plazmer Публикувано 15 март 2014 Сподели Публикувано 15 март 2014 (редакция) Здравейте, нов съм и сигурно вече съм в нарушение, е дано не съм :mitsu-smiley: Въпроса ми е дали галанта от обявата, си заслужава 1900лв(ще го смъкна поне до толкова)?Да знам, че е за малко пари и най-вероятно не е кой знае какво, но си смятам и първоначалната поддръжка + всички документации и разходи.Интересуваме вашето мнение, от снимките какво е?Благодаря! Редактирано 15 март 2014 от plazmer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 15 март 2014 Сподели Публикувано 15 март 2014 Здравейте, нов съм и сигурно вече съм в нарушение, е дано не съм :mitsu-smiley: Въпроса ми е дали галанта от обявата, си заслужава 1900лв(ще го смъкна поне до толкова)?Да знам, че е за малко пари и най-вероятно не е кой знае какво, но си смятам и първоначалната поддръжка + всички документации и разходи.Интересуваме вашето мнение, от снимките какво е?Благодаря!Нищо лично към хората от тоя регион, ама кола от там не се купува, и после виж ботушите на снимката, след 6 месеца ще си от "Семейство Флинстоун" само че с Австрийски произход хахахахаха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traychev Публикувано 15 март 2014 Сподели Публикувано 15 март 2014 Забелязал ли ръждата ?Има доста по-добри и без ръжда за малко повече пари ,които си заслужават! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 Нищо лично към хората от тоя регион, ама кола от там не се купува, и после виж ботушите на снимката, след 6 месеца ще си от "Семейство Флинстоун" само че с Австрийски произход хахахахаха Нищо лично колега, моята кола е от онзи регион и вече над 80 000км ми служи. Просто като купуваш трябва да гледаш и да си правиш сметка.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 Добре де, Вие какво очаквате за 1900 лева? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plazmer Публикувано 16 март 2014 Автор Сподели Публикувано 16 март 2014 Благодаря Ви за отговорите, славата която се носи за вашия форум, това че сте доста коректни и любезни е така :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: - рядкост в днешно време. Избора ми наистина е за кола до 2700 с всичко по първоначалната поддръжка и документация, що поогледам за още някой обяви, но ще се търси - :mitsu-smiley: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 16 март 2014 Admin Сподели Публикувано 16 март 2014 Тази кола не на 162,000 км., ами на 462,00 км.,като гледам колко е изхабена....Напълни се с Галант-и в България за по 1000 евро и после "Олелееее колко било скъпо това и колко скъпо онова и как се разваляло какво ли не". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 Здравейте, нов съм и сигурно вече съм в нарушение, е дано не съм :mitsu-smiley: Въпроса ми е дали галанта от обявата, си заслужава 1900лв(ще го смъкна поне до толкова)?Да знам, че е за малко пари и най-вероятно не е кой знае какво, но си смятам и първоначалната поддръжка + всички документации и разходи.Интересуваме вашето мнение, от снимките какво е?Благодаря! Здравей колега. Моето мнение е да не я взимаш. Като гледам тази ръжда по предните бомбета си представям, какво ще е останало от купето. Разбирам те, че си ограничен от към бюджет и е ясно, че за толкова пари няма да вземеш читав Галант, но повечето неща по-малко с времето можеш да пооправиш, но от ръждата няма спасение, затова поне наблегни на това при избора. Успех. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 Моят съвет също е да не бързаш. Даже събери пари и тогава виж нещо по-добро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 (редакция) На новия колега освен да му препоръчаме една Каризма. Ако не държи на Галант, а на марката :mitsu-smiley: и паричния лимит е наистина 2000лв. Иначе Галанта от обявата вярно има прекалено много ръжда (почти колкото моя Колт ), за да се инвестира в него. И освен това за 2 бона все ще трябва да се направи компромис с нещо... Ако държи на Галант, значи или добавя още 1000лв отгоре, или взима нещо с по-малко ръжда и във времето го стяга. Но последния вариант надали ще му хареса, понеже... поддръжката на Галант изведнъж накуп ще му дойде леко нанагорно. Затова да вземе една по-запазена Каризма 1.6 и да си свирка ПП: Тази от обявата е съвсем примерна, като гледам задницата ѝ е леко виснала... то и на моята е виснала, но я движа още :D Редактирано 16 март 2014 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 Ръжда по веждите или по праговете айде да си затвориш очите, но по бумбетата на амортисьорите или гредите направо бягай далече би трябвало в КАТ да откажат да регистрират такива коли и да не ги пускат да минат преглед. Ако може нещо за части да се ползва ако не за рециклиране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 Ръжда по веждите или по праговете айде да си затвориш очите, но по бумбетата на амортисьорите или гредите направо бягай далече би трябвало в КАТ да откажат да регистрират такива коли и да не ги пускат да минат преглед. Ако може нещо за части да се ползва ако не за рециклиране. За части тази кола, ъпсурт всичко е пълен лом ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 Ето на моята в какво състояние бяха бомбетата, когато я взех - почти като нови :lol: (снимката е буквално на другия ден), а отдолу ръждата беше адски много :shock: . Нямам снимка за жалост, но картера беше пробит от ръжда...http://media.snimka.bg/8858/023971376.jpgТук е след месец мое притежание, след обработка отдолу и допълнителна шина за картера:http://media.snimka.bg/s1/0162/026567336.