Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Lancer X


Препоръчано мнение

:mitsu-smiley: Купих си новия Лансер 1.8 интенз ниво. Като карам има някакъв шум от гумите или лагерите(никои не може да ти каже). поръчах си я с аудио система на Рокфорд,като усилиш музиката и задната кора тропа отвратително(неможела да се оправи). За горенето: думи нямам разликата от това което пише по брошурите и това което е в деиствителност е огромна. Имам я от 3 месеца и съм и навъртял 8000км. В началото им се оплаках в балкан стар че колата ми гори страшно много,те казаха че е нова и е нормално(по книга и дават средно 6.5 а моята немога да я сваля под 8.5 на дълг път). Когато включа на спортен режим да превключвам от кормилото(забравих да кажа че съм със CVT скоростна кутия) се получава така че колата върви пи малко, тоест скоростите ми спират на 5500 оборота а на директна предавка я вкарвам до 6750 оборота. Незнам защо е така ама е факт. Всичко друго работи прекрасно а системата за стабилност е уникална. Хареса ми страшно много на цена, интериор и екстериор. Всичко е на нужното място и няма нужда да го търсиш някъде по таблото. Ако някои знае как да се справя с тези проблеми за които съм писал да ми пише на имеила noby_007@abv.bg

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Провери си налягането в гумите. При мен е 2.5 вместо 2.2, но аз съм с 16" гуми Дънлоп.

При теб са 18" Йокохама, ако се не лъжа и налягатнето със сигурност е над 2.5 атмосфери. Това са го направили за да не изкривиш джантите в някоя дупка.

Разхода си е висок и за нова кола си е нормален. При мен не слиза под 7.5, а аз не съм любител на високите скорости. Мисля обаче, че ако използваш круиз контрола може и да падне. Автоматика си харчи яко, защото опитва да държи двигателя в номинални обороти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят Лансер също е 1.8 Интенз, но с ръчна СК. В града ми дава до 8.5, а ако се движа по хубав магистрален път (ограничението е 90 км/ч), сваля и до 7.2. Колата е около 1000 км. Налягането в гумите трябва да е 2.2 (2.5 е за скорости над 160 км/ч).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Купих си новия Лансер 1.8 интенз ниво. Като карам има някакъв шум от гумите или лагерите(никои не може да ти каже). поръчах си я с аудио система на Рокфорд,като усилиш музиката и задната кора тропа отвратително(неможела да се оправи). За горенето: думи нямам разликата от това което пише по брошурите и това което е в деиствителност е огромна. Имам я от 3 месеца и съм и навъртял 8000км. В началото им се оплаках в балкан стар че колата ми гори страшно много,те казаха че е нова и е нормално(по книга и дават средно 6.5 а моята немога да я сваля под 8.5 на дълг път). Когато включа на спортен режим да превключвам от кормилото(забравих да кажа че съм със CVT скоростна кутия) се получава така че колата върви пи малко, тоест скоростите ми спират на 5500 оборота а на директна предавка я вкарвам до 6750 оборота. Незнам защо е така ама е факт. Всичко друго работи прекрасно а системата за стабилност е уникална. Хареса ми страшно много на цена, интериор и екстериор. Всичко е на нужното място и няма нужда да го търсиш някъде по таблото. Ако някои знае как да се справя с тези проблеми за които съм писал да ми пише на имеила noby_007@abv.bg

:mitsu-smiley:

 

Колега, карам новия Лансър с посочените екстри макар и американската модификация вече една година и не мога да кажа, че забелязвам нещо подобно. Звукът на Rockford-Fosgate аудио системата е повече от перфектен, дори когато го усиля до степен самата кола да започне да подскача - дори в този случай не мога да забележа никакви странични ефекти от вибриране на кори или нещо подобно. Разхода на бензин също е в рамките на обявените от производителя (9.6 градско, което е доста условно разбира се, аз го докарвам средно до 10.5 като имам доста моменти на каране в задръствания).

