Премини към съдържание

[Анализ на обява] Заслужава ли си този Galant?


Препоръчано мнение

Здравейте, нов съм и сигурно вече съм в нарушение, е дано не съм :mitsu-smiley:

Въпроса ми е дали галанта от обявата, си заслужава 1900лв(ще го смъкна поне до толкова)?

Да знам, че е за малко пари и най-вероятно не е кой знае какво, но си смятам и първоначалната поддръжка + всички документации и разходи.

Интересуваме вашето мнение, от снимките какво е?

Благодаря!

Редактирано от plazmer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм и сигурно вече съм в нарушение, е дано не съм :mitsu-smiley:

Въпроса ми е дали галанта от обявата, си заслужава 1900лв(ще го смъкна поне до толкова)?

Да знам, че е за малко пари и най-вероятно не е кой знае какво, но си смятам и първоначалната поддръжка + всички документации и разходи.

Интересуваме вашето мнение, от снимките какво е?

Благодаря!

Нищо лично към хората от тоя регион, ама кола от там не се купува, и после виж ботушите на снимката, след 6 месеца ще си от "Семейство Флинстоун" само че с Австрийски произход хахахахаха

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал ли ръждата ?

Има доста по-добри и без ръжда за малко повече пари ,които си заслужават!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо лично към хората от тоя регион, ама кола от там не се купува, и после виж ботушите на снимката, след 6 месеца ще си от "Семейство Флинстоун" само че с Австрийски произход хахахахаха

 

Нищо лично колега, моята кола е от онзи регион и вече над 80 000км ми служи. Просто като купуваш трябва да гледаш и да си правиш сметка..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за отговорите, славата която се носи за вашия форум, това че сте доста коректни и любезни е така :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: - рядкост в днешно време.

 

Избора ми наистина е за кола до 2700 с всичко по първоначалната поддръжка и документация, що поогледам за още някой обяви, но ще се търси - :mitsu-smiley: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Тази кола не на 162,000 км., ами на 462,00 км.,като гледам колко е изхабена....

Напълни се с Галант-и в България за по 1000 евро и после "Олелееее колко било скъпо това и колко скъпо онова и как се разваляло какво ли не".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм и сигурно вече съм в нарушение, е дано не съм :mitsu-smiley:

Въпроса ми е дали галанта от обявата, си заслужава 1900лв(ще го смъкна поне до толкова)?

Да знам, че е за малко пари и най-вероятно не е кой знае какво, но си смятам и първоначалната поддръжка + всички документации и разходи.

Интересуваме вашето мнение, от снимките какво е?

Благодаря!

 

Здравей колега. Моето мнение е да не я взимаш. Като гледам тази ръжда по предните бомбета си представям, какво ще е останало от купето. Разбирам те, че си ограничен от към бюджет и е ясно, че за толкова пари няма да вземеш читав Галант, но повечето неща по-малко с времето можеш да пооправиш, но от ръждата няма спасение, затова поне наблегни на това при избора. Успех. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На новия колега освен да му препоръчаме една Каризма. Ако не държи на Галант, а на марката :mitsu-smiley: и паричния лимит е наистина 2000лв. Иначе Галанта от обявата вярно има прекалено много ръжда (почти колкото моя Колт :)), за да се инвестира в него. И освен това за 2 бона все ще трябва да се направи компромис с нещо... Ако държи на Галант, значи или добавя още 1000лв отгоре, или взима нещо с по-малко ръжда и във времето го стяга. Но последния вариант надали ще му хареса, понеже... поддръжката на Галант изведнъж накуп ще му дойде леко нанагорно. Затова да вземе една по-запазена Каризма 1.6 и да си свирка :)

 

ПП: Тази от обявата е съвсем примерна, като гледам задницата ѝ е леко виснала... то и на моята е виснала, но я движа още :D

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ръжда по веждите или по праговете айде да си затвориш очите, но по бумбетата на амортисьорите или гредите направо бягай далече :) би трябвало в КАТ да откажат да регистрират такива коли и да не ги пускат да минат преглед. Ако може нещо за части да се ползва ако не за рециклиране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ръжда по веждите или по праговете айде да си затвориш очите, но по бумбетата на амортисьорите или гредите направо бягай далече :) би трябвало в КАТ да откажат да регистрират такива коли и да не ги пускат да минат преглед. Ако може нещо за части да се ползва ако не за рециклиране.