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 Ами архитекте, ти къде спа? То толкова очевидно е мазано всичко че не е истина...че и капака на клапаните омазан...Ти задните греди гледал ли си ги на тая кола? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 (редакция) %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifПонеже темата не е за моята кола, но има въпрос зададен към мен, може би аз го подбудих, затова ще разкажа накратко тук. Всъщност и друг път съм писал как купих Колта, но пак. С мен имаше приятел, който ме увери, че ще изберем хубава кола за 2000лв и аз му имах доверие. Впоследствие се оказа, че аз разбирам повече от автомобили, отколкото той (или той поне не искаше да си демонстрира знанията), а аз не разбирах грам! . Преди това бях прегледал 2-3 Деу Ланос-а с друго момче, и от него знаех само как да подам обороти от жилото и да гледам за трептения на мотора в ниски обороти... Нито маслото проверих, нито антифриза, нито за ръжда отдолу... Дори шумът от лагера на първичния вал на ск. кутия ми се стори нормален :D. Реших да я взема, защото ми писна да се мотам (крайно време беше да взимам някаква кола), а в мотора бях почти сигурен, че е бомба . Другото много не ме интересуваше... купе, окачване... Да, ама като се прибрах вкъщи и като започнах да я ревизирам, разбрах колко гадно е да се занимаваш с ръжда. Освен ръждата, другите проблеми на колата бяха - шум в ск. кутия, двата лагери на предните главини, пробит картер и изп. колектори. За ръждата - прекарах грубо 1-2 седмици в един канал. Първо телена четка на бормашина и ъглошлайф, ръчна телена четка също; колкото можах да остържа, остъргах; после ръждопреобразовател, грунд, антикор. Това всичко по купето, носачи, картер (него само с боя, с антикора щях да оставям черни следи по асфалта), задните греди бяха тук-таме изчурдели (по ревизионните отвори), подкалници, задни вежди... всичко обработих колкото можах и намацах с антикор. Праговете бяха изгнили в задните си краища - изрязохме до здраво и закърпихме с дебела ламарина; отгоре антикор. После ги напълних с масло да се пличка като карам... Картера (преди година открих, че е пробит и тече) - източихме маслото, зачистихме мястото, точка заварка, отгоре огънахме ламарина по него и я заварихме; отгоре боя. Сега може и да сълзи, но не е проблем. Накрая му сложихме и тази шина, ако ще го удрям, тя да отнесе удара. Веднъж ми се случи точно това, изкривих шината, ролката обаче започна да опира в шината, като правя завои... Добре че се прибрах бързо, иначе щях да сменям ролка. Задните барабанни спирачки бяха пълни с ръжда. И до сега още задно дясно колело "църка" като карам . ...........За свещи и кабели така и не дойде ред. Дано тази година им дойде реда . В момента се кара само на бензин, на газ ми правеше проблеми. Надявам се това лято да я карам и на газ. Последните новини са, че един клон падна отгоре ѝ преди няколко дни и... няма фрапантни щети, само около черната лайсна гредата е леко огъната (над задния прозорец)... Така че колата остава завинаги моя... докато не реша да я харижа на някой късметлия . В общи линии съм доволен, кой знае на каква бръкма щях да попадна :DПП: Омазано беше, защото Джанго беше порядъчен човек и цялата му стока беше прегледно подвързана . Като изключим, че ме препираше да купувам като невидЕл, и че тогава направих компромис с моите принципи да не търгувам с хора, които не са ми приятни, беше честен и добър човек . Километрите не беше ги пипал - автентични 270к км; нямаше и нужда да ги пипа, понеже конкретният му клиент не знаеше как да ги провери. Редактирано 16 март 2014 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifПонеже темата не е за моята кола, но има въпрос зададен към мен, може би аз го подбудих, затова ще разкажа накратко тук. Всъщност и друг път съм писал как купих Колта, но пак. С мен имаше приятел, който ме увери, че ще изберем хубава кола за 2000лв и аз му имах доверие. Впоследствие се оказа, че аз разбирам повече от автомобили, отколкото той (или той поне не искаше да си демонстрира знанията), а аз не разбирах грам! . Преди това бях прегледал 2-3 Деу Ланос-а с друго момче, и от него знаех само как да подам обороти от жилото и да гледам за трептения на мотора в ниски обороти... Нито маслото проверих, нито антифриза, нито за ръжда отдолу... Дори шумът от лагера на първичния вал на ск. кутия ми се стори нормален :D. Реших да я взема, защото ми писна да се мотам (крайно време беше да взимам някаква кола), а в мотора бях почти сигурен, че е бомба . Другото много не ме интересуваше... купе, окачване... Да, ама