Премини към съдържание

Как се разглобява часовник


dfdf

Препоръчано мнение

Жичката е зелена!! :icon_thumbup: Не мога да го покажа на снимките, защото при мен не се отварят. Жичките са синя, лилава, черна и зелена - режеш зелената, изолираш и почваш да виждаш колко е часа и през деня. :)

Когато откачих часовника, използвах момента да позакривя пластинките, защото и при мен прекъсваше и сега всичко е ОК.

 

Много благодаря на GT PoWeR и Estilian (за ЛС) :)

 

Сега когато вече знам коя е жичката със сигурност, реших да потърся начин без да режа, и направих друго. Огледах добре платката и открих че ако се ОГЪНЕ под прав ъгъл съответстващия на зелената жичка пин в посока обратна на платката - има достатъчно място - то няма проблем часовника да се сглоби отново. Няма никакво усилие, което означава че не опира никъде. :) Използвах фини клещи човки. Работи безотказно :icon_thumbup:

 

Понеже пиновете са меки и позволяват многократно (но не безкрайно) огъване, ако реша да възстановя първоначалното положение, то това ще стане много лесно и без проблем. По този начин избегнах рязането.

 

Ако се окаже че ми пречи яркия часовник през нощта, то ще помисля начин да се сложи някакво много фино ключе, което да прекъсва зелената жичка за през деня и я свързва през нощта.

 

А понеже се познавам :) (обичам да стигам до крайности), може да помисля за датчик за светлина който да върши тази работа вместо ключето - да не се напъвам ;-) Когато минавам през нощта под силни лампи часовника ще светва силно, като отмина - по-слабо. :)

 

Поздрави на всички :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колеги, на срещата в Пампорово ще дойда с един газов поялник и ще помогна безплатно на всички, които имат проблеми с часовниците. Изкривяването на буксите е временно решение, трябва да се запоят :icon_thumbup: :icon_clap:

 

С удоволствие бих се възползвал, но нямам възможност да присъствам! :yes3:

 

 

А понеже се познавам (обичам да стигам до крайности), може да помисля за датчик за светлина който да върши тази работа вместо ключето - да не се напъвам Когато минавам през нощта под силни лампи часовника ще светва силно, като отмина - по-слабо.

 

Такава екстра няма и последната S-класа сигурно! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ето и снимки да видите как изглежда огънатия пин:

 

http://www.bgphoto.net/photos/34277/o633603113075000000.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/34277/o633603113188906250.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такава екстра няма и последната S-класа сигурно! :icon_thumbup:

 

Елементарно се прави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я, за да не отварям нова тема, ще разпитвам тук :) С този часовник - ново двеста ;) От деня, в който започнаха да падат температурите, часовника започна да изостава :) При това изостава, само когато в колата е студено... тоест - докато я карам или е в гараж, или я пече слънце - всичко е точно... започне ли да става студено в купето - колкото по-студено, толкова повече изостава ;) Фрапиращо, но тази сутрин изоставаше с над 12 минути, като за последно съм я карал вчера в 12:30 вечерта, а сутринта тръгвам към 7:30. Тоест за 7 часа 12 мин... шах с пешка!

 

Хайде сега умните глави да помагат... какво може да му стане на един кварцов часовник от студ!?!? Замръзва му кварцът ли :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на срещата в Пампорово ще дойда с един газов поялник и ще помогна безплатно на всички, които имат проблеми с часовниците. Изкривяването на буксите е временно решение, трябва да се запоят :icon_thumbup: :icon_clap:

Щях да се възползвам от поялника ти, но Дани ми оправи часовника за 5 мин. миналата вечер :bowi: (и моя не работеше от 2 мес.-откакто съм взела колата)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щях да се възползвам от поялника ти, но Дани ми оправи часовника за 5 мин. миналата вечер :bowi: (и моя не работеше от 2 мес.-откакто съм взела колата)

Познай Дани на чий Галант се е учил ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на срещата в Пампорово ще дойда с един газов поялник и ще помогна безплатно на всички, които имат проблеми с часовниците. Изкривяването на буксите е временно решение, трябва да се запоят :icon_thumbup: :icon_clap:

 

Прекрасна идея, колега! :icon_thumbup:

С NMizov веднага ти ставаме клиенти срещу колкото ракия кажеш!

Ще се видим на Пампорово!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасна идея, колега! :icon_thumbup:

С NMizov веднага ти ставаме клиенти срещу колкото ракия кажеш!

