Когато се кача в колата и я запаля, няма балончета, като започне да загрява, започва и да балбука в разширителния съд... но според мен просто е минала 100 градуса и затова става така. Съдя за загряването по показанията от датчика вътре на таблото. Когато започне да загрява повече, започва и да изхвърля вода! Първо я прехвърля в разширителния съд, после я изхвърля през трабичката. Перката един път като се включи, повече не се изключва, докато не изгася колата. Датчика на температурата не съм го проверявал, но според мен е изправен, защото като загрее колата над средата и като включа парното и за секунди температурата пада! Още нещо ми направи впечатление. След като сглобих колата последния път реших да я тествам дали ще загрее и я настъпах по един баир и ... съответно пак започна стрелката на температурата се качи доста нагоре и като спрях след около 10 минути стиснах маркуча който е под радиатора и отива до термостата и тои се сплеска... нещо като вакуум се получи...