Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 март 2005 Admin Сподели Публикувано 14 март 2005 Автогаз-сервиз и монтаж Владимир АрмяновНики Армянов София ул. № 53 околовръстен път срещу бензиностанция ОМV тел : 0887 527 601 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kolo Публикувано 23 юни 2005 Сподели Публикувано 23 юни 2005 Ако може да постнете малко повече адреси на качествени сервизи :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 29 юни 2005 Автор Admin Сподели Публикувано 29 юни 2005 Ако може да постнете малко повече адреси на качествени сервизи :icon_bye:6538[/snapback] Този човек е проверен. Слагал е на всичките ни коли. Не съм имал никъкви проблеми. DJ Tymbi и той слага при него газовата. Надявам се да няма оплаквания :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 13 Май 2006 Сподели Публикувано 13 Май 2006 Малко допълнение за някой друг колега който може да потърси адреса в bgmaps.com. Значи там дават че улицата се намира нагоре нагоре по симеоновско шосе ... всъщност сервиза се намира на самото околовръстно, като идваш от студентски завиваш вляво .. 200 метра по нататък дето е първата к* завиваш вдясно :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stankata Публикувано 3 Май 2007 Сподели Публикувано 3 Май 2007 Аз съм чувал добри отзиви за монтиране на газови уредби на СБА-преди Панчарево.Също така и в Дианабат/блокчетата до завод Фурнир/,казвали са ми,че човека работи съвестно и професионално.Аз мисля там да си монтирам газовата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Avtomata Публикувано 4 Май 2007 Сподели Публикувано 4 Май 2007 За V6 автоматик?Някой беше писал много лоши отзиви за газова уредба на такъв мотор :icon_hmm: Не помня за кой сервиз ставаше въпрос де... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Avtomata Публикувано 7 Май 2007 Сподели Публикувано 7 Май 2007 Ами то неговия Галант е 2.0 не 2.5, макар че за газова уредба все едно и също е май :D Не помня точно какво беше написано, но нещо от сорта за някакъв емулатор който сложили, бил за 4 цилиндрова кола и ЕКУ-то се шашкало как 4 цилиндъра работят а 2 не работят?Скоро след това се развалила и скоростната кутия, добре че от сервиза поставил газовата уредба поели част от ремонта...То и аз съм фен на газта, така или иначе карам на газ де V6 с хубав газов инжекцион ми е мечта :plane: Малко ми е объркано в главата след снощи :drinks: , така че се извинявам ако не ми се разбира много мнението :icon_blush: А и честит имен ден на патерица на всички :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 7 Май 2007 Сподели Публикувано 7 Май 2007 Ами то неговия Галант е 2.0 не 2.5, макар че за газова уредба все едно и също е май :D Не помня точно какво беше написано, но нещо от сорта за някакъв емулатор който сложили, бил за 4 цилиндрова кола и ЕКУ-то се шашкало как 4 цилиндъра работят а 2 не работят?Скоро след това се развалила и скоростната кутия, добре че от сервиза поставил газовата уредба поели част от ремонта...То и аз съм фен на газта, така или иначе карам на газ де V6 с хубав газов инжекцион ми е мечта :plane: Малко ми е объркано в главата след снощи :drinks: , така че се извинявам ако не ми се разбира много мнението :icon_blush: А и честит имен ден на патерица на всички :DИнвестирайте в по скъпа уредба,ако искате проблемите да са сведени до минимум Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 28 Май 2007 Сподели Публикувано 28 Май 2007 Аз също се интересувам от вариантите за слагане на газ на шестака. Ще е много полезно и удобно ако прецизираме вариантите.Да гледаме реално - цената на бензина ще се повишава. Европа сериозно гледа към алтернативи.Отделно всеки карал на газ ще се съгласи, че с професионално сложена газова ПРОБЛЕМИ НЯМА. Поддръжката е по-особена, но НЕ по-скъпа.Да не говорим че разходът на шестака градско може да удари 30лв на сто. Идеята ми е да прецизираме и обобщим мненията в един пост на централно място.Така всеки търсещ информация по въпроса ще я намира лесно, бързо и най-важното ще се информира максимално. Примерно: Двигател: ...........Обикновена газова 1 с препоръчителни устройства ..., СЕРВИЗИ, XXX лв. +/-50лвОбикновена газова 2 с препоръчителни устройства ..., СЕРВИЗИ, XXX лв. +/-50лвГазов инжекцион 1, СЕРВИЗИ, ХXXX лв.Газов инжекцион 2, СЕРВИЗИ, ХXXX лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 юни 2007 Сподели Публикувано 1 юни 2007 За газта съм говорил много , и сега ще повторя само най важните неща..........1. на всички 4 цилиндрови мотори на без оглед на кубатурата и снабдени със системи ECI-Multi може да се сложи обикновенна вакуумна АГУ ..........за 6 цилиндровите мотори не съм сигурен , то че може ,може, но дали ще има проблеми други ,освен тези ,за които ще спомена по долу - не знам.....към обикновенните АГУ-та ( вакуумните) могат да се монтират и други системи спомагателни, които подобряват поведението на мотора и разхода му........а от там и динамиката на автомобила и т.н. Това са ламбда контрол - електронна система за управление на газта автоматино спрямо изгорелите газове които следи ламбда дадчика.........