Да не стане грешка-при мен светваше чека,изгасвам,опит за палене-неуспешен,чакам да изстине -запалване със светене на чека.При смяна на датчик колянов вал,мисля ,че стана бързо,вече изчезна този проблем.Да не те подведа нещо неумишлено!!
Гледам темата е стара, но да попитам-от Шумен съм,имам Каризма,към кой майстор ще ме насочиш?.Просто искам профилактика,понеже не съм много опитен и ме е страх да ходя при кой да е специалист.
Здравейте.Въпросът ми не е за тук,но не намерих сходна тема.Прегоряла ми е фасунката/куплунга/за светлините на фаровете/ където влизат крачетата на крушка H 4/.Какво трябва да си поръчам от магазина,ясно Ви е ,че не съм много запознат с материята.Автомобилът е Мицубиши каризма 1,6.Благодаря.
И при мен има фъщене. Купих си нова капачка за резервоар,която да пуска двупосочно газовете,защото старата пропуска, но не изпуска въздух.Сега стана проблем-понеже легенчето около гърловината ми е изгнило/ако ми кажете как се качват снимки ще кача/и се усеща ужасна миризма на бензин в купето.Затова сложих старата.Дайте идеи, как да запуша дупките около гърловината,за да сложа отново новата капачка.
При мен проблемът беше само със скоростомера-пада и след време пак си показва.Майстора го извади ,почисти,презапои го ,и вече около два месеца е нормално.Пробвай това,нов разбрах ,че струва около 80 лв. Дано да съм ти от полза с този съвет.
Аз като млад шофьор ,може и да бъркам какво са ми сменяли.Симптомите бяха-въртя ключа ,опит за палене неуспешен,когато е топла.Когато изстине двигателя запалваше,но ми светва чека на двигателя,имаше нещо като придърпване.Майстора каза "лесна работа".Смени го доста бързо-докато отида за парите.Дано да става въпрос за същото,ама може и да греша. На кутията пише"Nockenwellen Sensor" ,по-долу-"Camshaft sensor"