Премини към съдържание

Mitsubishi се отказва от 3 култови модела


f18

Препоръчано мнение

Ама щом и Паджетото минава в тази категория - не знам - това е един вид отстъпление по всички фронтове ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те според мен отдавна са фалирали, и освен Аутлендър хибрид друг модел не виждам да мога да сложа в листа за сравнение за покупка на нов автомобил .

Каквото има останало през годините като употребявани коли ще карам и после смяна на марката :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Тези статии, които четете са силно изкривени.

Информацията от централата на Мицубиши Мотърс е следната:

 

Легендарният модел на Mitsubishi – Pajero няма да има ново поколение. Ще има фейслифт и нови двигатели, но няма да е ново поколение до 2017г., защото не се налага това на този етап.

 

Президента на японската компания Осама Масуко поясни, че Mitsubishi ще се насочи към производството на нови кросоувъри и SUV модели, които ще се предлагат и с по-икономични двигатели.

 

Това ще е новият Mitsubishi eX.

 

http://images.thecarconnection.com/lrg/mitsubishi-ex-concept-2015-tokyo-motor-show_100531991_l.jpg

 

През 2017 г. моделната гама на Mitsubishi трябва да бъде попълнена от този SUV, който ще е разположен между ASX и Outlander. Масуко отново потвърди, че Mitsubishi няма намерение самостоятелно да разработва наследници на популярните модели Lancer и Galant по простата причина, че не може да си го позволи финансово, защото именно модела eX ще представлява попълване на липсата на Lancer и Galant.

 

Причината е, че световния пазар през последните 7-8 години почти тотално се отказа от седани. Клиентите търсят изключително усилено по-високи платформи на Lancer, именно заради това се продава толкова успешно ASX.

 

 

През 2013 г. Mitsubishi и Renault-Nissan обмисляха създаването на съюз, насочен точно към разработването на Lancer-Galant, но така и не се стигна до договор. От Рено обясниха, че продажбата на седани в средния клас и при тях е спаднала под критичния минимум и те обмислят да преустановят производството на този сегмент. Също заради икономии в Mitsubishi се отказаха и от създаването на следващото поколение на електромобила i-MiEV. Причината е, че ново поколение на този етап не е необходимо, а едно ободряване на модела е финансово изгодно.

  • Положителен вот 2
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
  • Admin

Еее, какво ще замества Паджеро-то? Жалко, добри джипки са.

 

Паджеро Спорт 2016

 

https://www.youtube.com/watch?v=x2ESiCMuYs8

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези статии, които четете са силно изкривени.

Това ще е новият Mitsubishi eX.

 

http://images.thecarconnection.com/lrg/mitsubishi-ex-concept-2015-tokyo-motor-show_100531991_l.jpg

 

 

......много ми допада....каква ли ще е цената на този кросоувър?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

......много ми допада....каква ли ще е цената на този кросоувър?

 

Още не се знае. В Европа ще го представят на авто изложението в Женева. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

EX и Pajero са различни продуктови линии - за съжаление европейските варианти са много малко.

След време ще се наложи да пазаруваме коли само от Азия.

 

П.П То и PHEV нямаше европейска концепция, ама ... Все пак, дано се смилят Японците над нас и да предложат гамата за Европейския пазар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те според мен отдавна са фалирали, и освен Аутлендър хибрид друг модел не виждам да мога да сложа в листа за сравнение за покупка на нов автомобил .

Каквото има останало през годините като употребявани коли ще карам и после смяна на марката :mitsu-smiley:

 

"Mitsubiwi motors бележи 27% ръст на продажбите в Европа. За Азия и Америка отдавна Европейското производство е забравено. За Русия, Украйна ,,, продажбите са традиционно високи. "

 

Това е предизвестен фалит за Европейската техническа мисъл. За това още един факт - Германия за 2016 г. изпитва глад от 50 000 души инжнерен персонал в сравнение с 2015 ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Mitsubiwi motors бележи 27% ръст на продажбите в Европа. За Азия и Америка отдавна Европейското производство е забравено. За Русия, Украйна ,,, продажбите са традиционно високи. "

 

Това е предизвестен фалит за Европейската техническа мисъл. За това още един факт - Германия за 2016 г. изпитва глад от 50 000 души инжнерен персонал в сравнение с 2015 ...

