Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

s7anislaV

Потребител
  • От него общо

    36
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Търново

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Galant

s7anislaV's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, търся да закупя Galant 2.5 v6 163hp Avance. В добро състояние, без ръжда, седан, ръчни скорости, оптитронно табло, без газова уредба. Предпочитам черен или син цвят. Ако някой колега има колебания отностно продажбата на Галант ще се радвам да пише на ЛС или в темата. В момента карам 2.0 ТД Галант и искам да го заменя или продам за бензинов. Поздрави!
  2. И двете бяха от клингерит. Сега новата също
  3. Блока не е тестван няма и видими следи от нещо нередно, цилиндрите са 6 нямат драскотинка. Хубаво щеше да се тества но...
  4. Хм.. звучи като нещо което не съм правил ще я сменя и ще видим и без това не е сменяна пък е разфасована колата сега.Пък за оff topic-a съм за пример
  5. Да забравих да спомена, че преди да я разпечатаме за 3-ти път смених капачката с нова но промяна нямаше. Сигурно никой не се е сблъсквал с такова нещо ама викам да пробвам може пък някой да даде идея...
  6. Колата се кара само с антифриз и съвсем малко водица да се разреди. Преди да стане проблема я мерих да видя наколко градуса е течноста за зимата да я подготвя показваше -30.
  7. Не така става защото все едно нямаше гарнитура охалждането си е 6 до сега не е загрявала. Повече от средата на метъра за температурата не е качвала никога. Ще загрее ако изтече антифриза от системата с тва кипене иначе няма как.
  8. При първия път се отне 1/10 а при втория 1/100, съответно се постави по-дебела гарнитура. Първата гарнитура беше Victor Reinz, втората беше ОЕМ директен внос чрез фирма която се занимава само с Японски части. Първият път губеше вода и я изтикваше през казанчето (вреше и кипеше) отвориха я да видят главата ли не е наред гарнитурата ли, от гарнитурата и следа нямаше така да се каже, за 1месец се скапа тотално. Ползвахме динометричен ключ естествено но незная марка, Болтовете сме слагали старите. При всеки ремонт до сега който е правил моя човек, на каквато и да било кола не е сменял болтове и никога не е имало такъв проблем. Първият път на 60Н, вторият на 90Н, на 45 градуса мисля че беше. Засега сме взели гарнитура ако пак се скапе тогава ще званна за друга
  9. Ами не двама са, първия път един я шлайфа и я проверява втория друг. Казват, че главата няма проблем. Първата гарнитура 1 месец сигурно нямаше 1000 км, втората издържа година, като втората излезе уж по здрава ама и тя се скапа. Антифриза много бягаше при първата, Вдигнах капака кога беше и той си вреше и кипеше в казанчето. Втория път когато я настъпам много тогава се променяше не искаше да го връща само го изтикваше навън. Казват не е спукана видимо не само един майстор който я сглобява я е гледал и пак се скапват. Сега незнам като я съберат не смея да я карам... При двата случея като махнем главата гарнитурата има нещо сцепено или стопена...
  10. Здравейте колеги... Имам проблем с колата за 3-ти път. За 3-ти път сменям гарнитура на главата. Първият път когато я взех я смених с нова и за 1 месец гарнитурата се скапа. Носихме главата на шлайф надуваха я не е спукана, а гарнитурата беше цялата полепнала по главата и блока, беше се разтопила. Втората която сложихме издържа година и малко и пак се скапа, при нея се беше сцепил пръстена на единия от цилиндрите и се беше нацепила няква. Пак носихме главата да я шлайфат за всеки случай ако има нужда, но нямаше такава. Главта я провериха не беше спукана.Сега ще слагам 3-та гарнитура и въпросът ми е защо се случва това,евентуални мнения ако някои има някаква идея освен гарнитурите да са ментета. Друга причина може ли да има, защо се случва това. Някакъв друг проблем ли има нещо друго ли не е наред или какво? Колата е Galant 2.0 TDI 97.
  11. s7anislaV

    Скоростомер

    Искам да попитам дали някой има представа при движение да кажем със 120 км/ч със гуми 215/45/17 какво показва скоростомера какво е отколонението спрямо оригиналните 185/70/14 в нета пише че при 100 км/ч скоростомера показва 98 км/ч при 120-130 разликата дали е по-голяма,по-малка и колко е ако някой е засичал.
  12. s7anislaV

    Що е то?!?!?

    Тампон на амортесъор - 38 лв. Тампон на Носач (крив) - 18 лв Тампони на магарето (6),сменени 3 - 200 лв Накрайник - 20 лв Ремонт на носач - 15 лв
  13. s7anislaV

    Що е то?!?!?

    Та тъй де разбра се най-накрая от каде идва този шум. Беше от кривия носач но същевремено много други неща имаха по малко счупено и се бъркаше цялата работа. Но най-много се чуваше от носача. Тампоните на амртесъорите бяха заминали от ляво колелото имаше луфт , втулките на кривите носачи бяха покъсани,3 - тампона на магарето и най-вече носача.
  14. s7anislaV

    Що е то?!?!?

    Незнам всичко е сменено остана само тампона на левия носач(кривия) да сменя.Болтовете не мърдат и на подемник също утре сигурно ще ги нося в Казанлък да ги правят въпреки че не мръдват не ми остава друго. Пък си ми лопа ту в краката ту отстрани навсякаде
  15. s7anislaV

    Що е то?!?!?

    Колега прочетох коментара ти знам ,че само кривия носач остана но не мърда слагах трупчета пред колата блусках я в тях не мръдва болта не се чува напред назад карах със спирачка НЕ! Не ми се дават сега и 200 лв за носач. ако се стигне до там ше го пратя да го барнат в Казанлък и тогава ще видя как е но първо смятам да проверя горния болт като го заменя със стария който е здрав и го пазя. Ако лопа той това ще е третата част(нова) която съм сменил по колата и се чупи в рамките на няколко месеца...Като слизам и се качвам на тротоар се чува лопането когато колелото се движи нагоре надолу тогава лопа.
×
×
  • Създаване...