Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ратола - Орландовци


Препоръчано мнение

Тук времезакъснението е повече от 3 пъти "тау"... :rolleyes:

 

Дани, с повече тау се доближаваме до стационарната стойност, истината е някъде там :icon_dance: Проблемът в случая е, че тау е много голямо, а началната стойност е с обратен знак... Как мислиш? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Дани, с повече тау се доближаваме до стационарната стойност, истината е някъде там :icon_dance: Проблемът в случая е, че тау е много голямо, а началната стойност е с обратен знак... Как мислиш? :D

 

 

Мисля, че както винаги си прав! :icon_thumbup:

Само началнта стойност да не клони към минус безкрайност отдолу, че тогава за достигането на установения процес времеконстантата със сигурност ще се доближи до едни многоцифрени стойности...

Силно се надявам с Ратола София да не е така! :) :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че както винаги си прав! :icon_thumbup:

Само началнта стойност да не клони към минус безкрайност отдолу, че тогава за достигането на установения процес времеконстантата със сигурност ще се доближи до едни многоцифрени стойности...

Лелее ...хора върнахте ме във 2-ри курс в МЕИто :icon_thumbup:

:icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лелее ...хора върнахте ме във 2-ри курс в МЕИто :icon_thumbup:

:icon_rock:

 

 

ТОЕ 1 част, преходни процеси в линейни вериги.

Култов изпит при Кънчо Иванов, който заяви - на господ пиша 5, на себе си 4, на вас 3 или 2.

В резултат си взехме изпита чак 5 курс като последен.

Спомени...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Култов изпит при Кънчо Иванов, който заяви - на господ пиша 5, на себе си 4, на вас 3 или 2.

В резултат си взехме изпита чак 5 курс като последен.

Спомени...

Този ми е до болка познат много.....................4 курс втори срок с оценка 4 ............ :D :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този ми е до болка познат много.....................4 курс втори срок с оценка 4 ............ :D :icon_doh:

 

5 курс с 5 - обаче много време мина от изказването и той снижи летвата за да има все пак кого да изпитва :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Дълго време не исках да изказвам мнение по темата, за да не се окаже прибързано!

Имам доста сериозна щета на вагона, който се "прави" (не са я почнали вече 3 месеца) в доверен сервиз на застрахователната компания. Успях да говоря с приемчика на сервиза и да го убедя да поръча частите от Ратола. Мина вече месец и половина откакто са поръчани нещата, а беше казано доставка до 10 дена ... и все още не само че повечето части не са доставени, но и не могат да кажат кога ще дойдат ... !

Само представям факти - без да искам да влизам в конфликт, да поставям заключения, да обидя някого или по никакъв начин да обвинявам който и да било в каквото и да било!

Много време чакам и се изнервих до крайност (колкото и да не личи по държанието ми).

Момчето, с което съм говорил до сега (купувал съм си и други части от тях), е страхотно - винаги отзивчив и усмихнат и се държи прекрасно.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Дълго време не исках да изказвам мнение по темата, за да не се окаже прибързано!

Имам доста сериозна щета на вагона, който се "прави" (не са я почнали вече 3 месеца) в доверен сервиз на застрахователната компания. Успях да говоря с приемчика на сервиза и да го убедя да поръча частите от Ратола. .............................................

 

 

Колега ти от къде знаеш ,че частите ти ги бавят от Ратола ???? Аз мога да се обзаложа,че твоето мотане идва от доверения сервиз на застрахователната компания!!! А да не ти кажа, че ти можеш да ги накараш частите да ги вземат от луната а те съответно да ги вземат по най-тънка лайсна от където им падне.

 

П.С в кои сервиз ти седи колата и коя е застрахователната компания?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам, защото комуникирам паралелно със сервиза и Ратола!

Следя детайлно всяка стъпка от процедурата:

1. Застраховател ("Армеец") - за завеждане на щетата;

2. Сервиз ("Лоялти Супермотор спорт") - за организиране на допълнителни огледи и изготвяне на проформа;

3. Застраховател - за одобряване на проформата изготвена от сервиза;

4. Сервиза - за поръчка на частите;

5. Ратола - за доставяне на поръчката;

6. Сервиза - за извършване на ремонта;

7. Пак застраховател - за изплащане на сумите и приключване на щетата.

Теоритично при избиране на "Доверен сервиз", не би трябвало стъпки от 2 до 6 да ме касаят и да се занимавам с тях!

