Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ra1N

Потребител
  • От него общо

    94
  • Регистрация

  • Беше тук

За Ra1N

  • Рожден ден 04/04/1985

Интернет контакт

  • AIM
    darkfire_bg
  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Colt 1.3 4G13

Ra1N's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Ra1N

    Гумена капачка за фар

    Става въпрос за уплътняващата гума зад фара. Може и маншон да се нарича Dust cover мисля, че е на английски , ето и снимка на подобен > http://partbike.fr/media/catalog/product/1/9/194_KYMCO_AGILITY_50-167.JPG
  2. Колеги в началото на лятото, мишка ми изяде гумената капачка на фара(можех рибки да си отглеждам в "аквариума"). Проблема е, че никъде не искат да ми продадат само капачката.. или целия фар или нищо. От нямане на къде, закърпих временно ситуацията със силикон, но след няколко месеца отново пропуска и съответно крушката гърми. Моля помагайте/давайте съвети.. Colt-чето е 1997 набор (отделно фар и мигач).
  3. Здравейте. Търся карта на България за навигация на Pajero 2001 година. Някой има ли идея съществува ли изобщо?
  4. И аз търся българска карта за същия модел. Може ли някой да помогне??
  5. Ra1N

    Да включа ли... или не?

    Някаква нова информация по темата? Случва ми се понякога едвам едвам да си вкарам първата, особено на незагряла кола(на загряла като,че ли е по-добре). Мнения всякакви съм чувал, от това,че ми е калпаво сменен съединителя, до проблем с хидравличната помпа. Давайте идеи
  6. Да, и аз се интересувам от Автобояджийски сервиз във Варна, че преди година си оставих колата на един и така я направи, че... по-добре да не я беше правил. Моля колеги давайте акъл
  7. Ra1N

    Да включа ли... или не?

    Имам същия проблем като автора на темата, 1ва и 2ра влизат много трудно понякога, а друг път влизат перфектно?!? Не мога да разбера. Също така, се случва като вкарам първата(и преди да съм отпуснал съединителя) колата да притриса откъм двигателя.
  8. Ra1N

    Чистачки

    Би ли ми казал кой букси точно са за чистачките.. ако може и снимки, че съм малко куц и не разбирам :(
  9. Ra1N

    Чистачки

    Колеги и мен днес в най-големия дъжд ми спряха чистачките:( Едвам стигнах до една бензиностанция, и с побутване нагоре надолу след 5-6 минути тръгнаха :( наистина кофти проблем...
  10. Ra1N

    Музика в Колтчето

    Привет колега Нека да обясня - както явно знаеш - CEA измерват максималните постижими стойности. А в кар аудиото определено имаше нужда от унифициране на методите за измерване - виж ниските класове на ланзар и други бла бла производители, които пишат, че усилвателите им с 30а бушон дават 1000W РМС. Сега по темата: Никой няма да тръгне да слуша на 1% кривене. Както обясних някъде, гейн-а на бриджа е едва наполовина за да избегна клипинг. Усилвателя е 4 канален, по 1 канал за ДЛС-а и 2 канала за баса. Нямам задна линия. Успех с проектчето, този кикър направо втечнява въздуха
  11. Ra1N

    Музика в Колтчето

    Емо, прилагам ти кратката статийка за CEA 2006: On May 28, 2003, the Consumer Electronics Association published standard CEA-2006, "Testing & Measurement Methods for Mobile Audio Amplifiers." This "voluntary" standard advocates a uniform method for determining an amplifier's RMS power and signal-to-noise ratio. Using 14.4 volts, RMS watts are measured into a 4-ohm impedance load at 1 percent Total Harmonic Distortion (THD) plus noise, at a frequency range (for general purpose amplifiers) of 20 Hz to 20,000 Hz. Signal-to-Noise ratio is measured in weighted absolute decibels (dBA) at a reference of 1 watt into 4 ohms. This applies to both external amplifiers and the amplifiers within in-dash receivers. Усилвателя реално докарва посочените тук ватове но при увеличение до край е в клипинг. За това при мен gain-а е малко под средата и няма кривене до доста високи нива усилване от плеъра Утре пристига този суб, и ще видя как е За цената.. лека полека стават нещата, от 2 години съм почнал да си играя с аудиото в колата, и много нещо смених от тогава;) не знам колко съм инвестирал. Pilchard: колега за тези пари толкоз ;) в моя хеч се справя прилично, въпреки че му липсва малко удар.. прекалено меко ми свир на мен. За това и сменям на Helix precision 12 ;)
  12. Колеги предлагам ви тук да поствате каква музичка сте си сложили в любимото Митсу Ето и моето проектче Head Unit: Alpine 9882RI http://www.uplandscarradios.com/images/uploads/cde9882riweb.jpg - Среден клас Алпин с USB и подръжка на IPOD. Front: DLS R5A http://aval-bg.com/pictures/products/260/2/pic_260_5864935.jpg - Прилична компонентна система DLS, много добри високи, леко се губят средите, имам закупени R6 среди - 16.5 см , но прозореца пречи да се поставят :( ако измисля начин да ги сложа с някакви дървени планки, ще пиша. Amplifier: Infinity reference 7541a http://www.allcarstereos.com/_images/products/brands/infinity_7541a_4_channel_amplifier.jpg Усилвател с 4x111rms на канал реални. CEA 2006 ;) Свири на бридж за суба около 260 W RMS Subwoofer: Hertz ES300 http://www.audison.de/hertz/pics/energy/es300.jpg Свири доста прилично за парите си и прави стабилно налягане в колата. Предстой смяна с Helix Precision 12. Кондензатор: Dietz 1F http://x1media.de/bilder/produkte/gross/929_1.jpg - 1 фарад кондензатор, оправи проблема с премигването на светлините при удар на баса;) Изолация: Bituself http://www.e-banyo.net/images/products/00/01/43/143_buyuk.jpg Битумна изолация от Бриколаж. Излезе ми около 40 лв за 2те врати Кабели и бушон - 10кв кабели, 60 ампера бушон
  13. И моята гори 10/100 градско и 7/100 извънградско.. Сменял съм свещи, въздушен филтър, гледаха ми ЕКУ-то и уж всичко е наред.. сега съм се зарекъл да сменя и кабелите на свещите и да ми погледнат ламбда сондата, че почнах да се ядосвам
  14. Колега само галанти ли имаш? внеси някое колтче :(
  15. Ra1N

    Новият Лансер през зимата?

    няма как да стане имам 14" джанти и все пак съм доволен!
×
×
  • Създаване...