Mitsubishi Публикувано 11 декември 2007 Сподели Публикувано 11 декември 2007 :icon_blush: Това е :mitsu-smiley: макет Точно щях да попитам как се влиза в тази кола :icon_hmm: , а тя била макет :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 14 декември 2007 Сподели Публикувано 14 декември 2007 Скоро ще си я купя, ама още малко парички не ми достигали Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 14 декември 2007 Сподели Публикувано 14 декември 2007 Скоро ще си я купя, ама още малко парички не ми достигали :mitsu-smiley: Ами продай скутерчето.Иначе много жалко, че серийните модели не изглеждат като концептуалните :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel Kirkov Публикувано 27 декември 2007 Сподели Публикувано 27 декември 2007 Аз ще чакам за тест драйв :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 28 декември 2007 Сподели Публикувано 28 декември 2007 aga - много прав (както обикновено). Напълно съласен съм за многото цилиндри и голямата кубатура. Звука и усещането са несравними. Наскоро имах удоволствието да карам автомобил с V8 4.0 литров бензинов двигател .... суперлативите са излишни ....просто усещането е съвсем различно ....трябва да се пробва .....и наистина за тази концепция тип "супер кисел спортен автомобил" е наложително да има и вариант с голям бензинов мотор......От моя скромен опит като собственик на автомобили с големи мотори , мога само да кажа , че далеч по-скромния V6 2.5 литров мотор на Мицубиши звучи прекрасно ....точно както бе описано .....на празен ход мърка , но като го настъпиш издава мъжкарския звук тип "ядосан тигър" ...може и да не съм прав , но с автоматична ск. кутия звука е дори по-добър.....Колкото до "тунингована малолитражка" или не-тунингован змей .....мисля , че истинската гъзария е само една - не-тунингован змей с многото цилиндри и литри.....(за пример само ще дам новите двигатели на БМВ за М3 и М5(М6) - атмосферни 8 и 10 цилиндрови съответно (както и на доста други марки (за щатските - там HEMI 5.7 l V8 - е легенда или пък 8.0 l V10 , дори нагоре 9.6 l) - целта е не е мощност или икономичност - а РЕВ)За дизелите - карал съм Touareg 5.0 V10 (дизелов) - звука е невероятен , пък нека да е дизел , за съжаление този прекрасен мотор е супер тежък за "кисела спортна кола" ....може би ....минимумът трябва да е 3.0 V6 дизеляк с могъщите турбини и т.н.......та в края на краищата - според мен , тази концепция ще има и бензинов вариант с подобаващ мотор. Поздрави и весели празници Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Здравейте, колеги.Мисля, че вече стана въпрос за новото 4 цилиндрово "спортно" Мицу, което от вчера вече е фактор(значим) на изложението в Детройт. :icon_thumbup: За съжаление не се споменава нищо дали ще влезе в поточна линия..... Малко повече информация за RA : http://www.autonews.ru/automarket_news/ind...8/01/14/1322499http://www.autoplanet1.com/index.php?cat=1...t=5&id=1249 Пожелавам на всеки по едно, нищо че е дизел и само с 4ри цилиндъра.... :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 :mitsu-smiley: Съжалявам, че нямам време да я преведа статията, но ето повече информация тук! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 http://www.leftlanenews.com/mitsubishi-con...-ra-future.html http://images.leftlanenews.com/content/january2008/1-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/2-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/3-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/4-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/5-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/6-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/7-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/8-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/9-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/10-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/11-mitsubishi-concept-ra.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 http://images.leftlanenews.com/content/january2008/12-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/13-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/14-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/17-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/18-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/19-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/20-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/21-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/22-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/23-mitsubishi-concept-ra.jpg http://images.leftlanenews.com/content/january2008/24-mitsubishi-concept-ra.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Леле...гледам го и ми се реве...как може на такава красота да сложат дизел...ужас...срам...не мога да го възприема...надеждите ми са в ралиарт да сложат някой готин бензинов мотор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Не знам дали ще слагат бензин, но дизайна е в буквалния смисъл "извън земен"! :bounce8: :first: :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Колата е невероятна!!! Просто обира всички точки с визията си!!! Дизела ще бъде 2.2 HDI от ПЕЖО!!! ЧЕСТИТО!!! Сигурен съм че няма да остане само с този двигател. Все пак конските сили не са малко. Не забравяйте че повечето от хората тук карат коли под и доста под 200 коня ;) Няма да говоря за дизелите какъв перформънс може да се направи и да се достигнат доста повече кончета Обеден съм че са представили този свой модел за да се увеличи имиджа на марката в сферата на екологията. Всички знаем тойота и лексус какви хибриди внедряват на пазара, а митсубиши несъмнено не желае да остане назад!!! Не забравяйте че това е само концептуалния модел, който ще претърпи доста доработки преди да стигне до нас потребителите и съм сигурен че няма да бъде само дизел!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Човек, ако това е верно направо ме размазваш. Според мен за такава кола конете трябва да започват от 280 :giggle: Да бъде конкурент на нисан 350z, Mercedes clk/slk, audi s5, дори r8, на bmw z4, mazda rx8 и т.н. Този дизел да го слагат в семейните автомобили - разни седани, комбита и ванове. Кой ще си купи такъв автомобил - спортно купе и дизел...