Премини към съдържание

Кой къде зарежда?


Paveto

Препоръчано мнение

Колеги, любопитно ми е кой, къде и какво зарежда. Съответно също проблеми имал ли е някой? Питам понеже на мен ми писна да свалям дюзи да чистя, филтри да сменям и т.н... Да не ви показвам и какво излезе от резервоара сега...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Избягвам ОМВ вече. Конкретно във Варна ОМВ на бул.Сливница, ОМВ - ЖП Гара и ОМВ на Автогара. И на трите бензиностанции успяха да съберат над 45 литра бензин резервоара на Фиестата, който е 42л. :D Шел не бях ползвал много отдавна, но отскоро само там зареждам. Понеже пълнч резервоара с 95 всяка седмица (даже и два пъти на седмица) и карам доста, разлика в поведението на автомобила от към качество не съм усетил, само количеството е каквото трябва в ШЕЛ-а. Лукойла имам смесени чувства, но там си мисля, че са на франчайз и каквото уцелиш, както е с РОМ Петрол-а.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз, предимно от Лукойл и Ромпетрол. Но всичко си до късмет. Избягвам да зареждам от не толкова известни вериги, както и от ОМВ и ЕКО.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз зареждам основно на ЕКО и Газпром, но по маршрута ми има основно ЕКО-та.

 

Избягвам всичко останало(ОМВ, Шел). Последния път на Петрол ми се задръсти филтъра, като не съм сигурен за 20к дали е от тях или е от някой друг просто тогава му е дошло времето, но по-скоро проблема дойде от тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно за Еко съм доста резервиран. Заредих на Еко и тръгнах за Варна. Първите няколко километра всичко нормално.. После започна да няма мощност... Повече от 120 неможеше. Спрях на Петрол с надеждата, че като му сипя друг бензин ще живне малко. Така и стана. После два месеца го карах само ОМВ 100 (аз винаги слагам най-силния бензин който има наличен) и изведнъж като каза че неиска и това беше... Тогава промивка резервоар, дюзи и горивната рейка на промивка заедно с нови свещи. След няколко седмици същия номер само с ОМВ 100... Няколко месеца по-късно понеже бях без капка бензин заредих на една бензиностанция без име... Варненци ще се сетят коя е... За няма и два километра го усетих как започна да губи един цилиндър а до края на вечерта и втори цилиндър се губеше. То беше едно тракане, едно прекъсване, едно чудо. Напоследък сипвам само Ромпетрол 98 и ако ви покажа какво излезе от резервоара... Някой колега с шестцилиндров имал ли е такива проблеми? Или аз съм уцелил капризния индивид? :/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно за Еко съм доста резервиран. Заредих на Еко и тръгнах за Варна. Първите няколко километра всичко нормално.. После започна да няма мощност... Повече от 120 неможеше. Спрях на Петрол с надеждата, че като му сипя друг бензин ще живне малко. Така и стана. После два месеца го карах само ОМВ 100 (аз винаги слагам най-силния бензин който има наличен) и изведнъж като каза че неиска и това беше... Тогава промивка резервоар, дюзи и горивната рейка на промивка заедно с нови свещи. След няколко седмици същия номер само с ОМВ 100... Няколко месеца по-късно понеже бях без капка бензин заредих на една бензиностанция без име... Варненци ще се сетят коя е... За няма и два километра го усетих как започна да губи един цилиндър а до края на вечерта и втори цилиндър се губеше. То беше едно тракане, едно прекъсване, едно чудо. Напоследък сипвам само Ромпетрол 98 и ако ви покажа какво излезе от резервоара... Някой колега с шестцилиндров имал ли е такива проблеми? Или аз съм уцелил капризния индивид? :/

 

