Премини към съдържание

Препоръчано мнение

:icon_blush: Това е :mitsu-smiley: макет

Точно щях да попитам как се влиза в тази кола :icon_hmm: , а тя била макет :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Скоро ще си я купя, ама още малко парички не ми достигали :drive:
:mitsu-smiley: Ами продай скутерчето.

Иначе много жалко, че серийните модели не изглеждат като концептуалните :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

aga - много прав (както обикновено). Напълно съласен съм за многото цилиндри и голямата кубатура. Звука и усещането са несравними. Наскоро имах удоволствието да карам автомобил с V8 4.0 литров бензинов двигател .... суперлативите са излишни ....просто усещането е съвсем различно ....трябва да се пробва .....и наистина за тази концепция тип "супер кисел спортен автомобил" е наложително да има и вариант с голям бензинов мотор......

От моя скромен опит като собственик на автомобили с големи мотори , мога само да кажа , че далеч по-скромния V6 2.5 литров мотор на Мицубиши звучи прекрасно ....точно както бе описано .....на празен ход мърка , но като го настъпиш издава мъжкарския звук тип "ядосан тигър" ...може и да не съм прав , но с автоматична ск. кутия звука е дори по-добър.....

Колкото до "тунингована малолитражка" или не-тунингован змей .....мисля , че истинската гъзария е само една - не-тунингован змей с многото цилиндри и литри.....(за пример само ще дам новите двигатели на БМВ за М3 и М5(М6) - атмосферни 8 и 10 цилиндрови съответно (както и на доста други марки (за щатските - там HEMI 5.7 l V8 - е легенда или пък 8.0 l V10 , дори нагоре 9.6 l) - целта е не е мощност или икономичност - а РЕВ)

За дизелите - карал съм Touareg 5.0 V10 (дизелов) - звука е невероятен , пък нека да е дизел , за съжаление този прекрасен мотор е супер тежък за "кисела спортна кола" ....може би ....минимумът трябва да е 3.0 V6 дизеляк с могъщите турбини и т.н.......та в края на краищата - според мен , тази концепция ще има и бензинов вариант с подобаващ мотор. Поздрави и весели празници :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте, колеги.

Мисля, че вече стана въпрос за новото 4 цилиндрово "спортно" Мицу, което от вчера вече е фактор(значим) на изложението в Детройт. :icon_thumbup:

За съжаление не се споменава нищо дали ще влезе в поточна линия.....

 

post-2003-1200375404_thumb.jpg

 

Малко повече информация за RA : http://www.autonews.ru/automarket_news/ind...8/01/14/1322499

http://www.autoplanet1.com/index.php?cat=1...t=5&id=1249

 

post-2003-1200375413_thumb.jpg

 

Пожелавам на всеки по едно, нищо че е дизел и само с 4ри цилиндъра....

 

:icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Съжалявам, че нямам време да я преведа статията, но ето повече информация тук! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.leftlanenews.com/mitsubishi-con...-ra-future.html

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/1-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/2-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/3-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/4-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/5-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/6-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/7-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/8-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/9-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/10-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/11-mitsubishi-concept-ra.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/12-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/13-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/14-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/17-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/18-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/19-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/20-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/21-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/22-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/23-mitsubishi-concept-ra.jpg

 

http://images.leftlanenews.com/content/january2008/24-mitsubishi-concept-ra.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леле...гледам го и ми се реве...как може на такава красота да сложат дизел...ужас...срам...не мога да го възприема...надеждите ми са в ралиарт да сложат някой готин бензинов мотор...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е невероятна!!! Просто обира всички точки с визията си!!! Дизела ще бъде 2.2 HDI от ПЕЖО!!! ЧЕСТИТО!!!

Сигурен съм че няма да остане само с този двигател. Все пак конските сили не са малко. Не забравяйте че повечето от хората тук карат коли под и доста под 200 коня ;) Няма да говоря за дизелите какъв перформънс може да се направи и да се достигнат доста повече кончета :drag: Обеден съм че са представили този свой модел за да се увеличи имиджа на марката в сферата на екологията. Всички знаем тойота и лексус какви хибриди внедряват на пазара, а митсубиши несъмнено не желае да остане назад!!! Не забравяйте че това е само концептуалния модел, който ще претърпи доста доработки преди да стигне до нас потребителите и съм сигурен че няма да бъде само дизел!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човек, ако това е верно направо ме размазваш. Според мен за такава кола конете трябва да започват от 280 :giggle: Да бъде конкурент на нисан 350z, Mercedes clk/slk, audi s5, дори r8, на bmw z4, mazda rx8 и т.н. Този дизел да го слагат в семейните автомобили - разни седани, комбита и ванове. Кой ще си купи такъв автомобил - спортно купе и дизел...все едно циганин с армани :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същия двигател ще го монтират и в другия си прототип на бъдещата лимозина (новия Галант). Така, че според мен за това е просто тестови двигател - но не и двигателя, с които ще се появи тази ракета на пазара. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е невероятна!!! Просто обира всички точки с визията си!!! Дизела ще бъде 2.2 HDI от ПЕЖО!!! ЧЕСТИТО!!!

