Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

С какво да сменя Галант-а


Препоръчано мнение

Изобщо не е преориентиране, от 80-те години Мицубиши произвеждат Вагона, от началото на 90-те Ранър, после Спейс Стар. Ако сравните външните габарити на АСХ и Ранър са 1:1; вътре стойката на водача е 1:1.....

 

Просто по-модерна визия, повече екстри....... По това може и да си приличат с Галанта, иначе за мен си е продължаване на концепцията, а и пазарът го изисква - все повече се търсят т.нар. Крос-оувъри - брилянтен маркетингов ход на производителите, а за мен си остава ван. Да, по-джиджен, по-модерен, но като стойка и функционалности - чист ван.

 

OK. Да поясня: с преориентиране имам в предвид спрямо Galant, което си е точно така :) . Въобще не засягам темата за ванове и екстри. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 517
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Няма никакво преориентиране, просто напускане на пазарна ниша. Нямаме кола в горния сегмент на средния клас и това е......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...... с Lancer http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямаме, лансер е един клас надолу. За сравнение Ауди А4 и А6, БМВ 3 и БМВ 5 и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък искам нещо по-ниско и по-широко, със задно предаване, два чифта кюнци отзадЕ и задни гуми поне 285. Искам да тегли като локомотив и да развърта високо.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък искам нещо по-ниско и по-широко, със задно предаване, два чифта кюнци отзадЕ и задни гуми поне 285. Искам да тегли като локомотив и да развърта високо.

Остави си един автомобил и за зимата, че с туй на 8см сняг си загинал, не мож от паркинга го изкара... :yes3: шпер-мер- се тая :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда, след още 100-ина хиляди километра, когато ще си си свършил повечето работи с тази кола.

Голям оптимист си ей, ако е дизелова може и да ги навърти без да иска, ама ако е взел бензинка, тези километри се въртят с един основен ремонт ..:) И то пълен, със шлайфане и на вала ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм колата на Ганеца на живо и страшно ми харесва.

Галанта може и да е красив, но изглежда остарял пред нея.

След като Мицубиши не предлага избор в този клас, какво да си купи човек?

Тия Галант-и няма да ги караме 100 години! :)

Ще трябва да търсим заместители.

Новото автомобилостроене има друга концепция и щем - не щем, трябва да се съобразим с нея.

Нещото, което е много неприятно са тези съединители на дизелите - прекалено скъпо обслужване.

ДПФ филтрите, евтините и прекалено много пластмаси в салона и извън него и какво ли още не.

Мазда определено от доста време имат най-красивите форми, поне за мен.

Направиха нови двигатели миналата година, но имам едно на предвид за тях. Трябва да се докажат с времето.

За това съм се ориентирал към Mitsubishi ASX в близко бъдеще.

Според мен това е един прекрасен заместител на Галант със същите габарити, но много по висок и функционален.

Седаните и хечбеците са остаряла концепция, която на мен лично ми омръзна.

Искам нещо по-височко. :)

 

 

Коментирахме смяната на Галанта със Светльо и Петър и тогава споделих, че единственото Мицубиши според моите предпочитания е новия Лансер, но с 2.4 мотор. Но знам само един в БГ и той ми е скъп. :D Иначе карах Грандиса на Пламен, но установих, че не е за мен. Та за добро или зло взех мазда, пък каквото стане.

Редактирано от GT PoWeR
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей, браво! Втора кола се закупи в тази тема. Имало смисъл.

Ганчо, честито, бате! Вярно и дълго да ти служи и много радост да изживееш с нея!

 

Аз се колебая между SLR и RS Carrera.

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Ама количка Мачбокс де...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
СЛР е родно производство на автомат калашников, мейд ин Казанлък, със скопена автоматична стрелба! Та, ко речи ся за калашника??? :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ей, браво! Втора кола се закупи в тази тема. Имало смисъл.

 

Ама тя е купена преди темата още... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка! :icon_blush:

 

http://media.snimka.bg/s1/3211/032666581-big.jpg?r=0

Ух, чудесна, дай едно кръгче:-)

Грандисът го покарах пак преди две седмици, гордият нов собственик се изказа супер неподготвен, че в мазда 5 му било по -просторно. Допускам, че се е заблудил:-):-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дълги коли са, бре, как ги карате в града, как си намирате място за паркиране?

