Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Странно налягане в резервоара


Препоръчано мнение

Колеги ,от какво може да е това.Знам,че изпаренията се прекарват през т.н.канистър с активен въглен,но защо тогава се нагнетява налягане и фъсти като отворя капачката

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,от какво може да е това.Знам,че изпаренията се прекарват през т.н.канистър с активен въглен,но защо тогава се нагнетява налягане и фъсти като отворя капачката

Ако караш Пълно-Празно, може да засмуква въздух в резервоара при отваряне ако капачката ти уплътнява добре.

При мен се получава същото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен съска на всяко развиване на капачката,има налягане и излизат изпарения, не е вакуум. Аз рядко сипвам бензин, обяснявам си го, че при по-рядкото отваряне на резервоара се събират повече изпарения от пличкането на бензина вътре. Карам повечето на газ,поддържам една резерва от 10-15 литра бензин, не карам от пълно до празно. На една бензиностанция ми казаха, че и на Алфа Ромео така съскало :icon_hmm:

Редактирано от MusicMAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Налягане трябва да има, нормално е, но вакум ако се получава значи капачката не е наред.

Не е така.Наред е капачката.

Работя на бензиностанция и може за една година да е,но не може всички капачки на бензинови коли(и някой дизели) да не са наред...На 99.9%всички фъштят...Все пак е вакуум помпа...Ако не прави вакуум(примерно ако си загубил капачката) се продават временни капачки!Това води че по принцип тя трябва да уплътнява добре!На доста автомобили пише на английски че ако се изгуби капачката може да последва повреда.

Не се притеснявай,отвивай бавно капачката и си карай колата с кеф! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен е така, пълно - празно все си 'съска', без значение от колата, марка модел или колко е нова. Нормално е. Карай без грижи. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А как разбираш дали е вакум или налягане, и в двата случая "съска" при отваряне на капачката?

Трябва да има налягане, когато се получава вакум идва момент, когато на автомобила започва да не му достига гориво и това е проблем, който е решен с еднопосочен клапан в капачката, когато горивото намалява влиза въздух (ако е необходимо) от атмосферата, но не позволява да излизат газове от резервоара в атмосферата (поради екологични съображения).

 

Хмм...т.е. въпросния клапан се отваря посока на вътре към резервоара ако правилно разбирам или греша? Защото ако е така, как при създадено налягане вътре, ще преодолее натиска на същото за да се отвори? Питам защото и аз не съм наясно.

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Драги Колега,налягането ти е от вътре на вънка.Това е нормалното налягане което се осъществява и при херметическата ти тенджера.когато я нагряваш...аналогичен е и резервоара...на автомобила и в частност резервоара.Може лайшки да прозвучи,но има нещо запушено. :icon_bye: ...все пак горещо е на вън... :drinks:

Редактирано от vuicho
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,от какво може да е това.Знам,че изпаренията се прекарват през т.н.канистър с активен въглен,но защо тогава се нагнетява налягане и фъсти като отворя капачката

 

Колега ,върви ли ти колата?

Мирише ли на бензин или има ли нещо нередно???

Ако няма причини,а се притесняваш заради фъштенето,ще ти да съвет-не се вманиачавай толкова!

Успех! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е вакуум, не налягане. Коментирали сме го и друг път. Вакуума от двигателя се управлява чрез клапан и изсмуква испаренията на гориво от резервоара. Основните причини са две при отваряне на капачката не излизат испарения в атмосферата, и в случай на авария на горивото гърмят изпаренията.... а под вакуум няма какво да гръмне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,благодаря,разбирам,че това е вакуум и вероятно всичко работи нормално,макарче си мислех,че канистъра е отворен съд и няма как да държи вакуум или налягане.Благодаря за отговорите ,смятам темата за изяснена

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай колега, налягане е и това е нормално. При бензинови коли се получава лятото понеже при зареждане на бензиностанцията горивото е винаги студено, понеже стои в цистерни под земята, и след това в рез. на колата се затопля и от там - налягането. При дизела се получава и зимата понеже резервоара се затопля от обратната нафта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

И при мен има фъщене. Купих си нова капачка за резервоар,която да пуска двупосочно газовете,защото старата пропуска, но не изпуска въздух.Сега стана проблем-понеже легенчето около гърловината ми е изгнило/ако ми кажете как се качват снимки ще кача/и се усеща ужасна миризма на бензин в купето.Затова сложих старата.Дайте идеи, как да запуша дупките около гърловината,за да сложа отново новата капачка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...