Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Дискове и накладки


Препоръчано мнение

Здравейте , при натискане на спирачката ми тресе волана и мисля че трябва да сменя предните дискове.

Моля да ми препоръчате предни дискове и накладки.

Колата е Аутлендъра 1

Благодаря Ви предварително!

Редактирано от joro1979
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не пускам нова тема, смених дисковете и накладките преди 35К км с АТЕ и отново се появи неприятното тресене при спиране от 120км/ч надолу. Дайте идея за машинките за шлайфане на дискове - трябва ли да се сменят накладките?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не си давай парите за шлайфане Аз направих тази грешка за да спестя някой лев и сега след 6000 км тресе при спиране че и за шлайфане взимат по 25лв на диск а и като ги шлайфаш трябва да смениш накладките . Т.е. пари на вятъра така или иначе трябва да взимаш накладки направо сложи нови дискове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не си давай парите за шлайфане Аз направих тази грешка за да спестя някой лев и сега след 6000 км тресе при спиране че и за шлайфане взимат по 25лв на диск а и като ги шлайфаш трябва да смениш накладките . Т.е. пари на вятъра така или иначе трябва да взимаш накладки направо сложи нови дискове.

 

Има смисъл от изправяне, особено ако са нови дисковете. Тъкмо са се "отвърнали". Лятоска сменях дискове, сложих TRW. За 20 х. км пак започна да тресе. Сега ще купя още едни, а тези ще ги дам на познат стругар да им "вземе един вятър".

Друг въпрос е, че волана и от други неща може, при спиране, да тресе- крива гума или разбито вътрешно каре.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не си давайте парите на вятъра с това шлайфане.

По-добре си купете добри дискове и накладки и си проврете главините.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

А как се проверяват главините и ако има проблем с тях как се отстраняват.

 

Ето как. Казва се на жаргон "часовник".

Криви главини се сменят задължително.

Ако не са криви главините се почистват добре, защото ако не се прилепнали добре към диска пак ще криви.

 

http://media.snimka.bg/s1/6350/038945013.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,часовничето се казва индикатор и е с магнитна стойка.Такъв идикатор има всеки стругар и там където иправят джанти .Процедурата нее сложна за извършване ,така ще проверите колко са криви старите дискове ,а като сложите новите ще се провери и главината .Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да кажа за Вагончето. Тресяха, сложих нови май Делфи или темподобни. За 40 000 пак същата работа. Взех от Миро от Ратола Магнет Марели /каза че са ребрандирани Брембо/. Вече над 100 000 са си ОК, вярно доста изтънели но не тресат. Накладки само Texstar.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Може ли докато сменя дисковете да се кара с вибрация при спиране м/у 60-80 км без те да навредят на главините , че до заплата има още време

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 3 от 4-те семейни автомобила съм с дискове и накладки на АВЕ ( не АТЕ ) и не съм имал никакви оплаквания при нормално шофиране и експлоатация :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен марка ABE е пълен кошмар: оплакване от два автомобила за слаби спирачки и след тестдрайв установих че е почти невъзможно да блокират колелата с натискане на спирачката. Подмяна на наклдаките с Textar и нещата си дойдоха на мястото. На единия автомобил въпросните ABE бяха на 60000км, а изглеждаха като нови.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Вече ги поръчах и утре ще са тук и ще ги монтираме. Надявам се колегата с 4-те коли да се окаже прав и да няма проблеми.

 

И накрая ги сменихме с ABE комплект дискове и накладки , за сега се държат добре / само седмица / каране :) но ще ги видим малко по тромаво спират , но се надявам да издържат ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както писах по-горе в момента съм с АТЕ-комплект, но след 35К км започнаха да "чукат" при спиране. Днес забелязах/усетих, че и при 70-80км/ч вече тресе яко, т.е. не става освен за градско каране където скоростите са минимални. Другата седмица ще взема някакви дискове и накладки и ще сменявам, защото от друго може да се "икономисва", но от спирачки ТВЪРДО НѝЕ!

Поздрави!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз се бях засилил да сменям дискове и накладки обаче първо реших да видя за какво става въпрос. При мен тресенето не се проявява винаги и това ме наведе на мисълта, че проблема може да не е в крив диск.

На Паджеро 4 предните спирачки са с по 4 бутала и установих, че едното бутало е замръзнало. Не съм 100% сигурен но и това може да е причина за тресене.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, малко вероятно е да тресе от замръзнало бутала. Малко или много налягането в спирачната система го избутва и обра "луфта". С други думи неможе да замръзне в едно положение и виаги натиска и причинява видимо износване на едната накладка.

@chasovnik След като са изкарали само 35к защо непомислиш за смяна с оригинални? Едва ли ще са двойно по скъпи, но със сигурност ще изкарат двойно повече километри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Неприятни звуци при движение с Outlander-a I-ва генерация. Монтьор се изказа, че са накладките. Предлага Ате, в сервиза на Форд е. Да търся ли Брембо или и Ате са достатъчно добри. Не съм състезател, карам бавно, искам са спирам перфектно, когато трябва и да не ми скърца. Като се отрият нови и тъй, ако трябва и дискове и тях.

Редактирано от vlastelin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

През седмицата смених дискове и накладки, отново от марка АТЕ и в момента неприятните/паразитните трептения при спиране изчезнаха, а и колата взе да спира една идея по-добре. За хвалба е и цената с отстъпката от Тех-Ко само 425,00 лв за всичко, което според мен е супер оферта.

Е излезе и маншон на рейката, но с него ще се занимая малко по-нататък.

@iansto свърши нито ги знам каква марка са оригиналните, нито-нищо. Тия 35к съм ги направил за почти 4 години - по 10-до 11 Км на година. По моите скромни сметки излиза по 10 лв. на месец :) В интерес на истината дисковете имаха почти незабележим ръб, но тия килограми си казват думата, а и някак си не върви да караш със 100км/ч по магистралата, а от друга страна автомата и тй си казва думата почти винаги намаляването на скоростта е с натискане на педала на спирачката.

Поздрави!!!

Редактирано от chasovnik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...