Сервиза от своя страна също ме забави - с извършването на огледите и с изготвянето на проформата до застрахователите, но това е за коментиране в друга тема.

Казвам, че Ратола не знаят кога ще дойдат частите и защо се бавят, защото аз съм разговарял с тях, а не защото така са ми казали от сервиза!

Не бих си позволил да обвиня някой, безпочвено!

Аз съм позитивна личност и мисля, че това е инцидентен пропуск в работата на фирмата! Казах и в предния си пост, че до сега съм бил винаги доволен от качеството на техните услуги и този случай най-вероятно няма да ме откаже от ползването им в бъдеще.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Включвам се за да приключа темата и да кажа, че вчера около 16 часа проблема ми се разреши!

Частите вече са налични и ремонта на автомобила ми може да започне! (сега всичко зависи от сервиза) :wacko:

Надявам се, не моята реакция да е доставила частите ...

Искрени благодарности на Мирослав, за изразената готовност да помогне (не се стигна до там) :icon_clap: и на всички в Ратола! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
А всички знаем Любо колко е взискатален, но все пак да почакаме още 2-3 позитивни мнения. Принципно трудно мога да бъда убеден да се върна на място (независимо за какво става въпрос, а при еклипс всички въпроси са си скъпички :icon_blush: ) от което съм недоволен.

Колега на 100% мога да кажа, че в Ратола работат много отговорни и съвестни хора.В понеделник 02/06/08 си оставих спорта да му се сменят всички ремъци ,ролки и тн. в вторник(вчера сутринта колата ми беше напълно готова!)А за да се обслужи буквално ви казвам, че трябва да се разглоби половината предница.По отношение на скъпите въпроси,се оказа, че спорта които съм купил е най-скъпия джип за подръжка от всички модели на паджеро!! И нали се сещаш ,че всяка погрешна стъпка ще ми струва много средства и пари.Съвсем отговорно мога да кажа ,че до момента към мен хората са се отнесли много сериозно и професионално,за което им благодаря :icon_clap: :mitsu-smiley:

А искам и тук да изкажа специалните си благодарности на Миро. :clapping2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Ще се опитам и аз да дам мнение за Ратола.

Тъй като имах проблем с пласмасовите втулки на скоростният лост (при превключване на първа, лоста трябваше да е плътно в дясно положение) сметнах, че е време да бъдат сменени. Естествено първата ми работа бе да се обърна към Пламен. Тъй като той "нямаше работа както винаги", "почиваше активно" и проблема не беше сериозен т.е. смяната на втулките не е толкова сложно, за да стане по - бързо ми препоръча да отида в Ратола.

Уговорка за час, оставих колата и след 1,30 мин. минах да я взема. Останах приятно изненадан. Грешно посочих, че трябва да се сменят тези, които регулират движението на лоста при включване на първа, но се е оказало, че всичкте втулки са били износени и съответно хората са отстранили проблема(сменили са ги). До тук добре. Оставих колата в 9,30, нямаше възможност веднага да я вкарат в сервиз, но в 11,08 бе готова. Много добре. Начислени са 2 часа труд, при най - много 1,15 - 1.30 работа, но няма проблем. Не споменах нищо, тъй като се бяха постарали, съответно ставките за 1/2 час няма да ни бутнат. До тук всичко е супер(бързо, ефективно и ефикасно). Колата отива на паркинга пред блока, а аз на работа. Сутринта в 4 часа на 08.08. (събота) тръгвам на път и....почваме с проблемите.

Оказва се, че патрона на стартера е повреден(зяжда). Надявах се така да ми се е сторило, но събота - неделя заяждането се повтори. От тогава карам така, като стискам палци до края на Август да няма проблем. Тук ( в Сф) има добър ключар, при който бях преди година със сходен проблем - повреда на патрон на автомобил. Лошото е, че уикендите не съм тук, през деня съм на работа и ми е трудно да открия добър авто - ключар извън София, та времето се оказва основен противник.

Коментар - добра работа, бързо решаване на проблема, но.... не мога да остана доволен, при положение, че се решава един проблем и ти създават друг. За съжаление след първоначално доброто впечетление останах разочарован и не мога да препоръчам услугите им на познати, а напротив. Наистина трябва да се съглася с Юли - за да не губите време, не ходете там. Никой не може да ни върне времето и/или изхабените нерви.