 

Чудно и какво ще правят сега. Само градски джипчета с предно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чудно и какво ще правят сега. Само градски джипчета с предно?

 

1. 27% ръст за Европа повече от показателно, че линията е правилна.

2. Всички градски кросоувъри вече се правят с вариант "само предно" (вероятно заради Идиотската европейска идея за малолитражка). Апропо след '96 година "предното" на Митсубиши съвсем на е просто "Предно"!

Варианта дори при ASX е само един - всички останали са "Автоматично задвижване на 4-те колела", което е много далеч от 4х4,

 

Прочети малко, ако успееш да се докопаш за синхронизираното задвижване на 4 колела с 2 мотора, комбинирано с контрол на траекторията при "2х управление - 4х задвижване".

Тогава ще разбереш, защо PHEV концепцията пак е десетки години напред!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правени са опити и при автомобили - очевидно неефективни. Само при движение по три независими оси в пространството е неизбежно използване на независими задвижвания.

По отношение на най развитите нации - Машиностроене след 1975 г. номер "Едно" е на една единствена фирма: "Mazak" - възможните опции за управлението са3:

1. FANUK;

2. Mitsubishi;

3. Mazatrol

Никъде по света уважаващите себе си потребители, не са изявили желание за "Синумерик".

 

Малко се отклонихме от темата, но традициите в машиностроенето да си N1 се отразяват този малък негов под-отрасъл.

 

П.П. За самостоятелното задвижване при автомобилите (вкл. тежкотоварни) най-ефективна се оказва концепцията "Последователен контрол" - задвижване 2, 3, ... оси, разпределяне усилието на колело от всяка ос + контрол по натоварване и промяна на усилието по оси - Така окачването на 4, 6 и пр. точки се намира в една равнина, а сцеплението на всички колела е приблизително еднакво - което е и целта.

Редактирано от Bogdan Hlebarov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

П.П То и PHEV нямаше европейска концепция, ама ... Все пак, дано се смилят Японците над нас и да предложат гамата за Европейския пазар.

 

Outlander PHEV се предлага в Европа още от преди фейслифта, за Франция от 2014та :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах в предвид едни нации намиращи се на изток от нас, но не са Японци.

Също от поне 5-6 години има разработки на двигател вграден в джантата (доста са фирмите с такава разработка специално за автомобилната промишленост, не се ползват защото реално все още не е дадена "зелена светлина" за ел.автомобилите - има достатъчно петрол и финасовите интереси диктуват развитието).

А по отношение на ASX и неговото задвижване, няма нищо ново - използва се същата схема и при модели на Mitsubishi (а и на много други марки) от поне 20 години. А масово автомобилите са само предно, защото се търси ниска цена, а и реално в поне 90% от потребителите задвижване 4Х4 въобще не е необходимо.

Относно ел.автомобилите за момента лидер е Tesla.

Та мисълта ми е че трябва реално да оценяваме нещата, Япония са една от най-развитите държави, но и другите не "спят" и не са чак толкова изостанали, да не говорим че в доста сектори са доста по-добре развити от Япония.

 

Четете момчета - Тесла години по-късно анонсираха автомобил, но това е друга тема - хубави, големи и др. преимущества имат, но ... са много далеч от N1.

 

Преди 20 години имаме патент за телфер с вграден в барабана редуктор, в който е вграден електродвигателя. Така че Тесла са назад!

Японците си карат от 30 години електромобилчета и не им пука за мнението ни - дори сме безинтересни като пазар.

