Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Mitsubishi Motors new "MITSUBISHI Concept-RA" to receive global premiere at 2008 Detroit Motor Show

 

Tokyo, November 27, 2007 — Mitsubishi Motors Corporation (MMC) and Mitsubishi Motors North America Inc. (MMNA, based in Cypress California) will premiere MITSUBISHI Concept-RA to the world at the 2008 North American International Auto Show (NAIAS or the Detroit Motor Show). MITSUBISHI Concept-RA fuses a passion for dynamic, exciting driving with a heightened sensitivity for the environment thanks to clean, efficient high performance diesel power. The 2008 NAIAS runs from January 13 to 27 at the Cobo Center in Detroit and opens to the general public on January 19.

MITSUBISHI Concept-RA shows that thrilling performance and environmental responsibility need not be mutually exclusive concepts. This coupe concept features the Super All Wheel Control (S-AWC) vehicle dynamics control system driveline and the Twin Clutch SST automated manual transmission used in Lancer Evolution*1, is powered by a new high-output, high-efficiency clean diesel engine.

 

*1: Lancer Evolution X in Japan

 

The MITSUBISHI Concept-RA S-AWC driveline adds Active Steering and Active Damping control to the ACD*2, AYC*3, Sport ABS*4 and ASC*5 component systems that comprise the system used on Lancer Evolution. S-AWC integrally manages all of these systems to realize advanced levels of control over drive torque and braking, thereby upgrading traction, cornering and vehicle stability. All this adds up to intuitive, on-demand vehicle behavior that faithfully reflects driver intent under all driving conditions, from everyday use to emergency avoidance situations.

 

MITSUBISHI Concept-RA is powered by a new high-efficiency, low-emissions 2.2-liter 4-cylinder DOHC 16-valve turbodiesel engine with MIVEC*6 continuously variable valve timing control. With piezoelectric injector common-rail direct fuel injection that allows a lower compression ratio and with a VD (Variable Diffuser)/VG (Variable Geometry) turbocharger, the clean diesel unit delivers a maximum output of 150 kW (204 PS) and maximum torque of 420 Nm (42.8 kg-m). For compliance with U.S. emissions standards (Tier 2 Bin 5 emission regulations), the engine relies on a new catalytic converter system that brings together diesel oxidation catalyst (DOC), NOx trap catalyst (NTC) and diesel particulate filter (DPF) technologies. The new diesel engine will deliver exciting driving manners with a high degree of fuel efficiency.

 

For improved crashworthiness and to reduce vehicle weight MITSUBISHI Concept-RA features a new body structure using an aluminum space frame made from extruded aluminum sections and die-cast aluminum members, as well as engine hood, fenders and other outer panels made from high impact-resistance and easily recyclable plastic resin.

 

*2: Active Center Differential

*3: Active Yaw Control

*4: Sport Antilock Brake System

*5: Active Stability Control

*6: Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

  • Admin

С тази кола ще смачкаме всички! :rulez:

Само моля те друг път превеждай статията на български, за да могат повече хора да я прочетат!

 

Ето малко картинки в по-голям размер.

 

http://www.blogsmithmedia.com/www.autoblog.com/media/2007/11/concept-ra_1_l.jpg

 

http://www.blogsmithmedia.com/www.autoblog.com/media/2007/11/concept-ra_2_l.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На рисунка изглежда изумително :bowi: , но да изчакаме да го видим как ще бъде като изпълнен в действителност, очаквам да има различна визия когато бъде готов концепта.

За сравнение вижте рискунките и изпълнението при концепт CX.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще покажем среден пръст на Ферари с този модел :icon_thumbup:

 

Само че много слабичък този мотор (добре ли видях - 16V). Що така?!? В този клас се харчат от V6 нагоре, със съответното усещане за кола, звук, обороти, и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

aga, не съм много съгласен. Предполагам видя ралиарт еклипса 4-та генерация с какъв двигател е. Извадили са шестака и са сложили четирицилиндров, доказан с годините двигател 4G63.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

aga, не съм много съгласен. Предполагам видя ралиарт еклипса 4-та генерация с какъв двигател е. Извадили са шестака и са сложили четирицилиндров, доказан с годините двигател 4G63.

 

Много относително е... Не става дума кой мотор е по-доказан, по-хубав... Става дума за това че тази кола не е състезателна рали кола... Т.е. гъзарска такава е по-скоро... Като такава освен да вози като V8 или V12, трябва и да реве подобаващо... но не твърдо като 4 цилиндрова резачка, а по-така... меко... Клиентите искат много цилиндри, защо - няма значение :icon_thumbup: Маркетинг е това!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много относително е... Не става дума кой мотор е по-доказан, по-хубав... Става дума за това че тази кола не е състезателна рали кола... Т.е. гъзарска такава е по-скоро... Като такава освен да вози като V8 или V12, трябва и да реве подобаващо... но не твърдо като 4 цилиндрова резачка, а по-така... меко... Клиентите искат много цилиндри, защо - няма значение :icon_thumbup: Маркетинг е това!

