p_bakardjiev Публикувано 8 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2007 Ето го зверчето, още не съм го измил заради това скапано време, в неделя тръгнах към автомивката и заваля градушка, иначе за сега проблеми нямам, сигурно тази седмица ще го закарам в Балкан стар за един профилактичен преглед http://store2.data.bg/peterrb/colt.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 8 Май 2007 Сподели Публикувано 8 Май 2007 Красавец! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 8 Май 2007 Сподели Публикувано 8 Май 2007 Супер :icon_thumbup: Много ме дразнят някои като почнат да разправят, че Колта бил женска кола :mad: Absolute unisex, absolute sexy! :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 8 Май 2007 Admin Сподели Публикувано 8 Май 2007 Супер :icon_thumbup: Много ме дразнят някои като почнат да разправят, че Колта бил женска кола :mad: Absolute unisex, absolute sexy! :icon_dance: Колта никога не е бил женска кола! Вътре се събират мъже по два метра! Така че да си гледат работата! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 8 Май 2007 Сподели Публикувано 8 Май 2007 Точно така. Аз съм жив пример: 186см. и тежа 98кг. Даже имам един приятел които е 145кг и като го возя не се оплаква освен от друсането. Горкото ми колтче. На какво тегло е с мене. Много добре проектирана кола като всички :mitsu-smiley: стават за всякакви хора! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 9 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 9 Май 2007 Малко фейдбек за скоростната кутия. Първите няколко дни карах на ръчен режим, не е лошо сменяш си когато искаш, при рязко спиране сама си връща предавките, не съм карал до сега друга автоматична кола не знам бързо ли става смяната на предавката или бавно, във всеки случай се усеща при по-рязко ускоряване. Напълних един резервоар го горе, нулирах трип компа и реших да видя как ще е на пълен автоматик. Родих се, първо че дясната ми ръка е винаги свободна и мога да държа волана с две, свикнах да играя само с газта за да контролирам ускорението и смяната на предавките. Общо взето колата добре подразбира как искаш да караш и си сменя съответо с настроението ти( колко бързо ускоряваш) в смисъл като дам повечко газ пълни оборотомера до 5000 и чак тогава сменя, ако подам лекичко газ без да ускорявам бързо като стигне 3000 си сменя на по-висока предавка, при рязко натискане на педала на газта, връща скорост и те залепя за седалката. По компютър разхода ми в града в момента е 8.5 при доста неравномерно каране (газ, спирачка) . Та за града определено смятам да си я карам на пълен автоматик, пък нека и да е пенсионерско това . Очаквам повече след като направи 2000км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 9 Май 2007 Сподели Публикувано 9 Май 2007 5000 оборота още от магазина :icon_doh: Явно не си чел упътването. Там пише да не вдигаш над 3000 поне първите 1000 - 2000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 9 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 9 Май 2007 Тя направи вече 1200км. Не съм я натискал от началото, просто сега вече почнах да пробвам какво може. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 9 Май 2007 Сподели Публикувано 9 Май 2007 Виж подписа на bone. Така ли я пробваш :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 9 Май 2007 Сподели Публикувано 9 Май 2007 По време на първите 1500 км не трябва да се превишават 4000 об/мин (в книжката го дават като макс. км/ч за съответната предавка) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 9 Май 2007 Сподели Публикувано 9 Май 2007 Едновремешните коли са се разработвали по 10000км. Сега двигателите са доста по-съвършенни. Да предположим че вече е бил разработен. Аз ако си бях купол такава коласигурно щях да я карам поне половин година без да надвишавам 3500оботота. Пък и колегата няма да я кара 100 години. Като и навърти 100-150 хил ще я тръкне на някои и ще си купи пак нова така че няма никъкви проблеми, а и колата е в гаранция така че ако немисли да я кара повече от 5 години да си я кара както му е кеф :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 14 Май 2007 Сподели Публикувано 14 Май 2007 Като натиснеш рязко спирачките чуваш ли звук на стрържещ метал? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 15 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2007 Не защо, при теб има ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 15 Май 2007 Сподели Публикувано 15 Май 2007 Като натиснеш рязко спирачките чуваш ли звук на стрържещ метал?При мен до ок. 5000 км спирачките свиреха при леко натискане. После се оправиха. Просто я карай :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 15 Май 2007 Сподели Публикувано 15 Май 2007 При нас свирят с режещ звук при по-рязко спиране, но е на 3000 км.