Сигурен съм че няма да остане само с този двигател. Все пак конските сили не са малко. Не забравяйте че повечето от хората тук карат коли под и доста под 200 коня ;) Няма да говоря за дизелите какъв перформънс може да се направи и да се достигнат доста повече кончета :drag: Обеден съм че са представили този свой модел за да се увеличи имиджа на марката в сферата на екологията. Всички знаем тойота и лексус какви хибриди внедряват на пазара, а митсубиши несъмнено не желае да остане назад!!! Не забравяйте че това е само концептуалния модел, който ще претърпи доста доработки преди да стигне до нас потребителите и съм сигурен че няма да бъде само дизел!!!

Приятелю не си прочел провилно, двигателят е на Митсу и е съвсем нова разработка, нищо общо няма с Пежо!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И дизайнът на новият лансер изглеждаше толкова екстравагантен като излезна , да се надяваме че и този шедйовър ще се превърне от концепт в сериен модел както него/и с двигател който да му подхожда разбира се/ .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Още информация за прототипа RA от сайта ни! :)

Разбира се, че ще има и бензинов двигател.

Аз лично предполагам, че ще бъде двулитровия с турбокомпресор 4B11 MIVEC :rulez:

 

:link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • Admin

От Мицубиши са решили да ни довършат тази година :rulez:

 

http://static.blogo.it/autoblog/i-bozzetti-della-lancer-ralliart-due-volumi/lancer_prototype_s_03.jpg

 

 

http://www.worldcarfans.com/9080125.004/mi...sportback-model

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

здравейте колеги

 

 

прочетох малко късно тази тема и направо не издържах да не напиша нещо

 

1 :rulez: просто няма две мнения направо е :first:

2 ако се пусне в серийно производство един дизел е за мен :drive:

 

и като стана въпрос за дизели, незнам колегите които така остро се изказват за дизелите в какъв дизел са се возили за последно ама май не са се возили в coman rail.

имам два дизелови двигателя TDI 110 к.с. и HDi незнам какво да ви кажа ама на сфетофара с TDI-то изключвам тракшъм контрола и бензинови дву литрови мотори с 120 -130 коня си ги дърпам спокойно, а и колата има много прилично до ускорение което досега се съм срещал в еквивалентен бензинов мотор.

Както един колега каза по горе човек качил се веднъж на дизел просто не го сменя с бензин

 

и за финал няма значение дали е дизел или бензин най важното е всеки пат като се качиш е настъпиш педала да почустваш един душен ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тази кола има потенциала да бъде истински наследник на оригиналния DSM, така както е. В детайли няма да коментирам, не ми се влиза в безсмислени спорове. Само ще помоля повече да няма изказвания за 6 или 8 цилиндрови мотори. Друго, надявам се да е в оригиналния ценови клас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги

прочетох малко късно тази тема и направо не издържах да не напиша нещо

 

1 :rulez: просто няма две мнения направо е :first:

2 ако се пусне в серийно производство един дизел е за мен :drive:

 

и като стана въпрос за дизели, незнам колегите които така остро се изказват за дизелите в какъв дизел са се возили за последно ама май не са се возили в coman rail.

имам два дизелови двигателя TDI 110 к.с. и HDi незнам какво да ви кажа ама на сфетофара с TDI-то изключвам тракшъм контрола и бензинови дву литрови мотори с 120 -130 коня си ги дърпам спокойно, а и колата има много прилично до ускорение което досега се съм срещал в еквивалентен бензинов мотор.

Както един колега каза по горе човек качил се веднъж на дизел просто не го сменя с бензин

 

и за финал няма значение дали е дизел или бензин най важното е всеки пат като се качиш е настъпиш педала да почустваш един душен ..........

Возил съм се на ауди А6 2,5 ТДИ с чип , има ускорение сичко , залепва те за седалката , но звукът му се губи . Ако беше чак толкова спортен дизела , до сега щяха да го внедрят във WRC автомобил , нямаше да го има само по пистите .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо да няма 6 цилиндров например, последния Еклипс има 3.8V6, освен това Митсубиши имат много-добри 6 цилиндрови бензинови мотори. Според мен 6B31 идеално би паснал на този автомобил - 3.0V6 - MIVEC - 223к.с, 279N.m. Ползва се при новия Outlander. От друга страна, двигател и трансмисия от EVO X много добре биха му паснали, така че и с 4 цилиндров мотор ще е достатъчно мощен.

 

Това не е двигател за DSM, а за бабешко возило, каквото е настоящия Eclipse. Не е двигател който с ~$1000 модификации да качи 100кс отгоре и да иска още. Същината на Eclipse e 4цил. турбодвигател съчетан с добра AWD система, обвито в двуврато купе. Останалото е шум. За истинските ентусиасти единствената алтернатива на 1G и 2G e Еволюшъна, обаче много (аз вкл.) намират Ево-то за не толкова привлекателно, особено 4те врати.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...