Премини към съдържание

Информация за Колт


Препоръчано мнение

Така, смених консумативите. Имах път към Бургас и реших да ги сменя в Дарс Ауто( от където е купена колата). Това стана в събота, механиците на Митсубиши не бяха на смяна, но въпреки това съвсем любено ме обслужиха механиците на Мерцедес. Смяната на масло, филтър маслен и въздушен ми струваше 130лв. Не знам дали трябваше да сменя и филтъра на купето, но не исках да ги притеснявам допълнително хората. Като дойде пролет ще го сменя и него.

Че 130 лв. не са никак много дори напротив.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

  • Admin
Така, смених консумативите. Имах път към Бургас и реших да ги сменя в Дарс Ауто( от където е купена колата). Това стана в събота, механиците на Митсубиши не бяха на смяна, но въпреки това съвсем любено ме обслужиха механиците на Мерцедес. Смяната на масло, филтър маслен и въздушен ми струваше 130лв. Не знам дали трябваше да сменя и филтъра на купето, но не исках да ги притеснявам допълнително хората. Като дойде пролет ще го сменя и него.

 

Не е зле. Маслото ти е 40 лева. Маслен 10 лева, въздушен 25 лева + 5 за труд (иначе може да си го смениш ти) и смяна на масло 10 лева.

 

Това прави 90 лева до 130 плащаш за името на сервиза. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Днес смених и поленовия филтър на купето, 64лв със смяната, филтъра само към 40лв. В Балкан Стар София. Беше доста мръсен и след смяната повишението на дебита на вентилацията се усети. Автомобила мина 17000км, на пролет ще стане на годинка. Сложих вече и летните гуми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок.. доста порових из интернет и не намерих никъде спецификациите на КОЛТ, тоест имаше ги, но не разбирам унгарски, чехски, пък по японски сайтове с гуугъл транслейт не обичам да се ровя. В сайта на митсубиши видях само по новите модели.. аз ли не зная къде да търся или просто ги няма ? някой ако разполага с линкове или информация нека пише тук :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок.. доста порових из интернет и не намерих никъде спецификациите на КОЛТ, тоест имаше ги, но не разбирам унгарски, чехски, пък по японски сайтове с гуугъл транслейт не обичам да се ровя. В сайта на митсубиши видях само по новите модели.. аз ли не зная къде да търся или просто ги няма ? някой ако разполага с линкове или информация нека пише тук :)

Колега, ако колта ти е до 2003г. значи не си търсил достатъчно.

Използвай и търсачката на форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

http://img223.imageshack.us/img223/3368/img154ul3.th.jpghttp://img223.imageshack.us/images/thpix.gif

 

Направих 30000 снощи на прибиране от Бургас, другата седмица ще ходя до БС за втора смяна на маслото, за сега никакви проблеми, доволен съм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Такаа, сега се връщам от Балкан Стар, техническо обслужване на 30000км. 297лв. масло, всички филтри и обслужването(исках да я огледат специално отдолу дали има груби ожулвания и дали трябва антикорозионна защита за пода) + една кукичка на шофьорското място, която държи стелката и изчезна в една автомивка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

евала ти си донор аз имам 2 такива сменям маслото през 10 000км в РУБИН с оргинално масло на митсубиши DAIMANT

1литър е 18,50 +18 лв филтър +25лв въздушен смятай колко са ти отрезали тиквата :icon_thumbup:

между другото БС сипват кастрол не че е лошо де

 

Модераторски контрол!

Колега, започвайте изреченията си с главни букви!

Използвайте препинателни знаци!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Днес сменях крушка на късите светлини. Снощи като се прибирах от работа видях че е изгоряла. Бях малко притеснен дали няма да се наложи да се сваля колелото но смяната не се оказа чак толкова сложна, отнеми 15 мин някъде с чуденето и топленето на ръцете защото ми замръзнаха пръстите в тоя студ. В книжката са добре обяснени с картинки стъпките, аз намерих за себе си малко по-лесен начин.

Стъпка 1 е свалянето на капачката на кората на калника. Гумата трябва да е завъртяна до край в срещуположната посока на крушката, която ще сменяте. Капачката се вижда лесно има една скобичка от горе и една от страни които трябва да се натиснат и да се издърпа капачката, с отверка мисля че би станало лесно, аз нямах и ми беше трудно с премръзнали пръсти.

Стъпка 2(тук вече препоръчвам да се вдигне капака на двигателя за да влиза повече светлина и да може да се бърка по-лесно) е свалянето на една правоъгълна, сива капачка приблизително 5х6 см, зад която е самата крушка, в инструкцията пише да се свали през кората на калника, на мен ми беше по-лесно да я сваля от горе през двигателния отсек( и в двата случая е работа на сляпо, но отгоре се вижда по-добре), скобата на този капак е от долната му страна. Капака е с гумено уплътнение по периферията, гледайте да не изпадне случайно макар, че мисля няма такава опасност.

