vjivkov Публикувано 21 октомври 2008 Сподели Публикувано 21 октомври 2008 Жичката е зелена!! :icon_thumbup: Не мога да го покажа на снимките, защото при мен не се отварят. Жичките са синя, лилава, черна и зелена - режеш зелената, изолираш и почваш да виждаш колко е часа и през деня. Когато откачих часовника, използвах момента да позакривя пластинките, защото и при мен прекъсваше и сега всичко е ОК. Много благодаря на GT PoWeR и Estilian (за ЛС) Сега когато вече знам коя е жичката със сигурност, реших да потърся начин без да режа, и направих друго. Огледах добре платката и открих че ако се ОГЪНЕ под прав ъгъл съответстващия на зелената жичка пин в посока обратна на платката - има достатъчно място - то няма проблем часовника да се сглоби отново. Няма никакво усилие, което означава че не опира никъде. Използвах фини клещи човки. Работи безотказно :icon_thumbup: Понеже пиновете са меки и позволяват многократно (но не безкрайно) огъване, ако реша да възстановя първоначалното положение, то това ще стане много лесно и без проблем. По този начин избегнах рязането. Ако се окаже че ми пречи яркия часовник през нощта, то ще помисля начин да се сложи някакво много фино ключе, което да прекъсва зелената жичка за през деня и я свързва през нощта. А понеже се познавам (обичам да стигам до крайности), може да помисля за датчик за светлина който да върши тази работа вместо ключето - да не се напъвам Когато минавам през нощта под силни лампи часовника ще светва силно, като отмина - по-слабо. Поздрави на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 21 октомври 2008 Сподели Публикувано 21 октомври 2008 Колеги, на срещата в Пампорово ще дойда с един газов поялник и ще помогна безплатно на всички, които имат проблеми с часовниците. Изкривяването на буксите е временно решение, трябва да се запоят :icon_thumbup: :icon_clap: С удоволствие бих се възползвал, но нямам възможност да присъствам! А понеже се познавам (обичам да стигам до крайности), може да помисля за датчик за светлина който да върши тази работа вместо ключето - да не се напъвам Когато минавам през нощта под силни лампи часовника ще светва силно, като отмина - по-слабо. Такава екстра няма и последната S-класа сигурно! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vjivkov Публикувано 22 октомври 2008 Сподели Публикувано 22 октомври 2008 А ето и снимки да видите как изглежда огънатия пин: http://www.bgphoto.net/photos/34277/o633603113075000000.JPGhttp://www.bgphoto.net/photos/34277/o633603113188906250.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 22 октомври 2008 Сподели Публикувано 22 октомври 2008 Такава екстра няма и последната S-класа сигурно! :icon_thumbup: Елементарно се прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 Я, за да не отварям нова тема, ще разпитвам тук С този часовник - ново двеста ;) От деня, в който започнаха да падат температурите, часовника започна да изостава При това изостава, само когато в колата е студено... тоест - докато я карам или е в гараж, или я пече слънце - всичко е точно... започне ли да става студено в купето - колкото по-студено, толкова повече изостава ;) Фрапиращо, но тази сутрин изоставаше с над 12 минути, като за последно съм я карал вчера в 12:30 вечерта, а сутринта тръгвам към 7:30. Тоест за 7 часа 12 мин... шах с пешка! Хайде сега умните глави да помагат... какво може да му стане на един кварцов часовник от студ!?!? Замръзва му кварцът ли Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobana75 Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 Колеги, на срещата в Пампорово ще дойда с един газов поялник и ще помогна безплатно на всички, които имат проблеми с часовниците. Изкривяването на буксите е временно решение, трябва да се запоят :icon_thumbup: :icon_clap:Щях да се възползвам от поялника ти, но Дани ми оправи часовника за 5 мин. миналата вечер :bowi: (и моя не работеше от 2 мес.-откакто съм взела колата) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 Щях да се възползвам от поялника ти, но Дани ми оправи часовника за 5 мин. миналата вечер :bowi: (и моя не работеше от 2 мес.-откакто съм взела колата)Познай Дани на чий Галант се е учил ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobana75 Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 Познай Дани на чий Галант се е учил ;) Знам аз-нали чета темата :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toranaga Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 Колеги, на срещата в Пампорово ще дойда с един газов поялник и ще помогна безплатно на всички, които имат проблеми с часовниците. Изкривяването на буксите е временно решение, трябва да се запоят :icon_thumbup: :icon_clap: Прекрасна идея, колега! :icon_thumbup: С NMizov веднага ти ставаме клиенти срещу колкото ракия кажеш!Ще се видим на Пампорово! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 Прекрасна идея, колега! :icon_thumbup: С NMizov веднага ти ставаме клиенти срещу колкото ракия кажеш!