Това обаче за CVT трансмисията ме хвърля наистина в дълбок размисъл. Колега, сигурен ли си, че можеш да докараш 6750 оборота в автоматичен режим - това звучи меко казано невероятно, при положение, че червения сектор започва от 6500 оборота?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, карам новия Лансър с посочените екстри макар и американската модификация вече една година и не мога да кажа, че забелязвам нещо подобно. Звукът на Rockford-Fosgate аудио системата е повече от перфектен, дори когато го усиля до степен самата кола да започне да подскача - дори в този случай не мога да забележа никакви странични ефекти от вибриране на кори или нещо подобно. Разхода на бензин също е в рамките на обявените от производителя (9.6 градско, което е доста условно разбира се, аз го докарвам средно до 10.5 като имам доста моменти на каране в задръствания).

Това обаче за CVT трансмисията ме хвърля наистина в дълбок размисъл. Колега, сигурен ли си, че можеш да докараш 6750 оборота в автоматичен режим - това звучи меко казано невероятно, при положение, че червения сектор започва от 6500 оборота?

 

Колеги как го докарвате тоя разход от 9-10 градско :-) ? Аз съм с 1.8 Intense CVT и разхода ми е около 13 когато има много задръствания. Около 10 съм правил само 1-2 пъти когато е нямало почти никакви коли :-) А колкото до извънградско при около 150 км/ч си лапа около 11 , а при 130 км/ч мисля че около 9.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Налягането в гумите трябва да е 2.2 (2.5 е за скорости над 160 км/ч).

1. Точно това имах впредвид, че колата излиза от "магазина" с 2.5 атмосфери вместо 2.2 за 16" и 2.7 вместо 2.5 за 18" , което води до по-твърда возия и може би по-голям шум от гумите.

2. В техническото ръководство изришно е посочено, че до 1000 км да не се превишева 130 км/ч скорост. Така че не бива да очакваме чудеса поне до 5000км. Мой познат, който също кара новия Лансър интензив, но с ръчна ск. кутия ми спомена, че над 7 000 км поведението на автомобила и двигателя се променя коренно към по-добро.

3. Тъй като съм с CVT трансмисия при спускане преминавам от D към N, за да може двигателя да си почине от изкачването на баира. Максималната скорост, с която съм шофирал новата кола е 110 км/ч, постигната само веднъж. В повечето случаи е в диапазона 90-100 км/ч. Кофти ми е, че немога да вдигам 180-190 км/ч като със старата кола и при изпреварване трябва да внимавам повече, но какта се казва неможе оная работа до края и душата в Рая.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Сайта на Fift Gear има ревю за нашият избранник.

http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?ln...ubishi%20Lancer

 

Та в това ревю като лош избор е посочен точно двигател 1.8 с автоматик!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моя Лансър, негативи немога да открия. Относно пространството вътре, на мен не ми е тясно или неудобно, а не съм никак нисък ;) . Наистина има известен шум при по-сериозно настъпване, но той по-скоро ми доставя удоволствие, отколкото да го приема за недостатък! :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е мое мнение написано преди известно време но в друга тема,която остана незабелязана!

Тези неща който съм написал, на вас не са ли ви направи впечатление?

Скоро семейството си купихме новия Ленсър с двигател 1.5 и ниво на оборудване INVITE.

Аз мога да кажа че съм доволен, за тази цена толкова! Возията е много добра,двигателя е добър не мога да кажа че се тормози от купето,на мен ме устройва. Колата си е малко орязана като интериор,на фона на другите марки ,но това естествено е за сметка на цената. За сега имам няколко забележки:

1. Дисплея над CD-то ,през деня е излишен ,посред бял ден там не се вижда почти нищо!

2. Подлакътника е доста къс и е сложен назад,което при по издърпана напред седалка ,го прави неизползваем,също не може да сменяте скоростите подпирайки си ръката на него(както е при много други марки). На мен ръцете са ми дълги ,но пак не мога да се справя.

3. Можеше да направят едно отделение за аптечката отзад в багажника!

4. На климатроника можеха да му сложат едно дисплейче където да ти показва на колко градуса го нагласяш, а не да си играя да смятам чертичките по врътките.

Както казах за тая цена толкова,някой други марки даже и толкова не предлагат за по високите си цени! Но тези неща са елементарни и се чудя как пропуснали за да ги изпипат!

