StanislavB Публикувано 29 март 2014 Сподели Публикувано 29 март 2014 Ами сподели коя е тя? Плюсове, минуси... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 29 март 2014 Сподели Публикувано 29 март 2014 (редакция) И aз много се лутaх, вече сменям четвърто Мицубиши. Следвaщaтa aко не е ЕВО или Пaджеро ще сменям мaркaтa. Други aлтернaтиви не виждaм. Клоня към Лексус или Субaру, aмa дa видим. Въпреки всичко единственaтa по-рaзумнa aлтернaтивa зa сегa от ММС е ASX. Редактирано 30 март 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 30 март 2014 Сподели Публикувано 30 март 2014 Ами сподели коя е тя? Плюсове, минуси...Не е от класа на Галант,така че нямат нищо общо,иначе съм сменил десетина японки за 9години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 30 март 2014 Сподели Публикувано 30 март 2014 Честито на Иван и от мен. Да си кара Хондата с кеф, а пък след някоя година, кой знае може да яхне пак някое :mitsu-smiley: Искам да използвам темата, който може и иска да даде мнения за автомобилите от линковете. Сравнения между двете с + и - на двете марки.AudiVWАз пак да кажа - бих заменил въображаемия си Галант с това:СААБ 9-3 2.0тубро. Има го и комби, но е по-скъпо. Акцентирам - 2.0 турбобензин, не турбодизел Предпочитам го пред немските му събратя. А за въпросните нищо не мога да кажа. От трите марки най-много ми харесва Мерника.Доста незадълбочено мнение, съжалявам за което Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 30 март 2014 Сподели Публикувано 30 март 2014 Аз пак да кажа - бих заменил въображаемия си Галант с това:СААБ 9-3 2.0тубро. Има го и комби, но е по-скъпо. Акцентирам - 2.0 турбобензин, не турбодизел Предпочитам го пред немските му събратя. А за въпросните нищо не мога да кажа. От трите марки най-много ми харесва Мерника.Доста незадълбочено мнение, съжалявам за което Браво бе колега,най-накрая да ми хареса едно твое мнение,че и сефте го прочетох цялото. Радвам се,че има и други хора оценяващи една много качествена скандинавска марка. Продължавай така с нормалните мнения :good:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 30 март 2014 Сподели Публикувано 30 март 2014 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifБраво бе колега,най-накрая да ми хареса едно твое мнение,че и сефте го прочетох цялото. Радвам се,че има и други хора оценяващи една много качествена скандинавска марка. Продължавай така с нормалните мнения :good:.Ха сега де, аз за какво се моря да ги пиша тези мнения, като не ги четете, м? :DДобре колега, ще се опитам занапред да не пиша ненормални мнения :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 SNS, не гледай аудита на предно предаване с автоматични кутии. В 98% от случаите са с мултитроник (мултиТРОШЛЯК). Автоматик само куатро. Тогава кутията е типтроник специално за този модел а4, който е с 5 степени. Сравнение с галант не мога да направя като прецизност, навременна смяна, за колко време сменя и т.н. Пак се чупи де, но няма общо с това недомислие мулти..... Ми аз няма да го сменям. След малко сядам в него и Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 SNS, не гледай аудита на предно предаване с автоматични кутии. В 98% от случаите са с мултитроник (мултиТРОШЛЯК). Автоматик само куатро. Тогава кутията е типтроник специално за този модел а4, който е с 5 степени. Сравнение с галант не мога да направя като прецизност, навременна смяна, за колко време сменя и т.н. Пак се чупи де, но няма общо с това недомислие мулти..... Ми аз няма да го сменям. След малко сядам в него и От това, което чета точно мултитроника почна да ме отказва, но така и не разбрах по какво се познават в коя е типтроник и в коя мултитроник. Иначе за двигателя 1.8 турбо бензин са преобладаващи положителни ммения. Общо взето върви, като Галант V6, като разхода на гориво е по-малък. Анди аз на първо място си търся читав Галант комби, но не съм изключил и други варианти, най-вече заради ръждата и шумоизолацията. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 Аз пак да кажа - бих заменил въображаемия си Галант с това:СААБ 9-3 2.0тубро. Има го и комби, но е по-скъпо. Акцентирам - 2.0 турбобензин, не турбодизел Предпочитам го пред немските му събратя. А за въпросните нищо не мога да кажа. От трите марки най-много ми харесва Мерника.Доста незадълбочено мнение, съжалявам за което Вътре и вън ми харесват Сааб, но никога не съм се возил в такава кола. Според мен обаче, ако се спра на този модел е много малко вероятно да намеря читав. Голяма рядкост са и като сложим моите критерии - Комби, автоматик с повечко екстри... Другото, което ме притеснява е, че е по-екзотична марка и като се развали нещо и с частите по-сложно и майстори не се намират за тия коли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 Вече знаеш по какво се познават Гледал съм моментният разход на борда при ръчка на втора и трета до 4500 оборота на 163-коньовата версия. Впечатлява - от 23/100 до 15/100. Вече при закрепване на 6-та на 2000 об , което е 80 км/ч, извади стойности като за 1.9тди. Не знам колко е вярно. Не очаквай да харчи много по-малко от V6 на нашите. 13/100 градско си ги праска редовно и от това е нагоре, не надолу.Другият линк за фаувето не работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 Вече знаеш по какво се познават Гледал съм моментният разход на борда при ръчка на втора и трета до 4500 оборота на 163-коньовата версия. Впечатлява - от 23/100 до 15/100. Вече при закрепване на 6-та на 2000 об , което е 80 км/ч, извади стойности като за 1.9тди. Не знам колко е вярно. Не очаквай да харчи много по-малко от V6 на нашите. 13/100 градско си ги праска редовно и от това е нагоре, не надолу.Другият линк за фаувето не работи.И при двигателите 1.9 ТДИ, типтроника се слага само на куатро модификацията? За разхода по каталог за 1.8 турбо бензин 150к.с е 6.5 извън и 11.4л/100км в града и това за автоматика. Реално повечето, които карат аудита твърдят, че максиум вдига с литър отгоре, има и такива, които твърдят че им дава и 10 разход в София. Линка за VW беше за купе Б5 комби пак с този двигател 1.8Т бензин автоматик. Обаче там няма избор поне за автоматици. Как стои въпроса там, този двигател всъщност на кой е... еднакви ли са с този на Ауди? Скоростната кутия там каква е? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 И аз много се чудя с какво да сменя Галанта, за сега фаворита ми е Волга, та като се учат хората да карат да не ме е яд. Но някак не ми е на сърце, но знае ли се току виж ме ударили още няколко пъти и на следващата среща цъфна с една Волга :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 ...Важи и за дизелите. Най-големият автогол е 2.5тди с предно и автомат :icon_doh: То и на галант дават 6,7/100 извънградско. Ще стане, но с въже за 4.2тди да ме тегли по нанагорнищата и да ме отвързва на равното и надолу.10 в София може и с галант, но при условията: маршрут не в пикови часове, пътуване над 20 минути в посока, по пътища като цариградско, околовръстни и т.н.1.8Т има различни кодове. Един от тях е AVJ, който се слага от 12.2000 до 06.2002 г. От 07.2002 до 12.2004 г. е BFB. Той е 163 коня. Но има още.За VW не знам, но принципът трябва да е същият. Все пак са едно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seyken Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 Важи и за дизелите. Най-големият автогол е 2.5тди с предно и автомат :icon_doh: То и на галант дават 6,7/100 извънградско. Ще стане, но с въже за 4.2тди да ме тегли по нанагорнищата и да ме отвързва на равното и надолу.10 в София може и с галант, но при условията: маршрут не в пикови часове, пътуване над 20 минути в посока, по пътища като цариградско, околовръстни и т.н.... 2.5 V6 Галант дава 6.7/100 на извънградско без никакви грижи, но...макс 110-120 крейсерска скорост и без много "резки" изпреварвания. 10/100 Софийско градско също е постижимо(падал съм и една идея под 10/100 и то с вкл. климатроник). Условия: пролетно-летно -ранно есенно,(над 15-20 градуса топлинка), по-дълги маршрути и извън пиковите часове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 31 март 2014 Автор Сподели Публикувано 31 март 2014 1.8T/150 к.