Премини към съдържание

С какво да сменя Галант-а


Препоръчано мнение

  • Отговори 517
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

И aз много се лутaх, вече сменям четвърто Мицубиши. Следвaщaтa aко не е ЕВО или Пaджеро ще сменям мaркaтa. Други aлтернaтиви не виждaм. Клоня към Лексус или Субaру, aмa дa видим.

 

Въпреки всичко единственaтa по-рaзумнa aлтернaтивa зa сегa от ММС е ASX.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами сподели коя е тя? Плюсове, минуси...

Не е от класа на Галант,така че нямат нищо общо,иначе съм сменил десетина японки за 9години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито на Иван и от мен. Да си кара Хондата с кеф, а пък след някоя година, кой знае може да яхне пак някое :mitsu-smiley:

Искам да използвам темата, който може и иска да даде мнения за автомобилите от линковете. Сравнения между двете с + и - на двете марки.

Audi

VW

Аз пак да кажа - бих заменил въображаемия си Галант с това:

СААБ 9-3 2.0тубро. Има го и комби, но е по-скъпо. Акцентирам - 2.0 турбобензин, не турбодизел :)

Предпочитам го пред немските му събратя. А за въпросните нищо не мога да кажа. От трите марки най-много ми харесва Мерника.

Доста незадълбочено мнение, съжалявам за което :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак да кажа - бих заменил въображаемия си Галант с това:

СААБ 9-3 2.0тубро. Има го и комби, но е по-скъпо. Акцентирам - 2.0 турбобензин, не турбодизел :)

Предпочитам го пред немските му събратя. А за въпросните нищо не мога да кажа. От трите марки най-много ми харесва Мерника.

Доста незадълбочено мнение, съжалявам за което :)

 

Браво бе колега,най-накрая да ми хареса едно твое мнение,че и сефте го прочетох цялото. Радвам се,че има и други хора оценяващи една много качествена скандинавска марка. Продължавай така с нормалните мнения :good:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif


Браво бе колега,най-накрая да ми хареса едно твое мнение,че и сефте го прочетох цялото. Радвам се,че има и други хора оценяващи една много качествена скандинавска марка. Продължавай така с нормалните мнения :good:.

Ха сега де, аз за какво се моря да ги пиша тези мнения, като не ги четете, м? :D
Добре колега, ще се опитам занапред да не пиша ненормални мнения :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SNS, не гледай аудита на предно предаване с автоматични кутии. В 98% от случаите са с мултитроник (мултиТРОШЛЯК). Автоматик само куатро. Тогава кутията е типтроник специално за този модел а4, който е с 5 степени. Сравнение с галант не мога да направя като прецизност, навременна смяна, за колко време сменя и т.н. Пак се чупи де, но няма общо с това недомислие мулти.....

 

Ми аз няма да го сменям. След малко сядам в него и :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SNS, не гледай аудита на предно предаване с автоматични кутии. В 98% от случаите са с мултитроник (мултиТРОШЛЯК). Автоматик само куатро. Тогава кутията е типтроник специално за този модел а4, който е с 5 степени. Сравнение с галант не мога да направя като прецизност, навременна смяна, за колко време сменя и т.н. Пак се чупи де, но няма общо с това недомислие мулти.....

 

Ми аз няма да го сменям. След малко сядам в него и :drive:

 

От това, което чета точно мултитроника почна да ме отказва, но така и не разбрах по какво се познават в коя е типтроник и в коя мултитроник. Иначе за двигателя 1.8 турбо бензин са преобладаващи положителни ммения. Общо взето върви, като Галант V6, като разхода на гориво е по-малък.

 

Анди аз на първо място си търся читав Галант комби, но не съм изключил и други варианти, най-вече заради ръждата и шумоизолацията. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак да кажа - бих заменил въображаемия си Галант с това:

СААБ 9-3 2.0тубро. Има го и комби, но е по-скъпо. Акцентирам - 2.0 турбобензин, не турбодизел :)

Предпочитам го пред немските му събратя. А за въпросните нищо не мога да кажа. От трите марки най-много ми харесва Мерника.

