Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Иван Секалов

Потребител
  • От него общо

    62
  • Регистрация

  • Беше тук

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

Посетили профила

1,025 посетили

Иван Секалов's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Така, проблема уж беше отстранен, но след около 200 километра или три дни грубо, пак започна. Отново час в Балкан Стар. Разглобяване и смазване, засега не скърца. От къде е проблема не мога обясня сега защото, не съм в БГ, прибера ли се ще отскоча до сервиза, и ще разпитам какво точно са смазвали и разглобявали. Предполагам, че става въпрос за някоя от тягите с които е свързан скоростния лост. Извинете, за закъснението. Имам ли нова информация, ще пиша веднага. яяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
  2. Проблема е отстранен. В серивиза на Банканстар, колата беше закарана рано сутринта. Приета, с описани проблеми. В 15:00 изкарана от сервиза, с премахнато скърцане и с пемахнат конденз от десния мигач, на калника.
  3. И така. ASX,1.6 бензин, ръчни скорости. Преди ден жена ми кара и започва някакво странно скърцане при превключване от втора на трета и от трета на четвърта. Все едно се трие гума в гума. Държа да подчертая, че колата е едва на 7000 киломера, карана е от мен и жена ми, при спазване на всички предписания от производителя. Прегледах всички теми раздела за модела и не открих споделено мнение за подобен дефект. Моля, ако някой се е сблъсквал с подобна ситуация да сподели. Благодаря, предварително. p.s.Не искам да повярвам, че кола сглобена в Япония, ще почне да дава дефекти само след 7000 километра. Колата е записана, а сервиза, за преглед в понеделник. Като имам повече и ново инфо, ще пиша.
  4. Аз си мислех, че в Бг, нещатата вървят към оправяне. Да, ама не! Днес се обажда дилъра които ни продаде колата и познайте какво сервира на жена ми. Ами то сега трябва да се дозастрахова колата, защото щетите покрити от засраховката са много големи и т.н. и т.н. В крайна сметка искат още едни 700 лева защото застрахователната стойност падала много. Някой да се сблъсквал с подобен казус. Благодаря.
  5. Благодаря. Днес, я покарах повече, засега не съм забелязъл някаква съществена промяна отностно возия, шум в купето и т.н. Искам да я пробвам по павета.
  6. Привет на всички. Днес си получих колата. В резултат на ремонта, са сменени: 1.Преден капак. 2.Ляв и десен калник, предни. 3.Покрив, това което ми беше обяснено от хора които уж разбират, че се режели колонките и какви ли не други небивалици, нямат нищо общо с действителноста. Сменя се само горната ламарина на покрива. 4.Всичко е боядисано в същия цвят, колата е преглеждана на дневна светлина. Удрянията по вратите и задния капак, ги видях в сурово състояние и след това подготвени за боядисване, в последствие и боядисани. Ще я тествам няколко дни и ще пиша пак. За обслужването в Балкан Стар, до сега мога кажа само, че от приемането, описването, завеждането на щетите до сдването на колата, комуникацията между представителя на Балкан Стар в лицето на г-н Любомир Калушков и Нас като клиенти е повече от отлично. В интерес на истината бях чел какво ли не за сервиза на Балкан Стар, приемчиците и въобще хората които работят там. С ръка на сърцето мога да кажа, че аз и жена ми наистина сме доволни. Може би, подчертавам, може би ще се наложи лека корекция на датчика за автоматично включване на чистачките, и сега с нетърпение чакам да завали. Снимки ще кача при първа възможност. Приятна вечер на всички, и късмет. Ако съм забравил за нещо, моля пишете, ще се пострая да отговоря веднага.
  7. Последни новини. Имало е комисия от страна на Алианц и Балкан Стар. Одобрили са и подмяната на покрива, това беше последната щета в първоначалния протокол, чакат се части и да видим какво ще стане. Мисля си, дали ще ме пуснат да я видя в разглобено състояние? Ако някой има идея дали серивиза на Балкан Ст, го позволяват да сподели. Приятна вечер.
  8. Вече сме в бокса. Моля стискайте палци, всичко да е ОК.
  9. Да документацията е важно нещо. Да си мисля, ли че става въпрос за работни технилогични карти, препратки към издаден от производителя STRUCTURAL REPAIR MANUAL и т.н. Благодаря, отговора.
  10. Извинявай, не съм говорил за смяна на автомобила, с нов. Ако си прочел предищните ми постове, щеше да разбереш, накратко историята на колата или по скоро тавана. Аз искам да ми оправят колата, как си е проблем на застрахователя и сервиза (Балкан Стар, официален представител на Mitsubishi Motors за България). Описах подробно цялата ситуация около завеждането на щетата, и за всички проведени разговори с приемчици, оценители и така нататък. Не мога да преценя до колко е трудна смяната на таван, но ако имаш някаква информация, моля да я споделиш, а не просто да хвърляш нещо в ефира. Предполагам, че след като са казали, значи могат, ако ли не, да си мълчат. Приятен ден.
  11. Само за протокола, в Балкан Стар ли използват санитарен силикон? И там все пак не са ли профита, които си вършат работата професионално, защото ако все пак одраска някоя кора, или заварят тавана на криво, защо и на каква база производителя им е одобрил базата. Или изнасят работа във външни контрагенти. И как тогава ще ми гарантират цялоста на каросерията за 12 години. Колкото за Еърбъс или други самолети ще си замълча, как се кърпи самолет. Благодаря за мненията, но от това което чета вече съжалявам, че съм купил нова кола.
  12. Затова и подхванах темата, ако някой е наясно, как е сменя таван, ламарината имам предвид да сподели.
  13. Няма дърпане, колата е на 3000 километра, и три месеца. Кпена от Балкан Стар. Когато я купувахме, попитахме, понеже е гаранционна Вие с кой работите, Балкан Стар имам предвид, те отговориха Алианц. Казах, добре, къде се извършват огледите, отговориха, тук на място в сервиза, на мен лично ми е страшно близо, и съоветно удобно. В петък са се обадили на жена ми, и са и казали, че Алианц признават и капака, като щета и ще го подменятнят с нов, човека който се обадил, бил изключително учтив. Остава само покрива, да признаят. Може ли малко повече обяснение как наистина е закрепен покрива. Лично аз не смятам, че те биха се заели със смяна на покрив, респективно, както отбеляза с опасност от усукване. Колата има 12 годишна гаранция на каросерията и според мен ще им е трудно да си правят експерименти, но човек никога не знае. Дано наистина се справят. Предстои вкарване в бокса на 18 август.
×
×
  • Създаване...