все едно циганин с армани :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Същия двигател ще го монтират и в другия си прототип на бъдещата лимозина (новия Галант). Така, че според мен за това е просто тестови двигател - но не и двигателя, с които ще се появи тази ракета на пазара. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 15 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2008 Колата е невероятна!!! Просто обира всички точки с визията си!!! Дизела ще бъде 2.2 HDI от ПЕЖО!!! ЧЕСТИТО!!! Сигурен съм че няма да остане само с този двигател. Все пак конските сили не са малко. Не забравяйте че повечето от хората тук карат коли под и доста под 200 коня ;) Няма да говоря за дизелите какъв перформънс може да се направи и да се достигнат доста повече кончета Обеден съм че са представили този свой модел за да се увеличи имиджа на марката в сферата на екологията. Всички знаем тойота и лексус какви хибриди внедряват на пазара, а митсубиши несъмнено не желае да остане назад!!! Не забравяйте че това е само концептуалния модел, който ще претърпи доста доработки преди да стигне до нас потребителите и съм сигурен че няма да бъде само дизел!!!Приятелю не си прочел провилно, двигателят е на Митсу и е съвсем нова разработка, нищо общо няма с Пежо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 И дизайнът на новият лансер изглеждаше толкова екстравагантен като излезна , да се надяваме че и този шедйовър ще се превърне от концепт в сериен модел както него/и с двигател който да му подхожда разбира се/ . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 януари 2008 Admin Сподели Публикувано 15 януари 2008 Още информация за прототипа RA от сайта ни! Разбира се, че ще има и бензинов двигател.Аз лично предполагам, че ще бъде двулитровия с турбокомпресор 4B11 MIVEC :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 25 януари 2008 Admin Сподели Публикувано 25 януари 2008 От Мицубиши са решили да ни довършат тази година :rulez: http://static.blogo.it/autoblog/i-bozzetti-della-lancer-ralliart-due-volumi/lancer_prototype_s_03.jpg http://www.worldcarfans.com/9080125.004/mi...sportback-model Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 26 януари 2008 Сподели Публикувано 26 януари 2008 Ето това е бегачка :mitsu-smiley: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sappa Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 http://img101.imageshack.us/img101/9674/dscn1382yd5.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 :worthy: :worthy: :worthy: :worthy: :worthy: Красотаааааааа :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 13 февруари 2008 Сподели Публикувано 13 февруари 2008 здравейте колеги прочетох малко късно тази тема и направо не издържах да не напиша нещо 1 :rulez: просто няма две мнения направо е :first: 2 ако се пусне в серийно производство един дизел е за мен и като стана въпрос за дизели, незнам колегите които така остро се изказват за дизелите в какъв дизел са се возили за последно ама май не са се возили в coman rail.имам два дизелови двигателя TDI 110 к.с. и HDi незнам какво да ви кажа ама на сфетофара с TDI-то изключвам тракшъм контрола и бензинови дву литрови мотори с 120 -130 коня си ги дърпам спокойно, а и колата има много прилично до ускорение което досега се съм срещал в еквивалентен бензинов мотор. Както един колега каза по горе човек качил се веднъж на дизел просто не го сменя с бензин и за финал няма значение дали е дизел или бензин най важното е всеки пат като се качиш е настъпиш педала да почустваш един душен .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 14 февруари 2008 Сподели Публикувано 14 февруари 2008 Според мен тази кола има потенциала да бъде истински наследник на оригиналния DSM, така както е. В детайли няма да коментирам, не ми се влиза в безсмислени спорове. Само ще помоля повече да няма изказвания за 6 или 8 цилиндрови мотори. Друго, надявам се да е в оригиналния ценови клас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 14 февруари 2008 Сподели Публикувано 14 февруари 2008 здравейте колегипрочетох малко късно тази тема и направо не издържах да не напиша нещо 1 :rulez: просто няма две мнения направо е :first: 2 ако се пусне в серийно производство един дизел е за мен и като стана въпрос за дизели, незнам колегите които така остро се изказват за дизелите в какъв дизел са се возили за последно ама май не са се возили в coman rail.имам два дизелови двигателя TDI 110 к.с. и HDi незнам какво да ви кажа ама на сфетофара с TDI-то изключвам тракшъм контрола и бензинови дву литрови мотори с 120 -130 коня си ги дърпам спокойно, а и колата има много прилично до ускорение което досега се съм срещал в еквивалентен бензинов мотор. Както един колега каза по горе човек качил се веднъж на дизел просто не го сменя с бензин и за финал няма значение дали е дизел или бензин най важното е всеки пат като се качиш е настъпиш педала да почустваш един душен ..........Возил съм се на ауди А6 2,5 ТДИ с чип , има ускорение сичко , залепва те за седалката , но звукът му се губи . Ако беше чак толкова спортен дизела , до сега щяха да го внедрят във WRC автомобил , нямаше да го има само по пистите . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 14 февруари 2008 Сподели Публикувано 14 февруари 2008 Защо да няма 6 цилиндров например, последния Еклипс има 3.8V6, освен това Митсубиши имат много-добри 6 цилиндрови бензинови мотори. Според мен 6B31 идеално би паснал на този автомобил - 3.0V6 - MIVEC - 223к.с, 279N.m. Ползва се при новия Outlander. От друга страна, двигател и трансмисия от EVO X много добре биха му паснали, така че и с 4 цилиндров мотор ще е достатъчно мощен. Това не е двигател за DSM, а за бабешко возило, каквото е настоящия Eclipse. Не е двигател който с ~$1000 модификации да качи 100кс отгоре и да иска още. Същината на Eclipse e 4цил. турбодвигател съчетан с добра AWD система, обвито в двуврато купе. Останалото е шум. За истинските ентусиасти единствената алтернатива на 1G и 2G e Еволюшъна, обаче много (аз вкл.) намират Ево-то за не толкова привлекателно, особено 4те врати. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.