Има защо ! Многото цилиндри предполагат и много работен обем, който пък води до голям въртящ момент,

много мощност (относително) и много забава ! :) Да разработят нещо голямо, примерно два 4G64 с общ колянов вал :icon_rock:

4 литра, два турбокомпресора и 700-800 конски сили :plane: :drive::drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има защо ! Многото цилиндри предполагат и много работен обем, който пък води до голям въртящ момент,

много мощност (относително) и много забава ! :) Да разработят нещо голямо, примерно два 4G64 с общ колянов вал :icon_rock:

4 литра, два турбокомпресора и 700-800 конски сили :plane: :drive::drive:

Разработката на такъв двигател ще е жестоко нещо спрямо другите марки :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи как Мицубиши иска да позиционира тази кола... Аз бих се чувствал глупаво да имам кола която на външен вид има претенции за Ферари, а под капака да тракат 4 цилиндъра с нафта, като на SUV-a паркиран до мен... Предразсъдъци? Да! Клиентът плаща за да си угоди на кефа, особено по ексцентричните индивиди плащат за да са наопаки на обкръжението...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да са и някакви еко изисквания или желание да опазим малкото озон който ни е останал, или фирмена политика.:icon_n_dunno: :dntknw:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

На автосалона в Детройт Mitsubishi ще представи прототипа на двуврата спортен автомобил Concept-RA.

Колата е интерпретация за бъдещ наследник на Eclipse и вместо авангардно изглежда много по-стилно и спортно. Някои от предните и задните елементи напомнят за Lancer Evolution. Двигателят на концепцията е екологично чист дизел, чиято мощност се прехвърля на пътя посредством системата за контрол на динамиката S-AWC (Super All-wheel Control), използвана от Lancer Evolution. Скоростната кутия е нова за Mitsubishi (все още не е в производство) и се казва SST dual-clutch с два съединителя, много наподобяваща DSG на VW. Доста от останалите технически решения на Mitsubishi са вкарани в прототипа, като например Active Yaw Control (система за сигнализиране, ако автомобилът излиза от пътя) и Sport ABS.

 

Истинската звезда сред всички компоненти на този концептуален модел е дизеловият агрегат, който е високоефективен четирицилиндров двигател с турбокомпресор и система за променливо газоразпределение MIVEC. Мощноста му е 201 к.с. с 420 Нм въртящ момент. Изпускателната система притежава DOC (Diesel Oxidation Catalyst), NTC (NOx Trap Catalyst) и филтър от нехомогенизирано вещество, които работейки заедно, гарантират екологично чисти емисии.

 

Друга новост, която е малко вероятно да влезе в серийното производство е структурата на купето от алуминиева рама, сглобена от екструдирани алуминиеви секции. Останалите панели по каросерията са направени от специална пластмаса, издръжлива на вдлъбване и лесна за рециклиране. Всичко това увеличава издръжливостта на автомобила при сблъсък, без значение дали е слаб удар на паркинга или катастрофа на пътя.

 

От (Speed Press)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С две думи - номер 1

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На автосалона в Детройт Mitsubishi ще представи прототипа на двуврата спортен автомобил Concept-RA.

Колата е интерпретация за бъдещ наследник на Eclipse и вместо авангардно изглежда много по-стилно и спортно. Някои от предните и задните елементи напомнят за Lancer Evolution. Двигателят на концепцията е екологично чист дизел, чиято мощност се прехвърля на пътя посредством системата за контрол на динамиката S-AWC (Super All-wheel Control), използвана от Lancer Evolution. Скоростната кутия е нова за Mitsubishi (все още не е в производство) и се казва SST dual-clutch с два съединителя, много наподобяваща DSG на VW. Доста от останалите технически решения на Mitsubishi са вкарани в прототипа, като например Active Yaw Control (система за сигнализиране, ако автомобилът излиза от пътя) и Sport ABS.

 

Истинската звезда сред всички компоненти на този концептуален модел е дизеловият агрегат, който е високоефективен четирицилиндров двигател с турбокомпресор и система за променливо газоразпределение MIVEC. Мощноста му е 201 к.с. с 420 Нм въртящ момент. Изпускателната система притежава DOC (Diesel Oxidation Catalyst), NTC (NOx Trap Catalyst) и филтър от нехомогенизирано вещество, които работейки заедно, гарантират екологично чисти емисии.

 

Друга новост, която е малко вероятно да влезе в серийното производство е структурата на купето от алуминиева рама, сглобена от екструдирани алуминиеви секции. Останалите панели по каросерията са направени от специална пластмаса, издръжлива на вдлъбване и лесна за рециклиране. Всичко това увеличава издръжливостта на автомобила при сблъсък, без значение дали е слаб удар на паркинга или катастрофа на пътя.

