При първия път се отне 1/10 а при втория 1/100, съответно се постави по-дебела гарнитура. Първата гарнитура беше Victor Reinz, втората беше ОЕМ директен внос чрез фирма която се занимава само с Японски части. Първият път губеше вода и я изтикваше през казанчето (вреше и кипеше) отвориха я да видят главата ли не е наред гарнитурата ли, от гарнитурата и следа нямаше така да се каже, за 1месец се скапа тотално. Ползвахме динометричен ключ естествено но незная марка, Болтовете сме слагали старите. При всеки ремонт до сега който е правил моя човек, на каквато и да било кола не е сменял болтове и никога не е имало такъв проблем. Първият път на 60Н, вторият на 90Н, на 45 градуса мисля че беше. Засега сме взели гарнитура ако пак се скапе тогава ще званна за друга