 

Написах за машиностроенето - 5-осна машина е 5 пъти по сложно от автомобил - а там Мазак е N1 !

Има няколко държави в света, които правят сериозни задвижвания и нито една не е в Европа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей Богдане, почерни я тая Европа в тоя форум!

Не знам кой какво кога по-напред е измислил и патентовал, но еднакво важно с това е и кой кога и къде го пуска в продукция. Ако изобретателят му не може да го пусне заради тесен пазар и свити финанси, някой друг го краде и го прилага на практика. Да ти поясня, ако не се досещаш, че говоря за Mitsubishi vs Tesla в сегмента на ел. автомобили.

Това е предизвестен фалит за Европейската техническа мисъл. За това още един факт - Германия за 2016 г. изпитва глад от 50 000 души инжнерен персонал в сравнение с 2015 ...

Във всички западноевропейски държави масово се карат местни марки автомобили. А това твърдение в цитата означава точно обратното - глад на специалисти = развиваща се индустрия.

2. Всички градски кросоувъри вече се правят с вариант "само предно" (вероятно заради Идиотската европейска идея за малолитражка)

Идиотската европейска идея всъщност е японска, според мен. И въобще не е идиотска, а си е много хитра. Произлиза от ограничените петролни ресурси в световен мащаб. Затова дори американците започнаха да правят по-малки автомобили. А в Япония в момента (предполагам, не съм ходил) масово се карат малки коли.

Редактирано от vld1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прочети малко, ако успееш да се докопаш за синхронизираното задвижване на 4 колела с 2 мотора, комбинирано с контрол на траекторията при "2х управление - 4х задвижване".

Тогава ще разбереш, защо PHEV концепцията пак е десетки години напред!

 

Момент. PHEV или plug-in hybrid electric vehicles е за мотора. Какво има това общо с задвижването на 4-те колега?

 

Зареждането на автомобил от ел. системата е времеотнемащо и не разпостранено. Outlander PHEV е по-скъп от Audi Q5 или X3/4. Не говоря кой е по-технически грамотно направен автомобил, а че продажбите в следствие на цената най-вероятно няма да се бомбастични. Та с оглед на това и спирането на 3 култови модела на марката трябва наистина да разчитат на сериозни продажби на паркетните джипчета с предно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момент. PHEV или plug-in hybrid electric vehicles е за мотора. Какво има това общо с задвижването на 4-те колега?

 

Зареждането на автомобил от ел. системата е времеотнемащо и не разпостранено. Outlander PHEV е по-скъп от Audi Q5 или X3/4. Не говоря кой е по-технически грамотно направен автомобил, а че продажбите в следствие на цената най-вероятно няма да се бомбастични. Та с оглед на това и спирането на 3 култови модела на марката трябва наистина да разчитат на сериозни продажби на паркетните джипчета с предно.

 

Да отговоря и за почернятона Европа - всички финансово-икономически измерители говорят за най-лошото представяне на Европа за всички времена и най-лошото е, че това е тенденция!

 

1. Което и да е Фолксваген груп возило е светлинни години назад от което и да е Японско.

2. Факт от официални финансово-икономичски публикации: " Митсубиши моторс бележи 27% ръст на продажби в Европа за 2015"

 

С това мисля да приключвам "Кой е по- по- най-", тъй като Ви предложих аргументи както технически, така и финансово - икономически.

 

П.П.: Досега нито една Японска автомобилна компания, която са я спрягали пред думата "Фалит" не е изчезнала от пазара. А най-великото Европейско творение "Auto union DKV" бе докарано до "Wagen" и то с фолклорна преДставка. Иначе казано - официалното сливане скри реален фалит.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз поне си мисля, че е въпрос на десетилетие или две и електричките масово ще навлезнат навсякъде. Относно Япония знам, че масово се карат така наречените KEI-Cars (с двигатели с вътрешно горене) заради редица финансови и застрахователни облекчения и за да си собственик на автомобил в урбанизиран регион, трябва да декларираш и докажеш че имаш паркомясто за колата (много хубава политика). Мицубиши вървят във вярната посока, колко бързо ще стигант не знам. Единственият им реален конкурент в момента е Тесла. А те се развиват и не спят. Ето ви едно интересно клипче.