 

От (Speed Press)

Японците дават мощност 204к.с.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

aga е напълно прав ! 4 цилиндрова нафтова печка , пък ако ще и с технологии от космоса да е , си остава 4 цилиндрова нафтова печка (та юнаците от Опел имат 1.9 литрова печка с 212 к.с, но това не значи , че е супер готин мотор подобаващ на кола с визията на това :mitsu-smiley: ), но aga , според мен подценяваш ефкета на "diesel frenzy-то" обхванало целия свят ....( не отричам , че има и основателни причини за него ) ...погледни Мерцедес примерно ....новите им "сини" дизели ? Просто в момента е модерно да си "еко" ....да имаш ниски емисии и да имаш 200 коня в същото време......нещо като Тойота и упоритото налагане на Hybrid drive-а им ......та те целят доста добре определен сегмент и той далеч не е на бедните или ниската средна класа .....защото се предполага , че средната класа е по-екологично осъзната и най-вероятно е така......та можеби това е истината зад "дизел философията" на почти всички автомобилостроители...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи как Мицубиши иска да позиционира тази кола... Аз бих се чувствал глупаво да имам кола която на външен вид има претенции за Ферари, а под капака да тракат 4 цилиндъра с нафта, като на SUV-a паркиран до мен... Предразсъдъци? Да! Клиентът плаща за да си угоди на кефа, особено по ексцентричните индивиди плащат за да са наопаки на обкръжението...

Може пък успеха на Калибра да ги е вдъхновил ? :icon_blush: Но от друга гледна точка и Алфа Ромео изкараха нов 2.2 дизелов роудстър и то доста добър. Така че явно тенденциите са такива, а и дизеловите мотори вече въобще не са такива каквито бяха. Единствено и само предразсъдъците в главите на някой хора ги карат все още да ги подценяват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,ама 99% от хората като се качат на дизел,не се връщат към бензина.Живот и здраве,може и аз да пробвам след години,като ми мине спортния мерак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто не върви на кола с такава визия да сложиш печка , ако ще и 500 коня да е.Няма го звука от бензиновия двигател и специфичното изрязване :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто не върви на кола с такава визия да сложиш печка , ако ще и 500 коня да е.Няма го звука от бензиновия двигател и специфичното изрязване :)

 

А така, ето че има и други ценители като мен :) Относно новата спортна кола на Мицубиши от снимките в темата - определено дизел не и пасва именно поради това че такива коли не се купуват за да са икономични и да са с ниски емисии (колко ли такива ще се продадат, и колко км ще изминат годишно?). А се купуват за да дадат един специфичен кеф, който не ти дава ежедневната (дизелова) кола.

 

Относно това за дизелите - няма смисъл да почваме дискусии, защото са добри за едно, а са лоши за друго. Все пак поне аз не живея в саксия и съм карал различни, и все нови дизели (не мои - служебни или рент) и впечатленията ми са че в ниския клас (всичко приблизително под Пасат, А4) е направено за транспорт от А до Б на ниска цена за гориво. Осигуряване на усмивка на лицето ми от карането на дизелова кола (нещо което много собственици на дизели свеждат само до това колко пари са спестили в гориво) настъпва когато тя е с >6 цилиндъра и е в по-висок клас. Причината е напълно субективна - звукът с повече цилиндри е равномерен и има по-малко вибрации, а високия клас дава по-добра изолация на звука... съизмеримо с нивото на удоволствие което дава Галант шестак бензин... който е напълно тих откъм мотора обаче ръмжи мъжкарски като се натисне... (прощавайте че за Галант се присетих, но той ми е база за сравнение). Така че колеги, нека сравняваме коректно... Дизелова кола която може да се мери по комфорт с един бензинов Галант шестак е нещо от сорта на БМВ525 или подобна... В никакъв случай нека не слагаме в това число платформите PQ35 и PQ46 например, в които влизат поне 15 модела европейски коли - стока конфекция... Ако бяха толкова хубави, нямаше всеки път като кача някой, той да почне да ахка каква кола имам, как плавно работела и возела... И да видя интензивен мисловен процес изписан на лицето му (и)... Процес на преоткриване на топлата вода... Просто карайки тези дизели хората забравят колко приятно може да е да имаш кола... Несъмнено идва и въпросът на кава цена, колко ми харчи... На което аз отговарям, че ми харчи двойно колкото техните Пасати, но е 2 пъти по-евтина... И като цяло плащаме еднакво, но разликата е, че аз се кефя, а те - не особено... при това имат често проблеми с това онова... И като цяло гледат да не задържат колите си извън гаранционния период... Това е за дизелите - масова психоза са...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече съществуват и Комон-рейл двигатели и някой от тях са доста добри като ускорение и при същия обем са доста по-добри от турбо-дизела на твоята диаграма . Знаеш за някой модели БМВ и какви показатели имат като к.с. и ускорение именно с дизелови агрегати. А 201к.с. и 420 Н.м., в случая въобще не са малко. С този въртящ момент автомобила ще е удоволствие за каране и ще има голяма еластичност и ускорение още от 1500об/мин . Според мен по показатели се равнява на бензинов 2.8- 3.0 и дори превъзхожда при въртящия момент такъв, но не и откъм ускорение. А заради спортната генерация, едва ли ще му липсва звук на бензинов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...