Andy Van Der Drift Публикувано 20 август 2013 Сподели Публикувано 20 август 2013 Първите две добре. Дано са такива наистина. Относно компенсаторите, ако можеш да ги вземеш от щатите ще е най-тънко. Знаеш си кода на двигателя, търси ги и като намериш нещо, питай тук. Ако е предлаган твоя модел двигател там, все ще намериш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 20 август 2013 Автор Сподели Публикувано 20 август 2013 Анди, още се чудя за компенсаторит дали евтини но всички или колкото ми трябват втора употреба... Гарнитурата не знам дали да я взимам... По 60-70лв идват на гарнитура някаква си марка там... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 август 2013 Сподели Публикувано 20 август 2013 Гарнитурата не знам дали да я взимам... По 60-70лв идват на гарнитура някаква си марка там...Абе колега, ти тези компенсатори откъм картера ли ще ги сменяш, :D за какво са ти тези гарнитури за кратуната ? ..:icon_hmm:Пък и тези цени за някаква си марка, трябва доста труд да си хвърлил, докато ги намериш .. Тук се намира Елринг за около 60 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 20 август 2013 Автор Сподели Публикувано 20 август 2013 (редакция) Кажи къде! Гарнитурите са защото искам да полират и напаснат клапаните и на двете глави. А и да не е да се окаже някой лош клапан... Редактирано 20 август 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 20 август 2013 Сподели Публикувано 20 август 2013 Втора употреба компенсатори бих взел само ако чуя как работи двигателя и веднага след това ми ги свалят и продадат. Питай колко струват нови, но цената изобщо няма да ти хареса. За следващия модел са по ~24 лв/бр. Умножи го 24 компенсатора... Малко си далеч от истината драги ми Анди . В Ратола в момента вървят по 40 лв. бройката с ДДС и става само с персонална поръчка т.е. няколко седмици докато дойдат от Япония . 40x16 или x24 смятай (640 лв за двойка мотор на 960 лв. за шестака) Втора употреба има за 5-6 лв. за брой справка Алекс като аз взех от него и за сега съм повече от доволен :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 20 август 2013 Автор Сподели Публикувано 20 август 2013 Кой е този Алекс? :? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 20 август 2013 Сподели Публикувано 20 август 2013 Кой е този Алекс? :?Колегата "alex2511" от форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 20 август 2013 Сподели Публикувано 20 август 2013 Точен е колегата Алекс !! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
srusev Публикувано 22 август 2013 Сподели Публикувано 22 август 2013 (редакция) От ebay.com, ако поръчваш да знаеш, че над $30 минаваш през митница и плащаш ДДС + мито, че и на транспорта! Трябва ти и агенция за подготовка на митническите документи...т.е..доста се оскъпява схемата Редактирано 23 август 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 23 август 2013 Автор Сподели Публикувано 23 август 2013 (редакция) Не и ако имаш човек, който да му ги доставят и да ти ги прати после ;) Редактирано 23 август 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 23 август 2013 Сподели Публикувано 23 август 2013 Не знам как е направено, но на всички видяни от мен двигатели клапаните имат пружини, които натискат работната част на клапана към леглото. Хидравличният компенсатор обира в нужната степен топлинната хлабина на клапана - между стъблото и съответната гърбица на разпределителния вал. Та на нито един двигател не съм забелязал заради компенсатор клапанът да не затваря. Дори и с пулове да е, дори като на ладите да е... Не виждам какво отношение има компенсаторът (повдигачът както му викат) след като пружината непрекъснато притиска клапана към затворено положение. Да цъка "на клапан" - да, да е пренатегнат и да се скъса/падне "кученце" и да стане белята - да, но за налягането в цилиндъра не мога да си го представя как може да повлияе.Винаги има едно НО. В последно време ме изненадват разни считани за валидни и верни факти. Факти, които съм проверил опитно и в които вярвам по тази причина. Е, има случаи съветите/мнението ми по даден въпрос да е колкото добронамерено, толкова и грешно. Нищо чудно и сега да е така, щом в сервиз са изказали такава хипотеза...Сипи в проблемния цилиндър една капачка масло. Капачка от тубата, с което масло зареждаш двиателя си. Премерете налягането в цилиндъра отново. Ако вдигне - сегменти; ако не - нехерметичен клапан/и. Не е ли възможно повдигача да запецне в "разтегнато" положение и да държи клапана леко открехнат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 август 2013 Сподели Публикувано 23 август 2013 Не знам. само залепнали в затворено положение съм виждал. Става като седи колата дълго време не палена. Примерно 6 месеца и повече. После вала го "разбива" и отпецва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 23 август 2013 Сподели Публикувано 23 август 2013 От ebay.com, ако поръчваш да знаеш, че над $30 минаваш през митница и плащаш ДДС + мито, че и на транспорта! Трябва ти и агенция за подготовка на митническите документи...