krasi1 Публикувано 12 юни 2014 Сподели Публикувано 12 юни 2014 Колеги ,от какво може да е това.Знам,че изпаренията се прекарват през т.н.канистър с активен въглен,но защо тогава се нагнетява налягане и фъсти като отворя капачката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 12 юни 2014 Сподели Публикувано 12 юни 2014 Колеги ,от какво може да е това.Знам,че изпаренията се прекарват през т.н.канистър с активен въглен,но защо тогава се нагнетява налягане и фъсти като отворя капачкатаАко караш Пълно-Празно, може да засмуква въздух в резервоара при отваряне ако капачката ти уплътнява добре.При мен се получава същото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 13 юни 2014 Сподели Публикувано 13 юни 2014 (редакция) И при мен съска на всяко развиване на капачката,има налягане и излизат изпарения, не е вакуум. Аз рядко сипвам бензин, обяснявам си го, че при по-рядкото отваряне на резервоара се събират повече изпарения от пличкането на бензина вътре. Карам повечето на газ,поддържам една резерва от 10-15 литра бензин, не карам от пълно до празно. На една бензиностанция ми казаха, че и на Алфа Ромео така съскало :icon_hmm: Редактирано 13 юни 2014 от MusicMAN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 13 юни 2014 Сподели Публикувано 13 юни 2014 Налягане трябва да има, нормално е, но вакум ако се получава значи капачката не е наред.Не е така.Наред е капачката.Работя на бензиностанция и може за една година да е,но не може всички капачки на бензинови коли(и някой дизели) да не са наред...На 99.9%всички фъштят...Все пак е вакуум помпа...Ако не прави вакуум(примерно ако си загубил капачката) се продават временни капачки!Това води че по принцип тя трябва да уплътнява добре!На доста автомобили пише на английски че ако се изгуби капачката може да последва повреда.Не се притеснявай,отвивай бавно капачката и си карай колата с кеф! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 13 юни 2014 Сподели Публикувано 13 юни 2014 При мен е така, пълно - празно все си 'съска', без значение от колата, марка модел или колко е нова. Нормално е. Карай без грижи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 юни 2014 Сподели Публикувано 14 юни 2014 (редакция) А как разбираш дали е вакум или налягане, и в двата случая "съска" при отваряне на капачката?Трябва да има налягане, когато се получава вакум идва момент, когато на автомобила започва да не му достига гориво и това е проблем, който е решен с еднопосочен клапан в капачката, когато горивото намалява влиза въздух (ако е необходимо) от атмосферата, но не позволява да излизат газове от резервоара в атмосферата (поради екологични съображения). Хмм...т.е. въпросния клапан се отваря посока на вътре към резервоара ако правилно разбирам или греша? Защото ако е така, как при създадено налягане вътре, ще преодолее натиска на същото за да се отвори? Питам защото и аз не съм наясно. Редактирано 14 юни 2014 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuicho Публикувано 14 юни 2014 Сподели Публикувано 14 юни 2014 (редакция) Драги Колега,налягането ти е от вътре на вънка.Това е нормалното налягане което се осъществява и при херметическата ти тенджера.когато я нагряваш...аналогичен е и резервоара...на автомобила и в частност резервоара.Може лайшки да прозвучи,но има нещо запушено. :icon_bye: ...все пак горещо е на вън... :drinks: Редактирано 14 юни 2014 от vuicho Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 14 юни 2014 Сподели Публикувано 14 юни 2014 Колеги ,от какво може да е това.Знам,че изпаренията се прекарват през т.н.канистър с активен въглен,но защо тогава се нагнетява налягане и фъсти като отворя капачката Колега ,върви ли ти колата?Мирише ли на бензин или има ли нещо нередно???Ако няма причини,а се притесняваш заради фъштенето,ще ти да съвет-не се вманиачавай толкова!Успех! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 14 юни 2014 Сподели Публикувано 14 юни 2014 Мирослав го е обяснил как и защо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 юни 2014 Сподели Публикувано 14 юни 2014 Трябва да е вакуум, не налягане. Коментирали сме го и друг път. Вакуума от двигателя се управлява чрез клапан и изсмуква испаренията на гориво от резервоара. Основните причини са две при отваряне на капачката не излизат испарения в атмосферата, и в случай на авария на горивото гърмят изпаренията.... а под вакуум няма какво да гръмне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi1 Публикувано 15 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2014 Колеги,благодаря,разбирам,че това е вакуум и вероятно всичко работи нормално,макарче си мислех,че канистъра е отворен съд и няма как да държи вакуум или налягане.Благодаря за отговорите ,смятам темата за изяснена Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valdis Публикувано 17 юни 2014 Сподели Публикувано 17 юни 2014 Не се притеснявай колега, налягане е и това е нормално. При бензинови коли се получава лятото понеже при зареждане на бензиностанцията горивото е винаги студено, понеже стои в цистерни под земята, и след това в рез. на колата се затопля и от там - налягането. При дизела се получава и зимата понеже резервоара се затопля от обратната нафта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Станчев Георгиев Публикувано 13 септември 2016 Сподели Публикувано 13 септември 2016 И при мен има фъщене. Купих си нова капачка за резервоар,която да пуска двупосочно газовете,защото старата пропуска, но не изпуска въздух.Сега стана проблем-понеже легенчето около гърловината ми е изгнило/ако ми кажете как се качват снимки ще кача/и се усеща ужасна миризма на бензин в купето.Затова сложих старата.Дайте идеи, как да запуша дупките около гърловината,за да сложа отново новата капачка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.