Това не харсвам и на Грандиса, и на комбитата.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дълги коли са, бре, как ги карате в града, как си намирате място за паркиране?

Това не харсвам и на Грандиса, и на комбитата.....

ааа Роско, колкото по-дълга, толкова повече расте на шофьора... самочувствието :)

С Грандис, предполагам, най-лесно се паркира - още като дадеш мигач, и подвижна платформа сама излиза да го вкара в подземен паркинг; не за друго, а защото е космическа совалка :D

Чудя се, понеже Иван вече го приключихме, ние него или той нас, не знам :), дали да не се включвам като потенциален купувач с някои предложенийца... но ще изчакам да стана активен купувач. Опасявам се да не сменя Колт-а с Галант - ще изпадна в положението на Иван :D

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми.... Аз си купих Ранър, после пак си купих Ранър, пък после като му дойде времето и на тоя за смяна - или ще си купя пак Ранър, или ще е нещо със същите габарити. Може междинно да мина през Аутлендър за малко с 2.0 бензинов 4G63 двигател, докато я докарам до АСХ. Че съм го оставил малко на разработка при един немец, да не го вземам хептен нов от магазина, че карам бързо :-) и да не го счупя :-)

 

Японска (ама японска, не форд или рено) и в не чак толкова краен случай - корейска кола. За мен така седят нещата. Малко прагматизъм никога не е излишен. Ще седя до последно далеч от "премиум" марките, обичам да карам бензинови коли, с газов инжекцион, ръчна скоростна кутия, лесни за поддръжка......... И да, знам, че му се вижда края на това последното "лесни за поддръжка", ама все ще има още някоя друга година да им се порадвам. После ще го мисля.

Никога не съм имал и няма да имам седан. Хеч за мен е някакъв компромис, но не знам дали ги произвеждат още :-) Не харесвам комби, защото са адски неудобни за градско (особено в София). Обичам да ходя на къмпинг, на палатка, за риба, с жената и децата, за което ми трябва багажник. Колата не трябва да я мисля за драскотинки, защото обичам предните неща.

 

А, казах ли, че ми трябва да ме вози от т. А до т. Б? И съм трайно женен и няма да гоня мацки с нея? И че ме боли ханша какво ще каже комшията за колата ми?

 

За кефа - ще си купувам мотор :-) Едвам я убедих жената, но ми подари ръкавици за св. Трифон Зарезан :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ааа Роско, колкото по-дълга, толкова повече расте на шофьора... самочувствието :)

.........пълни глупости........Грандиса е дълъг точно колкото Галант ЕА сериите......не се заблуждавайте че е по широк и висок........а иначе с паркирането е дори по лесно от това на Галанта.......и си има причини за това.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

.........пълни глупости........Грандиса е дълъг точно колкото Галант ЕА сериите......не се заблуждавайте че е по широк и висок........а иначе с паркирането е дори по лесно от това на Галанта.......и си има причини за това.....

 

Знаеш, че сме говорили с часове за това, даже сме ги мерили. :)

Не ти повярвах първия път, като ми каза, че Галант на дължина е колкото Грандис и Паджеро дългата база.

Оказа се прав - факт! :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш, че сме говорили с часове за това, даже сме ги мерили. :)

Не ти повярвах първия път, като ми каза, че Галант на дължина е колкото Грандис и Паджеро дългата база.

Оказа се прав - факт! :good:

 

Което говори мега зле за галант, който е много дълъг на външни размери и с доста тесновата задна част.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Което говори мега зле за галант, който е много дълъг на външни размери и с доста тесновата задна част.

 

Не само Галант е така. Това е концепцията на седаните от този клас.

Вчера влезнах в "огромния" Пасат, присещайки се за тези тема.

Пламен е свидетел.

На дълго и широко го коментирахме.

От пред е по тесен от Галант. Със сигурност.

Отзад има повече ширина в краката, но с ръст 175 см., главата ми почти опира в тавана и при всяка дупка си удрям главата в тавана.

