kr0tal Публикувано 7 юли 2009 Сподели Публикувано 7 юли 2009 :confused1: че то Паджеро да подържаш ще ти излезе на тая цена ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 8 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2009 Еми то малко и остана на гаранцията, след това ще търся качествени и по-евтини алтернативи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Днес сменях крушка на късите светлини. Снощи като се прибирах от работа видях че е изгоряла. Бях малко притеснен дали няма да се наложи да се сваля колелото но смяната не се оказа чак толкова сложна, отнеми 15 мин някъде с чуденето и топленето на ръцете защото ми замръзнаха пръстите в тоя студ. В книжката са добре обяснени с картинки стъпките, аз намерих за себе си малко по-лесен начин. Стъпка 1 е свалянето на капачката на кората на калника. Гумата трябва да е завъртяна до край в срещуположната посока на крушката, която ще сменяте. Капачката се вижда лесно има една скобичка от горе и една от страни които трябва да се натиснат и да се издърпа капачката, с отверка мисля че би станало лесно, аз нямах и ми беше трудно с премръзнали пръсти. Стъпка 2(тук вече препоръчвам да се вдигне капака на двигателя за да влиза повече светлина и да може да се бърка по-лесно) е свалянето на една правоъгълна, сива капачка приблизително 5х6 см, зад която е самата крушка, в инструкцията пише да се свали през кората на калника, на мен ми беше по-лесно да я сваля от горе през двигателния отсек( и в двата случая е работа на сляпо, но отгоре се вижда по-добре), скобата на този капак е от долната му страна. Капака е с гумено уплътнение по периферията, гледайте да не изпадне случайно макар, че мисля няма такава опасност.Стъпка 3 в инструкцията е описана като сваляне на куплунга от крушката, след което сваляне на самата крушка. Тук може да се поспори, крушката излиза много по-лесно от фара от колкото клемите от куплунга. За това аз я издърпах със самия куплунг( гледайки да не искубна кабелите) и след това с леко разклащане на крушката нагоре надолу успях да я извадя от куплунга. След това е лесно: слагате новата, отново първо на куплунга за да сте сигурни че е наместена добре(в инструкцията пише, но искам и аз да добавя, че тези крушки не трябва да се пипат от пред където е стъклото, дръжте я само отзад за металните части), бутате я във фара докато излезе отпред добре(на самата крушка има едно жлебче, то трябва да е нагоре за да влезе. ИЗПРОБВАТЕ ДАЛИ ВСИЧКО Е ОК и тогава слагата по обратния път капаците, сивия на фара ми беше отново по лесно да го сложа отгоре, уверете се че е щтракнал добре, този на кората на калника е вече лесен, отново се уверете дали е сложен добре( да не изпадне по пътя все пак) и сте готови. Цялата тази операция я извърших на една бензиностанция OMV, отидох с изгорялата крушка имаше точно такива коплект 55W H7 12V на General Electric за 25лв. Предполагам на всякъде ги има, имаше и по скъпи H7-ци но тъй като сменях само едната исках да са ми еднакви. Другата от комплекта ми седи като резерва сега.Та това е, дано съм бил полезен на някой. Колега, и на мен ми изгиоря крушката, и на мен ми беше по-лесно да я сменя отгоре без дори да съм поглейдал книжката, но слагането обратно на крушката определено ми беше по-трудно ...15 мин се мъчих ... а уж ръцете ми не са някакви кебапчести ... както и да е. Моята обаче беше PHILIPS , а не GE. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 15 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2009 Ето фактурата от последната смяна, съжалявам за закъснението.http://img513.imageshack.us/img513/2883/invoice.th.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 15 юли 2009 Сподели Публикувано 15 юли 2009 Аааа, ти си смянал и накладки , а иначе крушка-8,88лв ; смяна на крушката 22,90лв. Лелиииии силни са Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 15 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2009 Емии, тези отзад на номера са наистина тегава работа, ако е пломбиран не знам как става, бая ги мъчих. Приемчика беше много добре запознат с този проблем, явно не съм единствения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 15 юли 2009 Сподели Публикувано 15 юли 2009 (редакция) Емии, тези отзад на номера са наистина тегава работа, ако е пломбиран не знам как става, бая ги мъчих. Приемчика беше много добре запознат с този проблем, явно не съм единствения.За толкова пари по-добре да отида до Бургас, където един от жичкаджиите в Дарсауто ми е приятел - един повод да се видим :D.