Премини към съдържание

Моля за мнение


Препоръчано мнение

  • Admin

Предно окачване на Галант.

 

http://www.picvalley.net/u/1766/20147010148294027111371039843Q2mMPHwwSO2AN9854ZMk.JPG

 

http://images07.snimka.bg/000762089.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Не ви разбирам аз вас, искате да не мислят хората че е скъпо обслужването на Японските автомобили, а някой като попита му давате за пример най-скъпите възможни, от най-далечното място, позлатени, докарани лично от президента.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, но от тези схеми не се вижда третия шарнир, на кривия носач къде е :icon_thumbup:

Има си много варианти, кой както иска така действа. Именно това му е хубавото, че има възможност да избираш - кеф ти риба, кеф ти паламуд :rulez:

 

п.п. такава тема би била много полезна на доста хора в нашия форум :rolleyes:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не ви разбирам аз вас, искате да не мислят хората че е скъпо обслужването на Японските автомобили, а някой като попита му давате за пример най-скъпите възможни, от най-далечното място, позлатени, докарани лично от президента.

 

Ами той Росен има тенденциозно отношение към форума. Видно е и то от доста време, съдейки по постовете му.

Проблема му обаче е все още загадка. Дали към Мицубиши, дали към форума или от двете по малко. :icon_n_teehee:

Знае ли човек...:icon_hmm:

 

 

Да, но от тези схеми не се вижда третия шарнир, на кривия носач къде е :icon_thumbup:

 

Илийка, за да се види, трябва снимката де е триизмерна, което е невъзможно. Горната схема допълва снимката отдолу, на която се вижда перфектно шарнира на

U-образния носач. Ей, да не вземете сега да му викате крив, че ще има забележки от "форумните майстори"! :icon_naughty:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ви разбирам аз вас, искате да не мислят хората че е скъпо обслужването на Японските автомобили, а някой като попита му давате за пример най-скъпите възможни, от най-далечното място, позлатени, докарани лично от президента.

 

Тия цени от Япония са по-ниски от тукашните оригинални. Това че има евтини заместители тук прави оригиналните да изглеждат като 60 годишно вино внос от Франция,но да си кажем истината и оригиналните не са кой знае колко здрави,като се побългарят (рециклират) изкарват доста повече. С нашите пътища не важи изречението: "Прави и забрави!" .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малее, каква дискусия има тук, дали един носач се казвал U-образен или крив.......... :icon_clap: на мен лично ми прилича на буквичката U от латинската/английската азбука и според мен е по добре да се конкретизира така, тъй като има и друг вид окачване ,почти идентично с това на Галант, но въпросния носач е заменен с два малки прави ( или почти прави - то да не посмее човек сега да сгреши :D ) които вършат същата работа.......по въпроса за цените им, това е над 15 годишен модел и ако има оригинални части ,сигурно са или залежала стока, или пък са части ,все още произвеждани за някои страни на света......лично аз съм виждал ЕА2А Галант само че ВИН-а му е ........хххххЕА2А6хххххх или произведен 2006 година........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предно окачване на Галант.

 

http://www.picvalley.net/u/1766/20147010148294027111371039843Q2mMPHwwSO2AN9854ZMk.JPG

 

http://images07.snimka.bg/000762089.jpg

Не видях кривия носач на тези красиви схеми, нещо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам проблем с форума. Имам проблем с абсолютните истини и лакърдиите до небето. Няма лошо да си харесваш марката и модела, добре би било да се наричат нещата с истинските им имена. Едно нещо е здраво или се чупи. Като се счупи има скъпо ОЕМ-ско, има боклук афтърмаркет има рециклиране. Всичко има. Все още имам галант, и то от прехвалените с турбини и вероятно ще имам тази кола завинаги. Това е достатъчно знаково, предвид че смятам колите за вещи за многократна употреба, а не за членове на семейството.:icon_thumbup:

Но като нещо е фабричен недостатък, бива да се казва, не като улави да твърдим, че кат е мицубиши е страОтно. То, комай мицубиши поприключиха с колите, доколкото вече продават повече климатици, но това е друга тема.

