svatsov Публикувано 15 декември 2012 Сподели Публикувано 15 декември 2012 (редакция) Колеги какво ви е мнението за газов инжекцион MEGA JET Редактирано 15 декември 2012 от svatsov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 декември 2012 Сподели Публикувано 15 декември 2012 А какъв прецак е с данъците за тази кола ей това ми е най голямата болка егатиии данъка егати чудото, Еми скъпо е удоволствието да ти пише В на колата Удоволствие да ти пише V на колата колега беше когато бензина беше 1,50 сега си е мазохизъм а малко преди това беше лукс. Според мен колегата stevensgr искаше да каже, че удоволствието идва от регистрационния номер :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 15 декември 2012 Сподели Публикувано 15 декември 2012 Така е Илийка,мисля 50 лева беше разликата в данъка,за това да ти пише Варна,смятай :D. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
star Публикувано 15 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2012 Да ви кажа честно аман от това В на регистрационния номер, напоследък хич не ме радва, какви 50 лв тук са с голямата брадва, ще кажеш, че не сме във Варна ами сме във холивуд, 220 лв данък и то защото е вече 14 г. а преди това 330 голям кеф и както винаги глупостите им нямат край колкото по нова и по мощна тооолкова по яко си надупен с извинение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 15 декември 2012 Сподели Публикувано 15 декември 2012 "В" като "Вендета", "В" като "Вегас" :D това е положението, ставайте жители на Габрово Най-ниските данъци в БГ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 15 декември 2012 Сподели Публикувано 15 декември 2012 :offtopic: В Габрово не е лошо. Едно време имах гадже от там. Всяка събота и неделя пътувах с автобуса... Разбрах що е то сакче и баеркаса... :icon_clap: ...Aма ако станем всички жители на Габрово, подозирам и данъка ще се промени! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 (редакция) Да ви кажа честно аман от това В на регистрационния номер, напоследък хич не ме радва, какви 50 лв тук са с голямата брадва, ще кажеш, че не сме във Варна ами сме във холивуд, 220 лв данък и то защото е вече 14 г. а преди това 330 голям кеф и както винаги глупостите им нямат край колкото по нова и по мощна тооолкова по яко си надупен с извинение. :spam:Че какво й има на Варна-та. И газовата ми бутилка дори става по-голяма, когато зареждам във Варна. :PВ Чепеларе на празна 40 литрова бутилка събра 38 литра, а тук с 2-3 литра вътре... и влизат още 42.направо да ги...:icon_n_bash: Редактирано 16 декември 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 Оспамихме МОЩНО темата на колежката, ей :D Разбрах що е то сакче и баеркаса...ако не си разбрал и какво е лакомица, язък, че си имал гадже нашенска мома :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 Звезделинке, данъкът е от 5 до 14 г. включително. Твоята е на 15 години и затова си минала без умножаване х 1,5. Щом сега е 220 лева значи старият данък е бил 330.Много съм разпитвал за ГИ и който е бил с БРЦ ми е казвал едно и също - доволен. Да, има по-евтини варианти, но разходите за гориво (бензин и газ) при нашите коли са високи и разлика от 400-500 лв. не е кой знае какво. Не казвам че сумата е нищожна. С 500 лева на бензин ще минеш няма и 2000 км. Ти си знаеш за колко време ги минаваш. За +500 да ги сложа по принцип трябва да получиш оптимален разход на газ и вървеж плюс липса на проблеми за достатъчно дълго време в бъдещето.От друга страна за какво ще я слагаш тая газ като остават 5 дни до края :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m-galant Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 Алеле, а като знам, че един читав газаджия нямаме в нашия град, а за 6 цилиндров е пълен абсурд, косата ми се изправя направо.Иван от аспарухово е човека за шестаците! Той слага на моят и съм доволен от към разхода и вървенето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 От друга страна за какво ще я слагаш тая газ като остават 5 дни до края :icon_bye: %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЕ тя сигурно ще изчака първо да види в събота дали ще има отечествен фронт :D и чак тогава ще слага ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 Само да вметна, че аз съм със Ланди Ренцо и вече близо 70 000 км не съм я виждал да светва тази лампа освен когато е на контакт колата без да е запалена :icon_dance:( но може би това не се отнася за двулитровите галанти) Със 6 така не бива майтап.