Премини към съдържание

Дизелът при другите японски марки


Препоръчано мнение

...

4. Френските дизели няма да намесвам, не са ми приятни...

..

Споко... мицибиши са ползвали (ползват?) баш Рено дизелови мотори :) (1.9 каризма, спей стар...) така че те са си намесени и без това, а по коментарите по форума не изглежда да са зле :)

В подрепа на изказването на DJ Tymbi ... САЩ също са анти дизел ама пък и там бензина е на половина от цената в Европа.

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разхода много зависи от карането, като вземеш мощен двигател и започнеш да доказваш на околните колко ти е мощен автомобила и с 3л отгоре разход може да докараш. Зависи и от къде взимаш този разход, бордовия компютър знаеш кога показва вярно и до колко може да достигне грешката му (при мен ако карам основно градско, средния разход по бордовия компютър е с над 2л по-висок от пресмятането на реално зареденото гориво и пробега). Много им се плашите на тези дизели, новите двигатели много рядко прецакват помпи, а прецакването на дюзи най-често се дължи на горива няляти от неизвестни източници (с тубите). Единствено скъп елемент се оказва турбото и маховика, те са по-често срещаните ремонти. В сервизите ни се ремонтират основно дизелови автомобили (над 80%), няма чак токова много дефекти, колкото се твърди. Да вярно е че на 4-500 000км имат доста неща за ремонт, но на тези километри няма двигател, който да няма ремонти. Аз твърдя, че дори и втора употреба автомобил да си вземеш дизелов на около 6-7г ще го експлоатираш без особенни проблеми поне 100 000км, пробег достатъчен за да има смисъл да поемеш такъв риск. А иначе и на VW и на BMW не съм им фен и трудно бих решил да си купя такъв автомобил

При мен също дизелите са повече ,и се почва, ГНП -около 60% вероятност, дюзи - около45-50% вероятност, ЕГР - около 80% вероятност, маховик -около 70% вероятност, Турбо - около 45-50% вероятност, основен ремонт - около 35% вероятност, проблеми с ел. клапани ,вакууми, маркучи и т.н. почти всяка дошла кола с проблем в мотора или разхода са с този проблем......т.е. около 90% вероятност..........това в цифри ако тръгна да го изразявам, бъди сигурен че бъдещия евентуален купувач на дизел ще се позамисли малко........

Освен Мицубишита, при мен идват и много други коли, като Тойота, Нисан,Хонда ,Исузу и Субарута, но тях не ги броим..........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Много е лошо да се говорят общи приказки без да си имаш и бегла представа по даден въпрос.

 

Имам и то повече от колкото представа имаш.

Знаеш ли колко ти струва турбината?

Защото сменях (не съм монтьор) съвсем скоро на мой приятел.

Или като се строши, ще ходиш да търсиш на старо.

Освен това една кола не е двигател.

Тя трябва да ми харесва. С какво ще ме грабне Ланчия?

Специално твоята. Знам с какво, защото ти си си купил такава кола и тя сега е СУПЕР!

То визия ли, а от вътре - то не са уреди не е чудо. Ергономия, возене, шум?

Айде мерси.

Ходил ли си скоро в Италия? Такава кола, като твоята - няма. Отдавана са претопени.

Те самите италианци се смеят на Ланчия дизел.

Тука великите приказки по форума...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А началото бе само: Дизелът при другите японски марки Кой е по-по-най?

 

 

:icon_box: Давайте :starwars:

 

В интерес на истината тия двигатели на фиат са голям боклук затова ги внраждат в поне 5 марки.

 

все някои трябва да подклажда огъня :D

В реда на шегата е всичко за мен, нещо лични към никого!

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

......

 

Не отгори на въпроса колко струва турбината с ддс и надценката на Ратола?

Другите неща от поста ги пропускам. Не обичам да ме поучават. Принцип.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_box: Давайте :icon_thumbup:

:D. Колко малко думи, а колко много каза! :D

Момчета, нека спрем дотук. В крайна сметка, бензин+газ (достатъчно мощен) е доста добър вариант. А и има далеч по-голям избор от Японски двг, отколкото за дизел. А данъка - мога да го преглътна. Има още време да му мисля, но най-малкото, което искам, е да изпадаме в неприятни дразги... Затова във всеки пост подчертавам и натъртвам на "обективност, фактология, цифри"... за да няма пререкания, но...

Предстои тема "Японския бензин", да видим тогава :D

Не бе, шегувам се. Втори път други такива "провокативни" теми аз лично не пускам. Не искам да се чувствам кофти от това, че заради моето автоинженерно невежество, са се изпокарали цял форум :D

Можем да оставим темата отворена (всъщност това админ-а ще прецени), но май вече се изчерпахме :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

А началото бе само: Дизелът при другите японски марки Кой е по-по-най?

 

 

:icon_box: Давайте :icon_thumbup:

 

В интерес на истината тия двигатели на фиат са голям боклук затова ги внраждат в поне 5 марки.

 

все някои трябва да подклажда огъня :D

В реда на шегата е всичко за мен, нещо лични към никого!