 

https://www.youtube.com/watch?v=-UziAXis9yg

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да отговоря и за почернятона Европа - всички финансово-икономически измерители говорят за най-лошото представяне на Европа за всички времена и най-лошото е, че това е тенденция!

 

1. Което и да е Фолксваген груп возило е светлинни години назад от което и да е Японско.

2. Факт от официални финансово-икономичски публикации: " Митсубиши моторс бележи 27% ръст на продажби в Европа за 2015"

 

С това мисля да приключвам "Кой е по- по- най-", тъй като Ви предложих аргументи както технически, така и финансово - икономически.

 

П.П.: Досега нито една Японска автомобилна компания, която са я спрягали пред думата "Фалит" не е изчезнала от пазара. А най-великото Европейско творение "Auto union DKV" бе докарано до "Wagen" и то с фолклорна преДставка. Иначе казано - официалното сливане скри реален фалит.

 

Ехаа, значи с двете точки, които си посочил определено ме провокираш да се включа. Вярно, че това е митсубиши форум, но чак такива сектантски изказвания...

- по т.1 това просто не е вярно. Веднага получаваш пример (първото, което се сещам), E-tron системата на Ауди, е много сериозна технология в ел. задвиването, която като експлоатационни параметри е дори по-добра от тази на Тесла. Времето и най-вече пазара ще се произнесе за нея. Има достатъчно инфо в нета.

точка 2, впечатляващ ръст за Митсубиши, ама от каква база? Въпросът е риторичен. Дай инфо колко са продали в обсолютна стойност и го сравни с другите, за да видиш всъщност колко малко коли продава Митсубиши в Европа. За съжаление с толкова тясна продуктова гама, няма как да е иначе.

 

И понеже гледам, че по назад си писал за МАЗАК, да страхотни са, но ако имаш време провери в нета продукцията на ХЕРМЛЕ, Германия. 5 осовите центри са им произведение на техническото изкуство. Струват майка си и баща си, но ако ти трябва супер прецизност, това е фирмата.

 

И за финал нещо положително. Имал съм доста коли и настоящият Колт се очертава като е най-надеждната с най-малко проблеми от всички до сега.

Редактирано от Crusible
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ехаа, значи с двете точки, които си посочил определено ме провокираш да се включа. Вярно, че това е митсубиши форум, но чак такива сектантски изказвания...

- по т.1 това просто не е вярно. Веднага получаваш пример (първото, което се сещам), E-tron системата на Ауди, е много сериозна технология в ел. задвиването, която като експлоатационни параметри е дори по-добра от тази на Тесла. Времето и най-вече пазара ще се произнесе за нея. Има достатъчно инфо в нета.

точка 2, впечатляващ ръст за Митсубиши, ама от каква база? Въпросът е риторичен. Дай инфо колко са продали в обсолютна стойност и го сравни с другите, за да видиш всъщност колко малко коли продава Митсубиши в Европа. За съжаление с толкова тясна продуктова гама, няма как да е иначе.

 

И понеже гледам, че по назад си писал за МАЗАК, да страхотни са, но ако имаш време провери в нета продукцията на ХЕРМЛЕ, Германия. 5 осовите центри са им произведение на техническото изкуство. Струват майка си и баща си, но ако ти трябва супер прецизност, това е фирмата.