Там се слагат по-големи инжекциони във зависимост кубиците разбира се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 (редакция) При каква отрицателна температура газта може да направи проблем?Може ли да препоръчате сервиз за ГИ на БРЦ в региона на моя град и каква е нормална цена за 6 цилиндъра? Ориентирал съм се към Ловеч при Слави (не го познавам). Трябват ли тези бързодействащи инжектори и защо? Не мисля че може да ти направи проблем при кой знае каква отрицателна температура,до минус 30-40 поне.Колата се прави да прехвърля на бензин около 20-25 градусаМного от майсторите не го препоръчват но моето наблюдение е следното.Защо да не прехвърля на по-малка температура като ще спестиш бензин все пак, нали за това слагаш ГИ.Само да допълня , добре е да имате във резервоара поне 30 литра бензин винаги.И газта да се изпразва до край от бутилката. Защото,нашите бензиностанции си слъгват малко ;) Когато си поставяте ГИ,винаги преди това си сменяйте въздушния филтър.Така ще може да ви я настроят по-добре колата.Следователно,ще си спестите огромни главоболия следващите години разбира се. Редактирано 16 декември 2012 от Fosil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 Аз пък мисля, че не е добре да се спестява от бензинеца, дори е добре да се покарва веднъж месечно да изкараш 50-тина км на бензин, но все пак това си е мое мнение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 Ама много бензин ще спестиш,докато от 20 градуса стане 40,на колкото е нормално да прехвърля,уж габровците били такива-онакива,а гледам то обратното. Ами я си помисли следната случка:люта зима към -20,запалил си и тръгваш,гледаш прехвърля на газ на 20 градуса температура на антифриза и със или без да искаш я изгасиш,познай каква е вероятността да ти замръзне газта в изпарителя и щеш не щеш,пак ще я запалиш на бензин и кяра ти отива къде? С тия нашите коли,дето загряват за отрицателно време,просто е кощунство да си правим еврейска сметка с арменски химикал. Забравете ги тия навици от разни Гоуф-ове,Опели и всякакви други евро-бангии,нали като не е достатъчна топлината няма да може добре да се изпари пропан-бутана и пак ще имате проблем със завишения разход зимата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
star Публикувано 16 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2012 А я да ви питам чува ли ли сте за някаква система която се поставя допълнително освен газовото, за допълнително омасляване, при работа на газ, струвала към 150 лева, някой от колегите да си е слагал такова нещо, и има ли смисъл от такива допълнения.Андичка да ти кажа така лесно няма да се отървем ние, ще си изгледаме Отечествения фронт и ще си търпим мизерийката още дълго време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 Ама много бензин ще спестиш,докато от 20 градуса стане 40,на колкото е нормално да прехвърля,уж габровците били такива-онакива,а гледам то обратното. Ами я си помисли следната случка:люта зима към -20,запалил си и тръгваш,гледаш прехвърля на газ на 20 градуса температура на антифриза и със или без да искаш я изгасиш,познай каква е вероятността да ти замръзне газта в изпарителя и щеш не щеш,пак ще я запалиш на бензин и кяра ти отива къде? С тия нашите коли,дето загряват за отрицателно време,просто е кощунство да си правим еврейска сметка с арменски химикал. Забравете ги тия навици от разни Гоуф-ове,Опели и всякакви други евро-бангии,нали като не е достатъчна топлината няма да може добре да се изпари пропан-бутана и пак ще имате проблем със завишения разход зимата. Това е мое мнение.А и газта е със по голям октан от бензина,особено във България.Аз си карам колата така 2 година без проблем.Тогава по твоя преценка да не си слагат хората ГИ ли?а разхода зимата винаги е висок,поне със литър.Мисля че всеки споделя собствено мнение,особено когато има наблюдения върху собствената си кола и нейното поведение на ГИ.А и самата кола винаги си пали на бензин,искаш или не искаш.И никой не говори за еврейска сметка с арменски химикал,по-точно ще се изразя.Когато си слагате ГИ може да се настрои на 20 градуса,всеки има право на избор,нали така?