Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

С какво да сменя Галант-а


Препоръчано мнение

Този модел има друг възрастов таргет.

За мен няма нито едно-, нито двузначен отговор с какво да се смени галанта. Един иска да товари багаж, друг да се вози в голяма и тежка машина ... а трети искат назлобен V6 или V8 с 4 ауспухови накрайника с голям диаметър, на който като му върнеш педала за газ да настава пукотевица, а при притискането му в стелката на пода, ускорението да спира дъха. Един иска да му гори малко, друг да може да върви и настрани. Няма отговор. Аз искам да покарам истинска кола преди да ни принудят да караме хибридни автомобилчета с двигател от сенокосачка с една или две турбинки. Те ще се скапват редовно, ще са неудобни за ремонт и няма да са по-евтини от сегашните като части и труд на монтьорите.

Отговорът на поставения в заглавието въпрос е, може би, кой накъдето го влече.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 517
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

А4 В6 са с по-стегната возия от галант. Зависи с какво окачване е конкретната кола. Имат няколко вида. Примерно S-line (не S-моделите) излиза заводски с по-твърдо окачване. Не знам с точност колко разновидности имат. Във всички случаи е настроено по-стегнато от галант.

Карал съм малко пасат с 1.9PD. Вървеше доста прилично и ми се стори по-мек от галанта ми. С един друг 1.9PD пътувахме по участък, където изкривих джанта 17-ка на галанта. Бяхме 5 човека и собственика не го жалеше въобще - 140-160. Учуди ме как се държа по неравния път с дупки. Може би е до конкретен екземпляр. Колата беше доста запазена и нямаше хлоп, нямаше троп, нищо не скърцаше. Също така не изгори нищо, ако може да се вярва на стрелката. Аудитата често имат проблем с отчитането на горивото. За пасатите не знам.

Обезшумяването при всички аудита е на по-добро равнище от нашите. Дори в А3 8L е по-добре. Не можеш да чуеш камъчета да се бият по калниците. Помислено е за шумовете в купето. Голяма е разликата. Във VW също. Дори Г4 е по-добре от нашите колкото и да не ми се иска да е така. Пак дизел и имам предвид от 80 км/ч нагоре, не на място.

Лично на мен пасатите ми се струват с дървени табла. Каросерията също не ми допада. Чак от 6 нагоре вече ловят окото ми.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак да кажа - бих заменил въображаемия си Галант с това:

СААБ 9-3 2.0тубро. Има го и комби, но е по-скъпо. Акцентирам - 2.0 турбобензин, не турбодизел :)

Предпочитам го пред немските му събратя. А за въпросните нищо не мога да кажа. От трите марки най-много ми харесва Мерника.

Доста незадълбочено мнение, съжалявам за което :)

А пък аз, за да не заменям Галанта с каквато и да е друга марка, имам и него и Сааба. Наистина е супер лукс и кеф тая кола, но не може да замени Галантния.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А пък аз, за да не заменям Галанта с каквато и да е друга марка, имам и него и Сааба. Наистина е супер лукс и кеф тая кола, но не може да замени Галантния.

Хе, ти разпали страстите и ни (ме) остави да се пържим на бавен огън :). Разкажи по-подробно за САБа (Галанта си го знаем) - части, обслужване как са като цени? Хронични проблеми по модела (с кой двигател и кутия е), лоши и добри впечатления?

Аз нямам възможност и за двете, искам да си харесам - или Галант, или САБ :)

Що се отнася до дизелите на ВАГ - може да горят нищо, но доста тракат. Качвал съм се в няколко (по-старички - Венто 1.9 SDI - това е без турбо, Пасат Яйце Комби - модела преди обсъждания в темата) и освен, че волана вибрира докато колата работеше на място, едва се чух със събеседника заради дразнещото тракане. Просто трака. Да, ако горивото стане 3лв или ми се прииска икономичен дизел, бих преглътнал това шумно неудобство (а и до месец-два рецепторите свикват и после само караме). Гледах и един Форд Фиеста дизел, можеби 1.6 или 1.9Д, не помня, преди да купя Колта - волана така се тресеше, че ме обзе страх да не я счупя... Бързо се навих да не я купувам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А4 В6 са с по-стегната возия от галант. Зависи с какво окачване е конкретната кола. Имат няколко вида. Примерно S-line (не S-моделите) излиза заводски с по-твърдо окачване. Не знам с точност колко разновидности имат. Във всички случаи е настроено по-стегнато от галант.

