Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

vlastelin

Потребители
  • От него общо

    15
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Русе

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Outlander I - Kaiju

vlastelin's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Даже мислех да слагам една батерия 12V като ще разкачвам акумулира, за да не ми прави такива ПЗ-та
  2. Закачиха го и настроиха компютъра. Въпроса е защо си губи настройките на компютъра
  3. Здравейте! Преди 1-2 години след продължително разкачване на акумулатора имах проблем с поддръжката на оборотите. Гаснеше, опитваше да компенсира компютъра. Тогава ми подсказаха да я държа запалена 20мин да си оправи компютъра настройките (тогава помогна), после имаше проблем с климатика и гаснеше пак, но и това се оправи. Вчера след ремонт на стартер (отново разкачване на акумолатора) пак почна да прави подобни магарии, като сега въобще не поддържа обороти - направо гасне и се налага да подавам гас. Въпроса ми е дали това е правилният начин или има нещо което да се направи по колата и да се оправят оборотите?
  4. Сложих целия носач 100лв струваше и накрайник CRT. Колко ще изкара - Божа работа. Ще пиша на лични за по-нататъшни контакти
  5. Стартер гледа ли? Моята на студено се магарясва малко едно стържене сякъш се чува, мисля че е стартер и ще ходя да го правя.
  6. Здравейте! От няколко години горд собственик на MO първа генерация и взеха да окапват някои детайли по ходовата част. Преди две години сменях кормилни накрайници външни и един вътрешен, сега се е разбил десен кормилен накрайник и шарнирвн болт за носач. Не я караме много, около 5-6 000 км годишно. Майстора ми в Русе ме пусна по тънката лайсна да си търся части. Това което намерих и закупих е CRT цял носач и шарнирен болт отделно и IR за кормишен накрайник. Предлагаха ми за 350лв носач обаче ако не пасне връщане няма. И това ме отказа. Някакви предложения за резервни части с желанието ми да на ниво, искам колата ми да е добро техническо състояние без да създавам (по възможност) проблеми на останалите участници в движението и на пътуващите с мен.
  7. Неприятни звуци при движение с Outlander-a I-ва генерация. Монтьор се изказа, че са накладките. Предлага Ате, в сервиза на Форд е. Да търся ли Брембо или и Ате са достатъчно добри. Не съм състезател, карам бавно, искам са спирам перфектно, когато трябва и да не ми скърца. Като се отрият нови и тъй, ако трябва и дискове и тях.
  8. Механиката нещо може да е сгибуцала. Или вариант ако е клеясала гумата и да прави номера. Аз пробвах отвътре и отвън с тънка пластмаса да разлепя гумите, като слезе стъклото изчистих каналите със спирт и мазнах с някакъв вазелин само във вертикалния канал на стъклото да пробвам какво ще стане. После има някакъв вид обучение, имаше го обяснен във форума, ма първо стигни до там. При мен стъклото не се вдигаше изцяло а на стъпки, с обучението се оправи. Ако не е това, вариант е механиката да е сдала багажа и нещата са малко по-сложни и времеотделящи. Ако те е страх да го отвориш, на майстор. Ако искаш да се пробваш може да разкапачиш и дясната врата и да видиш как работи, ще схванеш бързо кое се е скапало, нищо че лявата има два режима при движение.
  9. Поговорих с един има Outlander I 2,4 сменял е преден мост, колата е от Австрия. Общо взето взеха да налазват из Русчука тези модели. То пътища няма и се спасяват хората както могат.
  10. Почистих със спир каналите и мацнах малко вазелин в дъното на канала. Вече работи.
  11. При мен работеше до скоро за шофьора стъклото, в последно време почна да се магарясва и да работи на интервали. Ще стигна и до него в скоро време
  12. Търси в олх аутлендър на части от Кюстендил. Похвали се че има 4 може да има щора все някой
  13. Стандартни са 215/60/16 за първа генерация на Outlander
  14. http://media.snimka.bg/s1/6323/038889268-big.jpg?r=0 Същите номера ми излизат по VIN. За това малко съм разколебан от покупката на каквото и да е. Имам оферта и за втора ръка 150лв ама до колко ще работи....
  15. Здравейте! При мен се появиха проблеми с оборотите на моя Outlander 2004 136к.с. Чак присветваше таблото или направо си гаснеше. Чистиха дроселовата клапа и стъпковото моторче. Нещата се подобриха, но още ми падат оборотите от време на време (вече не гасне). Та реших да сменя това прословутото моторче и се разтърсих. обява olx Човека от обявата твърди, че не става за Outlander. В каталога, от който гледах дават същите номера за това моторче. 1450A069 MD628318 MD628166 http://media.snimka.bg/s1/6323/038889235.jpg?r=0 Дроселовата клапа и мястото на моторчето отдолу. http://media.snimka.bg/s1/6323/038889236.jpg?r=0 За съжаление не погледнах какви номера има по частта и се надявам някой да е сменял и да знае номера, който ми трябва. Това намирам като варианти за Outlander. Последното е със същите номера, като това, което намирам в нашия продавалник. http://media.snimka.bg/s1/6323/038889237-big.jpg?r=0
×
×
  • Създаване...