Защото,доста хора искат да им обръща колата на газ по-рано.И колегата правилно казва,трябва да се кара понякога колата на бензинец за да се продухат дюзите,това повечето го знаят.И когато някой изказва мнение колега,не му прави неуместна критика а кажи уместно мнение по-темата.Следователно ако сложиш газ за 2500лв ще се поровиш кое е добре за твоята кола и ще споделиш впечатленията си от нея.Следователно не мисля че ще ми замръзне газ във изпарителя ако имах де,както ти си мислиш.Щом колата е ходила 2 пъти до Украйна на температури под -20 градуса и е изминавала по 15-000км на командировка за 20 дена е предостатъчна проба за мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 17 декември 2012 Сподели Публикувано 17 декември 2012 (редакция) А я да ви питам чува ли ли сте за някаква система която се поставя допълнително освен газовото, за допълнително омасляване, при работа на газ, струвала към 150 лева, някой от колегите да си е слагал такова нещо, и има ли смисъл от такива допълнения. Да. Условно се препоръчва за автомобили след 2000г. Предпазвало клапаните и... бля, бля, бля.Имам странно чувство, че е измислено специално за опелските екотек мотори. Дето клапаните са по 200 лв., а якостните им качества като на русенски гвоздеи. При каква отрицателна температура газта може да направи проблем?Може ли да препоръчате сервиз за ГИ на БРЦ в региона на моя град и каква е нормална цена за 6 цилиндъра? Ориентирал съм се към Ловеч при Слави (не го познавам). Трябват ли тези бързодействащи инжектори и защо?При никаква, особено ако си с ГИ и имаш корекция по температура на газта. Все пак е преходен процес, докато газта се затопли от редуктора. А и единствения проблем е, че при едно и също количество подадена газ, при по-ниски температури е по-обогатена горивната смес. При мен съм заложил кирекции от 0% при 60 градуса до -25% при температура под нулата. Става въпрос за Фобос1.А бързодействащи инжектори са задължителни само при някои дигатели, където се работи с много малки бензинови времена.Иначе са във графата: "Вижте ме, какво си имам." Редактирано 17 декември 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 17 декември 2012 Сподели Публикувано 17 декември 2012 (редакция) %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif еврейска сметка с арменски химикал якостните им качества като на русенски гвоздеи :hysterical: :hysterical: :hysterical: : Тея лафове не ги знаех. :icon_blush: Форума става все по - интересен :P След нова година мисля да слагам газ и аз, насочил съм се ТУК, че за предстоящите празници Дядо Коледа рече, че съм надвишил лимита :icon_blush: Редактирано 17 декември 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 17 декември 2012 Сподели Публикувано 17 декември 2012 (редакция) Цитат:"Мисията на ZAVOLI винаги е била да пуска на пазара иновативни продукти. "Чета това, а незнайно защо в главата ми се завърта:"Търсим опитни зайчета, за да не инвестираме излишно в развойна дейност."Много са им специализирани детайлите, което навява, че после за резервни части вземат "главата от кръста".Пример в тази насока са БРЦ. Колкото и да са им добри системите, само това, че не могат да се подменят инжекторите им с други, и струват около 150- 200 лв...., а като изпищи инжектор извън гаранция и хвърля цялата икономията на боклука.Най-добре нещо с унифицирани части, дето са под и над път. Редактирано 17 декември 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
star Публикувано 17 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2012 Много е относително напоследък дали наистина скъпото е толкова качествено, при положение, че има толкова добри и не чак толкова добри ментета, вече не знаеш за какво си даваш парите, в крайна сметка е важно да няма проблем с колата, доколкото е възможно това разбира се при все това, че не я караш на заводското и гориво, а и това че имаме шестаци не ни прави супер богати че да можем да си позволяваме газови по 2-3 хилядярки, щото да си спестим главоболията, гаранция Франция, всичко е късмет май май Тук гледам едни полски марката е АГИС доста ми ги похвалиха и като цени не са зле, та доста се замислям вече :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 17 декември 2012 Сподели Публикувано 17 декември 2012 Много е относително напоследък дали наистина скъпото е толкова качествено, при положение, че има толкова добри и не чак толкова добри ментета, вече не знаеш за какво си даваш парите, в крайна сметка е важно да няма проблем с колата, доколкото е възможно това разбира се при все това, че не я караш на заводското и гориво, а и това че имаме шестаци не ни прави супер богати че да можем да си позволяваме газови по 2-3 хилядярки, щото да си спестим главоболията, гаранция Франция, всичко е късмет май май Тук гледам едни полски марката е АГИС доста ми ги похвалиха и като цени не са зле, та доста се замислям вече :icon_hmm: Звездичке, през немного далечната 1998 г. оборудвах Мицката с т.