mmotors Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 Брейййй, голям спор, голямо нещо, не бе дизел, не бе бензин, я гледай тролея как тегли от илядата оборота още, м?! Яхваме батериите всички и арабеските засаждат царевица в пустинята, щот глада е по силен и от тока, ей :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 (редакция) На стоп е най-евтино :D Относно сравненията бензинов двигател с бензин и дизелов с нафта искам да кажа следното - да сравняваме тогава дизелов с турбо компресор с бензинов с турбо компресор. Да, разходът ще е по-висок при бензиновият, но и ускорението ще е по-яко. Така че плащаш повече - получаваш повече. Сравненията на олио и пропан-бутан изглеждат коректни. Ама олиото подмина 3 кинта Ще спре кранчето на евтиното олио.Този номер с тубата и аз съм го правил :rolleyes: Нафта и олио в съотношение 1:1=звезден микс :icon_rock: Редактирано 14 септември 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 Имам богат опит с такава, но 2,4 бензинова. Купена нова 2007. Недобри впечатления, тясно, лоша авто кутия, лош разход. Здрасти и мерси за лошите новини, аз пък така съм ги харесал тези коли...., но за сега ще си карам автоматик бензин с разход около 9/100 , че за съжаление при нас няма такива туби с тънко гориво, не че няма игри и тука ама е забранено от закона да се ползва нафта за промишлени цели в частни коли, и я боядисват нафтата в червено и така ако имаш лош късмет да те спрат полицаи и ти направят проверка и видят червен цвят нафта в резервоара тънката част става дебела :icon_hmm: А до колкото спора по темата за бензин и за дизел започва да ми прилича че и от едната и другата страна се говори за едно и също нещо, но по различни начини,, а в крайна сметка развитие си има и то голямо, а някои принцип немогат да се променят и няма докато съществуват този тип двигатели, какъв по-голям прогрес от това : "Само до преди 20-тина години карахме дизели със завидна мощност, от 54- до 72 коня . сега от същите кубатури изстискват до 200 коня, ама викаш нищо не се е променило при дизелите ..'' Както и новите бензинови с кубатури близки до 1 а коне присъщи на голям двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 По по-високата литрова мощност :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 Може ли адреЗа на тоя дето ти продаде тубата с нафта?:icon_thumbup: %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifМоже, Цариградско шосе №123456789 :D Ти пък много четеш бре, прескачай по някой пост от време на време . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 И с по-големия разход на гориво, около 27%.Нали се сещаш, ако направим тези сравнения за среден клас автомобил с около 160-180к.с от типа на Пасат, колко ще е излязат спестените средства след такъв пробег при среден разход на бензинов двигател около 8л/100км. Всико е ОК, но бензиновия двигател има да извърви още много път за да се доближи до дизеловия в момента. Не съм сигурен, че това е възможно, но явно хората работят по проблема (поне така казват). Който иска да си ползва бензинов автомобил (визирам Азия и в частност Япония), но е факт, че дори в САЩ започват да купуват и ползват дизелови автомобили и цените на горивата помагат за тези тенденции. Напълно споделям! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 И според мен е невъзможно. Пред бензиновите има непреодолимо препятствие - не могат да работят с компресията (налягането в цилиндрите при сгъстяване на горивото) на дизеловите.А4-ките от 2007-ма също имат съпоставими двигатели с обем 2 литра. Говоря за TFSI със 180 к.с, 280 Нм при 1800 оборота, с разход 5,2; 9,0; 6,6 съответно на дълъг път, градско и смесен. За максималната скорост (от ауто.ру) не мога да се съглася, че е 250 км/ч. Това няма как да е вярно. Просто тази мощност не стига за такава голяма скорост.А дизеловият е със 170 к.с., 350 Нм при 1750 оборота разход 4,7; 5,6; 7,2. Това са данните за предно предаване само.Има и вариант 2.0TFSI с 211 к.с., 350 Нм, скоростта вече е 250, но пък разходът са го преписали като на по-слабия и имам съмнения.По принцип човек с много добри доходи ще може да се вози с който и да от тези автомобили. Не знам как стои въпросът с ГИ, но предполагам е възможно да се направи. Може и да се чипоса, да изкара 250 коня на вала, въпреки че ще кара с "пръ*ня", но пък с по-евтино гориво.