Доста незадълбочено мнение, съжалявам за което :)

 

Вътре и вън ми харесват Сааб, но никога не съм се возил в такава кола. Според мен обаче, ако се спра на този модел е много малко вероятно да намеря читав. Голяма рядкост са и като сложим моите критерии - Комби, автоматик с повечко екстри... Другото, което ме притеснява е, че е по-екзотична марка и като се развали нещо и с частите по-сложно и майстори не се намират за тия коли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече знаеш по какво се познават ;-) Гледал съм моментният разход на борда при ръчка на втора и трета до 4500 оборота на 163-коньовата версия. Впечатлява - от 23/100 до 15/100. Вече при закрепване на 6-та на 2000 об , което е 80 км/ч, извади стойности като за 1.9тди. Не знам колко е вярно. Не очаквай да харчи много по-малко от V6 на нашите. 13/100 градско си ги праска редовно и от това е нагоре, не надолу.

Другият линк за фаувето не работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече знаеш по какво се познават ;-) Гледал съм моментният разход на борда при ръчка на втора и трета до 4500 оборота на 163-коньовата версия. Впечатлява - от 23/100 до 15/100. Вече при закрепване на 6-та на 2000 об , което е 80 км/ч, извади стойности като за 1.9тди. Не знам колко е вярно. Не очаквай да харчи много по-малко от V6 на нашите. 13/100 градско си ги праска редовно и от това е нагоре, не надолу.

Другият линк за фаувето не работи.

И при двигателите 1.9 ТДИ, типтроника се слага само на куатро модификацията?

За разхода по каталог за 1.8 турбо бензин 150к.с е 6.5 извън и 11.4л/100км в града и това за автоматика. Реално повечето, които карат аудита твърдят, че максиум вдига с литър отгоре, има и такива, които твърдят че им дава и 10 разход в София. :)

Линка за VW беше за купе Б5 комби пак с този двигател 1.8Т бензин автоматик. Обаче там няма избор поне за автоматици. Как стои въпроса там, този двигател всъщност на кой е... еднакви ли са с този на Ауди? Скоростната кутия там каква е? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз много се чудя с какво да сменя Галанта, за сега фаворита ми е Волга, та като се учат хората да карат да не ме е яд. Но някак не ми е на сърце, но знае ли се току виж ме ударили още няколко пъти и на следващата среща цъфна с една Волга :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

Важи и за дизелите. Най-големият автогол е 2.5тди с предно и автомат :icon_doh:

То и на галант дават 6,7/100 извънградско. Ще стане, но с въже за 4.2тди да ме тегли по нанагорнищата и да ме отвързва на равното и надолу.

10 в София може и с галант, но при условията: маршрут не в пикови часове, пътуване над 20 минути в посока, по пътища като цариградско, околовръстни и т.н.

1.8Т има различни кодове. Един от тях е AVJ, който се слага от 12.2000 до 06.2002 г. От 07.2002 до 12.2004 г. е BFB. Той е 163 коня. Но има още.

За VW не знам, но принципът трябва да е същият. Все пак са едно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Важи и за дизелите. Най-големият автогол е 2.5тди с предно и автомат :icon_doh:

То и на галант дават 6,7/100 извънградско. Ще стане, но с въже за 4.2тди да ме тегли по нанагорнищата и да ме отвързва на равното и надолу.

10 в София може и с галант, но при условията: маршрут не в пикови часове, пътуване над 20 минути в посока, по пътища като цариградско, околовръстни и т.н....

 

 

 

2.5 V6 Галант дава 6.7/100 на извънградско без никакви грижи, но...макс 110-120 крейсерска скорост и без много "резки" изпреварвания.

