Премини към съдържание

"Да ми е честито"


krasipet

Препоръчано мнение

Така-а, 3 години и 43К км. след смяната му, на път за Чепеларе скъсах ангренажния ремък :icon_crying: .

Готина Нова Гадина ми се заформи.

Сега колата е стифирана в Нова Загора при непознат майстор, та да видим...

Засега знам само, че има удари и по свещите на 2-ри и 3-ти цилиндри. Или както каза майстора: "Като с чук млатени."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така-а, 3 години и 43К км. след смяната му, на път за Чепеларе скъсах ангренажния ремък :icon_crying: .

Готина Нова Гадина ми се заформи.

Сега колата е стифирана в Нова Загора при непознат майстор, та да видим...

Засега знам само, че има удари и по свещите на 2-ри и 3-ти цилиндри. Или както каза майстора: "Като с чук млатени."

 

Здравей колега, изключително съжалявам за скъсването на ремъка и пораженията върхи двигателя ти. Би ли споделил моля, каква марка е бил той? Това което ме претиснява мен, не е пробега, а времетраенето. Аз влизам вече в 3-тата година и съм минал няма и 13к. Но не зная кога е бил произведен и колко време е престоял в складовете. Като нищо може да се окаже, че моя ремък е на 5г примерно и по фактора стареене му е дошло времето :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кофти, моя превъртя заради скъсан балансиращ миналата коледа. Разминах се само с 8 смукателни клапана, дано и при теб е така. Не ми се вярва чак свещите да ударят, според мен това е невъзможно от принципа на работа на ДВГ ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много кофти. Защо не го задърпа към Варна?

Свърши почивката в Чепеларе.

И ще си го дърпам и ремонтирам във Варна.

Защото щетите са: 4 скъсани клапана, всички останали ударени; намляна глава; 2 пробити бутала и един ядосан будала.

Най-ме е яд на мене си ('баси словореда), защото бях предупреден от сервиза, където ми смениха ремъка, че този ремък, който са ми сложили... вече му е дошло времето за подмяна.

Ама аз ината...: поне още 15к ще изкара. Е, изкара... киселото ми.

Днес звънях на обяви за Сантамо на части. Всички бяха с продадени двигатели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че се меся, но видях някъде във форума цял двигател от Мицубиши!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще мога да заменя директно двигател G4CP със 4G63.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=30877

 

 

Колега не е приятно това което ти се е случило. Не съм запознат със двигателя ти, но този човек има същия автомобил, изключително точен човек ако мислиш че с нещо може да ти помогне !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега видях че ти трябва G4gp , а колегата предлага 4g63.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Да повдигна малко темата.

Може ли ремък Gates да издържи 43000км и по-малко от 4 години?

Риторичен въпрос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна малко темата.

Може ли ремък Gates да издържи 43000км и по-малко от 4 години?

Риторичен въпрос.

 

Тази марка издържа 7 000км и 9 месеца време и изглеждаше като на 10 годишен ремък..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази марка издържа 7 000км и 9 месеца време и изглеждаше като на 10 годишен ремък..........

Аз също съм с такива ремъци (мотора е G4CP-D = 4G63 двувалка). Сложени са в началото на 2009 г. (всички ролки също са сменени). Към момента изминатите километри са около 15500, ангренажният ремък е без забележки - като нов е...

... Явно съм късметлия...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Да изтупаме прахът от темата. 2 години и половина и изминати точно 42к км. Поради насадения ми страх от марката Гейтс, днес смених ремъка и какво видях...http://media.snimka.bg/s1/5593/037429226.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/5593/037429227.jpg?r=0

 

Как мислите, колко още щеше да изтрае?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро също смених ангренаж. Не че карам много, но бяха минали 5 години и 30 000 км. На въпроса как изглеждаше стария Dayco, майстора каза че е бил напукан и не e изглеждал добре.

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз пък си сложих оригинален колан и ролки. Именно поради горните съмнения :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригинални, оригинални - колко да са оригинални ;)

Аз изтраках с оригинални. На 95 000км. и 5год. и 2 месеца. По-точно ремъка на балансния вал, скъса се и го награби ангренажа, 11 зъба прескочени и 8 всмукателни клапана криви. То че съм си за е..не си е така ама беше посред зима и викам напролет ще ги сменям, сега за 10-на хиляди и няколко месеца трябва да устискат. Да ама не.

Интересно е че имаше (по думите на бат Марин) и други пострадали от скъсан оригинален балансен ремък и то на по скромни от моите километри. Така че - сменяте навреме.

След това сложих на Гейтс - смених ги преди месец на 66000 и 3 години. Пак сложих на Гейтс комплект, само че поръчах от Германия. С доставката 100лв., тука същя комплект 250лв. :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с Континентал, вече е за смяна (минават 5 години), наскоро отворих да го видя (случайно за течове на масло - враг N1 на гумата) - ми като нов си е - и изглежда по по-различен начин от гейтс-а на снимката (на този гумата му има вид на галош :)). И аз мисля да отложа обслужването за пролет. Вие и аксиален лагер, ще ги правя заедно.

Съвета ми е да подбирате марка, която има по-малко ментета. Може пак да сложа Конти.

Дано не дърпам дявола за опашката с този пост :D.

Редактирано от vld1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Недей човеко, не отлагай. И аз така си мислех, сменях водна помпа няколко месеца преди инцидента и гледах ремъците и ролките - като нови. Майстора ми ми каза че отвън изглеждат едно но отвътре почвали да се късат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...