Не се опитвам да изкарам бензиновите като по-добри от дизеловите. Лично на мен ми харесват повече бензиновите с турбина, задно или двойно задвижване; имат по-хубав звук според мен и ясно изразен вървеж във високите обороти. За по-скъпо с тях е по-скъпо... но зависи и при кое какво кога ще изпатка. Поддръжката и цените на частите са сериозни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 Здрасти и мерси за лошите новини, аз пък така съм ги харесал тези коли...., но за сега ще си карам автоматик бензин с разход около 9/100 , че за съжаление при нас няма такива туби с тънко гориво,Извинявай колега, ама ти пък защо се кахъриш, че нямало евтина нафта при вас :icon_doh: .Нима взимаш 200 лири заплата? та те убива разхода, ма сигурен съм, че социалните помощи там са повече. Не може да се съпоставят доходите в двете страни, а цената на горивото е почти еднаква. В България докъто не се повишат драстично доходите, ще има търсене съответно предлагане на евтина нафта...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 септември 2012 Admin Сподели Публикувано 14 септември 2012 (редакция) То и газта след няколко месеца предполагм че ще е по-евтина от дизела с не повече от 30%, но това са предположения.За да е коректно сравнението сравни турбо-дизел с турбо-бензин (може и с директно впръскване) с приблизително еднаква мощност и еднакво тегло, за предпочитане от една и съща марка.Тъй като това при Mitsubishi в момента е невъзможно, ето едно при VW Golf 6. 1,2TSI - 105к.с, среден разход - 5,7л, тегло 1233кг, ускорение 0-100км/ч - 10,6с, максимална скорост - 190км/ч1,6TDI - 105к.с, среден разход - 4,5л, тегло 1314кг, ускорение 0-100км/ч - 11,3с, максимална скорост - 189км/чСигурен съм, че при еднакво тегло ускорението ще е абсолютно еднакво, макар и в момента 0,5с мисля, че трудно някой ще ги усети.Разлика в средния разход - 1,2л за 100км, до около 200 000км и двата автомобила не вярвам да имат каквито и да е проблеми, разликата в цената на двата автомобила е под 4000лв (при еднакво ниво на оборудване в България), а спестеното от гориво е около 7200лв при сегашните цени на горивата. Значи спестеното тотал е около 3000лв.Разлика във вредните емисии C02 - 118g за дизела, 129г за бензина.По кои параметри бензиновия турбо с директно впръскване бие дизеловия турбо с директно впръскване? Това книгите са голяма работа. :icon_thumbup:Как виждаш дизел с тегло по-голямо от Галант-а с двигател 1.6 да има разход 4.5 литра?Имахме чисто ново служебно Пежо 206 преди време - чисто ново с подобен двигател - HDI - голяма работа, съвременен дизел.По форумите - легенди - най-добрия дизел бил френския - РЕЛИГИЯ! :icon_clap:Като влезна в града за един месец - над 10л на 100км!Среден разход над 6л на 100км. Тресене, тракане, пушеци...После отиваме в Пежо и им соча книжката.Започнаха едни успиваници, че колата била нова, харчела повече.Добре - после стана на 30 хиляди, още повече вдигна разхода.Пак отиваме на "гаранционно" обслужване, пак им показвам книжката и дисплея на колата.Мълчание...Хондата дизела била световен рекордьор с 3 на 100! :vsurprise:Отиваме с Виктор в Бултрако (приятел от детство, велик сектант на Хонда).Резаха ленти, букети, показваха книжки, клипове...чудо!В града - 11 на 100. На дълъг път със 100км в час - 6.3 на 100.Карам зад него - викам му, абе като дадеш газ пуши яко.- Не било така! Сменяме се.- Вярно пуши....Тресене, пушеци, лъжи безчет, оправдания...Рекламните каталози са голяма работа да знаеш. Редактирано 14 септември 2012 от Светльо Ангелов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 септември 2012 Admin Сподели Публикувано 14 септември 2012 А какъв ти е личния автомобил? Марка, модел и т.н.?Компромис за писане в темата само по този въпрос? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 А какъв ти е личния автомобил? Марка, модел и т.н.?Компромис за писане в темата само по този въпрос? Не може ли и аз да кажа за моя дизел? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 И според мен е невъзможно. Пред бензиновите има непреодолимо препятствие - не могат да работят с компресията (налягането в цилиндрите при сгъстяване на горивото) на дизеловите.А4-ките от 2007-ма също имат съпоставими двигатели с обем 2 литра. Говоря за TFSI със 180 к.с, 280 Нм при 1800 оборота, с разход 5,2; 9,0; 6,6 съответно на дълъг път, градско и смесен. За максималната скорост (от ауто.