Аз имам чуството, че навсякъде горивото е гадно. Просто зависи от конкретния обект :( Май няма много общо с марката на бензиностанцията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сипвам от Еко и Шел. Тези са по пътя по който минавам най-често, като по-често зареждам от ЕКО. Съществена разлика не намирам между двете бензиностанции. За мощност не мога да кажа нищо, тъй като не съм карал друг V6 за да знам как трябва да се държи. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последните 2 години зареждам главно на ЕКО (и то в повечето случаи на едно и също) като цяло съм доволен. Всеки път зареждам едно и също количество газ не са опитвали да ме метнат в обема на ботилката . Всеки път си хваща едно и също количество газ +- няколко грама . Бензин сипвам пак от там и то 100 октанов . За задръстване и боклуци за сега не съм има проблеми ... Колата си върви като за 2-ка въпреки, че ми се ще да е малко повечко :plane: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз зареждам бензин 3г. само на бензиностанция Круиз в София на ул.Първа Българска Армия.За мен е по добра от другите големи фирми като качество,литри и цена.Ползвам един чип за отстъпка сега и в момента бензина ми излиза 2,13лв.Съседа ми си купи нова Мазда 6 от магазина и само от там сипва и той вече 4г.и проблеми никакви.Колеги пробвайте я,няма да сгрешите.А пък за нафтата им съм чувал страхотни суперлативи.Погледнете мнения за тази бензиностанция.Скоро си свалях помпата в резервоара и нямаше нито една прашинка в него.Газ зареждам само на Петрол на Ломско шосе,и след 30хил.км. разглобявах изпарителя за профилактика и нямаше никакви боклуци.Филтрите ги сменям на газта на 10хил.,и те не са много мръсни

Редактирано от plamen nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е до верига бензиностанции, а до даден клон. Аз карам предимно на газ. Най-често зареждам на OMV и почти винаги от празно до пълно събира (докато "чукне" първия път колонката) 32.5 л. На Лукоил и Shell е същото. Бутилката ми е Романо 48 л. и доколкото знам е нормално за тази марка да събира толкова.

 

Случвало се е, обаче, на клон на OMV да "вкарат повече литри", и да измина същите километри, както за 32.5 л.

 

Веднъж заредих на клон на ЕКО и там чаках към 15 мин да се "налее" тая газ и познайте, накрая като "чукна" показа 46.2 л. Въпреки, че се усъмних, си казах "абе може заради високото налягане да е, тъкмо ще измина повече км с едно зареждане". Да, ама не, отново същите км, както и с 32.5 л. от коя да е друга бензиностанция.

 

От скоро, няколко пъти зареждам на Газпром, клона в Смолян, на път за София, и за първи път откакто го карам Галанта, успях да сваля разхода до 10 л / 100 км, което си е постижение за не-икономично каране, 17-ки гуми на 225 ширина. Не знам докога ще е качествена газта там...дано да е за по-дълго...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май газификацията е решението и за мен :D писна ми да свалям дюзи... Незнам как да кача снимка за съжаление иначе бих ви показал какво излезе от резервоара...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май газификацията е решението и за мен :D писна ми да свалям дюзи... Незнам как да кача снимка за съжаление иначе бих ви показал какво излезе от резервоара...

 

 

На колко години е твоята кола и с какъв пробег? Щото ако е на 20 години и на 123 000 км. една от възможните причини за затрудненията с горивната система могат да се търсят в изминатия половин милион километра.

 

За да не е съвсем безполезно мнението ми ще споделя, че последните 100 000 км. които съм изминал с 3 автомобила са карани с премиум дизел на ОМВ. Никога не съм имал проблеми с пътно поведение, замръзване и нечистотии във филтрите. Разходът ми със същия дизел, зареждан в Унгария и Австрия е по-нисък, но там на магистралите карам с разрешената скорост, която е 20 км. ч по-ниска, отколкото в България, т.е не мога автоматично да направя заключение за качеството на горивата.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зареждам от градската бензиностанция на Петрол бенЦин Н95. Понякога от една частна, но там всички са доволни от бензина и газта. Имаме два вида бензин - 95 и 96. Разлика не откривам в нищо, освен в цената и сипвам 95. Не съм сменял горивен филтър никога и в колата в 95% от времето има по-малко от 10 л бензин (газ нЕмам в железницата). Няколко пъти лукойл в Плевен и това е. Аз първо наливам гориво за където ще се пътува и калкулирам и връщането с аванс 10-15% на нормалния разход.

Темата ме подсети да си сменя горивния ф-р, който съм купил преди 2 год и съм забравил че го имам. Явно сам няма да се смени :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В последните няколко месеца започнах да зареждам стандартен бензин от Еко-то на Сребърна покрай Южния парк, забелязах че сега на студено почна по трудно да пали сякаш едното бутало не запалва веднага, въпреки новите свещи, което не знам дали е от горивото или от нещо друго... до преди това пълних 3 години в една скрита безименна, която беше с 20ст. по малко от пазарните цени и бях много доволен. Знам че СОТ-аджиите зареждат там.

