Премини към съдържание

Дизелът при другите японски марки


Препоръчано мнение

Брейййй, голям спор, голямо нещо, не бе дизел, не бе бензин, я гледай тролея как тегли от илядата оборота още, м?! Яхваме батериите всички и арабеските засаждат царевица в пустинята, щот глада е по силен и от тока, ей :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На стоп е най-евтино :D

Относно сравненията бензинов двигател с бензин и дизелов с нафта искам да кажа следното - да сравняваме тогава дизелов с турбо компресор с бензинов с турбо компресор. Да, разходът ще е по-висок при бензиновият, но и ускорението ще е по-яко. Така че плащаш повече - получаваш повече.

Сравненията на олио и пропан-бутан изглеждат коректни. Ама олиото подмина 3 кинта :) Ще спре кранчето на евтиното олио.

Този номер с тубата и аз съм го правил :rolleyes:

 

Нафта и олио в съотношение 1:1=звезден микс :icon_rock:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам богат опит с такава, но 2,4 бензинова. Купена нова 2007. Недобри впечатления, тясно, лоша авто кутия, лош разход.

 

 

Здрасти и мерси за лошите новини, аз пък така съм ги харесал тези коли...., но за сега ще си карам автоматик бензин с разход около 9/100 , че за съжаление при нас няма такива туби с тънко гориво, не че няма игри и тука ама е забранено от закона да се ползва нафта за промишлени цели в частни коли, и я боядисват нафтата в червено и така ако имаш лош късмет да те спрат полицаи и ти направят проверка и видят червен цвят нафта в резервоара тънката част става дебела :icon_hmm: А до колкото спора по темата за бензин и за дизел започва да ми прилича че и от едната и другата страна се говори за едно и също нещо, но по различни начини,, а в крайна сметка развитие си има и то голямо, а някои принцип немогат да се променят и няма докато съществуват този тип двигатели, какъв по-голям прогрес от това :

 

"Само до преди 20-тина години карахме дизели със завидна мощност, от 54- до 72 коня . сега от същите кубатури изстискват до 200 коня, ама викаш нищо не се е променило при дизелите ..''

 

 

Както и новите бензинови с кубатури близки до 1 а коне присъщи на голям двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли адреЗа на тоя дето ти продаде тубата с нафта?:icon_thumbup:

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Може, Цариградско шосе №123456789 :D Ти пък много четеш бре, прескачай по някой пост от време на време . :)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И с по-големия разход на гориво, около 27%.

Нали се сещаш, ако направим тези сравнения за среден клас автомобил с около 160-180к.с от типа на Пасат, колко ще е излязат спестените средства след такъв пробег при среден разход на бензинов двигател около 8л/100км. Всико е ОК, но бензиновия двигател има да извърви още много път за да се доближи до дизеловия в момента. Не съм сигурен, че това е възможно, но явно хората работят по проблема (поне така казват). Който иска да си ползва бензинов автомобил (визирам Азия и в частност Япония), но е факт, че дори в САЩ започват да купуват и ползват дизелови автомобили и цените на горивата помагат за тези тенденции.

 

Напълно споделям!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И според мен е невъзможно. Пред бензиновите има непреодолимо препятствие - не могат да работят с компресията (налягането в цилиндрите при сгъстяване на горивото) на дизеловите.

А4-ките от 2007-ма също имат съпоставими двигатели с обем 2 литра.

Говоря за TFSI със 180 к.с, 280 Нм при 1800 оборота, с разход 5,2; 9,0; 6,6 съответно на дълъг път, градско и смесен. За максималната скорост (от ауто.ру) не мога да се съглася, че е 250 км/ч. Това няма как да е вярно. Просто тази мощност не стига за такава голяма скорост.

А дизеловият е със 170 к.с., 350 Нм при 1750 оборота разход 4,7; 5,6; 7,2. Това са данните за предно предаване само.

Има и вариант 2.0TFSI с 211 к.с., 350 Нм, скоростта вече е 250, но пък разходът са го преписали като на по-слабия и имам съмнения.

По принцип човек с много добри доходи ще може да се вози с който и да от тези автомобили. Не знам как стои въпросът с ГИ, но предполагам е възможно да се направи. Може и да се чипоса, да изкара 250 коня на вала, въпреки че ще кара с "пръ*ня", но пък с по-евтино гориво.