ру) не мога да се съглася, че е 250 км/ч. Това няма как да е вярно. Просто тази мощност не стига за такава голяма скорост.А дизеловият е със 170 к.с., 350 Нм при 1750 оборота разход 4,7; 5,6; 7,2. Това са данните за предно предаване само.Има и вариант 2.0TFSI с 211 к.с., 350 Нм, скоростта вече е 250, но пък разходът са го преписали като на по-слабия и имам съмнения.По принцип човек с много добри доходи ще може да се вози с който и да от тези автомобили. Не знам как стои въпросът с ГИ, но предполагам е възможно да се направи. Може и да се чипоса, да изкара 250 коня на вала, въпреки че ще кара с "пръ*ня", но пък с по-евтино гориво.Не се опитвам да изкарам бензиновите като по-добри от дизеловите. Лично на мен ми харесват повече бензиновите с турбина, задно или двойно задвижване; имат по-хубав звук според мен и ясно изразен вървеж във високите обороти. За по-скъпо с тях е по-скъпо... но зависи и при кое какво кога ще изпатка. Поддръжката и цените на частите са сериозни.Не ти се вярва да направи 250 при положение, че галантът върви с над 230? Е, сега... 180 коня, 280 нютона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 септември 2012 Admin Сподели Публикувано 14 септември 2012 Не може ли и аз да кажа за моя дизел? :D За Октавиана ли?Кажи, ама нещо различно от това, което си писал. Знам отдавна, че това е най-добрата кола правена от човек някога. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 За Октавиана ли?Кажи, ама нещо различно от това, което си писал. Знам отдавна, че това е най-добрата кола правена от човек някога. :DНе, за личната ми.:icon_thumbup: Пак е японска, пак е дизел, пак чука и трака и за 8000 км. средният разход е 6,5 л. тотал:icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 септември 2012 Admin Сподели Публикувано 14 септември 2012 Не, за личната ми.:icon_thumbup: Пак е японска, пак е дизел, пак чука и трака и за 8000 км. средният разход е 6,5 л. тотал:icon_clap: За Субаретината ли?Кажи де, само без градски легенди...:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 септември 2012 Admin Сподели Публикувано 14 септември 2012 Това се опитвам да обясня, че двулитровия ми Галант харчи, колкото прехвалените ви дизели.Обаче нещо много важно за мен - няма тракане, тресене, пушене...В града съм 10-11-12 литра, извън града около 6л/100км. (зависи от крака и натоварването в града).Изключвам икономията, ако някой сложи газова, защото тогава е излишно да смятаме.С половин резервоар бензин отивам от София до Варна.Който не вярва - ловим бас и отиваме.Иначе рекламните каталози за харченето с 4 на сто и супер вървенето на дизелите са за форумите на аутомедия, където пишат деца на по 12 годинки.:icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 Това се опитвам да обясня, че двулитровия ми Галант харчи, колкото прехвалените ви дизели.Обаче нещо много важно за мен - няма тракане, тресене, пушене...В града съм 10-11-12 литра, извън града около 6л/100км. (зависи от крака и натоварването в града).Изключвам икономията, ако някой сложи газова, защото тогава е излишно да смятаме.С половин резервоар бензин отивам от София до Варна.Който не вярва - ловим бас и отиваме.Иначе рекламните каталози за харченето с 4 на сто и супер вървенето на дизелите са за форумите на аутомедия, където пишат деца на по 12 годинки.:icon_bye: Точно щях да ти предлагам да идем до варна и да се върнем. Ти ще водиш, че обикновено водещата кола харчи по-малко. И да видим дали гориш колкото дизела. Колата е мазда 5, двулитров комън рейл 143 коня. Субуретината замина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 Извинявай колега, ама ти пък защо се кахъриш, че нямало евтина нафта при вас :icon_doh: .Нима взимаш 200 лири заплата? та те убива разхода, ма сигурен съм, че социалните помощи там са повече. Не може да се съпоставят доходите в двете страни, а цената на горивото е почти еднаква. В България докъто не се повишат драстично доходите, ще има търсене съответно предлагане на евтина нафта...... Аз не се кахъря за нищо, не се оплаквам въпреки че има защо, тук също е скъпо да плащаш 1.40 лири за литър бензин и 1.50 за дизел. Напълно съм съгласен с казаното от теб за стандарт, заплати, социални, няма смисъл да се коментира. Дизела си е към момента модерно и правилно решение за всеки който кара много и иска да си купи нова кола. Прави ми впечатление че от новите коли по улиците бензин може да срещнеш основно TSI двигателите на ВАГ. Всичко останало, трака, тропа, пуши, бучи и върви много, но горят по-малко и това си е факт, а и вече палят и гасят и се чуват стартери на светофарите, нещо ново :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 септември 2012 Admin Сподели Публикувано 14 септември 2012 Точно щях да ти предлагам да идем до варна и да се върнем. Ти ще водиш, че обикновено водещата кола харчи по-малко. И да видим дали гориш колкото дизела. Колата е мазда 5, двулитров комън рейл 143 коня. Субуретината замина. Ooo взел си Мацида. Честито!