Мога да си представа ако съм 180 см., как ще пътувам прегърбен на дълъг път стотици километри - изтезание!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........в понеделник имаше при мен един Пасат от тия, къде са около 2000 год. 1.8 бензин.......за него говорехме и лично отново проверих колко е по "голям" от Галанта......въпреки че това го знам от край време,тъй като служебния ми беше такъв преди 10-тина години,но сега отново се потвърди моето мнение че изобщо не е кой знае колко по голям, колкото се представяше ......и да, по дълъг е, но е по нисък отзад........отпред Галанта е по широк.......иначе си е дървения вътре,но е върпос на вкус вече........но не мога да отрека и плюсовете на Пасата и най големия е ,че дори на 15-16 години, нямаше грам ръжда ..........,ама ГРАМ ръжда по него, не само по екстериора, ами и по окачването и шасито, а тази кола е на мой приятел и я кара тук от 7 години....... :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........пълни глупости........Грандиса е дълъг точно колкото Галант ЕА сериите......не се заблуждавайте че е по широк и висок........а иначе с паркирането е дори по лесно от това на Галанта.......и си има причини за това.....

ее, То с парктроник и аз мога :)

Наскоро ми се случи да паркирам на улица, където грам няма свободно място за паркиране (само успоредно). На края на улицата намерих малко местенце между две коли. Едвам наврях Колтчето с точно 2-3 маневри, но много премерени. Ако бордюра беше по-нисък, значи точно 2 маневри. Грандис или Галант щяха да търсят място поне още 5 минути :). О, не! Сега се сещам, че имаше перпендикулярно паркиране на тротоара, но с много голям наклон. Ако имат ръчна, паркират там! Аз нямам ръчна и обикалям и подбирам :)

А Грандиса много ми харесва като кола. Наистина много! Има уникален дизайн, много актуален, а си спомням, че преди години, когато излезе като модел, още тогава ми направи впечатление със своя дизайн. Наистина хубава кола, просто е много голяма за градско... Не съм се возил всъщност, предполагам преценката ми ще се затвърди. Но наскоро един познат трябваше да избира между Грандис 2.4 и Мазда 5 дизел и избра Маздата само заради двигателя. Факт е, че Грандис и като цяло марката страдат от липсата на хубави дизели. Дизелът се тачи доста напоследък (особено в Европа), световните наличности на петрола са ограничени :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На галантите им е такава концепцията. Те са дълги 4,63 метра, но половината от това са преден и заден капак. Ако искаме да се направи същата кола, но с плюс 10 см повече за краката на хората отзад, той нямаше да е същият автомобил. Щеше да е с по-къс преден капак и по-къс заден, което вече много променя цялостното възприятие за пропорциите и колата става повече елегантна и функционална, но с по-слабо изразена агресивно-спортна линия.

Пасат ІV и вероятно и V са със скосен покрив в задната част, което е неудобно за високи пътници. Но там е наблегнато повече на елегантните извивки и форми.

Представите на хората за това колко просторен е един интериор са много различни. Едни казват в пасат е по-широко отколкото в ауди а6. Говоря за пасат ІV-V и а6 С5. Други казват, че това напълно еднакви автомобили като се изключат тенекета, фарове, стопове и пр. Тоест еднаква платформа, което си е точно така. Трети пък твърдят, че в аудито е по-широко от пасата...

Много хора си купуват ауди а4 В5 вместо а3 от първите, за да притежават по-широк автомобил. Това не е вярно. В а3 е по-широко отпред. Разстоянието между корите на вратите е по-голямо от това в 4-ката.

Има коли, в които е наистина по-широко и това се вижда веднага. Не е нужно да се мери нищо. само като видиш двата подлакътника, всеки от които е колкото единият в галант и ти става ясно. Обаче седалката е по-близо до вратата и на някои шофьори им се закачат лактите в дръжката за затваряне.

Някой мерил ли е на кантар колко тежи галант? В ауто дата мисля че гледах дават а6 1.8Т по-лека от галант V6. По спомен галанта го даваха 1410 кг, а а6-цата само 1290. Тя е по-дълга със 17 см и е по-широка, ламарината е по-дебела и не може това да е вярно. Със сигурност галантите са по-леки, но колко точно някой знае ли? Или да ходя аз да меря моя и да кажа какъв е редът на пълното безредие...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...