резнах едно от кабелчетата за часовника :icon_blush: . Сега часовника си свети с постоянна яркост. На стария Галант го бях направил също, просто през зимния период трябваше да се напрягам за да видя колко е часа през дена. Вечер не ми пречи, CD-то ми например свети 2 пъти по-ярко. Търся същото решение и за дисплея на климатроника, т.е при включени фарове да не избледнява. Понякога в слънчев зимен ден не мога да видя нищо на дисплея и гася фаровете за да направя настройките. Там не може да се реже, защото изгасва и подсветката на бутоните, а тя си е нужна вечер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 И при мен проблемът беше в буксата. Закривих крачетата нагоре, както съветват колегите, и се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vjivkov Публикувано 15 октомври 2008 Сподели Публикувано 15 октомври 2008 Колеги, сташни сте, много ви благодаря, успокоихте ме че не е проблем Явно така е проектирано и замислено. Бих помолил колегите GT PoWeR и Estilian ако може да ми кажат коя е точно въпросната жичка? Може за по-ясно да използвате снимките от първия пост на dfdf, дано се вижда на някоя от тях. Мисля си че може да се направи едно интелигентно ключе, с което през деня, когато съм на къси да прекъсвам жичката, а вечер да я пускам или нещо подобно (не се ужасявайте моля) Ако измисля нещо хитро, ще ви пусна детайли... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 21 октомври 2008 Сподели Публикувано 21 октомври 2008 Бих помолил колегите GT PoWeR и Estilian ако може да ми кажат коя е точно въпросната жичка? Жичката е зелена!! :icon_thumbup: Не мога да го покажа на снимките, защото при мен не се отварят. Жичките са синя, лилава, черна и зелена - режеш зелената, изолираш и почваш да виждаш колко е часа и през деня. Когато откачих часовника, използвах момента да позакривя пластинките, защото и при мен прекъсваше и сега всичко е ОК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 21 октомври 2008 Сподели Публикувано 21 октомври 2008 Колеги, на срещата в Пампорово ще дойда с един газов поялник и ще помогна безплатно на всички, които имат проблеми с часовниците. Изкривяването на буксите е временно решение, трябва да се запоят :icon_thumbup: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.