Не се опитвам да изкарам бензиновите като по-добри от дизеловите. Лично на мен ми харесват повече бензиновите с турбина, задно или двойно задвижване; имат по-хубав звук според мен и ясно изразен вървеж във високите обороти. За по-скъпо с тях е по-скъпо... но зависи и при кое какво кога ще изпатка. Поддръжката и цените на частите са сериозни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и мерси за лошите новини, аз пък така съм ги харесал тези коли...., но за сега ще си карам автоматик бензин с разход около 9/100 , че за съжаление при нас няма такива туби с тънко гориво,

Извинявай колега, ама ти пък защо се кахъриш, че нямало евтина нафта при вас :icon_doh: .Нима взимаш 200 лири заплата? та те убива разхода, ма сигурен съм, че социалните помощи там са повече. Не може да се съпоставят доходите в двете страни, а цената на горивото е почти еднаква. В България докъто не се повишат драстично доходите, ще има търсене съответно предлагане на евтина нафта......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

То и газта след няколко месеца предполагм че ще е по-евтина от дизела с не повече от 30%, но това са предположения.

За да е коректно сравнението сравни турбо-дизел с турбо-бензин (може и с директно впръскване) с приблизително еднаква мощност и еднакво тегло, за предпочитане от една и съща марка.

Тъй като това при Mitsubishi в момента е невъзможно, ето едно при VW Golf 6.

 

1,2TSI - 105к.с, среден разход - 5,7л, тегло 1233кг, ускорение 0-100км/ч - 10,6с, максимална скорост - 190км/ч

1,6TDI - 105к.с, среден разход - 4,5л, тегло 1314кг, ускорение 0-100км/ч - 11,3с, максимална скорост - 189км/ч

Сигурен съм, че при еднакво тегло ускорението ще е абсолютно еднакво, макар и в момента 0,5с мисля, че трудно някой ще ги усети.

Разлика в средния разход - 1,2л за 100км, до около 200 000км и двата автомобила не вярвам да имат каквито и да е проблеми, разликата в цената на двата автомобила е под 4000лв (при еднакво ниво на оборудване в България), а спестеното от гориво е около 7200лв при сегашните цени на горивата. Значи спестеното тотал е около 3000лв.

Разлика във вредните емисии C02 - 118g за дизела, 129г за бензина.

По кои параметри бензиновия турбо с директно впръскване бие дизеловия турбо с директно впръскване?

 

Това книгите са голяма работа. :icon_thumbup:

Как виждаш дизел с тегло по-голямо от Галант-а с двигател 1.6 да има разход 4.5 литра?

Имахме чисто ново служебно Пежо 206 преди време - чисто ново с подобен двигател - HDI - голяма работа, съвременен дизел.

По форумите - легенди - най-добрия дизел бил френския - РЕЛИГИЯ! :icon_clap:

Като влезна в града за един месец - над 10л на 100км!

Среден разход над 6л на 100км. Тресене, тракане, пушеци...

После отиваме в Пежо и им соча книжката.

Започнаха едни успиваници, че колата била нова, харчела повече.

Добре - после стана на 30 хиляди, още повече вдигна разхода.

Пак отиваме на "гаранционно" обслужване, пак им показвам книжката и дисплея на колата.

Мълчание...

Хондата дизела била световен рекордьор с 3 на 100! :vsurprise:

Отиваме с Виктор в Бултрако (приятел от детство, велик сектант на Хонда).

Резаха ленти, букети, показваха книжки, клипове...чудо!

В града - 11 на 100. На дълъг път със 100км в час - 6.3 на 100.

Карам зад него - викам му, абе като дадеш газ пуши яко.

- Не било така! Сменяме се.

- Вярно пуши....

Тресене, пушеци, лъжи безчет, оправдания...

Рекламните каталози са голяма работа да знаеш.

Редактирано от Светльо Ангелов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

А какъв ти е личния автомобил? Марка, модел и т.н.?

Компромис за писане в темата само по този въпрос? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какъв ти е личния автомобил? Марка, модел и т.н.?

Компромис за писане в темата само по този въпрос? :)

Не може ли и аз да кажа за моя дизел?:) :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И според мен е невъзможно. Пред бензиновите има непреодолимо препятствие - не могат да работят с компресията (налягането в цилиндрите при сгъстяване на горивото) на дизеловите.

А4-ките от 2007-ма също имат съпоставими двигатели с обем 2 литра.