 

Отговора е прост - бизнес. Трябва да се продава, рекламира, чупи, да се продават части и така...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_box: Давайте :icon_thumbup:

 

В интерес на истината тия двигатели на фиат са голям боклук затова ги внраждат в поне 5 марки.

 

все някои трябва да подклажда огъня :D

В реда на шегата е всичко за мен нещо лични към никого!

Това че се вграждат дадени детайли и агрегати( в случая мотори) в други марки автомобили ,не означава че той ( агрегатът ) е страшно добър, а дори напротив.......и в Грандис слагат доста скалъпен мотор на ВАГ BSY ли беше мотора, който определено не е най добрия избор за тази кола.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D. Колко малко думи, а колко много каза! :D

Момчета, нека спрем дотук. В крайна сметка, бензин+газ (достатъчно мощен) е доста добър вариант. А и има далеч по-голям избор от Японски двг, отколкото за дизел. А данъка - мога да го преглътна. Има още време да му мисля, но най-малкото, което искам, е да изпадаме в неприятни дразги... Затова във всеки пост подчертавам и натъртвам на "обективност, фактология, цифри"... за да няма пререкания, но...

Предстои тема "Японския бензин", да видим тогава :D

Не бе, шегувам се. Втори път други такива "провокативни" теми аз лично не пускам. Не искам да се чувствам кофти от това, че заради моето автоинженерно невежество, са се изпокарали цял форум :D

Можем да оставим темата отворена (всъщност това админ-а ще прецени), но май вече се изчерпахме :D

А ти защо мислиш че сме се изпокарали??? Влизали сме в по големи пререкания да, ама чак изпокарали не бих казал..........с някои хора тук задочно си спорим от време на време.......

Факт е ,че има доста хора които са свикнали с "японското"..........каквото и да значи това.Сега от известно време насам ,всичко се европеизира, за да може да се хареса на масовия европеец........аз обаче не съм от тия хора и никога няма да бъда.......Аз си харесвам Грандиса, който тук някои хора се опитаха да омаловажат и да го поставят едва ли не при ширпотреба евробангии от типа на Зафира, Примаси и т.н...........голяма грешка момчета ,ама всеки с вкуса си, разбирам ги напълно........Аз си харесвам Галанта, защото това за мен е най добре балансирания японски автомобил за класа си........ергономия ,дизайн,маневреност,комфорт са една малка част от предимствата.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не си ме питал, но ето цени с които искам да ти покажа,че и турбините за бензинови двигатели не са по-евтини (щото нали има и турбо-бензинови с директно впръскване, които пестят гориво).

Турбина за Галант 2.0ТД - 4070лв без ДДС

За 1,9JTD - 3800лв без ДДС

Лансер ЕВО 9 - 4735лв без ДДС

Това са оргинални ОЕМ с клиентските им цени в момента.

 

Фабрично рециклирана турбина за 1,9JTD - 1360лв без ДДС - това е пак клиентска цена от ФИАТ и е с гаранция.

 

Между другото, такива са цените масово за турбини, а алтернативни варианти чисто нови не е проблем да се намерят на цени около 2000лв.

Да не е евтино, но все пак всеки си прави сметката за него си и просто трябва да има точната информация.

Същите тези турбини се ремонтират и в по-голяма част от случаите ремонтите са доста по-евтини и нямат проблеми с експлоатацията впоследствие.

Все пак турбината не е чак толкова сложен елемент.

 

Сега си отговори на въпроса, който Пътко задава.

Определен човек Х иска да си купи кола на старо, като само турбината му струва 4000 лева.

Може да се рециклира, но може и да не се. Рециклирана - около 2000 лева.

В повечето случаи на кола на старо това е повече от цената на колата, за една турбина.

Ето защо не препоръчваме дизел на старо.

Когато ти дойде на главата ти се реве.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това написах малко по рано в друга тема, но и тук директно ще се разбере

 

Опитвам се да направя дупка в морето :good:

 

Имаше една поговорка............ "Всеки си има вкус" - казало кучето и си облизало задника :D

Така е и тук и в една съседна тема „Моето гардже'' е най- хубавото”

То не бяха 10-15 годишни галанти по-добри от нови скапани румънски пластмасови пустини, дизела на мерцедес бил дръгел, тоя френския дизел гори за страхотия, дизела по изгоден от газта, бензиновите двигатели ако не са 6 цилиндрови трябва някои дизел да ги тегли по склоновете и баирите за да излязат, Ако колата не е японска значи е боклук и собственика така и скоро ще се и счупи. И всички, който карат японско са Единствените разбирачи. В интерес на истината повечето :mitsu-smiley: в форума са от /NedCar/ кутии френски двигатели френски Mitsubishi Carisma, Colt, Outlander, Space Star. Не те японски :) И много здрави на задни вежди /Galant/ особено. И Grandis е върха на сладоледа.