 

 

За части тази кола, ъпсурт всичко е пълен лом ! :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето на моята в какво състояние бяха бомбетата, когато я взех - почти като нови :lol: (снимката е буквално на другия ден), а отдолу ръждата беше адски много :shock: . Нямам снимка за жалост, но картера беше пробит от ръжда...

http://media.snimka.bg/8858/023971376.jpg

Тук е след месец мое притежание, след обработка отдолу и допълнителна шина за картера:

http://media.snimka.bg/s1/0162/026567336.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами архитекте, ти къде спа? То толкова очевидно е мазано всичко че не е истина...че и капака на клапаните омазан...Ти задните греди гледал ли си ги на тая кола?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Понеже темата не е за моята кола, но има въпрос зададен към мен, може би аз го подбудих, затова ще разкажа накратко тук. Всъщност и друг път съм писал как купих Колта, но пак. С мен имаше приятел, който ме увери, че ще изберем хубава кола за 2000лв и аз му имах доверие. Впоследствие се оказа, че аз разбирам повече от автомобили, отколкото той (или той поне не искаше да си демонстрира знанията), а аз не разбирах грам! :). Преди това бях прегледал 2-3 Деу Ланос-а с друго момче, и от него знаех само как да подам обороти от жилото и да гледам за трептения на мотора в ниски обороти... Нито маслото проверих, нито антифриза, нито за ръжда отдолу... Дори шумът от лагера на първичния вал на ск. кутия ми се стори нормален :D. Реших да я взема, защото ми писна да се мотам (крайно време беше да взимам някаква кола), а в мотора бях почти сигурен, че е бомба :). Другото много не ме интересуваше... купе, окачване...
Да, ама като се прибрах вкъщи и като започнах да я ревизирам, разбрах колко гадно е да се занимаваш с ръжда. Освен ръждата, другите проблеми на колата бяха - шум в ск. кутия, двата лагери на предните главини, пробит картер и изп. колектори. За ръждата - прекарах грубо 1-2 седмици в един канал. Първо телена четка на бормашина и ъглошлайф, ръчна телена четка също; колкото можах да остържа, остъргах; после ръждопреобразовател, грунд, антикор. Това всичко по купето, носачи, картер (него само с боя, с антикора щях да оставям черни следи по асфалта), задните греди бяха тук-таме изчурдели (по ревизионните отвори), подкалници, задни вежди... всичко обработих колкото можах и намацах с антикор. Праговете бяха изгнили в задните си краища - изрязохме до здраво и закърпихме с дебела ламарина; отгоре антикор. После ги напълних с масло да се пличка като карам... Картера (преди година открих, че е пробит и тече) - източихме маслото, зачистихме мястото, точка заварка, отгоре огънахме ламарина по него и я заварихме; отгоре боя. Сега може и да сълзи, но не е проблем. Накрая му сложихме и тази шина, ако ще го удрям, тя да отнесе удара. Веднъж ми се случи точно това, изкривих шината, ролката обаче започна да опира в шината, като правя завои... Добре че се прибрах бързо, иначе щях да сменям ролка. Задните барабанни спирачки бяха пълни с ръжда. И до сега още задно дясно колело "църка" като карам :).
...........
За свещи и кабели така и не дойде ред. Дано тази година им дойде реда :). В момента се кара само на бензин, на газ ми правеше проблеми. Надявам се това лято да я карам и на газ. Последните новини са, че един клон падна отгоре ѝ преди няколко дни и... няма фрапантни щети, само около черната лайсна гредата е леко огъната (над задния прозорец)... Така че колата остава завинаги моя... докато не реша да я харижа на някой късметлия :). В общи линии съм доволен, кой знае на каква бръкма щях да попадна :D

ПП: Омазано беше, защото Джанго беше порядъчен човек и цялата му стока беше прегледно подвързана :). Като изключим, че ме препираше да купувам като невидЕл, и че тогава направих компромис с моите принципи да не търгувам с хора, които не са ми приятни, беше честен и добър човек :). Километрите не беше ги пипал - автентични 270к км; нямаше и нужда да ги пипа, понеже конкретният му клиент не знаеше как да ги провери.
Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Понеже темата не е за моята кола, но има въпрос зададен към мен, може би аз го подбудих, затова ще разкажа накратко тук. Всъщност и друг път съм писал как купих Колта, но пак. С мен имаше приятел, който ме увери, че ще изберем хубава кола за 2000лв и аз му имах доверие. Впоследствие се оказа, че аз разбирам повече от автомобили, отколкото той (или той поне не искаше да си демонстрира знанията), а аз не разбирах грам! :). Преди това бях прегледал 2-3 Деу Ланос-а с друго момче, и от него знаех само как да подам обороти от жилото и да гледам за трептения на мотора в ниски обороти... Нито маслото проверих, нито антифриза, нито за ръжда отдолу... Дори шумът от лагера на първичния вал на ск. кутия ми се стори нормален :D. Реших да я взема, защото ми писна да се мотам (крайно време беше да взимам някаква кола), а в мотора бях почти сигурен, че е бомба :). Другото много не ме интересуваше... купе, окачване...