Карал съм малко пасат с 1.9PD. Вървеше доста прилично и ми се стори по-мек от галанта ми. С един друг 1.9PD пътувахме по участък, където изкривих джанта 17-ка на галанта. Бяхме 5 човека и собственика не го жалеше въобще - 140-160. Учуди ме как се държа по неравния път с дупки. Може би е до конкретен екземпляр. Колата беше доста запазена и нямаше хлоп, нямаше троп, нищо не скърцаше. Също така не изгори нищо, ако може да се вярва на стрелката. Аудитата често имат проблем с отчитането на горивото. За пасатите не знам.

Обезшумяването при всички аудита е на по-добро равнище от нашите. Дори в А3 8L е по-добре. Не можеш да чуеш камъчета да се бият по калниците. Помислено е за шумовете в купето. Голяма е разликата. Във VW също. Дори Г4 е по-добре от нашите колкото и да не ми се иска да е така. Пак дизел и имам предвид от 80 км/ч нагоре, не на място.

Лично на мен пасатите ми се струват с дървени табла. Каросерията също не ми допада. Чак от 6 нагоре вече ловят окото ми.

 

А какво ти е мнението за Ауди А4 Авант Б7? Там вече нямат 1.9ТДИ ПД 131к.с., аналога му 2.0тди 140к.с. ли е? Някой твърдят, че той е пак ПД до 2007г. после вече не. Чета коментари, че и въобще не е ПД. :icon_hmm:

При автоматите положението, пак ли е същото? Гледам една обява, но май е подвеждаща нали? :)

Обява

Има ли някакви предимства сравнено с предното поколение Б6, освен по-добрият екстериор?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво ти е мнението за Ауди А4 Авант Б7? Там вече нямат 1.9ТДИ ПД 131к.с., аналога му 2.0тди 140к.с. ли е? Някой твърдят, че той е пак ПД до 2007г. после вече не. Чета коментари, че и въобще не е ПД. :icon_hmm:

При автоматите положението, пак ли е същото? Гледам една обява, но май е подвеждаща нали? :)

Обява

Има ли някакви предимства сравнено с предното поколение Б6, освен по-добрият екстериор?

Точно така е, но при фолксваген до 2007 е ПД 140 к.с. След това идват комън рейлите. Най-лесният начин да познаеш дали пасат Б6 е ПД или КР е да видиш дали двойката ауспуси сочат леко надолу или са прави. При последните най-често има филтър за твърди частици и ауспусите са прави и чисти, без сажди.

 

Според мен ПД 140 к.с също е добър мотор, но само ако си сигурен в пробега и произхода на колата.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кой сайт ползвате с възможно най-точна информация за различните марки и модели автомобили?

Аз лично напоследък ползвам този, но не съм сигурен, че е особено достоверен. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Швейцария има няколко изключително скъпи Галанти, като този.

Мислите ли, че и там лъжат за км? Има няколко около 100 000км, че и под 100 000, както този. Галантът от линка излиза около 22 000лв. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

В Швейцария има няколко изключително скъпи Галанти, като този.

Мислите ли, че и там лъжат за км? Има няколко около 100 000км, че и под 100 000, както този. Галантът от линка излиза около 22 000лв. :icon_doh:

 

Не, не лъжат. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ауди правят хубави автомобили, но те освен че са 50% по-красиви от повечето, са и също толкова по-скъпи и по-капризни. 2.0тди 140 к.с. си има своите болежки: баланс шафт модул, дюзи, егр, турбина, понякога глава. В комбинация от автоматик трябва да се имат едни 2000 за всеки случай. Окачването било подсилено в сравнение с В6, вътре е същото, различията са отвън. Аз не бих дал толкова пари за него.

Направи като ГТ Повер - вземи една мазда и ако я избереш хубава, няма и да се регистрираш в техния форум. Няма да ти трябва. Но не знам дали има под 20 000 като неговата. Те са и редки като предлагане. Освен това има всички изгледи да си задържат цената още дълго време, докато премиум марките ще се обезценят в по-голяма степен според мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ауди правят хубави автомобили, но те освен че са 50% по-красиви от повечето, са и също толкова по-скъпи и по-капризни. 2.0тди 140 к.с. си има своите болежки: баланс шафт модул, дюзи, егр, турбина, понякога глава. В комбинация от автоматик трябва да се имат едни 2000 за всеки случай. Окачването било подсилено в сравнение с В6, вътре е същото, различията са отвън. Аз не бих дал толкова пари за него.

