s7anislaV Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 Здравейте колеги... Имам проблем с колата за 3-ти път. За 3-ти път сменям гарнитура на главата. Първият път когато я взех я смених с нова и за 1 месец гарнитурата се скапа. Носихме главата на шлайф надуваха я не е спукана, а гарнитурата беше цялата полепнала по главата и блока, беше се разтопила. Втората която сложихме издържа година и малко и пак се скапа, при нея се беше сцепил пръстена на единия от цилиндрите и се беше нацепила няква. Пак носихме главата да я шлайфат за всеки случай ако има нужда, но нямаше такава. Главта я провериха не беше спукана.Сега ще слагам 3-та гарнитура и въпросът ми е защо се случва това,евентуални мнения ако някои има някаква идея освен гарнитурите да са ментета. Друга причина може ли да има, защо се случва това. Някакъв друг проблем ли има нещо друго ли не е наред или какво? Колата е Galant 2.0 TDI 97. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 Здравейте колеги... Имам проблем с колата за 3-ти път. За 3-ти път сменям гарнитура на главата. Първият път когато я взех я смених с нова и за 1 месец гарнитурата се скапа. Носихме главата на шлайф надуваха я не е спукана, а гарнитурата беше цялата полепнала по главата и блока, беше се разтопила. Втората която сложихме издържа година и малко и пак се скапа, при нея се беше сцепил пръстена на единия от цилиндрите и се беше нацепила няква. Пак носихме главата да я шлайфат за всеки случай ако има нужда, но нямаше такава. Главта я провериха не беше спукана.Сега ще слагам 3-та гарнитура и въпросът ми е защо се случва това,евентуални мнения ако някои има някаква идея освен гарнитурите да са ментета. Друга причина може ли да има, защо се случва това. Някакъв друг проблем ли има нещо друго ли не е наред или какво? Колата е Galant 2.0 TDI 97.Все пак звучи като да има пукнатина в главата, огледайте много внимателно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 Един и същи човек ли ти проверява главата всичките пъти? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7anislaV Публикувано 28 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2012 (редакция) Ами не двама са, първия път един я шлайфа и я проверява втория друг. Казват, че главата няма проблем. Първата гарнитура 1 месец сигурно нямаше 1000 км, втората издържа година, като втората излезе уж по здрава ама и тя се скапа. Антифриза много бягаше при първата, Вдигнах капака кога беше и той си вреше и кипеше в казанчето. Втория път когато я настъпам много тогава се променяше не искаше да го връща само го изтикваше навън. Казват не е спукана видимо не само един майстор който я сглобява я е гледал и пак се скапват. Сега незнам като я съберат не смея да я карам... При двата случея като махнем главата гарнитурата има нещо сцепено или стопена... Редактирано 28 ноември 2012 от s7anislaV Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стивън-69 Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 Колко отнеха от главата при шлайфането?Компенсира се с по-дебела гарнитура.Задължително нови болтове! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 Ами не двама са, първия път един я шлайфа и я проверява втория друг. Казват, че главата няма проблем. Първата гарнитура 1 месец сигурно нямаше 1000 км, втората издържа година, като втората излезе уж по здрава ама и тя се скапа. Антифриза много бягаше при първата, Вдигнах капака кога беше и той си вреше и кипеше в казанчето. Втория път когато я настъпам много тогава се променяше не искаше да го връща само го изтикваше навън. Казват не е спукана видимо не само един майстор който я сглобява я е гледал и пак се скапват. Сега незнам като я съберат не смея да я карам... При двата случея като махнем главата гарнитурата има нещо сцепено или стопена...Като се скапа и тази гарнитура, ела да ви оправя колата......... :D :D 1. преди да свалите за 1-ви път главата, губеше ли вода?2. Като за 1-ви и 2-ри път сменихте гарнитурите, какви ползвахте...?3. Челосвахте ли главата и по колко всеки път?4. Сменихте ли осн. болтове ,или ползвахте старите?5. Като стягате болтовете, ползвате ли динометричен ключ и каъв е той?6.На колко кг. ги стягате и през каква стъпка/градуси? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 И аз си мисля че с една хубава оригинална гарнитура малко по дебела би трябвало да се реши проблема. Виж тук баща ми прави гарнитури може да направи всякакви размери с допълнителни удебелявания на отворите или допълнителни пръстени за здравина от неръждавейка. Не че правя реклама, но ми звучи като калпава гарнитура така че ако се решиш може да се пробваш... Успех ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7anislaV Публикувано 29 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2012 При първия път се отне 1/10 а при втория 1/100, съответно се постави по-дебела гарнитура. Първата гарнитура беше Victor Reinz, втората беше ОЕМ директен внос чрез фирма която се занимава само с Японски части. Първият път губеше вода и я изтикваше през казанчето (вреше и кипеше) отвориха я да видят главата ли не е наред гарнитурата ли, от гарнитурата и следа нямаше така да се каже, за 1месец се скапа тотално. Ползвахме динометричен ключ естествено но незная марка, Болтовете сме слагали старите. При всеки ремонт до сега който е правил моя човек, на каквато и да било кола не е сменял болтове и никога не е имало такъв проблем. Първият път на 60Н, вторият на 90Н, на 45 градуса мисля че беше. Засега сме взели гарнитура ако пак се скапе тогава ще званна за друга Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 То верно, че в Търново има баири, ама да ври и кипи до сега ми се е случвало само веднъж заради термостата.За гарнитурата е лесно, ще я смените, но явно си илал/имаш и проблем с охлаждането. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 (редакция) Добре де разтопена гарнитура и водата в казанчето ври и кипи... това не означава ли прегреят мотор? Мен лично не ми звучи като проблем в гарнитурата и шлайф на глава и нова гарнитура да ти реши проблема... тя за да се стопи бая зор е видяла. Редактирано 29 ноември 2012 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7anislaV Публикувано 29 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2012 (редакция) То верно, че в Търново има баири, ама да ври и кипи до сега ми се е случвало само веднъж заради термостата.За гарнитурата е лесно, ще я смените, но явно си илал/имаш и проблем с охлаждането. Не така става защото все едно нямаше гарнитура охалждането си е 6 до сега не е загрявала. Повече от средата на метъра за температурата не е качвала никога. Ще загрее ако изтече антифриза от системата с тва кипене иначе няма как. Редактирано 29 ноември 2012 от s7anislaV Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 (редакция) Колега, ако колата я караш с вода ще кипне на 100градуса, но ако има поне малко антифриз кипва над 100 (да кажем 110)... а щом е кипвала значи водата е била доста загрята, което ще рече проблем по охлаждането на мотора. Дори със силикон да караш вместо гарнитура няма да ти заври водата освен, ако примерно не запуши някъде или се стесни нещо от където минава водата, например както каза sunnyboy115 да не ти отвори термостата.Отделно дебелината на гарнитурата при дизела има голямо значение за горивния процес (имаше стара тема тук по въпроса). Редактирано 29 ноември 2012 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7anislaV Публикувано 29 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2012 Колега, ако колата я караш с вода ще кипне на 100градуса, но ако има поне малко антифриз кипва над 100 (да кажем 110)... а щом е кипвала значи водата е била доста загрята, което ще рече проблем по охлаждането на мотора. Дори със силикон да караш вместо гарнитура няма да ти заври водата освен, ако примерно не запуши някъде или се стесни нещо от където минава водата, например както каза sunnyboy115 да не ти отвори термостата.Отделно дебелината на гарнитурата при дизела има голямо значение за горивния процес (имаше стара тема тук по въпроса).Колата се кара само с антифриз и съвсем малко водица да се разреди. Преди да стане проблема я мерих да видя наколко градуса е течноста за зимата да я подготвя показваше -30. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7anislaV Публикувано 29 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2012 Капачката на радиатора е тази, която осигурява завиране на охладителната течност при температура по-висока от 100 градуса. При неизправна капачка, дори и с антифриз пак се наблюдава завиране при температура около 100 градуса. Разбира се по-голяма е вероятността за проблем в охладителната система, но не е зле колегата първо да пробва със смяна на капачката, защото ако не подържа предписаното налягане в системата, ще прехвърля теност в разширителното казанчето и пак ще се наблюдават симптоми подобни на описаните от колегата. Основния проблем обаче е че при така стеклите се обстоятелства, колегата е най-добре да си смени сервиза, защото явно не могат да се справят с проблема, а дистанционно през форума всичките съвети могат да се окажат грешни и само да го подведем.