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, като му се нарадваш или му се случи нещо (недай Боже!), аз ще го приема като подарък :icon_thumbup: . Или ще ти дам мотора за него колкото да не си капо. Ще те освободя от плащането на данък и обещавам да се грижа подобаващо за него. Пък след време ако пак ти се прииска галант, ще си правим наобратно :icon_blush:

 

Не знам нищо от кухнята на Марката. Знам само за глада за нов модел, който да надмине въздишките по Еволюшъните. Това са колите, на които Марката дължи славата си в автомобилостроенето. Не е Галант, не е Каризма, Спейс стар, Колт ... Lancer Evolution. Трябва им модел от средния клас, където е галант, който да събере очите на конкурентите и да се чудят как не са се сетили да го направили те. Дано жадуващите за следващ култов модел да не останат жадни!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да разбирам ли, че от всичко, което казахте най-проблемните неща ще са ми предното окачване и спирачките?

От вас научих, че маслото трябва да се сменя малко преди когато трябва реално да се смени за да не се разтропат повдигачите, иначе по мое впечатление от споровете които се проведоха оставам с впечатлението, че това е една здрава и надеждна кола... ?

 

П.С комби или седан ? или каквото купувача (аз) си харесам? :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще вози млад човек в комбито? Търси 2.0 бензин седан, обслужи го, сложи му газов инжекцион и карай.

Моя го карам от 4 години и 10 месеца. Тук равен асфалт е мръсна дума. Окачването го прегледах като го докарах в нас. Всичко беше здраво, порядъчно спечено от немските пътища и ако някога е сменян носач, то не личеше въобще. Сменил съм накрайниците и левия прав. Да не кажа голяма приказка, но нищо не беше развивано, освен джантите и разтапицириране на мокета. Чак сега взе да се обажда от двете страни, два различни шума и не винаги ги има. 44000 км съм минал с него. Според теб това слаба предница ли е? Е, аз съм я пазил доколкото мога, но не можеш да я овардиш. Не и при мен. Няма как.

Спирачните дискове отпред ги смених с ОЕМ-ски. Задните си седят и там само накладки съм сложил.

С опела имах проблеми с гърнетата. Всяка година след всяка зима отнякъде се разпърдяваше. Тук такива грижи нямам. Явно са от Материал. Спирачките не трябва да ги пресилваш, като напр. да спускаш дълъг наклон на неутрална и да си опреш крака на спирачния педал. От време на време като се сетиш проверяваш за горещи джанти с ръчинката и така. Трета година карам с дисковете и накладките и не съм ги изкривил. 2-литровия не създава грижи с лагера в скоростите, така че и това ще ти отпадне. Останалото си е до екземпляр. Не съм забелязал нещо недомислено при изработката.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някои части са му много по-скъпи от немска, френска и италианска. Например лагер на колело, водна помпа каквато слагат фабрично (не афтърмаркет заместител)... всичко по предницата...

 

те са по-скъпи , но не се сменят през 2-3-4 месеца като на гоуфу :icon_doh: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да разбирам ли, че от всичко, което казахте най-проблемните неща ще са ми предното окачване и спирачките?

От вас научих, че маслото трябва да се сменя малко преди когато трябва реално да се смени за да не се разтропат повдигачите, иначе по мое впечатление от споровете които се проведоха оставам с впечатлението, че това е една здрава и надеждна кола... ?

 

П.С комби или седан ? или каквото купувача (аз) си харесам? :drinks:

 

Това последното не трябваше да го питаш,че ще мине темата 6 страници :rolleyes:. Лично за мен седана е най-красивата модификация на купетата на автомобилите и не вярвам скоро да си променя мнението,но разни хора-разни идеали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........

П.С комби или седан ? или каквото купувача (аз) си харесам? :drinks:

Комби, разбира се!!! :D

Въпреки че моите съвети май не са много актуални, ще се пробвам да дам още един. И занапред ще се старая да бъде последен, че много станаха :).

Комби (а по принцип - хеч) според мен е най-практичния избор за лек автомобил. Защо? Ами просто е практично, влизат и по обемни предмети при отворен багажник. При седана пак влизат, но с риск да изпадат по пътя, пък и подпорното разстояние на въпросния предмет е по-малко :). Абе изобщо... комбито става еднообемно пространство и е по-флексибилно - може и да се пренощува на някой язовир някой път... При седана ще е леко трудно.

Седан - единственото предимство - представителност. Нищо друго. Седан е любимия тип купе на много хора още от 90-те и се е превърнало в "обичай", да го нарека... Като се замислим, тогава нямаше хеч-ове, а комбито се считаше за "ерес"...

Е, сега според мен по-разумния избор е комби.

Много хора си казват: "Мба, туй комби за какво ми е, ще го ползвам веднъж в годината като комби, в останалото време ще карам празен багажник". Има нещо вярно. Все пак, аз съм за комби :)

 

ПС: Да не описвам с моето "минималистично Колтче" колко трупи и чували и глупости (:D) съм пренесъл.