Направи като ГТ Повер - вземи една мазда и ако я избереш хубава, няма и да се регистрираш в техния форум. Няма да ти трябва. Но не знам дали има под 20 000 като неговата. Те са и редки като предлагане. Освен това има всички изгледи да си задържат цената още дълго време, докато премиум марките ще се обезценят в по-голяма степен според мен.

Мазда се обезценява много по-бързо и повече от немските премиуми, като е добър избор по принцип.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ауди правят хубави автомобили, но те освен че са 50% по-красиви от повечето, са и също толкова по-скъпи и по-капризни. 2.0тди 140 к.с. си има своите болежки: баланс шафт модул, дюзи, егр, турбина, понякога глава. В комбинация от автоматик трябва да се имат едни 2000 за всеки случай. Окачването било подсилено в сравнение с В6, вътре е същото, различията са отвън. Аз не бих дал толкова пари за него.

Направи като ГТ Повер - вземи една мазда и ако я избереш хубава, няма и да се регистрираш в техния форум. Няма да ти трябва. Но не знам дали има под 20 000 като неговата. Те са и редки като предлагане. Освен това има всички изгледи да си задържат цената още дълго време, докато премиум марките ще се обезценят в по-голяма степен според мен.

Както писах и по-горе Мазда 6 ми харесва само външно, вътре ме отвръщава. :) А не бих ви взел кола, която не ми доставя удоволствие, като я гледам и се возя в нея. :yes3: Реших, че дори и да разполагам с пари над 10000лв. не бих ги дал при покупка на кола, поне на този етап. Всички нови коли стават все по проблемни, така че явно ще инвестирам в по-стар, но запазен екземпляр.

За мен най-големите минуси при Галанта, които до някъде ме отказват са:

1.Ръждата

2.Шумоизолацията

За съжаление повечето Японки страдат от това.

Засега от Японските след Субару, най-много ми допада Авенсиса, но и той не ме грабва чак толкова и не съм го проучвал, колко е надежден.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, не лъжат. :good:

 

Тогава излиза, че ги карат по-малко от 10000км на година. :icon_hmm:

Пък като гледам и други обяви при тях, като цяло км на колите са по-малко от тези на Германците.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено колегата е прав за Ауди като марка, аз само да добавя, че Ауди е марката с най-нисък процент на обезценяване и държи това място от няколко години насам, и аз много ги харесвам и се надявам един ден като забогатея да си купя едно красиво А5 или А7 а на жена ми да сменим Колта с новото А3 :)

А защо трябва да забогатея ,?

Ами защото да имам пари да си плащам сметките по-сервизите :))))

 

 

Авенсис са хубави и здрави, бензин по мой вкус и предпочитание, правят ги на острова и доста ги карат, аз може скоро да си взема такава от 2009 или 2010 поколение с 1.8 и CVT разход много добър и супер готина за каране особено в градски условия.

А като цяло след като мицу няма какво повече да предлага съм се насочил и към Аурис за жена ми като бъдеща покупка, даже преди няколко дни гледахме една с 1.33 dual vvt-i ,но като се качих за тест драйв и бях крайно разочарован:(((( колко умрял кон е това, никаква мощност даже и във високите обороти, супер бавна кола оборудвана с този двигател много гадна за каране, иначе като купе много ми хареса, така че я оставям в списъка за бъдеща покупка, но ще бъде поне 1.6 или най-добрата им комбинация 1.8 Hybrid

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SNS, мазда 6 като на GT Power не ти харесва отвътре? Много странно. Специално неговата е с оптитронното табло, 185 коня. Върви и нищо не харчи за вървежа си. Но да, много пари са си за нас.

За обезценката си държа на мнението. Няма да споря. Както не бих спорил с никой за качествата на опел инсигния примерно. Предубедеността играе роля и не искам да убеждавам някой в нещо, в което той упорито отказва да повярва.