10/100 Софийско градско също е постижимо(падал съм и една идея под 10/100 и то с вкл. климатроник). Условия: пролетно-летно -ранно есенно,(над 15-20 градуса топлинка), по-дълги маршрути и извън пиковите часове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.8T/150 к.с. София- Варна по Тракия до Ямбол, после през някакъв проход до Омуртаг и така до Варна, каран както се кара служебна кола :rolleyes: , даде разход точно 8л./100 км.( на магистралата рядко слизах под 150, през прохода газ-спирачка, както дойде) :icon_doh:

 

P.S. Колата беше Октавия 1 седан на 230 х.км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Важи и за дизелите. Най-големият автогол е 2.5тди с предно и автомат :icon_doh:

То и на галант дават 6,7/100 извънградско. Ще стане, но с въже за 4.2тди да ме тегли по нанагорнищата и да ме отвързва на равното и надолу.

10 в София може и с галант, но при условията: маршрут не в пикови часове, пътуване над 20 минути в посока, по пътища като цариградско, околовръстни и т.н.

1.8Т има различни кодове. Един от тях е AVJ, който се слага от 12.2000 до 06.2002 г. От 07.2002 до 12.2004 г. е BFB. Той е 163 коня. Но има още.

За VW не знам, но принципът трябва да е същият. Все пак са едно.

Да за 2.5 двигателя четох, че хич не е за препоръчване. А от дизелите 1.9ТДИ има много разнообразни мнения, някои предпочитат двигателя с помпа дюза, другите не, общо взето доколкото четох единствения минус пред другия бил, че бил шумен (тракал), иначе пък по-надежден.

Днес бях на информативен оглед по автокъщите, разгледах доста коли, обърнах голямо внимание на багажниците, защото както казах основната причина е да сменям Галанта си е че си търся комби. Искам да ми харесва и на визия комбито и да ми върши работа (музикант съм и все ми се налага да пренасям инструменти, музикално оборъдване...).

От немските обърнах внимание на БМВ 3, Мерцедес Ц класа, Ауди А4 и Фолцваген Пасат. Аудито ми хареса най-много от всички и най-често срещано по автокъщите. Има сравнително голям багажник. Най-малък е на БМВ и на Мерцедес.

От Японските по автокъщите има избор на Тойота Авенсис и Мазда 6, външно и двете ми харесват, но вътре според мен са много зле от към изработка и дизайн (изглежда евтинка пластмасата). Това си е лично мнение и не искам никой да засегна, който кара такава кола, аз на времето исках да взимам Мазда 6, преди да влезна вътре. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А4 В6 с 1.8Тръц, с куатро и автоматична кутия, трудно ще харчи по-малко от галант с ръчни и V6 двигател.

 

Движението с 50-60 на ІV-та предавка става при нисък разход на гориво. Няма значение дали е в града, в селото, или извън населено място - все е икономично. Моментният може би е ~7,5. Бензинът свършва бързо при тръгване и подаване на газ за ускоряване. Оттам нататък поддържането на някаква разрешена скорост (40, 50, 80 на места) не води да покачване на разхода. Той си е все едно караш на V-та със 100, 110 най-много. Едно натискане на газта от 50, да се усети ускорение в колата, качва числото на 35-45/100. Връщаш, не връщаш предавка, разходът скача в пъти... докато не върнеш газта, или скоростта на движение не стане висока. Тогава въпреки че газта си е пак след половината, разходът пада, защото колата отхвърля километри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.9тди е по-тих и по-безпроблемен. 1.9PD върви доста по-ентусиазирано. Работата му на място е доста дразнеща, особено студен, но важното е че после, като тръгне, не се чува. А и върви. И двата вида в повечето случаи са карани много, а това се отразява на следващия собственик.

Вътре а4-ката е хубава, отвън е най-приятна, но пък копчетата й се белят ужасно. Направо излагация. Става въпрос за врътката за фаровете и копчетата на климатроника.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.9тди е по-тих и по-безпроблемен. 1.9PD върви доста по-ентусиазирано. Работата му на място е доста дразнеща, особено студен, но важното е че после, като тръгне, не се чува. А и върви. И двата вида в повечето случаи са карани много, а това се отразява на следващия собственик.

Вътре а4-ката е хубава, отвън е най-приятна, но пък копчетата й се белят ужасно. Направо излагация. Става въпрос за врътката за фаровете и копчетата на климатроника.