т.е..доста се оскъпява схематаТова със агенцията ДДС + мито беше едно време, само дето едно време и стойността беше 90 евро. Почти всичко минаваше транзит и си го вземаше от пощата. Сега си ги получаваш на митница, само дето искат фактура и те ти ги смятат и ги внасяш на място и ДДС-то и митото. Срещу още 5лв не е необходимо, да ходиш и до митница. Само им пращаш фактурата по факса и пак си плащаш на куриера на вратата. Последно време пак са се разпасали 2-3 пратки от Китай си минаха пак директно и си ми дойдоха директно в пощата. Само, че бяха маркирани като подарък, нещо което също преди не минаваше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 23 август 2013 Сподели Публикувано 23 август 2013 (редакция) Аз днес бях до митницата на централна гара в София да си взема поръчаните халогени от e-bay и ми изискаха платежен документ за колета въпреки че на самия колет имаше етикет с отбелязано, че пратката е Gift на стойност $25. Минах само с разпечатано писмо от paypal, където пишеше реалната сума на поръчката и върху нея веднага ми начислиха 20% ДДС. Освен това платих някаква такса от 3,50лв. Редактирано 23 август 2013 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 25 август 2013 Автор Сподели Публикувано 25 август 2013 Ок , почти съм го решил. Щом частите се оскъпяват толкова много с тия митници и т.н. Правя евтиния и по-прст ремонт - свалям повдигачиге само, проверяват се, които не стават се изхвърлят и се купуват някакви други проверени уж повдигачи,, чистят се се всичките 24бр камт си му е реда, слагаме и стискаме палци после... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 25 август 2013 Сподели Публикувано 25 август 2013 Ако поръчваш от страни от европейския съюз няма такси (е освен транспорт) - друг е въпроса дали ги има и на каква цена са Тоз номер с смяната на няколко повдигача трябва много да внимавате и да ги гледа някой запознат (може да а ги "отпусете" и да ги почитите имаше даже клипче тук в форума). Аз процедурата я правих 2 пъти и все след 2-3000км пак се обажда някой мазен гаден повдигач (компенсатор :D ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 27 август 2013 Автор Сподели Публикувано 27 август 2013 Момчета мисля засега да пробвам с лекия ремонт само да почистя повдигачите и ще сменя маслото... Чудех се дали да не му направя една промивка с добавка в старото масло преди това, но май няма смисъл... Cтискайте палци, че тия дни ще го водя на "доктор" ... Незнам само какво масло да му сложа, дали 5В40 ТОТАЛ или 5В40 Енеос... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 август 2013 Сподели Публикувано 27 август 2013 Нито едно от двете за този двигател. Аз карам със скъпичко масло - към 25 лева мисля че идва за литър, но съм го избрал заради начина на експлоатация. При мен 80% са къси разстояния, което значи много градско и чести стартове. Лонг лайф с 5 букви ми е маслото. Откакто спрях течовете от гарнитурите на капаците на клапаните спря и да го "гори". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 27 август 2013 Автор Сподели Публикувано 27 август 2013 mobil? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 август 2013 Сподели Публикувано 27 август 2013 Нещо по-френско колега . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 28 август 2013 Автор Сподели Публикувано 28 август 2013 Сериозно ли...? Аз бях и все още съм резервиран към тази марка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 28 август 2013 Сподели Публикувано 28 август 2013 Аз днес бях до митницата на централна гара в София да си взема поръчаните халогени от e-bay и ми изискаха платежен документ за колета въпреки че на самия колет имаше етикет с отбелязано, че пратката е Gift на стойност $25. Минах само с разпечатано писмо от paypal, където пишеше реалната сума на поръчката и върху нея веднага ми начислиха 20% ДДС. Освен това платих някаква такса от 3,50лв.Да, това с гифт-а не винаги минава. Особено както е посочена стойност 25$ нямаш шанс дори и си гифт.Границата е 15 евро или стойността им в друга валута. Минеш ли я носиш фактура или каквото друго трябва, но поне липсва митническата агенция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Единствената такса, която до сега съм плащал при пратка от уса е задето са ми проверявали багажа на митница, около 3.60лв. Но оттам ми праща приятел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 1 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 1 септември 2013 Наистина ли трябва да сваля ангренажа за да мога да извадя повдигачите? Няма ли начин да го излъжа някак? :? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 А кой ти каза, че трябва да се маха ангренажа? И по-скоро какво би пречил той при смяна, ако става въпрос само за повдигачи? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.