ПС: И в крайна сметка, Галанта колко носача има и как се наричат? Съжалявам, не можах да се стърпя. Всъщност и Росен, и Светльо май са прави. Просто единият говори за "геометрия", другия говори за "название". Аз, който не съм виждал У-образния носач, бих го нарекъл крив, просто защото съм чувал, че не е прав. След като не е прав, значи е крив. А дали е С,П,Р или У-образен, това е конкретизиране на неговата геометрия и се превръща в негово название.

 

И все пак, може да пуснем една анкетка на тема: "Колко носачи има Галанта и кой как им вика", а може и "Кой си смени предницата на своя Галант с оригинална OEM и на каква цена"... Понеже и за това се дискутира, а без много смисъл, понеже многократно се констатира, че едва ли някой ще направи последното нещо...

Сериозно - много ще ми е интересно да видя резултати от анкета по втория въпрос, аз се досещам какви ще са те, предполагам и вие :)

С този пост мисля, че се изчерпах по темата, поздрави и успех!

 

Редакция: Забравих да кажа най-важното - на 26 съм аз, но не се считам за "типичен млад човек" и по тази логика моите убеждения не би следвало да се вземат под внимание.

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малее, каква дискусия има тук, дали един носач се казвал U-образен или крив.......... :icon_clap:

Мани, мани, темата направо стана за :popcorn: и :drinks: ..

На мен пък горния носач ми прилича на горен и така му казвам ..:D

А долните ги деля на преден и заден и винаги си се разбираме с доставчиците какво търся, защото и те така ги водят ..:)

Иначе ако гледаме азбуката, на долния заден може и С- образен да си му викаме, може и бумеранг да го наричаме, може и сърповиден ..

Сега остава и цените на другите ОЕМ и не- ОЕМ :lol: части да се изброят в темата, за да сме сигурни, че човека тотално ще се откаже от покупката на Галант .. :bg:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Който иска да кара сравнително нов Галант ЕА2, взима самолета, отива до Дубай и купува 2006-та година.

Щото бил красив.

Ако иска да кара чисто нов Галант поръчва си ето ТОЗИ

Ама бил приличал на Хюндай, на Мерцедес, на Киа на не знам си какво.

Това е положението.

Колата си е екстра и не виждам за какво трябва да се говори, че Мицубиши правела само климатици и разни други лакърдии.

Като прави само климатици, купувайте там Мазди, Хонди, Аудита и бегом в прилежащите им фен форуми.

Няма вече тема във форума, в която да не се пишат глупости.

Ама страхотни глупости!

 

Малее, каква дискусия има тук, дали един носач се казвал U-образен или крив.......... :icon_clap:

 

Я кажи сега ти как му казваш? Нали си форумен майстор? Крив ли казваш на U-образния? А на кривия как му казваш?

Не ме интересува гаражните майстори как му казват. Те нали четоха преди години на английски надписите по кутиите, ама горките, като не знаят езици казваха селенови втулки (от silent). :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

еее айде сега, да не стигаме до там , че тъкмо да се навия и вие.........

Колегa,Гaлaнтa е стрaхотнa колa!Aко усещaш енергиятa и хaресвaш визиятa нa тaзи колa,тя е зa теб.Лошото е,че купиш ли си тaкaвa колa нямa дa можеш се рaзделиш с нея.Имa си минуси,но плюсовете сa в пъти повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да разбирам ли, че от всичко, което казахте най-проблемните неща ще са ми предното окачване и спирачките?

От вас научих, че маслото трябва да се сменя малко преди когато трябва реално да се смени за да не се разтропат повдигачите, иначе по мое впечатление от споровете които се проведоха оставам с впечатлението, че това е една здрава и надеждна кола... ?

 

П.С комби или седан ? или каквото купувача (аз) си харесам? :drinks:

 

Ами то на Галанта друго не се чупи /износва/, а все пак трябва да пишем за нещо.

Окачване /предно/, спирачни дискове, лагер на скоростите и хидравлични повдигачи. Това са 98% от проблемите.

Окачване - многораменно с три носача: долен прав /щото е прав/, долен крив /крив, прилича на сърп/ и горен U образен /щото си е такъв на форма, в двата края се лови за купето, а по средата на кривката е шарнира/. Бай Марин им казва долни преден и заден и горен, което също става, но той е виждал толкова части, че разбира не от половин дума, а от първите две букви :D , но за младите ентусиасти трябва да се обясни по нагледно, поне в началото.

