joro1979 Публикувано 11 март 2019 Сподели Публикувано 11 март 2019 (редакция) Здравейте , при натискане на спирачката ми тресе волана и мисля че трябва да сменя предните дискове. Моля да ми препоръчате предни дискове и накладки. Колата е Аутлендъра 1Благодаря Ви предварително! Редактирано 11 март 2019 от joro1979 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 11 март 2019 Сподели Публикувано 11 март 2019 АТЕ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P.Penchev Публикувано 11 март 2019 Сподели Публикувано 11 март 2019 АТЕ+1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 11 март 2019 Сподели Публикувано 11 март 2019 TRW С накладки AKEBONO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 11 март 2019 Сподели Публикувано 11 март 2019 Да не пускам нова тема, смених дисковете и накладките преди 35К км с АТЕ и отново се появи неприятното тресене при спиране от 120км/ч надолу. Дайте идея за машинките за шлайфане на дискове - трябва ли да се сменят накладките? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro1979 Публикувано 11 март 2019 Автор Сподели Публикувано 11 март 2019 Колега не си давай парите за шлайфане Аз направих тази грешка за да спестя някой лев и сега след 6000 км тресе при спиране че и за шлайфане взимат по 25лв на диск а и като ги шлайфаш трябва да смениш накладките . Т.е. пари на вятъра така или иначе трябва да взимаш накладки направо сложи нови дискове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 13 март 2019 Сподели Публикувано 13 март 2019 (редакция) Колега не си давай парите за шлайфане Аз направих тази грешка за да спестя някой лев и сега след 6000 км тресе при спиране че и за шлайфане взимат по 25лв на диск а и като ги шлайфаш трябва да смениш накладките . Т.е. пари на вятъра така или иначе трябва да взимаш накладки направо сложи нови дискове. Има смисъл от изправяне, особено ако са нови дисковете. Тъкмо са се "отвърнали". Лятоска сменях дискове, сложих TRW. За 20 х. км пак започна да тресе. Сега ще купя още едни, а тези ще ги дам на познат стругар да им "вземе един вятър".Друг въпрос е, че волана и от други неща може, при спиране, да тресе- крива гума или разбито вътрешно каре. Редактирано 13 март 2019 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 13 март 2019 Admin Сподели Публикувано 13 март 2019 Не си давайте парите на вятъра с това шлайфане.По-добре си купете добри дискове и накладки и си проврете главините. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro1979 Публикувано 14 март 2019 Автор Сподели Публикувано 14 март 2019 А как се проверяват главините и ако има проблем с тях как се отстраняват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivsintvr Публикувано 14 март 2019 Сподели Публикувано 14 март 2019 АТЕТвърдо за!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 март 2019 Admin Сподели Публикувано 14 март 2019 А как се проверяват главините и ако има проблем с тях как се отстраняват. Ето как. Казва се на жаргон "часовник".Криви главини се сменят задължително. Ако не са криви главините се почистват добре, защото ако не се прилепнали добре към диска пак ще криви. http://media.snimka.bg/s1/6350/038945013.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 14 март 2019 Сподели Публикувано 14 март 2019 При Диджея дали има такова чудо? Не съм виждал в сервиза, а реално не ми е трябвало досега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 14 март 2019 Сподели Публикувано 14 март 2019 Колеги,часовничето се казва индикатор и е с магнитна стойка.Такъв идикатор има всеки стругар и там където иправят джанти .Процедурата нее сложна за извършване ,така ще проверите колко са криви старите дискове ,а като сложите новите ще се провери и главината .Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 март 2019 Сподели Публикувано 14 март 2019 Аз да кажа за Вагончето. Тресяха, сложих нови май Делфи или темподобни. За 40 000 пак същата работа. Взех от Миро от Ратола Магнет Марели /каза че са ребрандирани Брембо/. Вече над 100 000 са си ОК, вярно доста изтънели но не тресат. Накладки само Texstar. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro1979 Публикувано 25 март 2019 Автор Сподели Публикувано 25 март 2019 Може ли докато сменя дисковете да се кара с вибрация при спиране м/у 60-80 км без те да навредят на главините , че до заплата има още време Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro1979 Публикувано 25 март 2019 Автор Сподели Публикувано 25 март 2019 Предложиха ми дискове и накладки ABE , много добра цена може ли мнение за тях Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 25 март 2019 Сподели Публикувано 25 март 2019 На 3 от 4-те семейни автомобила съм с дискове и накладки на АВЕ ( не АТЕ ) и не съм имал никакви оплаквания при нормално шофиране и експлоатация Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 25 март 2019 Сподели Публикувано 25 март 2019 За мен марка ABE е пълен кошмар: оплакване от два автомобила за слаби спирачки и след тестдрайв установих че е почти невъзможно да блокират колелата с натискане на спирачката. Подмяна на наклдаките с Textar и нещата си дойдоха на мястото. На единия автомобил въпросните ABE бяха на 60000км, а изглеждаха като нови. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro1979 Публикувано 25 март 2019 Автор Сподели Публикувано 25 март 2019 Вече ги поръчах и утре ще са тук и ще ги монтираме. Надявам се колегата с 4-те коли да се окаже прав и да няма проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro1979 Публикувано 4 април 2019 Автор Сподели Публикувано 4 април 2019 Вече ги поръчах и утре ще са тук и ще ги монтираме. Надявам се колегата с 4-те коли да се окаже прав и да няма проблеми. И накрая ги сменихме с ABE комплект дискове и накладки , за сега се държат добре / само седмица / каране но ще ги видим малко по тромаво спират , но се надявам да издържат ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 6 април 2019 Сподели Публикувано 6 април 2019 Както писах по-горе в момента съм с АТЕ-комплект, но след 35К км започнаха да "чукат" при спиране. Днес забелязах/усетих, че и при 70-80км/ч вече тресе яко, т.е. не става освен за градско каране където скоростите са минимални. Другата седмица ще взема някакви дискове и накладки и ще сменявам, защото от друго може да се "икономисва", но от спирачки ТВЪРДО НѝЕ!Поздрави!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 6 април 2019 Сподели Публикувано 6 април 2019 И аз се бях засилил да сменям дискове и накладки обаче първо реших да видя за какво става въпрос. При мен тресенето не се проявява винаги и това ме наведе на мисълта, че проблема може да не е в крив диск.На Паджеро 4 предните спирачки са с по 4 бутала и установих, че едното бутало е замръзнало. Не съм 100% сигурен но и това може да е причина за тресене. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 6 април 2019 Сподели Публикувано 6 април 2019 Колега, малко вероятно е да тресе от замръзнало бутала. Малко или много налягането в спирачната система го избутва и обра "луфта". С други думи неможе да замръзне в едно положение и виаги натиска и причинява видимо износване на едната накладка. @chasovnik След като са изкарали само 35к защо непомислиш за смяна с оригинални? Едва ли ще са двойно по скъпи, но със сигурност ще изкарат двойно повече километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlastelin Публикувано 3 Май 2019 Сподели Публикувано 3 Май 2019 (редакция) Неприятни звуци при движение с Outlander-a I-ва генерация. Монтьор се изказа, че са накладките. Предлага Ате, в сервиза на Форд е. Да търся ли Брембо или и Ате са достатъчно добри. Не съм състезател, карам бавно, искам са спирам перфектно, когато трябва и да не ми скърца. Като се отрият нови и тъй, ако трябва и дискове и тях. Редактирано 3 Май 2019 от vlastelin Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 4 Май 2019 Сподели Публикувано 4 Май 2019 (редакция) През седмицата смених дискове и накладки, отново от марка АТЕ и в момента неприятните/паразитните трептения при спиране изчезнаха, а и колата взе да спира една идея по-добре. За хвалба е и цената с отстъпката от Тех-Ко само 425,00 лв за всичко, което според мен е супер оферта. Е излезе и маншон на рейката, но с него ще се занимая малко по-нататък.@iansto свърши нито ги знам каква марка са оригиналните, нито-нищо. Тия 35к съм ги направил за почти 4 години - по 10-до 11 Км на година. По моите скромни сметки излиза по 10 лв. на месец В интерес на истината дисковете имаха почти незабележим ръб, но тия килограми си казват думата, а и някак си не върви да караш със 100км/ч по магистралата, а от друга страна автомата и тй си казва думата почти винаги намаляването на скоростта е с натискане на педала на спирачката.Поздрави!!! Редактирано 4 Май 2019 от chasovnik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.