Премини към съдържание

Stankata

Потребител
  • От него общо

    72
  • Регистрация

  • Беше тук

За Stankata

  • Рожден ден 09/22/1979

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://http://www.prokopiev-climatic.com
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Галант v6

Stankata's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Stankata

    Преден капак

    Колега има
  2. Подарявам преден капак за Галант Е54А-93г. /градушков/ 0887931075-Станислав
  3. Stankata

    Алтернатор

    Здравейте! Търся алтернатор за Galant 93г.-6А12 Е54А . На алтернатора има номер,на който не му се вижда целия номер MD1982.... 90A
  4. Stankata

    Климатроника не работи

    Хубаво е да смениш дехидратора. Не мисля, че проблема е в кондензатора. Може да има проблем в ТРВ-то /заяла игла/ , да не пропуска достатъчно количество фреон към изпарителя. Мисля ,че щуцера за високо налягане се намира след дехидратора. Щом поддържа високо налягане надали има някакво запушване в кондензатора. Ако има някакво частично запушване в кондензатора той ще започне да замръзва. Само предполагам, може и да не съм прав
  5. Stankata

    6А12 стъпково моторче

    Колега и аз имам същия проблем.Стъпковото моторче се намира под дросела , не се чисти. Замери съпротивлението на намотките- средното краче с едно от страничните.По спомени трябва да бъде около 30 ома. Аз се боря с този проблем вече 2 месеца и без успех .Стигнал съм до извода , че проблема е в ЕКУ-то. Даде ми разход 25/100 - бензин. Идва ми да я запаля направо съм побеснял , но ще я преборя. Аз намерих стъпков втора употреба за 80лв. от Галант 6А12 96г. -нямат разлика. Успех.
  6. Stankata

    проблем с оборотите

    Никога не съм сменял МПХ. Аз те първа откривам как работи този мотор. Ще търся проблема и в ЕКУ-то. Ще пиша
  7. Stankata

    проблем с оборотите

    Днес свалих моторчето за празен ход. Беше много мръсно- изчистих го. Леглото където лежи и него го изчистих. Замерих намотките - всичко е ок. Като запалих колата си нямаше никакъв ефект.
  8. Stankata

    проблем с оборотите

    Замерих намотките и дават 30 ома. Сега я запалих и заработи добре . Като застана зад колата много мирише на неизгорял бензин от ауспуха.
  9. Мисля, че с една подмяна на уплътненията на спиралите и клапан променлив обем на компресора , ще има голяма разлика в студопроизводителността на компресора. Аз мисля да направя това упражнение в най- скоро време. Предполага ,че разликата ще е огромна. В момента на ниски обороти температурата на въздуха излизащ от духалките е 12- 13 градуса. При 2000об. температурата пада към 9 градуса. Когато я напече слънцето едва смогва , може да се каже ,че почти не се усеща
  10. Когато запаля колата на студен мотор, вместо да вдигне оборотите ги сваля някъде към 200-300 об. Като и подам газ се нормализират. Включа ли климатика пак падат оборотите. Започнах да търся проблема по клапанчетата с вакумите. Замерих им бубините - здрави са . Прегледах вакуумите да не са скъсани-здрави са. Намерих оголени кабели за захранванията - възтановени са , но проблема си остана. Направо ми се запалила главата до го мисля какво е.
  11. Stankata

    Фреона го няма....

    Щом е ''изхвърлил'' фреона има причина.Много се е повишило налягането в системата и клапана е изпуснал.Щом държи на 20 атм. значи няма пропуск.Изведнъж да ти ипусне значи пропуска трябва да е много голям или да се е повишило много налягането /несработване на перките на радиатора/ и да е изпуснал клапана.Колко време го държахте под налягане? Според мене не е от дехидратора- само така предполагам.Ако проблема е в него след като сте го заредили не е трябвало да работи.
  12. Stankata

    Фреона го няма....

    Перките включват ли се
  13. Stankata

    Galant и климатик

    45 PSI е много високо налягане на изпарение. Аз бих го оставил към 30-31PSI, a високото налягане към 210- 220 PSI.Според мен си го презаредил, като се затопли ще имаш проблем ще започне да изключва високото налягане.При околна температура от 17 градуса аз бих го оставил да работи на 25 PSI. Аз ако си дозареждам климатика бих го оставил на такива налягания и щях да го следя какво прави.Климатика сам си ,,казва'' от какво се нуждае, дали да се дозареди или да се изпусне малко.
  14. Stankata

    Galant и климатик

    На 17 градуса е много вероятно да презаредиш климатика.Тези мехурчета които се виждат на наблюдателното стъкло на дехидратора не е от въздуха, а си е самия фреон.В системата не трябва да има никаква влага.На какви налягания си оставил фреона в системата.Най- точно се зарежда климатик ,като се изтегли фреона и се зареди количеството което е необходимо за нормална работа на климатика.
  15. Здравей колега,имаш ли компресора на климатика за 2.0 V6 93г
×
×
  • Създаване...