Ще се видим на Пампорово!

 

Ами аз май алкохол не употребявам, най-много да пия една бира, щото на втората вече съм под масата :hysterical:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я, за да не отварям нова тема, ще разпитвам тук :) С този часовник - ново двеста ;) От деня, в който започнаха да падат температурите, часовника започна да изостава :) При това изостава, само когато в колата е студено... тоест - докато я карам или е в гараж, или я пече слънце - всичко е точно... започне ли да става студено в купето - колкото по-студено, толкова повече изостава ;) Фрапиращо, но тази сутрин изоставаше с над 12 минути, като за последно съм я карал вчера в 12:30 вечерта, а сутринта тръгвам към 7:30. Тоест за 7 часа 12 мин... шах с пешка!

 

Хайде сега умните глави да помагат... какво може да му стане на един кварцов часовник от студ!?!? Замръзва му кварцът ли :)

 

Някакви предложения от някого?!?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някакви предложения от някого?!?!

 

Няма логика...ако поради някаква причина прекъсва захранването, ще почне от 0.00, значи не прекъсва...незнам. :icon_hmm:

Интерсно колко ще изостава при -10. :cold:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някакви предложения от някого?!?!
Вземи си читав часовник, и го смени...... :P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някакви предложения от някого?!?!

 

Дай ми го на мен, аз ще ти го оправя. Може би не знаеш, но 2-3 години се занимавах и с ремонт на електронни часовници всякакви - ръчни, настолни и автомобилни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този кварц е на някаква честота, която трябва да се дели има разни трептящи кръгове и т.н. и някой транзистор или кондензатор като избие и започне да си променя стойностите с температурата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изоставането е от резонаторната група. Смени кварца и кондензаторите до него(трябва да са 2 броя). Ако имаш проблеми с намирането на елементите пиши ЛС.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изоставането е от резонаторната група. Смени кварца и кондензаторите до него(трябва да са 2 броя). Ако имаш проблеми с намирането на елементите пиши ЛС.

 

Същия ефект се получава и ако има студена спойка на кварца. Трябва да се види от специалист, няма смисъл да гадаем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същия ефект се получава и ако има студена спойка на кварца. Трябва да се види от специалист, няма смисъл да гадаем.

При следващата ни среща - от мен пиенето, от теб часовника :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Глас от мен в полза на букса/крачета като проблем за гасненето на часовника -- изкарах го благодарение на колегата, описал процедурата, накривих клемите шахматно, WD40-сах и е бомба!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Глас от мен в полза на букса/крачета като проблем за гасненето на часовника -- изкарах го благодарение на колегата, описал процедурата, накривих клемите шахматно, WD40-сах и е бомба!

 

Това не е решение на проблема. Очаквай скоро време пак да започне да ти прекъсва. Другият път просто трябва да презапоиш на платката и четирите пина от буксата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Глас от мен в полза на букса/крачета като проблем за гасненето на часовника -- изкарах го благодарение на колегата, описал процедурата, накривих клемите шахматно, WD40-сах и е бомба!

Една оферта от мен: Колеги, ако имате проблеми с часовника на Галант 97-03, извадете го и ми го изпратете, ще ви го ремонтирам качествено и СЪВСЕМ БЕЗПЛАТНО. Аз съм голям фен на марката и ми се свива сърцето като чета какви експерименти си правите с часовника на тази кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте колеги, и аз като вас имах същия проблем с часовника, първо изоставаше а след това и се губеше. След като прочетох темата си реших проблема, всичко е от буксата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Здравейте колеги, много съм благодарен за описаната информация по ремонта на часовника. В един сервиз "един изявлен спец" след няколко замервания, отсече- проблема ти е в изгорял бушон, можеш и сам да се оправиш. Гледах, мигах, къде ли е този бушон и реших да не правя нищо, но вече съм амбициран и мисля,че наистина ще мога сам да се оправя.Благодаря Ви отново.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, другата седмица ще се прибирам по северозапада и след носача ще пробвам номера с часовника.. като се върна в Пловдив ще ви споделя какво съм направил :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, другата седмица ще се прибирам по северозапада и след носача ще пробвам номера с часовника.. като се върна в Пловдив ще ви споделя какво съм направил :)

Е, далечко е Монтана от мене...иначе може да го докараш да го пойнем за 5минути.

С моя преди интервенцията беше същата работа. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...