Ще обиколиш всички японски марки бре. :DТъкмо да установиш, че галантерията е най-добре. Хайде ще ходим до Варна - договорилис. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 14 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2012 Ooo взел си Мацида. Честито!Ще обиколиш всички японски марки бре. :DТъкмо да установиш, че галантерията е най-добре. Хайде ще ходим до Варна - договорилис.Айде и аз ида :D. Аз съм на газ, със зле настроена обикновена газова, но пак е икономична - да харчи колкото на Пламен Грандиса :D. Но ще карам плътно зад вас със 120-130 ;).Шегувам се, гориво напразно не харча А това за харченето на модерния дизел не е много вярно...Да кажем, ето това харчи 4/100 извънградско със 90-100, стига до 5 при 130-140. Говоря на практика. Ползва се за служебна кола (не от мен). Кой бензин ще охарчи толкова, било то и 1.2 TSI? При всички положения дизелче по-пести от бензинче . Пък и повече дърпа, да си дойдем на думата :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 Ooo взел си Мацида. Честито!Ще обиколиш всички японски марки бре. :DТъкмо да установиш, че галантерията е най-добре. Хайде ще ходим до Варна - договорилис. Минете пътьом да ме вземете и мен, да се повозя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 септември 2012 Admin Сподели Публикувано 14 септември 2012 Минете пътьом да ме вземете и мен, да се повозя. To ясно, че няма да ходим до Варна, но можем да отидем до Елин Пелин да пием кафе и ще засечем.Тъкмо ще видя за първи път как гоУем ДИЗЕЛ харчи 4 на 100. Условието ми е да съм първа кола, че не искам да му пуши отпред.Е, нямам как да отговоря на космическото ускорение, но все някак си ще се преживее това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 септември 2012 Admin Сподели Публикувано 14 септември 2012 (редакция) На връщане карай зад него, за да видиш, че и не пуши (разбира се ако е изправен и не е чипосван). Ти нали нямаше да пишеш?Няма дизел, който да не пуши. Ама може да видя за първи път.После ще влезнем и градско да видя как харчи 6 на 100.Винаги има първи път. :D П.П.Да взема да ви пратя малко олио от фритюрника, ама да снимате как го изсипвате в резервоара, че гледам доста хора се взеха на сериозно. :lol: Редактирано 14 септември 2012 от Светльо Ангелов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 Ти нали нямаше да пишеш?Няма дизел, който да не пуши. Ама може да видя за първи път.После ще влезнем и градско да видя как харчи 6 на 100.Винаги има първи път. :D П.П.Да взема да ви пратя малко олио от фритюрника, ама да снимате как го изсипвате в резервоара, че гледам доста хора се взеха на сериозно. :lol:Дай го насам туй олио, пък ти си се смей на воля .. И клипче ще ти направя после как го гори без да пуши, нали не си виждал такъв дизел ..:DНещо до Варна щяхте да ходите, после стана до Елин Пелин нещо страх те хвана, че ако караш до Варна с темпото на Росен и цял резервоар няма да ти стигне ..:lol:Айде недей и ти като онези 12 годишните дето даваш за пример, да ни обясняваш колко гори бензинов галант, щото по една случайност и ние сме го карали ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 септември 2012 Admin Сподели Публикувано 14 септември 2012 Дай го насам туй олио, пък ти си се смей на воля .. И клипче ще ти направя после как го гори без да пуши, нали не си виждал такъв дизел ..:DНещо до Варна щяхте да ходите, после стана до Елин Пелин нещо страх те хвана, че ако караш до Варна с темпото на Росен и цял резервоар няма да ти стигне ..:lol:Айде недей и ти като онези 12 годишните дето даваш за пример, да ни обясняваш колко гори бензинов галант, щото по една случайност и ние сме го карали ..:D Ми ще ти дам бре, като си го закъсал толкова. :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.