 

п.п. за любезно и клиентски насочено отношение може би всички трябва да минат на курс при Мирослав. Това е единственият човек от фирмата, който винаги е отвръщал с разбиране и каквито (и колкото) и въпроси да съм имал към него е отговарял, насочвал и съдействал. Но една птичка....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без да давам мнение за проблема и от къде е възникнал, не ти ли се струва че е възможно да е само съвпадение и да няма връзка с ремонта. Все пак е ремонтиран привода на скоростите и това няма нищо общо с патрона на стартера (предполагам контактния ключ). Просто имай в предвид, че е възможно да заредишна някоя бензиностанция и да ти изгори някоя крушка на фаровете, но затова не е виновна бензиностанцията или лошото гориво което продават. Все пак нека когато пишем някакво мнение за когото и да е било да е обосновано и поне малко логично, защото на мен ми изглежда нелогично това оплакване.
:good: ....Абсолютно си прав........Не само е нелогично, но и неколегиално........Не може да обвиняваш едни, за сметка на други, които само преди година са ти сменили патрона и вече е развален.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ще си дойде на мястото, ако се направят едни анкетни карти с въпроси към клиентите, така че да се позволи анонимност на самите тях за да могат да изразят мнението си без да се чувстват засегнати от последствия свързани с отговорите си! Така сервизът определено ще набере положителни точки и ще може да види проблемите си и да ги излекува! Още трябва да има персонални отговорности на лицата извършващи сервиза, както и твърдо дупе, като възникне проблем да дадът адекватен и любезен отговор и решение!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е добро решение, а отговор на въпросите и обяснение на същите има ли!? Или това е за вътрешна /на Ратола/ употреба!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без да давам мнение за проблема и от къде е възникнал, не ти ли се струва че е възможно да е само съвпадение и да няма връзка с ремонта. Все пак е ремонтиран привода на скоростите и това няма нищо общо с патрона на стартера (предполагам контактния ключ). Просто имай в предвид, че е възможно да заредишна някоя бензиностанция и да ти изгори някоя крушка на фаровете, но затова не е виновна бензиностанцията или лошото гориво което продават. Все пак нека когато пишем някакво мнение за когото и да е било да е обосновано и поне малко логично, защото на мен ми изглежда нелогично това оплакване.

Абсолютн съм съгласен, че може да е чиста случайност. Но въпреки това съвпадението е неприятно. В предвид, че досега не е правила проблем, ме наведе на мисълта, че съвпадението е по скоро свързано с липса на отговорно пазене. Негативите все пак остават за мен, във връзка с допълнителното време, което ще трябва да загубя.

Разбира се, следва да се има в предвид, че това е само лично мнение и че от единичен случай не следва да се правят изводи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро, ти няма ли най-накрая да дойдеш на някоя наша сбирка?! Да те почерпим, дето има една дума!

Колеги, аз рядко опирам до Ратола по две причини - 1. не се чупи нищо; 2. Ако се счупи - го търся по-евтинко (комутатор). Когато съм опирал дотам - не съм останал недоволен. Е, чакам си тампоните за реактивните щанги да ги доставят, ама това е положението.

Тук искам да сваля шапка на Миро, защото:

1. Винаги е изключително сдържан

2. Винаги се опитва да помогне и оправи някаква каша

3. Винаги пази името на фирмата, за която работи

4. Дори, когато неговите колеги нещо са объркали (което се случва, по дяволите) - пак пази името на фирмата

5. И пази имиджа им, помагайки и свършвайки работа на клиентите

 

Ако съм шеф на Ратола - ще му удвоя заплатата!

 

Такива хора са изключително рядко явление!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ходатайстваме с подписка пред шефовете на Ратола за Миро. Шапка му свалям на този човек. Изтърпял е токлова критики и атаки( непряко насочени към него), а винаги е позитивно настроен към нас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ходатайстваме с подписка пред шефовете на Ратола за Миро. Шапка му свалям на този човек. Изтърпял е токлова критики и атаки( непряко насочени към него), а винаги е позитивно настроен към нас.

Подкрепям :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм ЗА, и бих се радвам Миро да ни посети на някой събор! И от мен ще има бира и мезе ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро, ти няма ли най-накрая да дойдеш на някоя наша сбирка?! Да те почерпим, дето има една дума!

 

Това и аз съм си го мислил, ама Роско ме изпревари - лошо няма де. Това също го подкрепям и съм в пълно единомислие с колегите.