Ще се видим на Пампорово! Ами аз май алкохол не употребявам, най-много да пия една бира, щото на втората вече съм под масата :hysterical: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 Я, за да не отварям нова тема, ще разпитвам тук С този часовник - ново двеста ;) От деня, в който започнаха да падат температурите, часовника започна да изостава При това изостава, само когато в колата е студено... тоест - докато я карам или е в гараж, или я пече слънце - всичко е точно... започне ли да става студено в купето - колкото по-студено, толкова повече изостава ;) Фрапиращо, но тази сутрин изоставаше с над 12 минути, като за последно съм я карал вчера в 12:30 вечерта, а сутринта тръгвам към 7:30. Тоест за 7 часа 12 мин... шах с пешка! Хайде сега умните глави да помагат... какво може да му стане на един кварцов часовник от студ!?!? Замръзва му кварцът ли Някакви предложения от някого?!?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 Някакви предложения от някого?!?! Няма логика...ако поради някаква причина прекъсва захранването, ще почне от 0.00, значи не прекъсва...незнам. :icon_hmm: Интерсно колко ще изостава при -10. :cold: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 Някакви предложения от някого?!?!Вземи си читав часовник, и го смени...... :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 Някакви предложения от някого?!?! Дай ми го на мен, аз ще ти го оправя. Може би не знаеш, но 2-3 години се занимавах и с ремонт на електронни часовници всякакви - ръчни, настолни и автомобилни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 октомври 2008 Сподели Публикувано 25 октомври 2008 Този кварц е на някаква честота, която трябва да се дели има разни трептящи кръгове и т.н. и някой транзистор или кондензатор като избие и започне да си променя стойностите с температурата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dfdf Публикувано 25 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2008 Изоставането е от резонаторната група. Смени кварца и кондензаторите до него(трябва да са 2 броя). Ако имаш проблеми с намирането на елементите пиши ЛС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 25 октомври 2008 Сподели Публикувано 25 октомври 2008 Изоставането е от резонаторната група. Смени кварца и кондензаторите до него(трябва да са 2 броя). Ако имаш проблеми с намирането на елементите пиши ЛС. Същия ефект се получава и ако има студена спойка на кварца. Трябва да се види от специалист, няма смисъл да гадаем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 25 октомври 2008 Сподели Публикувано 25 октомври 2008 Същия ефект се получава и ако има студена спойка на кварца. Трябва да се види от специалист, няма смисъл да гадаем.При следващата ни среща - от мен пиенето, от теб часовника Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dilan Valentinoff Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Глас от мен в полза на букса/крачета като проблем за гасненето на часовника -- изкарах го благодарение на колегата, описал процедурата, накривих клемите шахматно, WD40-сах и е бомба! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Глас от мен в полза на букса/крачета като проблем за гасненето на часовника -- изкарах го благодарение на колегата, описал процедурата, накривих клемите шахматно, WD40-сах и е бомба! Това не е решение на проблема. Очаквай скоро време пак да започне да ти прекъсва. Другият път просто трябва да презапоиш на платката и четирите пина от буксата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 23 юли 2009 Сподели Публикувано 23 юли 2009 Глас от мен в полза на букса/крачета като проблем за гасненето на часовника -- изкарах го благодарение на колегата, описал процедурата, накривих клемите шахматно, WD40-сах и е бомба!Една оферта от мен: Колеги, ако имате проблеми с часовника на Галант 97-03, извадете го и ми го изпратете, ще ви го ремонтирам качествено и СЪВСЕМ БЕЗПЛАТНО. Аз съм голям фен на марката и ми се свива сърцето като чета какви експерименти си правите с часовника на тази кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 Здравейте колеги, и аз като вас имах същия проблем с часовника, първо изоставаше а след това и се губеше. След като прочетох темата си реших проблема, всичко е от буксата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icomitsu Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Здравейте колеги, много съм благодарен за описаната информация по ремонта на часовника. В един сервиз "един изявлен спец" след няколко замервания, отсече- проблема ти е в изгорял бушон, можеш и сам да се оправиш. Гледах, мигах, къде ли е този бушон и реших да не правя нищо, но вече съм амбициран и мисля,че наистина ще мога сам да се оправя.Благодаря Ви отново. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Колеги, другата седмица ще се прибирам по северозапада и след носача ще пробвам номера с часовника.. като се върна в Пловдив ще ви споделя какво съм направил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Колеги, другата седмица ще се прибирам по северозапада и след носача ще пробвам номера с часовника.. като се върна в Пловдив ще ви споделя какво съм направил Е, далечко е Монтана от мене...иначе може да го докараш да го пойнем за 5минути.С моя преди интервенцията беше същата работа. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.