Да, ама като се прибрах вкъщи и като започнах да я ревизирам, разбрах колко гадно е да се занимаваш с ръжда. Освен ръждата, другите проблеми на колата бяха - шум в ск. кутия, двата лагери на предните главини, пробит картер и изп. колектори. За ръждата - прекарах грубо 1-2 седмици в един канал. Първо телена четка на бормашина и ъглошлайф, ръчна телена четка също; колкото можах да остържа, остъргах; после ръждопреобразовател, грунд, антикор. Това всичко по купето, носачи, картер (него само с боя, с антикора щях да оставям черни следи по асфалта), задните греди бяха тук-таме изчурдели (по ревизионните отвори), подкалници, задни вежди... всичко обработих колкото можах и намацах с антикор. Праговете бяха изгнили в задните си краища - изрязохме до здраво и закърпихме с дебела ламарина; отгоре антикор. После ги напълних с масло да се пличка като карам... Картера (преди година открих, че е пробит и тече) - източихме маслото, зачистихме мястото, точка заварка, отгоре огънахме ламарина по него и я заварихме; отгоре боя. Сега може и да сълзи, но не е проблем. Накрая му сложихме и тази шина, ако ще го удрям, тя да отнесе удара. Веднъж ми се случи точно това, изкривих шината, ролката обаче започна да опира в шината, като правя завои... Добре че се прибрах бързо, иначе щях да сменям ролка. Задните барабанни спирачки бяха пълни с ръжда. И до сега още задно дясно колело "църка" като карам :).

...........

За свещи и кабели така и не дойде ред. Дано тази година им дойде реда :). В момента се кара само на бензин, на газ ми правеше проблеми. Надявам се това лято да я карам и на газ. Последните новини са, че един клон падна отгоре ѝ преди няколко дни и... няма фрапантни щети, само около черната лайсна гредата е леко огъната (над задния прозорец)... Така че колата остава завинаги моя... докато не реша да я харижа на някой късметлия :). В общи линии съм доволен, кой знае на каква бръкма щях да попадна :D

 

ПП: Омазано беше, защото Джанго беше порядъчен човек и цялата му стока беше прегледно подвързана :). Като изключим, че ме препираше да купувам като невидЕл, и че тогава направих компромис с моите принципи да не търгувам с хора, които не са ми приятни, беше честен и добър човек :). Километрите не беше ги пипал - автентични 270к км; нямаше и нужда да ги пипа, понеже конкретният му клиент не знаеше как да ги провери.

Лелеее като те слущам, ти си направо за реставратор бре :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола не става. Оставете ръждата - та тя е толкова вехта и явно не поддържана. Една реставрация дори и проточена във времето ще излезе като още няколко такива. Няма смисъл да се купува това чудо, според мен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За конкретната обява си прав, но 2014г да си купиш Галант за 6000лв, малко безсмислено ми се вижда - прекалено много са.

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
"Любовта ръжда не хваща"
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро, а колко струва един пасат 2002-3г. с всички екстри, да не би да е по - хубав? Или БМВ 3-ка тези години?

Истината е, че хубавата кола държи цена. За 2000лв галант, по - добре недей...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам колегата да вземе този Галант за 2000лв, но да дадеш над 6000лв за Галант, пак не мога да го разбера (все пак говорим за среден клас автомобил над 12 годишен).

Пасат-и и 3-ки, не ми се коментират и от двете марки има само няколко модела, които ми харесват, но там цените са много различни.

 

И защо да не си струва ? Преди малко пак усетих това задоволство да ти гледат колата с широка усмивка и да те поздравяват за добрия избор,макар и преди да я измия. Стилната визия си струва и се цени все още,то ясно че вече остаряха,ама запазена кола като вземеш и ти си доволен и колата също. Който иска да си кара разните му там ГоУфове и прозиводните нему ваг-ини,аз никога няма да съжалявам за избора си !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ето ви 16 годишния ми галант... личи ли му нещо ? възраста няма никакво значение. Важно е кой как се е грижил за колата си...

 

http://www.mediafire.com/convkey/65d5/w6ea78sjrjkqf76fg.jpg

Редактирано от rafaelo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И това до галанта ли е на 16 год.И другия обект изглежда добре !!! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...