с. София- Варна по Тракия до Ямбол, после през някакъв проход до Омуртаг и така до Варна, каран както се кара служебна кола :rolleyes: , даде разход точно 8л./100 км.( на магистралата рядко слизах под 150, през прохода газ-спирачка, както дойде) :icon_doh: P.S. Колата беше Октавия 1 седан на 230 х.км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 Важи и за дизелите. Най-големият автогол е 2.5тди с предно и автомат :icon_doh: То и на галант дават 6,7/100 извънградско. Ще стане, но с въже за 4.2тди да ме тегли по нанагорнищата и да ме отвързва на равното и надолу.10 в София може и с галант, но при условията: маршрут не в пикови часове, пътуване над 20 минути в посока, по пътища като цариградско, околовръстни и т.н.1.8Т има различни кодове. Един от тях е AVJ, който се слага от 12.2000 до 06.2002 г. От 07.2002 до 12.2004 г. е BFB. Той е 163 коня. Но има още.За VW не знам, но принципът трябва да е същият. Все пак са едно.Да за 2.5 двигателя четох, че хич не е за препоръчване. А от дизелите 1.9ТДИ има много разнообразни мнения, някои предпочитат двигателя с помпа дюза, другите не, общо взето доколкото четох единствения минус пред другия бил, че бил шумен (тракал), иначе пък по-надежден.Днес бях на информативен оглед по автокъщите, разгледах доста коли, обърнах голямо внимание на багажниците, защото както казах основната причина е да сменям Галанта си е че си търся комби. Искам да ми харесва и на визия комбито и да ми върши работа (музикант съм и все ми се налага да пренасям инструменти, музикално оборъдване...).От немските обърнах внимание на БМВ 3, Мерцедес Ц класа, Ауди А4 и Фолцваген Пасат. Аудито ми хареса най-много от всички и най-често срещано по автокъщите. Има сравнително голям багажник. Най-малък е на БМВ и на Мерцедес.От Японските по автокъщите има избор на Тойота Авенсис и Мазда 6, външно и двете ми харесват, но вътре според мен са много зле от към изработка и дизайн (изглежда евтинка пластмасата). Това си е лично мнение и не искам никой да засегна, който кара такава кола, аз на времето исках да взимам Мазда 6, преди да влезна вътре. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 А4 В6 с 1.8Тръц, с куатро и автоматична кутия, трудно ще харчи по-малко от галант с ръчни и V6 двигател. Движението с 50-60 на ІV-та предавка става при нисък разход на гориво. Няма значение дали е в града, в селото, или извън населено място - все е икономично. Моментният може би е ~7,5. Бензинът свършва бързо при тръгване и подаване на газ за ускоряване. Оттам нататък поддържането на някаква разрешена скорост (40, 50, 80 на места) не води да покачване на разхода. Той си е все едно караш на V-та със 100, 110 най-много. Едно натискане на газта от 50, да се усети ускорение в колата, качва числото на 35-45/100. Връщаш, не връщаш предавка, разходът скача в пъти... докато не върнеш газта, или скоростта на движение не стане висока. Тогава въпреки че газта си е пак след половината, разходът пада, защото колата отхвърля километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 1.9тди е по-тих и по-безпроблемен. 1.9PD върви доста по-ентусиазирано. Работата му на място е доста дразнеща, особено студен, но важното е че после, като тръгне, не се чува. А и върви. И двата вида в повечето случаи са карани много, а това се отразява на следващия собственик.Вътре а4-ката е хубава, отвън е най-приятна, но пък копчетата й се белят ужасно. Направо излагация. Става въпрос за врътката за фаровете и копчетата на климатроника. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 1.9тди е по-тих и по-безпроблемен. 1.9PD върви доста по-ентусиазирано. Работата му на място е доста дразнеща, особено студен, но важното е че после, като тръгне, не се чува. А и върви. И двата вида в повечето случаи са карани много, а това се отразява на следващия собственик.Вътре а4-ката е хубава, отвън е най-приятна, но пък копчетата й се белят ужасно. Направо излагация. Става въпрос за врътката за фаровете и копчетата на климатроника. Като подминат 400 000 км. се белят много копчетата. Пасат 5.5 дизел е един чудесен избор, особено ако е на някакъв човешки пробег. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 Като подминат 400 000 км. се белят много копчетата. Пасат 5.5 дизел е един чудесен избор, особено ако е на някакъв човешки пробег.Тъй е по автокъщите повечето Аудита ще са около и над 400 000км. Вчера гледах в немското мобиле има и по 600 000км, поне показва, че двигателите държат. Пасата не ме грабва толкова визуално и вътре и вън. А двигателите не са ли еднакви на Пасата и Аудито примерно гледам, че и пасат и ауди имат бензин 1.8Т, дизел 1.9тди? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 Тъй е по автокъщите повечето Аудита ще са около и над 400 000км. Вчера гледах в немското мобиле има и по 600 000км, поне показва, че двигателите държат. Пасата не ме грабва толкова визуално и вътре и вън. А двигателите не са ли еднакви на Пасата и Аудито примерно гледам, че и пасат и ауди имат бензин 1.8Т, дизел 1.9тди? Еднакви са в концерна VAG. При фолксваген периферията е най-евтина. Но пък горе четох на архитекта разсъжденията и ми се струва, че да замениш 14 годишна кола с 12 годишна не е особено смислен ход. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 Еднакви са в концерна VAG. При фолксваген периферията е най-евтина. Но пък горе четох на архитекта разсъжденията и ми се струва, че да замениш 14 годишна кола с 12 годишна не е особено смислен ход.Е, то Аудито и Вагена от постовете са... кажи-речи по-стари и от САБ-а, или поне са на кантар. И, действително, ако вземем под внимание, че са един клас, една цена, еднакви техн. характеристики и еднаква възраст, аз без да се замислям грабвам САБ-а, просто ме влече... освен това толкова красиви форми не се срещат всеки ден... .Има и САБове комби към 2005, но цената отива над 10 бона.Ако търсим кола към 2008-10г, за този бюджет, аз препоръчвам това, но предполагам не търсим точно това... Ако разсъждаваме практично, и аз подкрепям ВАГ-групата. За обслужване предполагам ще е най-рентабилно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 При Пасатора как е обслужването някой знае ли? Като се има в предвид, че е доста масов, логиката е ясна ама дали е така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 (редакция) Зависи за кой двигател и кутия говориш. Едно е при 2.5тди и друго при 4-цилиндровите. На шестаците пак така им текат гарнитурите като при нас. При търсените двигатели и кутии не е по-различно от при нашите. При 1.8i има 4 бобини, които са доста пари едната. Може би над 150 лева е една. При тези с охлюви е ясно - рециклиране на турбина - от 400 до не знам колко според кое доколко е износено. В краен случай нова - над 1000. Имаш двумасов маховик във всички случаи ~1000. Бензин, дизел - двумасов. 1.8Т и дизелите са така. По-големите бензинови също са така. Така е и при БМВ-тата. Като цяло проблемите при тях не липсват, но не са като при нас - компенсатори, тенекета, дискове. Там са датчици, всички усложнения (разбирай части) свързани с турбините, дебитомери... при автоматиците пак кутия и т.н. Много е подобно. Според как случиш на екземпляр и кое колко изкара. А това никой не го знае... Редактирано 31 март 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 Д.Днес бях на информативен оглед по автокъщите, разгледах доста коли, обърнах голямо внимание на багажниците, защото както казах основната причина е да сменям Галанта си е че си търся комби........ Мерцедес На "малкия" ми зет откраднаха преди месец колата. Взе си Мерцедес "очиларка" комби. Екстри, фабричен газов инжекцион, отлично купе и външен вид, огромен багажник. Няма да казвам на какви пари. След отстраняване на проблемите със задното окачване, сфери и амортисьори стъпи на 2/3 от цената /регистриран и по-млада година/ за която купих моя Галант преди 4 години. Разкошен автомобил. Моя проблем с такъв автомобил е гаража, едвам ще се хване вътре и няма да мога да го обикалям :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.