Говоря за TFSI със 180 к.с, 280 Нм при 1800 оборота, с разход 5,2; 9,0; 6,6 съответно на дълъг път, градско и смесен. За максималната скорост (от ауто.ру) не мога да се съглася, че е 250 км/ч. Това няма как да е вярно. Просто тази мощност не стига за такава голяма скорост.

А дизеловият е със 170 к.с., 350 Нм при 1750 оборота разход 4,7; 5,6; 7,2. Това са данните за предно предаване само.

Има и вариант 2.0TFSI с 211 к.с., 350 Нм, скоростта вече е 250, но пък разходът са го преписали като на по-слабия и имам съмнения.

По принцип човек с много добри доходи ще може да се вози с който и да от тези автомобили. Не знам как стои въпросът с ГИ, но предполагам е възможно да се направи. Може и да се чипоса, да изкара 250 коня на вала, въпреки че ще кара с "пръ*ня", но пък с по-евтино гориво.

Не се опитвам да изкарам бензиновите като по-добри от дизеловите. Лично на мен ми харесват повече бензиновите с турбина, задно или двойно задвижване; имат по-хубав звук според мен и ясно изразен вървеж във високите обороти. За по-скъпо с тях е по-скъпо... но зависи и при кое какво кога ще изпатка. Поддръжката и цените на частите са сериозни.

Не ти се вярва да направи 250 при положение, че галантът върви с над 230? Е, сега... 180 коня, 280 нютона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не може ли и аз да кажа за моя дизел?:) :D

 

За Октавиана ли?

Кажи, ама нещо различно от това, което си писал.

Знам отдавна, че това е най-добрата кола правена от човек някога. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Октавиана ли?

Кажи, ама нещо различно от това, което си писал.

Знам отдавна, че това е най-добрата кола правена от човек някога. :D

Не, за личната ми.:icon_thumbup: Пак е японска, пак е дизел, пак чука и трака и за 8000 км. средният разход е 6,5 л. тотал:icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не, за личната ми.:icon_thumbup: Пак е японска, пак е дизел, пак чука и трака и за 8000 км. средният разход е 6,5 л. тотал:icon_clap:

 

За Субаретината ли?

Кажи де, само без градски легенди...:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Това се опитвам да обясня, че двулитровия ми Галант харчи, колкото прехвалените ви дизели.

Обаче нещо много важно за мен - няма тракане, тресене, пушене...

В града съм 10-11-12 литра, извън града около 6л/100км. (зависи от крака и натоварването в града).

Изключвам икономията, ако някой сложи газова, защото тогава е излишно да смятаме.

С половин резервоар бензин отивам от София до Варна.

Който не вярва - ловим бас и отиваме.

Иначе рекламните каталози за харченето с 4 на сто и супер вървенето на дизелите са за форумите на аутомедия, където пишат деца на по 12 годинки.:icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това се опитвам да обясня, че двулитровия ми Галант харчи, колкото прехвалените ви дизели.

Обаче нещо много важно за мен - няма тракане, тресене, пушене...

В града съм 10-11-12 литра, извън града около 6л/100км. (зависи от крака и натоварването в града).

Изключвам икономията, ако някой сложи газова, защото тогава е излишно да смятаме.

С половин резервоар бензин отивам от София до Варна.

Който не вярва - ловим бас и отиваме.

Иначе рекламните каталози за харченето с 4 на сто и супер вървенето на дизелите са за форумите на аутомедия, където пишат деца на по 12 годинки.:icon_bye:

 

Точно щях да ти предлагам да идем до варна и да се върнем. Ти ще водиш, че обикновено водещата кола харчи по-малко. И да видим дали гориш колкото дизела. Колата е мазда 5, двулитров комън рейл 143 коня. Субуретината замина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай колега, ама ти пък защо се кахъриш, че нямало евтина нафта при вас :icon_doh: .Нима взимаш 200 лири заплата? та те убива разхода, ма сигурен съм, че социалните помощи там са повече. Не може да се съпоставят доходите в двете страни, а цената на горивото е почти еднаква. В България докъто не се повишат драстично доходите, ще има търсене съответно предлагане на евтина нафта......