Редактирано от rafaelo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз зареждам дизел от Лукойл и не съм имал проблеми досега. Когато има Екто Дизел зареждам от него, като няма, зареждам обикновен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX, на 21 е вече... Ше става на 22 години. На 262 000 е и съм горд да заявя, че въпреки пробега още е с 5в30 масло и не го пипа... Само ако го напъвам прекомерно :) Анди, ти горивен филтър имаш от две години, аз ангренажа и ролкоте си ги нося в багажника от толкова :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако в резервоара ти е нещо, като както беше моя - не си играй с почистване през месец, ами сложи газово и си потърси някой оцелял и запазен резервоар. Другият вариант, който ми беше хрумнал е да се отреже резервоарът през средата и да се ползва като леген, на който да се монтира някой пластмасов резервоар, но не съм мислил от какво ще пасне пластмасов и как точно ще стане работата. (но ако някой иска да пробва, мога да му дам стария си резервоар) Или ако има начин да му се нанесе наново някакво епоксидно покритие отвътре - въпреки, че с този спирт в бензина според новите евро-директиви --> покритието вече трябва да е устойчиво и на спирт и на бензин (не всички са).

 

Ето така беше в моя резервоар. Ако покритието е изчезнало ти го чистиш, то пак си ръждясва..

http://s7.postimg.org/5h3wqwref/IMG_5427.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Покритие има. Вътре лъщи целия. :) ни за съжаление немога да кажа същото за вида му. :| Газов инжекцион хубав под 1000лв трудно... То колата струва толкова :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще се възползвам от темата за гориво и ще попитам къде се намира горивния филтър на Галант 2,5 V6 2001 година. От както съм купил колата не съм го сменял, та мисля да направя и това. Рових в интернет, но не можах да намеря къде се намира. Ак оможе някой да подшушне къде е ще съм му благодарен. :rolleyes: :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз зареждам бензин 3г. само на бензиностанция Круиз в София на ул.Първа Българска Армия.За мен е по добра от другите големи фирми като качество,литри и цена.Ползвам един чип за отстъпка сега и в момента бензина ми излиза 2,13лв.Съседа ми си купи нова Мазда 6 от магазина и само от там сипва и той вече 4г.и проблеми никакви.Колеги пробвайте я,няма да сгрешите.А пък за нафтата им съм чувал страхотни суперлативи.Погледнете мнения за тази бензиностанция.Скоро си свалях помпата в резервоара и нямаше нито една прашинка в него.Газ зареждам само на Петрол на Ломско шосе,и след 30хил.км. разглобявах изпарителя за профилактика и нямаше никакви боклуци.Филтрите ги сменям на газта на 10хил.,и те не са много мръсни

Здравей колега, аз пък се разочаровах от Круиза . Преди само там зареждах, но колата по едно време не щеше да дигне повече от 120 .Преминах на Лукойл и 160-170 са без проблем с дядото ! :icon_thumbup:

Редактирано от lesko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

В момента в Shell и ОMV цената на газта е 1.08 лв./литър. С намалението излиза още по-малко. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че всички в България са еднакви никаква разлика. Направете сръвнение с другите държави. Там колата се държи по друг начин нищо общо с тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че всички в България са еднакви никаква разлика. Направете сръвнение с другите държави. Там колата се държи по друг начин нищо общо с тук.

 

Веднъж трябваше да заредя бензин A95 в туба. Тъй като ми беше най-близо, минах през ЕКО (София, на околовръстното до Бояна) и течността нямаше мирис на бензин, а по-скоро на коресилин! Пробвах същото на ОМВ и разликата имаше - беше бензин!

 

Иначе от опит (с три различни автомобила) през последните години (7+), като заредя газ на Лукоил (в Смолян), минавам по-малко километри, сравнено с ОМВ и Петрол (отново в Смолян). Даже на най-старата, с карбуратор, когато настройката беше правена на газ от Лукоил, след като зареждах на ОМВ, оборотите на празен ход се вдигаха :icon_doh:

 

Преди често зареждах газ от Петрол на изхода на Асеновград в посока Смолян, но след последния път като "набутаха" повече количество от нормалното и колата не вървеше нормално :icon_crying: , вече не зареждам от там.

Редактирано от manol
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цялата работа е да намериш бензиностанцията,която лъже най-малко и да зареждаш от нея,няма значение на коя верига е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...