Само не разбирам защо ти зимат пари за труд, а не само за крушка ... нали е гаранционна кола ? Да не говорим , че и за крушка не би трябвало според мен да плащаш ... тя не се изхабява ... поне не за няколко месеца. Редактирано 15 юли 2009 от kr0tal Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 14 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2009 (редакция) В петък ми сефтосаха колта, един човек нещо не ме видя че съм спрял в колона и се заби в мен. Пораженията са одраскана боя на задната бронята и вдлъбнатина на вратата на багажника. КАТ не дойдоха, направихме двустранен протокол, човека беше свестен и си призна вината. Отидох веднага до Булстрад, изгубих 1,2 часа по опашки , като стигнах до огледа се оказа, че не съм попълнил правилно протокола, бях се шашнал и не попълних всички полета, както и да е върнаха ме. Обадих се на човека, той ми даде всички данни направихме нов протокол и днес им го занесох. Издадоха ми писмо за балканстар и ми казаха, че то 10дни трябва да се свържа със сервиза, звъня там и ми казват че ще приемат колата на 7 октомври. Надявам се поне като я приемат да не ми я държат повече от полвин месец. Честно казано очаквах малко повече съдействие за 1000лв каско, които давам на година. Другото което ме подразни, е че брокерите които явно са някакви посредници между мен и застрахователя, защото все пак прибират парите не участваха изобщо в това приключение, въпреки че им звънях. Редактирано 14 септември 2009 от p_bakardjiev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 7 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Днес закрах колата в Балкан-Стар. Да видим сега какво ще стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Нашите карат новия Лансер, но преди 2 седмици някой го е надрал зад блока на паркинга с пирон или нож от задния до предния калник - 4 детайла. Сега ги чакаме армейците,че нещо се туткат , че на паркинг било до 3 детайла и незнам си какви глупости и да видим, какво ще кажат и да даваме колата на Балканстар да пребоядисват. Колко време са ти казали на теб, че ще чакаш ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 7 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Значи след като взех възложителното писмо от Булстрад, в него пишеше да се свържа със сервиза до 10 дена. Това стана на 14 септември, от Балканстар ме питаха дали колата става за каране, след като им казах да те ми казаха да я докарам на 7 октомври тоест днес, питах ги за този 10 дневен срок, те ми казаха че щом са ме записали това значи че съм се свързал с тях. Днес като закарах колата, дадох възложителните писма на приемчика , той взе ключовете, и ми каза че ще ми се обадят като е готова. Някакъв срок нямаше как да ми кажат защото той не беше видял колата изобщо. Надявам се за две седмици да е готова, няма да сменят детайли, само изчукване и боядисване е работата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 16 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2009 Днес взех колата, предполагам ремонта е направен качествено защото не си личи нищо. Като цяло съм доста доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 19 април 2010 Автор Сподели Публикувано 19 април 2010 Колта навършва 3 години този месец, трябва да ходя на технически преглед, чух за други марки че правели преглед който важи за 2 години. Знаете ли дали в БалканСтар правят така? Другото е как е обслужването в Ратола, по-добро ли е от това в БалканСтар има ли някакви предимства? Наближавам 60000км и ще трябва да влизам смяна на консумативи, дисковете са доста поизносени, мисля че ще са за смяна, накладките сменях на 45000км. В неделя като слагах летните гуми забелязах, че един от задните амортисьори е изцапан с масло, подозирам че е за смяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 21 април 2010 Автор Сподели Публикувано 21 април 2010 (редакция) Оказа се фалшива тревога, амортисьора си е ок. Направих направо и техническото обслужване за 60000км, всичко ми излезе 300лв. А за прегледа най-вероятно ще ходя в КАТ. Редактирано 21 април 2010 от p_bakardjiev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 27 април 2010 Автор Сподели Публикувано 27 април 2010 Днес минах преглед, оказа се че за да важи следващия преглед 2 години трябва да се направи най-късно на датата когато изтича предишния, за мен това беше днес и хванах последния влак. Първо мислех да мина в КАТ като очаквах професионално отношение, отидох в 8 върнаха ме за 9 , отидох в 9 казаха ми да дойда след обеда, не ми издъжаха нервите и отидох в мотоексперт на входа на зоопарка и си минах там нормално. Взеха ми 30лв , малко е поразходих за големия талон защото не го носих но като цяло стана работата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AmxBg Публикувано 12 декември 2010 Сподели Публикувано 12 декември 2010 Аз карам същата самоче по малък двигател 1.1, 75hp На 65000 км. сам и др. месец ще ходя да сменям масло.Няма да ходя в балканстар, а смятам да го взема от някакъв сервиз и направо там да го сменя.Какво масло да взема за тея км. Може ли да ме ориентираш г/д и за цена Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.