 

Аз не се кахъря за нищо, не се оплаквам въпреки че има защо, тук също е скъпо да плащаш 1.40 лири за литър бензин и 1.50 за дизел. Напълно съм съгласен с казаното от теб за стандарт, заплати, социални, няма смисъл да се коментира. Дизела си е към момента модерно и правилно решение за всеки който кара много и иска да си купи нова кола. Прави ми впечатление че от новите коли по улиците бензин може да срещнеш основно TSI двигателите на ВАГ. Всичко останало, трака, тропа, пуши, бучи и върви много, но горят по-малко и това си е факт, а и вече палят и гасят и се чуват стартери на светофарите, нещо ново :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Точно щях да ти предлагам да идем до варна и да се върнем. Ти ще водиш, че обикновено водещата кола харчи по-малко. И да видим дали гориш колкото дизела. Колата е мазда 5, двулитров комън рейл 143 коня. Субуретината замина.

 

Ooo взел си Мацида. Честито!

Ще обиколиш всички японски марки бре. :D

Тъкмо да установиш, че галантерията е най-добре.

Хайде ще ходим до Варна - договорилис.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ooo взел си Мацида. Честито!

Ще обиколиш всички японски марки бре. :D

Тъкмо да установиш, че галантерията е най-добре.

Хайде ще ходим до Варна - договорилис.

Айде и аз ида :D. Аз съм на газ, със зле настроена обикновена газова, но пак е икономична - да харчи колкото на Пламен Грандиса :D. Но ще карам плътно зад вас със 120-130 ;).

Шегувам се, гориво напразно не харча :)

А това за харченето на модерния дизел не е много вярно...

Да кажем, ето това харчи 4/100 извънградско със 90-100, стига до 5 при 130-140. Говоря на практика. Ползва се за служебна кола (не от мен). Кой бензин ще охарчи толкова, било то и 1.2 TSI? При всички положения дизелче по-пести от бензинче :). Пък и повече дърпа, да си дойдем на думата :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ooo взел си Мацида. Честито!

Ще обиколиш всички японски марки бре. :D

Тъкмо да установиш, че галантерията е най-добре.

Хайде ще ходим до Варна - договорилис.

 

Минете пътьом да ме вземете и мен, да се повозя. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Минете пътьом да ме вземете и мен, да се повозя. :)

 

To ясно, че няма да ходим до Варна, но можем да отидем до Елин Пелин да пием кафе и ще засечем.

Тъкмо ще видя за първи път как гоУем ДИЗЕЛ харчи 4 на 100.

Условието ми е да съм първа кола, че не искам да му пуши отпред.

Е, нямам как да отговоря на космическото ускорение, но все някак си ще се преживее това. :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

На връщане карай зад него, за да видиш, че и не пуши (разбира се ако е изправен и не е чипосван).

 

Ти нали нямаше да пишеш?

Няма дизел, който да не пуши. Ама може да видя за първи път.

После ще влезнем и градско да видя как харчи 6 на 100.

Винаги има първи път. :D

 

П.П.

Да взема да ви пратя малко олио от фритюрника, ама да снимате как го изсипвате в резервоара, че гледам доста хора се взеха на сериозно. :lol:

Редактирано от Светльо Ангелов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти нали нямаше да пишеш?

Няма дизел, който да не пуши. Ама може да видя за първи път.

После ще влезнем и градско да видя как харчи 6 на 100.

Винаги има първи път. :D

 

П.П.

Да взема да ви пратя малко олио от фритюрника, ама да снимате как го изсипвате в резервоара, че гледам доста хора се взеха на сериозно. :lol:

Дай го насам туй олио, пък ти си се смей на воля .. И клипче ще ти направя после как го гори без да пуши, нали не си виждал такъв дизел ..:D

Нещо до Варна щяхте да ходите, после стана до Елин Пелин :) нещо страх те хвана, че ако караш до Варна с темпото на Росен и цял резервоар няма да ти стигне ..:lol:

Айде недей и ти като онези 12 годишните дето даваш за пример, да ни обясняваш колко гори бензинов галант, щото по една случайност и ние сме го карали ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Дай го насам туй олио, пък ти си се смей на воля .. И клипче ще ти направя после как го гори без да пуши, нали не си виждал такъв дизел ..:D

Нещо до Варна щяхте да ходите, после стана до Елин Пелин :) нещо страх те хвана, че ако караш до Варна с темпото на Росен и цял резервоар няма да ти стигне ..:lol:

Айде недей и ти като онези 12 годишните дето даваш за пример, да ни обясняваш колко гори бензинов галант, щото по една случайност и ние сме го карали ..:D

 

Ми ще ти дам бре, като си го закъсал толкова. :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...