Наистина Мирослав на колкото колеги се е отзовавал със съвети. Ами за отстъпките дето ни правят, пък и аз самия доста неща съм купил от тях и съм бил доволен.

Абе той Мирослав трябва да го поканим на някоя сбирка, така де да не се чувствува неудобно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко позабравени и настрани останаха колегите от ратола- в ОРЛАНДОВЦИ.

Бих желал да ги похваля за изключителната точност. Имах записан час за 8.30 а те ми вкараха(съответно тогава и отвориха) в 9,15. СКРОМНА РАЗЛИКА, от 45 минути би казал някой. Днес времето е пари и изключително важно. Няма как да го ИЗКАРАШ, вземеш НАЗАЕМ или да ти го ДАДАТ.

Все пак на едно място успяха да ми прочетат компютъра( малко съмнително след като не съм го видял с очите си). Това е похвално.

Тръгвайки си от там обаче, видях че нещо стрелката на температурата е много високо. Сигурен съм че не беше така преди това. Връщайки се в сервиза чувам "МЧЕ ТАКА СИ БЕШЕ" и "АКО ИСКАШ ДА Я ВЪРНЕМ ДА ТИ ГО ОПРАВИМ". До болка познато. Призива ми.

 

КОЛЕГИ - ЗА БОГА ТЪРСЕТЕ АЛТЕРНАТИВИ, НЕ ХОДЕТЕ ТАМ.

Пламене ти все повече печелиш моите симпатии. Довечера пак съм при теб да го отстраним този проблем.

Благодаря за вечната ти отзивчивост и добронамереност и най-вече добре свършена работа.

Не бих си и помислил да стъпя там, веднъж ми беше достатъчно. Толкова проблеми ми създадоха, че не помня колко сервиза обиколих после да ми изгасят лампата за "Check Engine", а и за малко да ми блокират имобилайзера.

 

Понеже всички от фен клуб митсубиши са големи разбирачи ще ви помоля да не стъпвате повече в сервиза на Ратола София, понеже сте специалисти по всякакви въпроси не мисля, че вече ще ви е необходима сервизна помощ. В п.с ще ви кажа, че по отношение на вашия клуб сервиза няма да приема повече автомобили и да не гожорим за отстъпки свързани с части и т.н. И ще ви помоля да стигне до всички от митсубиши фен клуб. Понеже Ратола на, която аз съм служител е само дилър на въпросната марка бих ви препоръчал Балкан стар.

Благодаря за вниманието

Ти пък кой си???Като се научиш да пишеш тогава идвай, да пускаш такива обяви!

А за разбирачи не знам, ама в същия сервиз, половин час се чудиха колко масло ми събира двигателя, след като един час умуваха какъв ми е филтъра...

 

 

Надявам се моето мнение да е помогнало да се променят нещата в положителна посока. На мен директно ми казаха час вместо в 8,00 да е 8,30, а вече всичко се е канализирано. При такова развитие на нещата ще препоръчам сервиза на мои познати.

Не смей да ги подвеждаш горките хора...ако говирим за Ратола Сф.Виж за Пловдив може ...там ми е хубаво и без кола да ходя...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Колеги........за пореден път ще кажа благодаря на тези момчета и най-вече на Миро :icon_clap:

 

Появи ми се едно странно счупване на джипа или по точно автомата му се побърка и си изкарах акъла,само при мисълта за какви пари става дума за ремонт на автоматика :icon_blush: Обадих се и макар и момчетата да бяха натоварени зверски за този понеделник,ме приеха на секундата и не само ме приеха а и за часове ми оправиха проблема. Е кажете ми при това положение как мога да кажа лоша дума за тях :mitsu-smiley:

 

Пак браво и Благодаря на тези момчета :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги........за пореден път ще кажа благодаря на тези момчета и най-вече на Миро :icon_clap:

 

Появи ми се едно странно счупване на джипа или по точно автомата му се побърка и си изкарах акъла,само при мисълта за какви пари става дума за ремонт на автоматика :icon_blush: Обадих се и макар и момчетата да бяха натоварени зверски за този понеделник,ме приеха на секундата и не само ме приеха а и за часове ми оправиха проблема. Е кажете ми при това положение как мога да кажа лоша дума за тях :mitsu-smiley:

 

Пак браво и Благодаря на тези момчета :icon_clap:

 

Ами измисли нещо де - кафето им как беше, секретарката добра ли е...все нещо трябва да има :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...