Фактология на статията е точна, но изказа и внушенията са ... В автомобилния бизнес, като във всеки друг бизнес се гледат сметките. Не става дума дали аз и ти ще си сменим Митсубишитата с Нисан. Ако ти си голям акционер в Митсубиши и трябва да се направи алианс, за да оцелееш, няма да има значение, че Рено ще подаде ръка или ВФ или която и да е друга марка, а има значение какво ще спечелиш. В случая ние не знаем и 5% от фактическата ситуация на сделката и аргументите зад нея, така че качествен коментар не можем да направим. За мен лично няма значение какъв/на кого е мотора в купето, стига да отговаря на изискванията, които аз имам. Митсубиши като дълги години ползваше помпа-дюза дизела на Фолксваген какво? Приятел си купи Лансер с този мотор от Балкан Стар преди години и до момента колата е чук. Изрично съм го питал за здравината на мотора и отговора е, че за 130 000 километра не е дал и един дефект.