Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Crusible

Потребител
  • От него общо

    33
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    '12 Colt VI, '14 Mazda CX5

Crusible's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Деси, за сервиз си. Два-три пъти и при мен имаше подобни изключвания, в един момент изобщо не можех да включа предавка, съответно на репатрак до сервиз. Лечението беше нов съединител и ремонтиран актуатор. Около 1300лв. всичко.
  2. ОК, мерси за инфото. Явно поради някаква причина са решили да пробват да ме набутат с едни 50лв. за гарнитура.
  3. Двигателят ми е 1.3 95к.с. Ти в Ратола ли я прави колата? Имам оферта точно от тях за около 1200лв. всичко (ремък, верига, 2бр. водача, обтегач, водна помпа и труд). Вторият въпрос е продиктуван от опция за смяна на свещи в същата оферта, объркал съм се, че е за веригата.
  4. В интерес на обективността последните 3 години там поддържам колата и нямам сериозни забележки(даже ми спестиха 1200лв. за нов актуатор, като го ремонтираха за 230). Това, което със сигурност не е ок, обаче, е вътрешната им организация, не може за масло/ филтри и два тампона отпред да се чака 3 часа, да не говорим за миризливото им кафе на втория етаж.
  5. Здравейте колеги, Колта ми вече е на 104 000км и сутрин на студено започнаха да се чува специфичен шум от ролките и ремъка на колата. Закарах колата на сервиз и след като погледнаха за шума ми препоръчаха да бъде сменена ангренажната верига и ремъка. От опит момчетата казаха, че 120000км. са нещо като гранични и има случай на проблемни коли. Въпросите ми са: 1. Ако сте сменяли верига+ремък, водната помпа сменя ли се също като при други марки/модели (опел астра ф примерно) или се преценява на момента какво и е състоянието? 2. Гарнитура на капака на клапаните трябва ли да се подменя? 3. Колко ви е излязла сумата за подобна интервенция? 4. Препоръки за място в София откъдето да взема още 1-2 оферти? Поздрави!
  6. Crusible

    АГУ за Колт 6 1.3

    Мерси за включването, момчета! Сложих италианско АГУ (ОБД2) на AEB, дюзи Хама, бутилка-геврек 31л. и у-во за смазване на клапаните. Към момента съм много доволен, градско в София ми даде 9л. при първо пълно зареждане, което е приемливо. Около 300км е разстоянието пълно/празно. Цената ми излезе 1320лв.
  7. Колеги, Реших да газифицирам колта. Този мотор (1.3 95к.с.) как се разбира с газта? Това, че полуавтоматик има ли отношение към АГУ-то? Също така, каква марка газова с-ма бихте ми препоръчали и сервиз за монтаж, с който имате добър опит. Пробегът на година ми е около 16000 на година, така че сметките с газта излизат. Поздрави!
  8. Я, дяволът (Карлос Гон) не бил толкова черен! Нов Еволюшън се задава! :icon_thumbup: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29064-renault-nissan-vyzrajda-mitsubishi-lancer/
  9. Самият ремонт трае един ден. По-проблемният момент беше срока на доставка на Ратола, който след допълнително плащане стана 10 дни експресна доставка от 30 (???!?!?!?) обикновена. Иначе, в ауто + е 5 дни.
  10. Crusible

    Lancer 2016

    ... и да пожелаем успех на марката в новата посока, която поема. GT-PHEW Concept http://i63.tinypic.com/28hzreo.jpg http://i66.tinypic.com/33aavzr.jpg
  11. Понеже гледам коментирате скоростната кутия да споделя и моя опит. Моята (1.3 95к.с. 2012) също е полуавтоматична и започна здраво да тресе при превключване. Оказа се, че съединителят е тотално износен за 91000км пробег от нова. В Ратола ми излезе 724лв. + 260 труд за оригинален съединител, каквото и да означава това. Имаше съмнения и за актуатора, който е електрически мотор (така ми обясниха), но слава богу не беше той. Само за инфо, цената му в Ратола е около 830лв. По отношение на интервалите за смяна на маслото, смятам, че заводския интервал от 1г. или 20 000км е повече от разумен предвид качеството на маслата вече. Само за пример, при БМВ интервалите са дори 30 000км или 1г.
  12. Братле, нямам време за глупави спорове, щото ако ти отговоря натам ще отидат нещата. Не ми е важно да ти променям мнението, така че вярвай в каквото искаш. Хубав уикенд! :icon_bye:
  13. Фактология на статията е точна, но изказа и внушенията са ... В автомобилния бизнес, като във всеки друг бизнес се гледат сметките. Не става дума дали аз и ти ще си сменим Митсубишитата с Нисан. Ако ти си голям акционер в Митсубиши и трябва да се направи алианс, за да оцелееш, няма да има значение, че Рено ще подаде ръка или ВФ или която и да е друга марка, а има значение какво ще спечелиш. В случая ние не знаем и 5% от фактическата ситуация на сделката и аргументите зад нея, така че качествен коментар не можем да направим. За мен лично няма значение какъв/на кого е мотора в купето, стига да отговаря на изискванията, които аз имам. Митсубиши като дълги години ползваше помпа-дюза дизела на Фолксваген какво? Приятел си купи Лансер с този мотор от Балкан Стар преди години и до момента колата е чук. Изрично съм го питал за здравината на мотора и отговора е, че за 130 000 километра не е дал и един дефект.
  14. И за мен новината е добра. Безвремието при Митсубиши е на път да приключи. Гон наистина направи чудеса за Нисан, сега вече ще има още повече поле за изява.
×
×
  • Създаване...