 

За сега съм доволен,все още не съм карал достатъчно и тепърва ще и свиквам. Разликата със старата ми кола е просто фрапираща в полза на Ленсър

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Купих си новия Лансер 1.8 интенз ниво. Като карам има някакъв шум от гумите или лагерите(никои не може да ти каже). поръчах си я с аудио система на Рокфорд,като усилиш музиката и задната кора тропа отвратително(неможела да се оправи). За горенето: думи нямам разликата от това което пише по брошурите и това което е в деиствителност е огромна. Имам я от 3 месеца и съм и навъртял 8000км. В началото им се оплаках в балкан стар че колата ми гори страшно много,те казаха че е нова и е нормално(по книга и дават средно 6.5 а моята немога да я сваля под 8.5 на дълг път). Когато включа на спортен режим да превключвам от кормилото(забравих да кажа че съм със CVT скоростна кутия) се получава така че колата върви пи малко, тоест скоростите ми спират на 5500 оборота а на директна предавка я вкарвам до 6750 оборота. Незнам защо е така ама е факт. Всичко друго работи прекрасно а системата за стабилност е уникална. Хареса ми страшно много на цена, интериор и екстериор. Всичко е на нужното място и няма нужда да го търсиш някъде по таблото. Ако някои знае как да се справя с тези проблеми за които съм писал да ми пише на имеила noby_007@abv.bg

:mitsu-smiley:

Добре имайки в предвид природата на тази скоростна кутия според мен това е нормално. От моя опит с безстепенните скоростни кутии, при D след натискане на газта увеличава оборотите до определени(това зависи от това колко си натиснал газта) и след това само приплъзва ремъка по конуса като намаля предавателното число, а оборотите стоят същите(само скоростта скача). При ръчна смяна тя "симулира" превключване на предавки, което се изразява в падане на оборотите на двигателя при преминаване на по-висока предавка( която е просто предварително зададено място на ремъка по конуса). Освен това съм чувал че не е полезно за автоматиците в движение да превключваш между D и N и обратно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аве хора за какви БЕЗстепенни скоростни кутии говорите!!! Вие наясно ли сте че реалната безстепенна скоростна кутия,навлезе в Формула1 преди една или две години!!! Такива скоростни кутии няма все още и в повечето спортни реномирани коли!!!

И една такава кутия сигурно струва колкото едно Мицубиши! Тези CVT кутии са доста далече от реалната БЕЗстепенна кутия!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аве хора за какви БЕЗстепенни скоростни кутии говорите!!! Вие наясно ли сте че реалната безстепенна скоростна кутия,навлезе в Формула1 преди една или две години!!! Такива скоростни кутии няма все още и в повечето спортни реномирани коли!!!

И една такава кутия сигурно струва колкото едно Мицубиши! Тези CVT кутии са доста далече от реалната БЕЗстепенна кутия!

 

Колега в грешка си.

CTV и Multitronic на Ауди са вариаторни скоростни кутии демек без степени. В темата за Outlander 2,2 и 2,4 има ръководство на CTV. Ако те интересува го виж.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аве хора за какви БЕЗстепенни скоростни кутии говорите!!! Вие наясно ли сте че реалната безстепенна скоростна кутия,навлезе в Формула1 преди една или две години!!! Такива скоростни кутии няма все още и в повечето спортни реномирани коли!!!

И една такава кутия сигурно струва колкото едно Мицубиши! Тези CVT кутии са доста далече от реалната БЕЗстепенна кутия!

 

Колега ferrarko, може да бъркам, но мисля че вариаторните скоросни кутии са сложни да влязат при спортните автомобили и особено F1 заради ниската си издържливост при голяма мощност и въртящ момент на двигателя. До преди няколко години поне това беше проблем. Съмнява ме дори и сега да се слагат такива кутии на двигатели по 300-400 коня и нагоре. Иначе 90те години Honda имат модели със вариатор, мисля че и Mazda.

Така че поправи ме ако греша, но смятам че ти грешиш... ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами възможно е да греша,не оспорвам. Интересувам се много от Ф1,купувам си всякаква литература свързана с нея и съм слушал инж. Иван Тенчев(ф1 коментатора), та от това което съм чел и слушал се обяснаваше че дори тези скоростни кутии който сега въведоха във Ф1 не са 100% безстепенни,пак има някакво забавяне и задържане на оборотите но то е много малко,затова се приемат за безстепенни. Наистина че има и по рано такива скоростни кутии, който пак работят на принцип или близък до безстепенноста но това е повече маркетингова реклама!

Според мен тези скоростни кутии който сега са в обикновените автомобили са по близки до старите кутии на Ф1 който също са много бързи!