Проблема на това окачване идва от лошите ни пътища и цената. На предните модели до Е33 са с Макферсон и тези проблеми ги няма. Един шарнир за 20-30 лв. и това е. За десет години съм сменил един отляво и един отдясно.

Спирачни дискове. 256 мм са слаби за тази кола. Много вървят и като трябва да се спира...

Предните модели и някои от ЕА са с 276 мм и нямат проблеми.

Лагер на скоростите. Къркори на студено. Японеца се е изложил. На предните модели /повторения, какво да правя/ - никакъв проблем.

Повдигачи. Ми обаждат се на студено, от калпави масла преди. Голяма работа. Като толкова те дразни - смени ги. Дизела не е с такива.

Няма никаква закономерност, че всички повреди ще ти се случат. Фифти-фифти. Гледане предварително.

Комби. В момента карам комби, второто в живота ми. Бижу. Който не е карал комби - той не го харесва. Ти гледай общото състояние на колата, дали е седан или комби...

Галанта е прекрасна кола, лошото е, че не ги правят вече и не можем да си вземе по-нови.

Решението си е твое.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Който иска да кара сравнително нов Галант ЕА2, взима самолета, отива до Дубай и купува 2006-та година.

Щото бил красив.

Ако иска да кара чисто нов Галант поръчва си ето ТОЗИ

Ама бил приличал на Хюндай, на Мерцедес, на Киа на не знам си какво.

Това е положението.

Колата си е екстра и не виждам за какво трябва да се говори, че Мицубиши правела само климатици и разни други лакърдии.

Като прави само климатици, купувайте там Мазди, Хонди, Аудита и бегом в прилежащите им фен форуми.

Няма вече тема във форума, в която да не се пишат глупости.

Ама страхотни глупости!

 

 

 

Я кажи сега ти как му казваш? Нали си форумен майстор? Крив ли казваш на U-образния? А на кривия как му казваш?

Не ме интересува гаражните майстори как му казват. Те нали четоха преди години на английски надписите по кутиите, ама горките, като не знаят езици казваха селенови втулки (от silent). :lol:

Лично аз предпочитам да му казвам У-образен, тъй като ако му кажа крив, следва уточнение за кой крив става дума...........?Така съм го чувал от дубайците навремето ,когато търгувах с тях.......

Иначе и двете думи са правилни, дали ще е У-образен или горен носач, е все тая........ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мани, мани, темата направо стана за :popcorn: и :drinks: ..

На мен пък горния носач ми прилича на горен и така му казвам ..:D

А долните ги деля на преден и заден и винаги си се разбираме с доставчиците какво търся, защото и те така ги водят ..:)

Иначе ако гледаме азбуката, на долния заден може и С- образен да си му викаме, може и бумеранг да го наричаме, може и сърповиден ..

Сега остава и цените на другите ОЕМ и не- ОЕМ :lol: части да се изброят в темата, за да сме сигурни, че човека тотално ще се откаже от покупката на Галант .. :bg:

.......имаш право.......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

П.С комби или седан ? или каквото купувача (аз) си харесам? :drinks:

 

Ако си женен - комби, иначе седан, или каквото ти харесва повече.

Аз лично не си падам по комбитата, но ти ще си я караш, така че ти си решаваш.

Редактирано от CBeTHaX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С комбито превозих хладилник 1.80 висок. Карайте си седани, дето влиза куфар и половина - въпрос на избор наистина. И прахусмукачка като си избирате, избирайте на външен вид - практичността няма значение.. (не че комбито е грозно, мен си ме кефи на макс!). Но при същите разходи да взема седан, че приличал на BMW в задницата ... :confused1: .

P.S> Не случайно комбитата са повече на пазара - западнярите си правят сметката :icon_rock: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комбито е по-практично, няма спор. Обаче нали всеки си има вкус. Според мен седана е по-красив в случая с модела Galant. Има много красиви комбита, но пък те са по-малко практични спрямо "по-грозните" такива. Много често практичността е в конфликт с визията(красотата). В крайна сметка модификацията на модела би следвало да се избира спрямо специфичните нужди на купувача. Аз съм на 25 години, досега предимно съм карал седан и hatchback. Рядко ми се е налагало да превозвам обемни предмети, но hatchback-а почти винаги е имал предимство, освен за продълговати предмети, което пък при комбито не е проблем. Въпреки това, отново си взех седан (Galant), защото нямам текущи нужди за комби, а висията на седана е уникална (лично мнение). По-нататък, ако се появят такива, ще му мисля.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...