 

За "Chermle" не отваряй въпрос преди да си видял класацията - След 15 място Машиностроител. !01 години след коя да е Японска CNC-машина. Поне 30 години след България. За съжаления при нас вече няма производство, но най-модерното им творение е с управление на което съм се учил, а те са го "копирали". Имаше еднo Немскo CNC, коeто беше конкурентоспособнo, но и неgo съсипаха - Heidenheim CNC .

 

И за финал нещо положително. Имал съм доста коли и настоящият Колт се очертава като е най-надеждната с най-малко проблеми от всички до сега.

Двете точки са точно по темата!

 

Сега малко повече почети - не немски списания - те сравняват само тяхната и техника. По отношение на електрониката на Ауди - няма по-голямо "дърво" в световен мащаб и това е признато от всички световни експерти - да не забравяме, че Германия няма такива! Ако беше прочел по-горе, щеше да разбереш най-сетне, че автомобилостроенето е детската играчка, ширпотребата на техниката, та там съм дал примери и от къде черпя статистики, освен от собствения си опит с управления.

 

Относно Тесла - това е автомобил на Американска корпорация и високотехнологичната част се разработва в Японски филиали или аутсорсинг, като например Тошиба.

Отново нищо общо с Европа.

А 27% ръст за Европа при каквато и да е база е прекалено много - в световен мащаб всички Европейски автомобило-строители да се обединят, не ще успеят да го постигнат, освен в собствената си страна. А както бях писал по-горе - Китай и Индия консумират повече автомобили от целия останал свят - така че изводите си ги правете, аз за себе си отдавна съм ги направил и по-горе записах, че според мен линията на Митсубиши е правилна.

 

П.П. Моля ви за Q5 и Q7 и какви ли не други анти-автомобили пишете в Ауди-форумите, Само там и по немските телевизии все още хвалят тези "подобия на возило",а Научните среди се подиграват с марките им.

Редактирано от Bogdan Hlebarov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двете точки са точно по темата!

 

Сега малко повече почети - не немски списания - те сравняват само тяхната и техника. По отношение на електрониката на Ауди - няма по-голямо "дърво" в световен мащаб и това е признато от всички световни експерти - да не забравяме, че Германия няма такива! Ако беше прочел по-горе, щеше да разбереш най-сетне, че автомобилостроенето е детската играчка, ширпотребата на техниката, та там съм дал примери и от къде черпя статистики, освен от собствения си опит с управления.

 

Относно Тесла - това е автомобил на Американска корпорация и високотехнологичната част се разработва в Японски филиали или аутсорсинг, като например Тошиба.

Отново нищо общо с Европа.

А 27% ръст за Европа при каквато и да е база е прекалено много - в световен мащаб всички Европейски автомобило-строители да се обединят, не ще успеят да го постигнат, освен в собствената си страна. А както бях писал по-горе - Китай и Индия консумират повече автомобили от целия останал свят - така че изводите си ги правете, аз за себе си отдавна съм ги направил и по-горе записах, че според мен линията на Митсубиши е правилна.

 

П.П. Моля ви за Q5 и Q7 и какви ли не други анти-автомобили пишете в Ауди-форумите, Само там и по немските телевизии все още хвалят тези "подобия на возило",а Научните среди се подиграват с марките им.

Колега, ако се налага фармацевтична или медицинска помощ, сме готови да помогнем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако се налага фармацевтична или медицинска помощ, сме готови да помогнем.

Според мен случаят е безнадежден :icon_thumbup:

ПП: И стига с тези статистически изследвания, незнайно как и къде извлечени... Най-добрата статистика е личната, визуално извлечена. Отивате в Германия, разглеждате по улиците какво се кара и си го записвате. Отивате в Япония, Китай и където искате и пак. Ако не можете да идете, Гугъл мапс направиха много хубави карти със стрийт-вю, ползвайте ги. Колкото и непрофесионално да изглежда на Богдан, аз бих предпочел да повярвам на очите си, отколкото на някакви списания и световни специалисти, които Германия няма :icon_thumbup:

Редактирано от vld1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...