manol Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Изобщо не е преориентиране, от 80-те години Мицубиши произвеждат Вагона, от началото на 90-те Ранър, после Спейс Стар. Ако сравните външните габарити на АСХ и Ранър са 1:1; вътре стойката на водача е 1:1..... Просто по-модерна визия, повече екстри....... По това може и да си приличат с Галанта, иначе за мен си е продължаване на концепцията, а и пазарът го изисква - все повече се търсят т.нар. Крос-оувъри - брилянтен маркетингов ход на производителите, а за мен си остава ван. Да, по-джиджен, по-модерен, но като стойка и функционалности - чист ван. OK. Да поясня: с преориентиране имам в предвид спрямо Galant, което си е точно така . Въобще не засягам темата за ванове и екстри. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Няма никакво преориентиране, просто напускане на пазарна ниша. Нямаме кола в горния сегмент на средния клас и това е...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 (редакция) ...... с Lancer http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Редактирано 25 февруари 2014 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Нямаме, лансер е един клас надолу. За сравнение Ауди А4 и А6, БМВ 3 и БМВ 5 и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 (редакция) Аз пък искам нещо по-ниско и по-широко, със задно предаване, два чифта кюнци отзадЕ и задни гуми поне 285. Искам да тегли като локомотив и да развърта високо. Редактирано 25 февруари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Аз пък искам нещо по-ниско и по-широко, със задно предаване, два чифта кюнци отзадЕ и задни гуми поне 285. Искам да тегли като локомотив и да развърта високо.Остави си един автомобил и за зимата, че с туй на 8см сняг си загинал, не мож от паркинга го изкара... шпер-мер- се тая Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Мда, след още 100-ина хиляди километра, когато ще си си свършил повечето работи с тази кола. Голям оптимист си ей, ако е дизелова може и да ги навърти без да иска, ама ако е взел бензинка, тези километри се въртят с един основен ремонт .. И то пълен, със шлайфане и на вала ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 (редакция) Виждал съм колата на Ганеца на живо и страшно ми харесва. Галанта може и да е красив, но изглежда остарял пред нея. След като Мицубиши не предлага избор в този клас, какво да си купи човек?Тия Галант-и няма да ги караме 100 години! Ще трябва да търсим заместители.Новото автомобилостроене има друга концепция и щем - не щем, трябва да се съобразим с нея.Нещото, което е много неприятно са тези съединители на дизелите - прекалено скъпо обслужване.ДПФ филтрите, евтините и прекалено много пластмаси в салона и извън него и какво ли още не.Мазда определено от доста време имат най-красивите форми, поне за мен. Направиха нови двигатели миналата година, но имам едно на предвид за тях. Трябва да се докажат с времето.За това съм се ориентирал към Mitsubishi ASX в близко бъдеще.Според мен това е един прекрасен заместител на Галант със същите габарити, но много по висок и функционален.Седаните и хечбеците са остаряла концепция, която на мен лично ми омръзна.Искам нещо по-височко. Коментирахме смяната на Галанта със Светльо и Петър и тогава споделих, че единственото Мицубиши според моите предпочитания е новия Лансер, но с 2.4 мотор. Но знам само един в БГ и той ми е скъп. :D Иначе карах Грандиса на Пламен, но установих, че не е за мен. Та за добро или зло взех мазда, пък каквото стане. Редактирано 25 февруари 2014 от GT PoWeR Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Ганчо, нИ стаа, иска регистрация да ти видим "гаража" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Моя грешка! :icon_blush: http://media.snimka.bg/s1/3211/032666581-big.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Страхотна е колицата :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Ей, браво! Втора кола се закупи в тази тема. Имало смисъл.Ганчо, честито, бате! Вярно и дълго да ти служи и много радост да изживееш с нея! Аз се колебая между SLR и RS Carrera. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifАма количка Мачбокс де... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifСЛР е родно производство на автомат калашников, мейд ин Казанлък, със скопена автоматична стрелба! Та, ко речи ся за калашника??? :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 25 февруари 2014 Admin Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Ей, браво! Втора кола се закупи в тази тема. Имало смисъл. Ама тя е купена преди темата още... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Моя грешка! :icon_blush: http://media.snimka.bg/s1/3211/032666581-big.jpg?r=0Ух, чудесна, дай едно кръгчеГрандисът го покарах пак преди две седмици, гордият нов собственик се изказа супер неподготвен, че в мазда 5 му било по -просторно. Допускам, че се е заблудил:-) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Дълги коли са, бре, как ги карате в града, как си намирате място за паркиране? Това не харсвам и на Грандиса, и на комбитата..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 (редакция) Дълги коли са, бре, как ги карате в града, как си намирате място за паркиране? Това не харсвам и на Грандиса, и на комбитата.....ааа Роско, колкото по-дълга, толкова повече расте на шофьора... самочувствието С Грандис, предполагам, най-лесно се паркира - още като дадеш мигач, и подвижна платформа сама излиза да го вкара в подземен паркинг; не за друго, а защото е космическа совалка :DЧудя се, понеже Иван вече го приключихме, ние него или той нас, не знам , дали да не се включвам като потенциален купувач с някои предложенийца... но ще изчакам да стана активен купувач. Опасявам се да не сменя Колт-а с Галант - ще изпадна в положението на Иван :D Редактирано 25 февруари 2014 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Ми.... Аз си купих Ранър, после пак си купих Ранър, пък после като му дойде времето и на тоя за смяна - или ще си купя пак Ранър, или ще е нещо със същите габарити. Може междинно да мина през Аутлендър за малко с 2.0 бензинов 4G63 двигател, докато я докарам до АСХ. Че съм го оставил малко на разработка при един немец, да не го вземам хептен нов от магазина, че карам бързо и да не го счупя Японска (ама японска, не форд или рено) и в не чак толкова краен случай - корейска кола. За мен така седят нещата. Малко прагматизъм никога не е излишен. Ще седя до последно далеч от "премиум" марките, обичам да карам бензинови коли, с газов инжекцион, ръчна скоростна кутия, лесни за поддръжка......... И да, знам, че му се вижда края на това последното "лесни за поддръжка", ама все ще има още някоя друга година да им се порадвам. После ще го мисля.Никога не съм имал и няма да имам седан. Хеч за мен е някакъв компромис, но не знам дали ги произвеждат още Не харесвам комби, защото са адски неудобни за градско (особено в София). Обичам да ходя на къмпинг, на палатка, за риба, с жената и децата, за което ми трябва багажник. Колата не трябва да я мисля за драскотинки, защото обичам предните неща. А, казах ли, че ми трябва да ме вози от т. А до т. Б? И съм трайно женен и няма да гоня мацки с нея? И че ме боли ханша какво ще каже комшията за колата ми? За кефа - ще си купувам мотор Едвам я убедих жената, но ми подари ръкавици за св. Трифон Зарезан Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 ааа Роско, колкото по-дълга, толкова повече расте на шофьора... самочувствието .........пълни глупости........Грандиса е дълъг точно колкото Галант ЕА сериите......не се заблуждавайте че е по широк и висок........а иначе с паркирането е дори по лесно от това на Галанта.......и си има причини за това..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 февруари 2014 Admin Сподели Публикувано 26 февруари 2014 .........пълни глупости........Грандиса е дълъг точно колкото Галант ЕА сериите......не се заблуждавайте че е по широк и висок........а иначе с паркирането е дори по лесно от това на Галанта.......и си има причини за това..... Знаеш, че сме говорили с часове за това, даже сме ги мерили. Не ти повярвах първия път, като ми каза, че Галант на дължина е колкото Грандис и Паджеро дългата база.Оказа се прав - факт! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 Знаеш, че сме говорили с часове за това, даже сме ги мерили. Не ти повярвах първия път, като ми каза, че Галант на дължина е колкото Грандис и Паджеро дългата база.Оказа се прав - факт! :good: Което говори мега зле за галант, който е много дълъг на външни размери и с доста тесновата задна част. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 февруари 2014 Admin Сподели Публикувано 26 февруари 2014 Което говори мега зле за галант, който е много дълъг на външни размери и с доста тесновата задна част. Не само Галант е така. Това е концепцията на седаните от този клас.Вчера влезнах в "огромния" Пасат, присещайки се за тези тема.Пламен е свидетел.На дълго и широко го коментирахме.