Стъпка 3 в инструкцията е описана като сваляне на куплунга от крушката, след което сваляне на самата крушка. Тук може да се поспори, крушката излиза много по-лесно от фара от колкото клемите от куплунга. За това аз я издърпах със самия куплунг( гледайки да не искубна кабелите) и след това с леко разклащане на крушката нагоре надолу успях да я извадя от куплунга. След това е лесно: слагате новата, отново първо на куплунга за да сте сигурни че е наместена добре(в инструкцията пише, но искам и аз да добавя, че тези крушки не трябва да се пипат от пред където е стъклото, дръжте я само отзад за металните части), бутате я във фара докато излезе отпред добре(на самата крушка има едно жлебче, то трябва да е нагоре за да влезе. ИЗПРОБВАТЕ ДАЛИ ВСИЧКО Е ОК и тогава слагата по обратния път капаците, сивия на фара ми беше отново по лесно да го сложа отгоре, уверете се че е щтракнал добре, този на кората на калника е вече лесен, отново се уверете дали е сложен добре( да не изпадне по пътя все пак) и сте готови.

Цялата тази операция я извърших на една бензиностанция OMV, отидох с изгорялата крушка имаше точно такива коплект 55W H7 12V на General Electric за 25лв. Предполагам на всякъде ги има, имаше и по скъпи H7-ци но тъй като сменях само едната исках да са ми еднакви. Другата от комплекта ми седи като резерва сега.

Та това е, дано съм бил полезен на някой.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снощи в Бургас се разминахме с едно Колт-че и на него му беше изгоряла едната крушка , май се очертава слябо място ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снощи в Бургас се разминахме с едно Колт-че и на него му беше изгоряла едната крушка , май се очертава слябо място ?

Кофти крушки :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като чета по чуждите форуми май е така. Ако пак изгори някоя направо ги сменям с комплект от друга марка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Да се оплача за събота и неделя бях в Бургас и ми изгоря крушката на левия фар този път, смених и нея( вече стана за норматив 5мин). Или фабричните, които слагат са буклук или наистина това е някакво слабо място на колта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се оплача за събота и неделя бях в Бургас и ми изгоря крушката на левия фар този път, смених и нея( вече стана за норматив 5мин). Или фабричните, които слагат са буклук или наистина това е някакво слабо място на колта.

А стига ве ... на японците да им е слабо място крушката :confused1: :tok:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Такаа, наближавам вече 40000км , днес ще ходя до сервиза, че нещо ремъка почна да просвирва сутрин при палене. Други проблеми не съм забелязал, одрасках боята на шофьорската врата със една ниска саксия, трябва да се възползвам от автокаското, но чакам да се постопли времето. Забелязвам че вече втората зима автомобила стана доста по-икономичен, не знам трафика в София ли намаля, какво ли но 8/100 разход сутрин до работа си е вече ежедневие. Събота и неделя е под 8. Имам намерение да питам в Балканстар за подмяна на софтуeра на скоростната кутия, в чуждите форуми чета за нова версия, която подобрявала значително работата и, надявам се нашите хора също да са чували за това. Крушките смених още по веднъж и двете, отказах се да слагам на GE, сега съм с OSRAM, малко по-скъпи надявам се за издъжат повече.

 

пс. По темата за смяна на крушките един колега със ситроен С4 се оплаква че му е отнело близо час смяната на една, ние сме направо късметлии.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходих, казаха че ремъка има нужда само от натягане, още не му било дошло времето за смяна, взеха ми 13лв, за скоростната кутия ми казаха че могат да направят това но ако нямам проблеми с нея по-добре да не го правят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Събота си направихме с жената една разходка до Гърция, смятахме да отидем до Серес на шопинг но след това ни се гледаше още и прескочихме до Солун. През целия път карах с 90-100км/ч, и успях да постигна разход от 5/100(по борд) за цялата тази разходка, на връщане по магистралата карах малко по-бързо защото ставаше късно иначе щеше да бъде под 5 разхода. Бях заредил до горе на Дупница на отиване, когато се прибрах в София бях минал 550км, а стрелката беше на полвината резервоар. С разумно каране този автомобил може да бъде наистина доста икономичен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Такаа, колта стана на 2 годинки и влезе в третата. Сега му навъртях 45000км и дойде време за третото обслужване. Днес отидох до Бстар, освен маслото се оказа, че и предните накладки няма да изкарат до следващата смяна за това се наложи и тях да сменят(бях ги видял, че са на път още като слагах летните гуми). Друго неприятно нещо беше че ми изгоряха и двете крушки за осветление на задния номер, оказа се че смянта им е висш пилотаж тъй като рамката на номера пречи да се отворят, тъй че ги помолих и тях да ги сменят. Тотала стана 570лв :( , утре ще дам разбивка за цените за накладките и крушките за информация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...