Като цяло този въпрос е доста интересен за обсъждане :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се намеся :) При CVT се използват 2 конуса с променлива геометрия свързани с ремък или верига изградена от множество стоманени пластинки. Тази скоростна кутия е безстепенна, защото конусите са с променлива геометрия и предавателните числа са безкраен брой. CVT никога няма да се използва в F1, защото няма да изпълни критериите за надеждност. Не бъркайте CVT със скоростните кутии в F1. Докато при CVT можеш да поддържаш дадени обороти и пак да ускоряваш благодарение на промяната на геометрията на скоростната кутия, при F1 това е невъзможно ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я си изтеглете брошурата с техническите данни и четете вместо де пишете глупости. :mad:

Какви ремъци и конуси видяхте при наличие на хидротрансформатор?

Това са стари CVT трансмисии от миналия век. INVECS-ІІІ CVT е ново поколение трансмисия и няма нищо общо със старите концепции.

INVECS = Intelligent & Innovative Vehicle Electronic Control System

Ето един линк с анимация:

http://auto.howstuffworks.com/cvt4.htm

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля другата седмица да поръчам Lancer 1.8 Intense M/T. Ходих да го карам новия Lancer ама карах 1.5 двигателя и не знам за какъв шум се оплакват някакви хора ама на мене не ми направи впечатление да има нещо такова, ама тогава не се и заслушах особено. Да не би 1.8 да шуми повече или не знам. А относно возията и тя си беше добре ама не знам как ше е на 1.8 с големите джанти и нископрофилните гуми на тия скапани улици. Някой ако го има него точно ще съм му адски благодарен да изкаже мнение, мерси предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги как го докарвате тоя разход от 9-10 градско :-) ? Аз съм с 1.8 Intense CVT и разхода ми е около 13 когато има много задръствания. Около 10 съм правил само 1-2 пъти когато е нямало почти никакви коли :-) А колкото до извънградско при около 150 км/ч си лапа около 11 , а при 130 км/ч мисля че около 9.

 

Колега, явно доста тежко е станало градското в София. При нас трафика е сравнително добре регулиран, когато няма инциденти или сериозни ремонтни дейности по маршрута. От стотина километра дневно навъртане, имам някъде около 20 по магистрала, което сигурно се отразява на разхода. Проблемът обаче е, че точно тази магистрала понякога е най-задръстената артерия. Вчера след работа успях да го докарам до 9.4, но тази сутрин беше някакъв кошмар и средния разход се закова на 11.3. Но в повечето случаи е около 10.5. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също се спрях последно на Intense M/T. Автоматика си е голям кеф и удобство, но като чета за разхода, който дава никак не ми се нрави. Предполагам впоследствие и разходите за поддръжка ще са по-високи, а и при покупката си идва 2 000 лв отгоре.

Иначе при тест-драйва аз не усетих шум в купето, а не карах по кой знае колко добър път. Возията също ми хареса. Бях се наплашил от последните две неща, защото почти никой във форума не се изказа положително по тези показалите, но всъщност на мен ми допаднаха.

Сега остава да имат в наличност след седмица-две и ако всичко е наред, то ще се присъединя към вас съвсем скоро :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За шума в купето аз се бях изказвал по-рано и ставаше дума за камъчета и пръст, които се удрят в калниците. Също и на дълъг път бученето в купето от асфалта се усеща. Не е болка за умиране на фона на другите огромни предимства на колата, но все пак съм се возил и на по-тихи возии.

 

А иначе колегата, който започна темата, споменава за шум от лагери... Аз подозирам, че има предвид нещо, което и аз установих на моя Лансер. Като включа на скорост, се чува едно отчетливо хъскане, което явно не е от двигателя и купето.

 

Но в същото време напоследък забелязах, че колата утихна някак откъм шум от двигателя. Сигурно се е поразработил, все пак наближавам 5000 км.

 

И искам да обърна внимание на нещо друго... Колеги, не знам дали сте забелязвали колко са защитени отдолу чарковете срещу удари. Аз се изкефих тази събота, когато хлътнах в един трап във Врачанския балкан... направо под мен опря. Доста се притесних, ама се оказа,че просто няма от какво - всичко е плътно обходено с ламарини, праговете са по-ниско от тръбите, а самите тръби са в улеи за още по-голяма сигурност. Наистина си беше облекчение!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...