като се прибрах вкъщи и като започнах да я ревизирам, разбрах колко гадно е да се занимаваш с ръжда. Освен ръждата, другите проблеми на колата бяха - шум в ск. кутия, двата лагери на предните главини, пробит картер и изп. колектори. За ръждата - прекарах грубо 1-2 седмици в един канал. Първо телена четка на бормашина и ъглошлайф, ръчна телена четка също; колкото можах да остържа, остъргах; после ръждопреобразовател, грунд, антикор. Това всичко по купето, носачи, картер (него само с боя, с антикора щях да оставям черни следи по асфалта), задните греди бяха тук-таме изчурдели (по ревизионните отвори), подкалници, задни вежди... всичко обработих колкото можах и намацах с антикор. Праговете бяха изгнили в задните си краища - изрязохме до здраво и закърпихме с дебела ламарина; отгоре антикор. После ги напълних с масло да се пличка като карам... Картера (преди година открих, че е пробит и тече) - източихме маслото, зачистихме мястото, точка заварка, отгоре огънахме ламарина по него и я заварихме; отгоре боя. Сега може и да сълзи, но не е проблем. Накрая му сложихме и тази шина, ако ще го удрям, тя да отнесе удара. Веднъж ми се случи точно това, изкривих шината, ролката обаче започна да опира в шината, като правя завои... Добре че се прибрах бързо, иначе щях да сменям ролка. Задните барабанни спирачки бяха пълни с ръжда. И до сега още задно дясно колело "църка" като карам . ...........За свещи и кабели така и не дойде ред. Дано тази година им дойде реда . В момента се кара само на бензин, на газ ми правеше проблеми. Надявам се това лято да я карам и на газ. Последните новини са, че един клон падна отгоре ѝ преди няколко дни и... няма фрапантни щети, само около черната лайсна гредата е леко огъната (над задния прозорец)... Така че колата остава завинаги моя... докато не реша да я харижа на някой късметлия . В общи линии съм доволен, кой знае на каква бръкма щях да попадна :D ПП: Омазано беше, защото Джанго беше порядъчен човек и цялата му стока беше прегледно подвързана . Като изключим, че ме препираше да купувам като невидЕл, и че тогава направих компромис с моите принципи да не търгувам с хора, които не са ми приятни, беше честен и добър човек . Километрите не беше ги пипал - автентични 270к км; нямаше и нужда да ги пипа, понеже конкретният му клиент не знаеше как да ги провери. Лелеее като те слущам, ти си направо за реставратор бре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 Тази кола не става. Оставете ръждата - та тя е толкова вехта и явно не поддържана. Една реставрация дори и проточена във времето ще излезе като още няколко такива. Няма смисъл да се купува това чудо, според мен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 17 март 2014 Сподели Публикувано 17 март 2014 Хубав галант е над 6000лв.За тези пари - друга кола! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 март 2014 Сподели Публикувано 17 март 2014 Хубав галант е над 6000лв.За тези пари - друга кола! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 17 март 2014 Сподели Публикувано 17 март 2014 За конкретната обява си прав, но 2014г да си купиш Галант за 6000лв, малко безсмислено ми се вижда - прекалено много са. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif"Любовта ръжда не хваща" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 17 март 2014 Сподели Публикувано 17 март 2014 Миро, а колко струва един пасат 2002-3г. с всички екстри, да не би да е по - хубав? Или БМВ 3-ка тези години?Истината е, че хубавата кола държи цена. За 2000лв галант, по - добре недей... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 19 март 2014 Сподели Публикувано 19 март 2014 Не казвам колегата да вземе този Галант за 2000лв, но да дадеш над 6000лв за Галант, пак не мога да го разбера (все пак говорим за среден клас автомобил над 12 годишен). Пасат-и и 3-ки, не ми се коментират и от двете марки има само няколко модела, които ми харесват, но там цените са много различни. И защо да не си струва ? Преди малко пак усетих това задоволство да ти гледат колата с широка усмивка и да те поздравяват за добрия избор,макар и преди да я измия. Стилната визия си струва и се цени все още,то ясно че вече остаряха,ама запазена кола като вземеш и ти си доволен и колата също. Който иска да си кара разните му там ГоУфове и прозиводните нему ваг-ини,аз никога няма да съжалявам за избора си ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 20 март 2014 Сподели Публикувано 20 март 2014 (редакция) ето ви 16 годишния ми галант... личи ли му нещо ? възраста няма никакво значение. Важно е кой как се е грижил за колата си... http://www.mediafire.com/convkey/65d5/w6ea78sjrjkqf76fg.jpg Редактирано 20 март 2014 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 21 март 2014 Сподели Публикувано 21 март 2014 И това до галанта ли е на 16 год.И другия обект изглежда добре !!! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 март 2014 Сподели Публикувано 21 март 2014 Ха, Рафаело, то ся кое по - първо да гледаме бре :lol: Провокатор :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.