нар. български ГИ за около 1200 лЪва, на която ГИ май само майсторът по монтажа и моя милост са представители на този етнос. Та от тогава до момента единствената интервенция по ГИ-то е две настройки ..., а и сменям филтърчето на газта веднъж в годината. А си карам колицата, не е като да седи за музеен експонат. Освен това, ако си спомниш един култов момент от филма Армагедон, героят каза: "... и руските, и американските части са правени в Тайван...". Та, струва ли си да дадеш две торби пари за резултат, който можеш да постигнеш и с една торба пари? Избора за газова уредба е твой личен, просто ти споделям размисли (без страсти) за това какво купуваме - стока или марка, в опит да подпомогна вземането на едно твое рационално решение. Успех в избора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
star Публикувано 17 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2012 Звездичке, през немного далечната 1998 г. оборудвах Мицката с т.нар. български ГИ за около 1200 лЪва, на която ГИ май само майсторът по монтажа и моя милост са представители на този етнос. Та от тогава до момента единствената интервенция по ГИ-то е две настройки ..., а и сменям филтърчето на газта веднъж в годината. А си карам колицата, не е като да седи за музеен експонат. Освен това, ако си спомниш един култов момент от филма Армагедон, героят каза: "... и руските, и американските части са правени в Тайван...". Та, струва ли си да дадеш две торби пари за резултат, който можеш да постигнеш и с една торба пари? Избора за газова уредба е твой личен, просто ти споделям размисли (без страсти) за това какво купуваме - стока или марка, в опит да подпомогна вземането на едно твое рационално решение. Успех в избора. Ммммм да колега съгласна съм напълно с теб и аз мисля, че даването на 2 торби с пари е напълно излишна, ако можем да минен с една при положение че всичката стока все от едно място идва :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rebel Публикувано 18 декември 2012 Сподели Публикувано 18 декември 2012 Младежи браво на вас, докато се разберете за тези Газове :D :D , кой бил по лек кой по тежък ще изпишем темата, така като гледам за една година ехеее колко добри газаджий са се навъдили из Варна, само после да не ми светка чека през 5 мин, че доста зор ще видят с мен :giggle: Метана ми стана ясен вече, ама май от към марки газови нямам голям избор, за BRC и аз съм чувала хубави неща, ама няма ли и някоя друга опцийка, то и без това газ газ ама пак си даваш едни яки пари и за отпадъчен продукт като нея, за жалост :blink:, чакам още предложения и после пускаме конкурса за избор на газаджия :giggle: :giggle: , току виж съм попаднала на правилния най накрая :first: Ииии все пак да ви благодаря, че ми помагате с мнения :icon_clap: Аз , съм с Ланди Ренцо от юни тази година и вече съм навартял 8000-9000 км с нея и всичко е ок.Светва ми чека от време на време , ама не ми е болка за умиране . Цената е 1200 лв. и я сложих при Слави . Намира се след последното кръстовище на ул.МИР , първата пресечка в дясно .Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 18 декември 2012 Сподели Публикувано 18 декември 2012 Ммммм да колега съгласна съм напълно с теб и аз мисля, че даването на 2 торби с пари е напълно излишна, ако можем да минен с една при положение че всичката стока все от едно място идва :D :D И все пак аз си мисля, че е едно да сложиш ГИ на 2.0 и друго на 2.5 v6.Нека колегите със шестаци,да изкажат своето мнение за колите си,ако може!впечатления от към марка,цена и прочие.Защото има ГИ за 2.0 агрегата на цена от 500 лева,за шестака варира от 1500 лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.