Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Sphinx

Потребител
  • От него общо

    73
  • Регистрация

  • Беше тук

За Sphinx

  • Рожден ден 10/16/1986

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    гумите да пушат

Sphinx's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Никой ли незнае дали пасват всмукателите и изпускателите от 1.8 на 1.6 ??? и никой ли не си е модифицирал силово колата да ми каже от къде си купува части???
  2. Цялостната идея е не само за изпускателен колектор, а за всмукателен и изпускателен колектор и бърз вал и още няколко неща. Има във Варна кой да човърка в софтуера на колите. Просто искам да знам дали пасват колекторите от 1.8 ГТИ на 1.6 и от къде мога да си купя олекотен маховик, бърз вал и керамичен съединител
  3. Говоря за оригинална изпускателна система от КОЛТ ГТИ, която едва ли ще вдига повече врява, а целта е газовете да излизат по-свободно. А чип-а да са след всички модификации, а там вече има смисъл Преди съм си мислел за вариант от 2.0 мотор от еклипс 1-ва генерация, но незнам кой може да го направи. Нито от къде мога да си поръчам необходимите тампони и други необходими части за присаждане, дали те ще паснат, как ще се припасва предното окачване, понеже оригиналното от КОЛТ няма да стане... Има много повече неясноти и трудности от колкото този проект който съм замислил (ако стане).
  4. Здравейте. Имам митсубиши колт 1.6 16в 113 к.с. 94г. и много ми се иска да сложа всмукателни и изпускателни колектори от КОЛТ 1,8 ГТИ и след това чип. Някой правил ли е такъв проект и дали ще стане? И от къде мога да си купя "бърз" разпределителен вал с керамичен съединител и олекотен маховик?
  5. Живот и здраве и аз съм на линия. На плажа на аспарухово къде ще правим гонки? Не искате ли да се саберем на магистралата в неделя вечер и там да се прицепим няколко пъти???
  6. Живот, здраве и взета защита на дипломна работа и съм там!!! :)
  7. Готин, аз съм от Варна и преди няколко месеца сменях комплект съединител. Притискател с лагер и феродов диск ми излязоха около 220лв. За смяна на мен ми взеха 60лв, но ми го прави познат и затова такава цена, инъче е към 100лв. Колата е супер, голям самолет е! Ще се радвам някой път да дойдеш на нашите срещи с другите колеги от Варна!!! Поздрави: Любо
  8. Sphinx

    Сваляне на глава

    Колата ми след всички неща които направих по нея, просто загрява по-бавно от преди. Днес цял ден я карах на обороти до 3000-3500 и не дигна температура малко над средата. Когато я тествах на по-високи обороти продължително време стрелката на температурата просто видимо се качва нагоре!!! Изключвам от скорост и пускам парното на 4 и всичко влиза отново в нормите!
  9. Sphinx

    Сваляне на глава

    Марио, закарах я в една фирма във Варна която се занимават с тестване, шлайф и т.н. Нямам представа дали са я тествали с въздух, вода или по друг начин! Радиатора ми е доста голям, съмнява ме да е сменян, пасва си идеално на планките и не виждам никаде да има преправяния заради него. Капачката на радиатора я смених с нова.
  10. Sphinx

    Сваляне на глава

    Когато се кача в колата и я запаля, няма балончета, като започне да загрява, започва и да балбука в разширителния съд... но според мен просто е минала 100 градуса и затова става така. Съдя за загряването по показанията от датчика вътре на таблото. Когато започне да загрява повече, започва и да изхвърля вода! Първо я прехвърля в разширителния съд, после я изхвърля през трабичката. Перката един път като се включи, повече не се изключва, докато не изгася колата. Датчика на температурата не съм го проверявал, но според мен е изправен, защото като загрее колата над средата и като включа парното и за секунди температурата пада! Още нещо ми направи впечатление. След като сглобих колата последния път реших да я тествам дали ще загрее и я настъпах по един баир и ... съответно пак започна стрелката на температурата се качи доста нагоре и като спрях след около 10 минути стиснах маркуча който е под радиатора и отива до термостата и тои се сплеска... нещо като вакуум се получи...
  11. Sphinx

    Сваляне на глава

    Когато започнах да търся проблема в колата, първото нещо което направих беше да проверя термостата... НЯМАШЕ ГО!!! Купих нов, сложих го... Започна да загрява по-бързо... :( След това смених и капачката на радиатора, после промих цялата система с препарат, после 2 пъти с оцет... НЕ се оправи... Съответно реших че е спукана глава или издухана гарнитура предвид това че ми хвърля вода отзад... Махнах главата и я закарах да я надуят... Отговора им беше: На главата ти нищо и няма!!! Смених гарнитурите и тръгнах да сглобявам колата! Закарах радиатора на автомивка и там го миха с някакъв препарат отвътре... Сглобих си колата, запалих я и........... пак загрява, но малко по-бавно от преди!!! НО все пак загрява... Ядосах се и махнах радиатора, и го напълних с КИСЛОЛ, киснах го 5 минс и после го излях, измих го обилно с вода ... и така 3 пъти !!! ... ПРОДАЛЖАВА ДА ЗАГРЯВА!!!!!!! ...
  12. Sphinx

    Сваляне на глава

    Сглобих снощи колата и продължава да загрява... Вече незнам какво да правя...
  13. Sphinx

    Сваляне на глава

    Марио, благодаря ти за информацията, на следващата национална среща имаш една бира от мен Утре сигурно ще разглобя и надолу двигателя... Силно се надявам да е напразно!!!
  14. Sphinx

    Сваляне на глава

    Как мога да проверя блока дали има цепнатина??? И как се получава тя??? Пък и да се сцепи блока :o бая зор трябва да е видяла!!! Това е МИТСУБИШИ !!! Този 4г92 мотор се е състезавал в категория "N" преди доста години и ме самнява да има проблем с блока!!! В крайна сметка се надявам да излезе гарнитурата и като затворя мотора и да летя пак по улиците, пък и да пробвам как е след шлайфа на главата
  15. Sphinx

    Сваляне на глава

    Марио, неможе да имам толкова конденз... Наистина хвърля доста водичка отзад... Ако имам цепнатина между цилиндрите тогава трябва картера да ми се пълни с вода, а аз такова нещо не съм забелязал. Нещото което немога да си обесня е как може през гарнитурата която се намиря под изпускателните колектори да ми качи вода в изпускателната система ..?? ? ?? ? Единствения вариант според мен е да ми влизат изгорели газове във водната система, и след това като изгася двигателя, да капе вода върху буталата отгоре, след това като запаля двигателя, да изхвърля водата през испускателните колектори и така... Но не съм сигурен дали като има вода върху буталата, няма да прокапва през сегментите и да влиза пак в картера..? Дали е възможно????
×
×
  • Създаване...