Премини към съдържание

Компресия


Paveto

Препоръчано мнение

Първите две добре. Дано са такива наистина. Относно компенсаторите, ако можеш да ги вземеш от щатите ще е най-тънко. Знаеш си кода на двигателя, търси ги и като намериш нещо, питай тук. Ако е предлаган твоя модел двигател там, все ще намериш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Анди, още се чудя за компенсаторит дали евтини но всички или колкото ми трябват втора употреба... Гарнитурата не знам дали да я взимам... По 60-70лв идват на гарнитура някаква си марка там...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата не знам дали да я взимам... По 60-70лв идват на гарнитура някаква си марка там...

Абе колега, ти тези компенсатори откъм картера ли ще ги сменяш, :D за какво са ти тези гарнитури за кратуната ? ..:icon_hmm:

Пък и тези цени за някаква си марка, трябва доста труд да си хвърлил, докато ги намериш ..:) Тук се намира Елринг за около 60 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кажи къде! Гарнитурите са защото искам да полират и напаснат клапаните и на двете глави.

 

А и да не е да се окаже някой лош клапан...

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Втора употреба компенсатори бих взел само ако чуя как работи двигателя и веднага след това ми ги свалят и продадат. Питай колко струват нови, но цената изобщо няма да ти хареса. За следващия модел са по ~24 лв/бр. Умножи го 24 компенсатора...

 

 

 

 

Малко си далеч от истината драги ми Анди . В Ратола в момента вървят по 40 лв. бройката с ДДС и става само с персонална поръчка т.е. няколко седмици докато дойдат от Япония . 40x16 или x24 смятай (640 лв за двойка мотор на 960 лв. за шестака) Втора употреба има за 5-6 лв. за брой справка Алекс :yes3: като аз взех от него и за сега съм повече от доволен :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От ebay.com, ако поръчваш да знаеш, че над $30 минаваш през митница и плащаш ДДС + мито, че и на транспорта! Трябва ти и агенция за подготовка на митническите документи...т.е..доста се оскъпява схемата

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не и ако имаш човек, който да му ги доставят и да ти ги прати после ;)

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е направено, но на всички видяни от мен двигатели клапаните имат пружини, които натискат работната част на клапана към леглото. Хидравличният компенсатор обира в нужната степен топлинната хлабина на клапана - между стъблото и съответната гърбица на разпределителния вал. Та на нито един двигател не съм забелязал заради компенсатор клапанът да не затваря. Дори и с пулове да е, дори като на ладите да е... Не виждам какво отношение има компенсаторът (повдигачът както му викат) след като пружината непрекъснато притиска клапана към затворено положение. Да цъка "на клапан" - да, да е пренатегнат и да се скъса/падне "кученце" и да стане белята - да, но за налягането в цилиндъра не мога да си го представя как може да повлияе.

Винаги има едно НО. В последно време ме изненадват разни считани за валидни и верни факти. Факти, които съм проверил опитно и в които вярвам по тази причина. Е, има случаи съветите/мнението ми по даден въпрос да е колкото добронамерено, толкова и грешно. Нищо чудно и сега да е така, щом в сервиз са изказали такава хипотеза...

Сипи в проблемния цилиндър една капачка масло. Капачка от тубата, с което масло зареждаш двиателя си. Премерете налягането в цилиндъра отново. Ако вдигне - сегменти; ако не - нехерметичен клапан/и.

 

Не е ли възможно повдигача да запецне в "разтегнато" положение и да държи клапана леко открехнат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам. само залепнали в затворено положение съм виждал. Става като седи колата дълго време не палена. Примерно 6 месеца и повече. После вала го "разбива" и отпецва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От ebay.com, ако поръчваш да знаеш, че над $30 минаваш през митница и плащаш ДДС + мито, че и на транспорта! Трябва ти и агенция за подготовка на митническите документи...т.е..доста се оскъпява схемата

Това със агенцията ДДС + мито беше едно време, само дето едно време и стойността беше 90 евро. Почти всичко минаваше транзит и си го вземаше от пощата.

 

Сега си ги получаваш на митница, само дето искат фактура и те ти ги смятат и ги внасяш на място и ДДС-то и митото.

Срещу още 5лв не е необходимо, да ходиш и до митница. Само им пращаш фактурата по факса и пак си плащаш на куриера на вратата.

 

Последно време пак са се разпасали 2-3 пратки от Китай си минаха пак директно и си ми дойдоха директно в пощата. Само, че бяха маркирани като подарък, нещо което също преди не минаваше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес бях до митницата на централна гара в София да си взема поръчаните халогени от e-bay и ми изискаха платежен документ за колета въпреки че на самия колет имаше етикет с отбелязано, че пратката е Gift на стойност $25. Минах само с разпечатано писмо от paypal, където пишеше реалната сума на поръчката и върху нея веднага ми начислиха 20% ДДС. Освен това платих някаква такса от 3,50лв.

Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок , почти съм го решил. Щом частите се оскъпяват толкова много с тия митници и т.н. Правя евтиния и по-прст ремонт - свалям повдигачиге само, проверяват се, които не стават се изхвърлят и се купуват някакви други проверени уж повдигачи,, чистят се се всичките 24бр камт си му е реда, слагаме и стискаме палци после...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако поръчваш от страни от европейския съюз няма такси (е освен транспорт) - друг е въпроса дали ги има и на каква цена са :)

 

Тоз номер с смяната на няколко повдигача трябва много да внимавате и да ги гледа някой запознат (може да а ги "отпусете" и да ги почитите имаше даже клипче тук в форума). Аз процедурата я правих 2 пъти и все след 2-3000км пак се обажда някой мазен гаден повдигач (компенсатор :D )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета мисля засега да пробвам с лекия ремонт само да почистя повдигачите и ще сменя маслото... Чудех се дали да не му направя една промивка с добавка в старото масло преди това, но май няма смисъл... Cтискайте палци, че тия дни ще го водя на "доктор" ... :) Незнам само какво

масло да му сложа, дали 5В40 ТОТАЛ или 5В40 Енеос...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нито едно от двете за този двигател. Аз карам със скъпичко масло - към 25 лева мисля че идва за литър, но съм го избрал заради начина на експлоатация. При мен 80% са къси разстояния, което значи много градско и чести стартове. Лонг лайф с 5 букви ми е маслото. Откакто спрях течовете от гарнитурите на капаците на клапаните спря и да го "гори".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес бях до митницата на централна гара в София да си взема поръчаните халогени от e-bay и ми изискаха платежен документ за колета въпреки че на самия колет имаше етикет с отбелязано, че пратката е Gift на стойност $25. Минах само с разпечатано писмо от paypal, където пишеше реалната сума на поръчката и върху нея веднага ми начислиха 20% ДДС. Освен това платих някаква такса от 3,50лв.

Да, това с гифт-а не винаги минава. Особено както е посочена стойност 25$ нямаш шанс дори и си гифт.

Границата е 15 евро или стойността им в друга валута. Минеш ли я носиш фактура или каквото друго трябва, но поне липсва митническата агенция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единствената такса, която до сега съм плащал при пратка от уса е задето са ми проверявали багажа на митница, около 3.60лв. Но оттам ми праща приятел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ли трябва да сваля ангренажа за да мога да извадя повдигачите? Няма ли начин да го излъжа някак? :?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А кой ти каза, че трябва да се маха ангренажа? И по-скоро какво би пречил той при смяна, ако става въпрос само за повдигачи? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...