Търси една А6 С5 1.8Т фейслифт. Такива проблеми тя няма, но си има други естествено. Тук в града знам една преди фейса, супер е, но нямам 6 бона да я взема. Направо е нова, не се изкарва почти и постоянно се лъска. В града върви с 20 най-много и само нещо да се обади, веднага се купува нова оригинална част и се кара при един и същ майстор. Собственикът си е такъв - един странен, който робува на желязото.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SNS, мазда 6 като на GT Power не ти харесва отвътре? Много странно. Специално неговата е с оптитронното табло, 185 коня. Върви и нищо не харчи за вървежа си. Но да, много пари са си за нас.

За обезценката си държа на мнението. Няма да споря. Както не бих спорил с никой за качествата на опел инсигния примерно. Предубедеността играе роля и не искам да убеждавам някой в нещо, в което той упорито отказва да повярва.

Търси една А6 С5 1.8Т фейслифт. Такива проблеми тя няма, но си има други естествено. Тук в града знам една преди фейса, супер е, но нямам 6 бона да я взема. Направо е нова, не се изкарва почти и постоянно се лъска. В града върви с 20 най-много и само нещо да се обади, веднага се купува нова оригинална част и се кара при един и същ майстор. Собственикът си е такъв - един странен, който робува на желязото.

 

А според теб тая топ хлопелска колица,от къде ли е крадена,м ? Не се рови из нета,ще ти помогна,колата се казва СААБ 9-5,след 2010 година,тогава още бяха собственост на немците,добре че вече не са.

Редактирано от stevensgr
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Инсигния е бил "концепткар" с много иновативни решения през 2003-та. Представен е на изложението във Франкфурт тогава. Нямало да може да бъде пуснат в серийно производство, защото щял да бъде твърде скъп.

Платформата епсилон ІІ е разработка на инженерите от Рюселсхайм. На тази платформа се правят колите:

- опел инсигния (2008 година)

- буик регал

- буик лакрос

- сааб 9-5 (модел 2010)

- шевролет малибу

- кадилак XTS

- шевролет импала

Има и удължена версия и някои от моделите са на нейна основа.

През 2006-та сааб представя концепткар аеро Х с тази платформа.

Общата платформа е за намаляване на производствените разходи, а оттам на цената. Подобна е практиката при ауди, VW, сеат и шкода.

Доколкото помня първият дизелов агрегат на този модел от Тролхетан бе с двигател 2.2 екотек на опел.

Аз също ги харесвам и дори ми стана тъжно когато фалираха в края на 2011-та. От дете четях за "лекото" турбо на шведските производители (вкл. волво) и си казвах, че щом е измислен турбокомпресорът, значи всички двигатели със спортни амбиции трябва да имат такъв. Четях за въртящия момент и как такова пълнене на ниско налягане подобрява характеристиките на двигателя, без да оказва влияние върху надеждността и да влошава други характеристики. Кефех се на манията по безопасността, на двуцветните кожи, алуминиевите детайли и като цяло вниманието към детайла. Не заслужаваха такава съдба, но и не знам истината - кой от кого е откраднал и въобще какво се е случило. Опел е пък марката, която най-много пъти си е сменяла емблемата. Сигурно 8-10 пъти. Това не говори добре за производителя, но историята не може да се промени.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SNS, мазда 6 като на GT Power не ти харесва отвътре? Много странно. Специално неговата е с оптитронното табло, 185 коня. Върви и нищо не харчи за вървежа си. Но да, много пари са си за нас.

За обезценката си държа на мнението. Няма да споря. Както не бих спорил с никой за качествата на опел инсигния примерно. Предубедеността играе роля и не искам да убеждавам някой в нещо, в което той упорито отказва да повярва.

Търси една А6 С5 1.8Т фейслифт. Такива проблеми тя няма, но си има други естествено. Тук в града знам една преди фейса, супер е, но нямам 6 бона да я взема. Направо е нова, не се изкарва почти и постоянно се лъска. В града върви с 20 най-много и само нещо да се обади, веднага се купува нова оригинална част и се кара при един и същ майстор. Собственикът си е такъв - един странен, който робува на желязото.

Не зная неговата точно каква е. Аз имам предвид за тази.