това е много добро устройство което подобрява динамиката на мотора и намалява разхода му.........най общо представлява ел. клапан- винтил, който се слага м/у изпарителя и смесителя ( замества тройника с врътките за регулиране на газта) и в зависимост от 2 фактора ,подава определеното количество газ към колекторите всмукателните.......това са положението на педала на газта и отчитането на ламбда дадчика..........дали е бедна или богата сместа ( колко кислород има в изгорелите газове) и съответно подава сигнал към ел. клапан да отвори или затвори малко или много притока на газ..........по този начин се постига гъвкавост и икономия на гориво.........( защото при врътките - или ще са мноо отворени- при това положение колата ще върви ,но ще харчи .....или ще са затворени - обратното , няма а върви ,но няма и да харчи много ) 2. е тайминг процесор - слага се за да промени ъгъла на запалване когато си на газ - при работа на пропан-бутан ,сместа в цилиндъра гори по бавно и се налага малко предверение на подаване на искрата при всеки цилиндър, затова трябва да се увеличи ъгъла на предверение ........при :mitsu-smiley: той по принцип е 8 градуса предварение , но добре е при газ да е 10 дори и 12 градуса това предверение.........3. Добре е при работа на газ да се обърна внимание на свещите, по принцип на много от моторите на :mitsu-smiley: свещите ги дават с GAP 11, което значи 1.1 мм разтояние м/у електродите , обаче това в "газова" среда е голямо и по трудно прехвърча искра...........опита ,който имам е че с едни и същи свещи веднъж със стандартното разтояние 1,1 мм при работа на газ , осциоскопа скача на 8-9 дори 12 киловолта ,в момента в който обърнеш на бензин осциолоскопа дава 5-7 киловолта искрата ( което е нормалното работно напрежение ) ,затова аз намалявам това разстояние на 0.7 мм, така , при работа на газ осциолоскопа показва 7-8 киловолта ,което е доста по добре и е в рамките на нормалното илипоне е близко до нормалното напрежение............ако работи мотора на газ и не се намали ГАП-а, пак ще работи, но може в течение на времето да се появи пробив на кабелите и капачката, както и палеца, при палеца често се пробива в основата, там къде се закрепва на оста на делкото ,при капачката , там къде са контактните пиновете , отстрани на тях,получава се като дъгички или светкавици пукнатини.................кабелите удрят на корпус вследствие на нарушена изолация поради по високото напрежение което протича през тях,................и накрая - изгоряла/и бубина/и...................това е кофти ,щото при сегашните по модерни запалителни системи ( DIS ) с по 2-4 или 3-6 бубини си е скъпо това...........Другите неща са по скоро екстри ,някои от които важни............като например защитен възвратен клапан на бутилката, клапан-паник противоударен , пак в бутилката, кихалки, показание на кол. газ на таблото , ел. ключ и т.н. Много важно е смесителната плочка да отговаря точно на колектора на съответния мотор, на само като размери и геометрия , а и посока на отворите за газта ,защщото има разлика в завихрянията на газта спрямо въздуха..........Третите неща са свързани в качеството на монтажа, но понеже нямам време сега , за това ще ги напиша по късно............... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 7 юни 2007 Сподели Публикувано 7 юни 2007 Точно това имах предвид. Благодаря за изчеропателния отговор. Очакваме с интерес продължението на темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 юни 2007 Сподели Публикувано 7 юни 2007 Точно това имах предвид. Благодаря за изчеропателния отговор. Очакваме с интерес продължението на темата.Опс.........бях я забравил тази тема, а и мястото не е за тук ......ще я преместя някъде другаде когато има време и ще продължа с проблемите ......... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 27 юли 2007 Сподели Публикувано 27 юли 2007 :mitsu-smiley: "Ауто Дикс" - сервиз за газови уредби.София, ул. "Димитър Шишманов" №4 (зад хотел "Брод", който се намира на ъгъла на "Симеоновско шосе" и "Димитър Шишманов")тел. 958 31 38; 962 84 49; мобилен: 0888 72 90 34 - Даниел Манолов :good: . Работи със записване на часове на място или по телефона. Човека е един от първите "газаджии" в София. Работил е заедно с братя Армянови (и според него те са едни от най-добрите), като тримата са имали първите газ сервизи тук. Вчера сменях мембраните на изпарителя и съм предоволен от вниманието, което обърнаха на Галанта. Струваше ми 50лв. заедно с работата (около 70 мин.). Дават гаранция 6 месеца на изпарителя, което не съм срещал на друго място. Също така и безплатен реглаж на газовата уредба след около 900-1000км, когато улегнат мембраните. И това не ми се е случвало при други газаджии, които съм посещавал :icon_thumbup: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaisersoze Публикувано 13 август 2007 Сподели Публикувано 13 август 2007 Колеги не виждам нищо за LPi газова уредба. Дали има някой в София, който монтира такива и за какви пари става на въпрос? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 4 април 2008 Автор Admin Сподели Публикувано 4 април 2008 Армянов монтира и газов инжекцион на Lovato. Ориентировъчна цена за четвърто поколение около 1700 лева с всичко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Секалов Публикувано 5 юни 2008 Сподели Публикувано 5 юни 2008 А въпросният сервиз на Армянов, занимава ли се с газови инжекциони LPi, че май искам моя да го профилактират. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1N Публикувано 13 юли 2008 Сподели Публикувано 13 юли 2008 Здравейте колеги, препоръчайте сервиз за монтаж на АГУ във Варна? както и марка ако е възможно и приблизителна цена? колата е Колт 96+ 1.3 благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 септември 2008 Сподели Публикувано 11 септември 2008 От няколко дни само задавам въпроси и вече ми е неудобно :icon_blush: Живея на 48 км. от Плевен и искам да попитам кара ли някой от вас с газов инжекцион на Фобос, монтиран в Плевен? Прочетох че се налага профилактика по системата и настройки, за които не е оправдано да пътувам до София за да ми ги направят (ако там извършат монтажа). Ще ми се да имат опит с Галант V6, а не да се учат на моя. Не видях да сте коментирали къде е най-правилно да се сложи бутилката от гл. т. на евентуален удар отзад. Ако е на мястото на резервната гума няма ли опасност от експлозия? От друга страна за мен е най-добре да е там за да мога да ползвам целия багажник. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 11 септември 2008 Сподели Публикувано 11 септември 2008 От няколко дни само задавам въпроси и вече ми е неудобно :icon_blush: Живея на 48 км. от Плевен и искам да попитам кара ли някой от вас с газов инжекцион на Фобос, монтиран в Плевен? Прочетох че се налага профилактика по системата и настройки, за които не е оправдано да пътувам до София за да ми ги направят (ако там извършат монтажа). Ще ми се да имат опит с Галант V6, а не да се учат на моя. Не видях да сте коментирали къде е най-правилно да се сложи бутилката от гл. т. на евентуален удар отзад. Ако е на мястото на резервната гума няма ли опасност от експлозия? От друга страна за мен е най-добре да е там за да мога да ползвам целия багажник. Привет! На мен ГИ ми е монтиран в Плевен и е точно Фобос, само че моята е 2000 кубика. Целия монтаж им отне около 8-9 часа. Знам, че и преди това са монтирали на мицубиши. Монтажа е направен качествено и всичко е добре подредено по кабели. Наистина има гаранционна смяна на филтър на 10 или 15000 км. А колкото за донастройка, напълно е възможно да се налага да ти правят (поне на мой приятел се наложи). Дано да съм бил полезен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 септември 2008 Сподели Публикувано 11 септември 2008 Даже много си ми полезен с този отговор. Офф, мани че ме е яд. Отидох да си купя масло за ск. кутия и като почнах да точа "старото" и ме заболя главата - чисто, бистро, идеално, ново масло и аз го хвърлих :icon_crying: Пфу!!! Останаха 800 мл., ама какво да правя... Да си бях купил накладки, или за бенц да ги бях дал нямаше да ме е яд. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 Преди няколко години ходих във Фобос-Плевен да ми монтират газова уредба на стария Галант, американско изпълнение, автоматик, 4-цилиндров. Тогава останах много доволен от тях, и като качество, и като бързина на монтаж. Обаче преди десетина дни имах път към Плевен и се отбих да ги попитам за техния ГИ и колко ще ми струва. Като видяха двигателя, започнаха да умуват, това къде ще сложат, онова къде ще мине и разни други подобни съждения от което заключих, че едва ли са слагали на друг v6(може и да греша, разбира се). Обявиха ми цена от 1600 лв. с бутилка на мястото на резервната гума, но тъй като било много сложно ми поискаха и още 40 лв.извън обявения ценоразпис. Не съм най-сигурен, но всички v6 са си v6 и си е еднакво трудно, би трябвало предварително да си е сметнато. Другото което ми направи впечатление е времето за монтаж. Казаха ми че я карам днес сутринта и си я взимам, утре вечерта(разбира се след предварително записване на час). Нека колегите с v6, да кажат колко време е отнело за монтажа на техните ГИ, защото на мен това ми се вижда много. След всичко това съм много разколебан да слагам газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 При теб проблема вероятно не е от това, че е V6, а че си 4x4 който точно модел вероятно виждат за пръв път, а и сигурно 99.9% от хората тук ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 При теб проблема вероятно не е от това, че е V6, а че си 4x4 който точно модел вероятно виждат за пръв път, а и сигурно 99.9% от хората тук ;)Абсолютно си прав за модела, но какво значение има задвижването с монтажа на ГИ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 Има с това от къде ще минат тръбите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 При Арамянов преди два-три месеца ми монтираха уредбата, 1750 лв, за 8-9 часа беше готова колата и казаха, че и по-бързо щяло да стане, но тока спирал. Но колата не е 4х4 . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.