От пред е по тесен от Галант. Със сигурност. Отзад има повече ширина в краката, но с ръст 175 см., главата ми почти опира в тавана и при всяка дупка си удрям главата в тавана. Мога да си представа ако съм 180 см., как ще пътувам прегърбен на дълъг път стотици километри - изтезание! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 .........в понеделник имаше при мен един Пасат от тия, къде са около 2000 год. 1.8 бензин.......за него говорехме и лично отново проверих колко е по "голям" от Галанта......въпреки че това го знам от край време,тъй като служебния ми беше такъв преди 10-тина години,но сега отново се потвърди моето мнение че изобщо не е кой знае колко по голям, колкото се представяше ......и да, по дълъг е, но е по нисък отзад........отпред Галанта е по широк.......иначе си е дървения вътре,но е върпос на вкус вече........но не мога да отрека и плюсовете на Пасата и най големия е ,че дори на 15-16 години, нямаше грам ръжда ..........,ама ГРАМ ръжда по него, не само по екстериора, ами и по окачването и шасито, а тази кола е на мой приятел и я кара тук от 7 години....... :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 .........пълни глупости........Грандиса е дълъг точно колкото Галант ЕА сериите......не се заблуждавайте че е по широк и висок........а иначе с паркирането е дори по лесно от това на Галанта.......и си има причини за това.....ее, То с парктроник и аз мога Наскоро ми се случи да паркирам на улица, където грам няма свободно място за паркиране (само успоредно). На края на улицата намерих малко местенце между две коли. Едвам наврях Колтчето с точно 2-3 маневри, но много премерени. Ако бордюра беше по-нисък, значи точно 2 маневри. Грандис или Галант щяха да търсят място поне още 5 минути . О, не! Сега се сещам, че имаше перпендикулярно паркиране на тротоара, но с много голям наклон. Ако имат ръчна, паркират там! Аз нямам ръчна и обикалям и подбирам А Грандиса много ми харесва като кола. Наистина много! Има уникален дизайн, много актуален, а си спомням, че преди години, когато излезе като модел, още тогава ми направи впечатление със своя дизайн. Наистина хубава кола, просто е много голяма за градско... Не съм се возил всъщност, предполагам преценката ми ще се затвърди. Но наскоро един познат трябваше да избира между Грандис 2.4 и Мазда 5 дизел и избра Маздата само заради двигателя. Факт е, че Грандис и като цяло марката страдат от липсата на хубави дизели. Дизелът се тачи доста напоследък (особено в Европа), световните наличности на петрола са ограничени Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 На галантите им е такава концепцията. Те са дълги 4,63 метра, но половината от това са преден и заден капак. Ако искаме да се направи същата кола, но с плюс 10 см повече за краката на хората отзад, той нямаше да е същият автомобил. Щеше да е с по-къс преден капак и по-къс заден, което вече много променя цялостното възприятие за пропорциите и колата става повече елегантна и функционална, но с по-слабо изразена агресивно-спортна линия.Пасат ІV и вероятно и V са със скосен покрив в задната част, което е неудобно за високи пътници. Но там е наблегнато повече на елегантните извивки и форми. Представите на хората за това колко просторен е един интериор са много различни. Едни казват в пасат е по-широко отколкото в ауди а6. Говоря за пасат ІV-V и а6 С5. Други казват, че това напълно еднакви автомобили като се изключат тенекета, фарове, стопове и пр. Тоест еднаква платформа, което си е точно така. Трети пък твърдят, че в аудито е по-широко от пасата...Много хора си купуват ауди а4 В5 вместо а3 от първите, за да притежават по-широк автомобил. Това не е вярно. В а3 е по-широко отпред. Разстоянието между корите на вратите е по-голямо от това в 4-ката.Има коли, в които е наистина по-широко и това се вижда веднага. Не е нужно да се мери нищо. само като видиш двата подлакътника, всеки от които е колкото единият в галант и ти става ясно. Обаче седалката е по-близо до вратата и на някои шофьори им се закачат лактите в дръжката за затваряне. Някой мерил ли е на кантар колко тежи галант? В ауто дата мисля че гледах дават а6 1.8Т по-лека от галант V6. По спомен галанта го даваха 1410 кг, а а6-цата само 1290. Тя е по-дълга със 17 см и е по-широка, ламарината е по-дебела и не може това да е вярно. Със сигурност галантите са по-леки, но колко точно някой знае ли? Или да ходя аз да меря моя и да кажа какъв е редът на пълното безредие... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.