Няма как температурата според термометъра да е на средата, а водата в охладителната система да ври, това е постижимо само при проблем в капачката и/или термометъра.Да забравих да спомена, че преди да я разпечатаме за 3-ти път смених капачката с нова но промяна нямаше. Сигурно никой не се е сблъсквал с такова нещо ама викам да пробвам може пък някой да даде идея... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 ама викам да пробвам може пък някой да даде идея... Ето ти идея- смени си водната помпа и си промий хубаво системата, радиатори, блок, глава - всичко .. И Рейнц и ОЕМ-а са перфектни гарнитури, щом имаш проблем с тях, значи двигателя не охлажда качествено .. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifБах тия дизели с кекавите глави, 2 изпичания на гарнитури и на главата нищо и няма ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 Блока може ли да се тества на място за деформации? Ако да, това направено ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 (редакция) Kолега метална гарнитура ли слагате? Преди стария ми двигател 2.0 ми удари клапаните и я отворих,след което шлайф на главата.от магазините ми предлагаха някакви кингиритови гарнитури които бяха единни с моите освен една-две дупки от гарнитурата.След което се обадих на познат който ми намери метална гарнитура и каза че ако се сложи някаква друга и колата може да се прецака отново. Редактирано 29 ноември 2012 от Светльо Ангелов Пиши грамотно! Това не е фейсбук! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7anislaV Публикувано 29 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2012 (редакция) Ето ти идея- смени си водната помпа и си промий хубаво системата, радиатори, блок, глава - всичко .. И Рейнц и ОЕМ-а са перфектни гарнитури, щом имаш проблем с тях, значи двигателя не охлажда качествено .. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifБах тия дизели с кекавите глави, 2 изпичания на гарнитури и на главата нищо и няма ..:D Хм.. звучи като нещо което не съм правил ще я сменя и ще видим и без това не е сменяна пък е разфасована колата сега.Пък за оff topic-a съм за пример Редактирано 29 ноември 2012 от s7anislaV Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7anislaV Публикувано 29 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2012 Блока може ли да се тества на място за деформации? Ако да, това направено ли е?Блока не е тестван няма и видими следи от нещо нередно, цилиндрите са 6 нямат драскотинка. Хубаво щеше да се тества но... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7anislaV Публикувано 29 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2012 Kолега метална гарнитура ли слагате? Преди стария ми двигател 2.0 ми удари клапаните и я отворих,след което шлайф на главата.от магазините ми предлагаха някакви кингиритови гарнитури които бяха единни с моите освен една-две дупки от гарнитурата.След което се обадих на познат който ми намери метална гарнитура и каза че ако се сложи някаква друга и колата може да се прецака отново.И двете бяха от клингерит. Сега новата също Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 И двете бяха от клингерит. Сега новата също Нали говорим за Галант 2.0 бензин 136 к.с..Моят още като го отворих и си беше с оригиналната метална гарнитура,а металната с кингеритовите има разлика в някои дупки.Провери всички дупки на блока дали съвпадат с дупките на гарнитурата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 Нали говорим за Галант 2.0 бензин 136 к.с..Моят още като го отворих и си беше с оригиналната метална гарнитура,а металната с кингеритовите има разлика в някои дупки.Провери всички дупки на блока дали съвпадат с дупките на гарнитурата. "Колата е Galant 2.0 TDI 97. " Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 Значи аз съм се омотал нещо.Извинявам се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 30 ноември 2012 Сподели Публикувано 30 ноември 2012 Колата се кара само с антифриз и съвсем малко водица да се разреди. Като правиш тези промивки и профилакити за които ти каза Mario, след това си вземи хубав антифриз - не Български и не от Метро - и си го разреди 1:1 с дестилирана вода. Етилен-гликола има много по-лошо топлоотдаване от водата, за това не е добре да се кара с концентрат. В евтините и повечето български пък, антикорозионни добавки липсват или са минимално количество. Вземи си Hepu или Swag или Febi или Futchs или нещо друго марково (син) и си го направи 1:1 за -37 градуса с дейонизирана/дестилирана вода. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.