Конкретно ме дразни централната конзола. Трябва пак да се кача да я огледам на живо, ама два пъти съм влизал преди време не ми хареса. Иначе външно е яка за мен. :) Те бая им паднали цените наистина. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Товa, което гледaш е първa генерaция нa 6-цaтa, имaт фейслифт с много по-добре изглеждaщa центрaлнa конзолa освен другите промени по хaрдуерa и визиятa. Фейслифтови шестици трудно се нaмирaт вторa ръкa в Бългaрия, поне преди половин годинa, кaто си търсих колa нямaше.

 

Нa колегaтa GT Power е вторaтa генерaция нa шестицaтa, aко не ме лъже пaметтa.

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Баси, тая мазда я дават 2003г, а галанта 97г вътре е 2 пъти по - хубав от нея :icon_doh:

 

Нали и аз така мисля. :rolleyes: В момента си търся читав Галант комби, поне съм наясно вече с неговите слабости и зная, какво да гледам. Ако намеря ще ми е третият Галант. :rulez:

Дгугата алтернатива засега е Ауди А4 Б7 1.8 турбо бензин, ама ако е читаво надхвърля бюджета. :icon_hmm:

Друго не мога да харесам на този етап до 10000лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веднага предлагам достоен съперник на Аудито за същите пари и мааааалко по-добро според мен (забележете "пеперудките" на волана, блага екстра мисля):

ПЛЯС

Има и едно по-евтино комби бензин, но само 1.8турбо... Но давам нататък с:

ТРЯС

Това е най-скъпото комби бензин от модела в мобиле. Нарочно слагам него, понеже е 2005 - взех си бележка от SLX и вече знам, че Галант е трудно заменим автомобил. Даже по-хубавото от Галант, това са два Галанта, особено ако са без ръжда :)

Следва:

ШЛЯП

Да, защо не? Пак е най-скъпата в мобилето, но заради двигателя е това. Иначе има 1.8 с газ за 8 бона, 2006.

Ами това е от мен засега :). Според мен поддръжката на всички тези щайги ще е горе-доле еднаква... като цени на части и труд. Като здравина и слаби места също ще са еднакви. Айде, Алфата да бъде малко по-стъклена от другите, макар че надали :).

Не знам защо, но май единствените съперници на Галант се явяват Ауди и от части БМВ, но от 7-мица нагоре :). Мерцедес, както Андрей (къде се загуби този човек) каза навремето, е кола за пенсии и таксита... :)

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веднага предлагам достоен съперник на Аудито за същите пари и мааааалко по-добро според мен (забележете "пеперудките" на волана, блага екстра мисля):

ПЛЯС

Има и едно по-евтино комби бензин, но само 1.8турбо... Но давам нататък с:

ТРЯС

Това е най-скъпото комби бензин от модела в мобиле. Нарочно слагам него, понеже е 2005 - взех си бележка от SLX и вече знам, че Галант е трудно заменим автомобил. Даже по-хубавото от Галант, това са два Галанта, особено ако са без ръжда :)

Следва:

ШЛЯП

Да, защо не? Пак е най-скъпата в мобилето, но заради двигателя е това. Иначе има 1.8 с газ за 8 бона, 2006.

Ами това е от мен засега :). Според мен поддръжката на всички тези щайги ще е горе-доле еднаква... като цени на части и труд. Като здравина и слаби места също ще са еднакви. Айде, Алфата да бъде малко по-стъклена от другите, макар че надали :).

Не знам защо, но май единствените съперници на Галант се явяват Ауди и от части БМВ, но от 7-мица нагоре :). Мерцедес, както Андрей (къде се загуби този човек) каза навремето, е кола за пенсии и таксита... :)

 

Саабчето супер, обаче с този двигател не мога да си позволя да го карам за ежедневна кола. Визуално ми харесва, но почти нищо не зная за него, както казах и по-рано, според мен трудно бих намерил читав и после майстор за него. Много рядко са срещани тези модели в БГ.

 

Лексуса също бива, не съм го виждал на живо, но ми се струва не практично комби за моите цели.

 

Алфата никаква работа не ми върши, миналият ден сядах точно в такава. Много тясна, особено отзад, никакъв багажник за комби, лично мен не ме грабва въобще.

 

Засега, като багажник на комби най-практично ми е Аудито цитирано по-горе. 100х100см седалките падат с едно движение и подът става равен. На Галанта багажника е най-голям, но много скосен заради арките на калниците, там ширината му е 90см :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...