 

Като подминат 400 000 км. се белят много копчетата. Пасат 5.5 дизел е един чудесен избор, особено ако е на някакъв човешки пробег.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като подминат 400 000 км. се белят много копчетата. Пасат 5.5 дизел е един чудесен избор, особено ако е на някакъв човешки пробег.

Тъй е по автокъщите повечето Аудита ще са около и над 400 000км. Вчера гледах в немското мобиле има и по 600 000км, поне показва, че двигателите държат. :)

Пасата не ме грабва толкова визуално и вътре и вън. А двигателите не са ли еднакви на Пасата и Аудито примерно гледам, че и пасат и ауди имат бензин 1.8Т, дизел 1.9тди?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй е по автокъщите повечето Аудита ще са около и над 400 000км. Вчера гледах в немското мобиле има и по 600 000км, поне показва, че двигателите държат. :)

Пасата не ме грабва толкова визуално и вътре и вън. А двигателите не са ли еднакви на Пасата и Аудито примерно гледам, че и пасат и ауди имат бензин 1.8Т, дизел 1.9тди?

 

Еднакви са в концерна VAG. При фолксваген периферията е най-евтина.

 

Но пък горе четох на архитекта разсъжденията и ми се струва, че да замениш 14 годишна кола с 12 годишна не е особено смислен ход.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еднакви са в концерна VAG. При фолксваген периферията е най-евтина.

 

Но пък горе четох на архитекта разсъжденията и ми се струва, че да замениш 14 годишна кола с 12 годишна не е особено смислен ход.

Е, то Аудито и Вагена от постовете са... кажи-речи по-стари и от САБ-а, или поне са на кантар. И, действително, ако вземем под внимание, че са един клас, една цена, еднакви техн. характеристики и еднаква възраст, аз без да се замислям грабвам САБ-а, просто ме влече... освен това толкова красиви форми не се срещат всеки ден... :).

Има и САБове комби към 2005, но цената отива над 10 бона.

Ако търсим кола към 2008-10г, за този бюджет, аз препоръчвам това, но предполагам не търсим точно това... :)

Ако разсъждаваме практично, и аз подкрепям ВАГ-групата. За обслужване предполагам ще е най-рентабилно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При Пасатора как е обслужването някой знае ли? Като се има в предвид, че е доста масов, логиката е ясна ама дали е така?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи за кой двигател и кутия говориш. Едно е при 2.5тди и друго при 4-цилиндровите. На шестаците пак така им текат гарнитурите като при нас. При търсените двигатели и кутии не е по-различно от при нашите. При 1.8i има 4 бобини, които са доста пари едната. Може би над 150 лева е една. При тези с охлюви е ясно - рециклиране на турбина - от 400 до не знам колко според кое доколко е износено. В краен случай нова - над 1000. Имаш двумасов маховик във всички случаи ~1000. Бензин, дизел - двумасов. 1.8Т и дизелите са така. По-големите бензинови също са така. Така е и при БМВ-тата.

Като цяло проблемите при тях не липсват, но не са като при нас - компенсатори, тенекета, дискове. Там са датчици, всички усложнения (разбирай части) свързани с турбините, дебитомери... при автоматиците пак кутия и т.н. Много е подобно. Според как случиш на екземпляр и кое колко изкара. А това никой не го знае...

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Д.

Днес бях на информативен оглед по автокъщите, разгледах доста коли, обърнах голямо внимание на багажниците, защото както казах основната причина е да сменям Галанта си е че си търся комби........ Мерцедес

 

На "малкия" ми зет откраднаха преди месец колата. Взе си Мерцедес "очиларка" комби. Екстри, фабричен газов инжекцион, отлично купе и външен вид, огромен багажник. Няма да казвам на какви пари. След отстраняване на проблемите със задното окачване, сфери и амортисьори стъпи на 2/3 от цената /регистриран и по-млада година/ за която купих моя Галант преди 4 години. Разкошен автомобил. Моя проблем с такъв автомобил е гаража, едвам ще се хване вътре и няма да мога да го обикалям :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...