Ако не се оправят ще видим какво е на прегледа на 1г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 16 Май 2007 Сподели Публикувано 16 Май 2007 Според мен просто и дисковете и накладките като са чисто нови още не са си легнали по местата и паснали както трябва. Може и феродото да е малко по-твърдо. Но ако не ти се оправят задължително го спомени на прегледа, та дори и по-рано от 1 година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 19 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2007 Искам да попитам нещо за скоростната кутия, като спра на светофар съм свикнал да си включвам на неутрал от ръчните скорости, но чух че на автоматици това не било препоръчително. Някой знае ли специялно за тази ск. кутия, кое е най благоприятно да я оставям на скорост и да държа спирачката или да връщам на неутрална?АА и ето една снимка на измития :mitsu-smiley: http://img224.imageshack.us/img224/4517/bakiplane01stx8.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 юни 2007 Сподели Публикувано 19 юни 2007 Ето в тази тема в един момент започна да се говори за това. Виж дали ще ти е полезно.http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=17825 Подобно става и тук...Не е лошо сега като имаме модератори, като се отклони темата от първоначалната да отделят нови теми, за да стане по-подредено ;) А към другите - пускайте нови теми при различен въпрос, темата е определяща, не това че става въпрос за същия автомобил или на същия човек ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 21 юни 2007 Сподели Публикувано 21 юни 2007 Виж тази тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=3507 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
damianski Публикувано 21 юни 2007 Сподели Публикувано 21 юни 2007 Карай си го със здраве, имам същия но ръчка, не е лош автомобил, но не и чак толкова добър. Досега вече 26000км , двигателя е 1.3 95к.с. Добра динамика, но чак след 3500об/мин , на 1100км съединител (казаха заводски дефект), чаках 30 дни, нов модел - малко продадени бройки, нямало части. Сега нещата май са се пооправили. Миналата седмица мина в сервизен режим (в Ст. Загора нямаха новия софтуер и я пратих в Пловдив с пътна помощ, на другия ден сутринта беше готова). Жабката има проблем с затварянето - заводски дефект, 5 мин след оплакването беше сменена. Пукна ми се копчето за светлините за мъгла от самосебе си. И много шумен двигател, ама на мен това ми харесва :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rainman Публикувано 3 август 2007 Сподели Публикувано 3 август 2007 И ние взехме такъе Колт. Жената го кара основно и е на 1700км. За съжаление аз малко се разочаровах като се качих на него. Като вляза от Галант-а в Колт-а и имам чуството че съм в електрокар. Въобще не знаех че толкова са дупките по пътищата, в смисъл че с Галант-а не ги усещах Струва ми се пъргав двигателя, но го карам още до 3000-3500 оборота. Вярно е че е шумничък. Пространството вътре наистина е изненадващо голямо за такава малка кола.Все пак твъдото возене май е характерно за всички малки коли, защото карах Ярис и Корса и те друсаха още повече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 10 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2008 Здравейте отново, честита нова година и много късмет на всички. Имам пак въпросче, направих 14000км и наближава първата смяна на масло, някой може ли да ми каже колко пари да си приготвя като тръгна за сервиза(Балкан-Стар)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvt Публикувано 25 януари 2008 Сподели Публикувано 25 януари 2008 Здравейте отново, честита нова година и много късмет на всички. Имам пак въпросче, направих 14000км и наближава първата смяна на масло, някой може ли да ми каже колко пари да си приготвя като тръгна за сервиза(Балкан-Стар)?Посети ли вече Балкан-СтарКак е положението там :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 28 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2008 Още не съм, началото на другия месец ще ходя. Ще пиша с резултати. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 11 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Така, смених консумативите. Имах път към Бургас и реших да ги сменя в Дарс Ауто( от където е купена колата). Това стана в събота, механиците на Митсубиши не бяха на смяна, но въпреки това съвсем любено ме обслужиха механиците на Мерцедес. Смяната на масло, филтър маслен и въздушен ми струваше 130лв. Не знам дали трябваше да сменя и филтъра на купето, но не исках да ги притеснявам допълнително хората. Като дойде пролет ще го сменя и него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.