 

Всеки луд с номера си … а някои и с цяла програма :good:

Всеки има глава на раменете си, да си вади изводи и да прави личен избор, който го удовлетворява нека спрем да си налагаме над другите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ти защо мислиш че сме се изпокарали??? Влизали сме в по големи пререкания да, ама чак изпокарали не бих казал..........с някои хора тук задочно си спорим от време на време.......

Добре, не изпокарали, само малко развълнувани и разгорещени... :D

И да бъде съдържателен поста ми, за турбини, помпи и дюзи, ето тук има отремонтиране, рециклиране и т.н. А и на много други места: цък

И със сигурност има и по-евтини места от това :). Понеже се заговори за помпи от порядъка на 6000 и дюзи за 1000... Естествено не всяка помпа може да се рециклира, зависи в какво състояние е. А и никой не е казал, че задължително ще се скапят и турбото, и помпата, и дюзите :D. Абе в общи линии, когато настъпи такъв проблем, все ще се намери решение според джоба - дали ще се търси втора употреба, или от и-бей, или ремонт, или колата ще се продаде на части и т.н.

И пак в сравнение - моята помпа е под 100 лв и със запушени дюзи, пак карам. Не знам какво е да дам 1000 лв за ремонт на помпа. Така че, всичко според джоба...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

И пак в сравнение - моята помпа е под 100 лв и със запушени дюзи, пак карам. Не знам какво е да дам 1000 лв за ремонт на помпа.

Това не съм го прочел!

 

ГНП http://emk-33.com/shop/image/%D0%93%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%92%D0%9D%D0%90%20%D0%9F%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%90%200%20460%20404%20998%20-%20VER%20440.jpg

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, ти като човек по-наясно технически с нещата, дай ми проблемите на JTD двигателите на ФИАТ. Имам в предвид, ремонти направени по двигател преди 300 000км при нормална експлоатация, без чипосване и т.н. експерименти.

Дюза-помпа мотора си извървя пътя при леките автомобили, но въпреки това не мога да кажа, че е много лош, въпреки че си има характерни проблеми.

Ако беше толкова проблемен нямаше да го качват на товарни автомобили движещи се без ремонт наистина по над 1 мил.километра.

За ФИАТ нямам наблюдения наистина........чувал съм не много добри неща, но това са само слухове.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Явно не съм го написал съвсем ясно, нова турбина Garet струва около 2000лв с ДДС и не е проблем да си я купиш, има ги, дори при малко усилия ще я намериш и по-евтина.

Фабрично рециклирана, купена през дилърите на ФИАТ - около 1600лв с ДДС.

Ремонт в БГ - зависи какво точно е прецакано, но понякога и с 5-600лв се оправят нещата.

Та пак ти казвам, не мога да разбера, защо трябва дизелите да са толкова страшни, то и на бензинов мотор биелата може да му се покаже през блока, ама това не се случва всеки ден.

 

Те хората в България се замерват с пари за рециклирани турбини за по 1600 лева.

Колко му е - дребна пара.

Като ти дойде на главата е съвсем друго.

Говорим за стари коли, извън гаранционни, които са в повечето случаи с незнайни километри.

Всеки детайл е с определен ресурс. Турбината била консуматив казват някой "специалисти".

 

Това определено не е тема, а САГА. :D

Никога няма да бъде заключена.

Изявявай се народе. Все пак сме Извън темата. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif


Тази помпа подаряваш ли ми я? Чакай първо да купя колата, може да не стане :D
Какво имаш предвид, защо ми я показваш? Аз в предишния пост имам предвид, че помпата ми е 100 лв и ако трябва да я сменя, ще ми бръкне леко в джоба :D. И отделно от това имах предвид, че дюзите сигурно са леко позапушени, но не много - достатъчно фъскат, за да запаля :D (Между другото, още не съм я спрял тая помпа... :))

Това определено не е тема, а САГА. :D
Никога няма да бъде заключена.
Изявявай се народе. Все пак сме Извън темата. :D

:rofl:


Напомням за скрипта [off - /off] :) Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

 

Тази помпа подаряваш ли ми я? Чакай първо да купя колата, може да не стане :D

Какво имаш предвид, защо ми я показваш? Аз в предишния пост имам предвид, че помпата ми е 100 лв и ако трябва да я сменя, ще ми бръкне леко в джоба :D. И отделно от това имах предвид, че дюзите сигурно са леко позапушени, но не много - достатъчно фъскат, за да запаля :D (Между другото, още не съм я спрял тая помпа... :))

 

 

:rofl:

 

Напомням за скрипта [off - /off] :)

Вярвам астри и вектри след 2005 сте забелязали доста около себе си. Е, техните дизели са на фиат. Миро, моля дай цена на турбините на моя Вр? Иначе е безспорно, че за кола на над 350000 км. рискове има. Дизелът има много предимства, хора разни:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те хората в България се замерват с пари за рециклирани турбини за по 1600 лева.

Колко му е - дребна пара.

Като ти дойде на главата е съвсем друго.

Говорим за стари коли, извън гаранционни, които са в повечето случаи с незнайни километри.

Всеки детайл е с определен ресурс. Турбината била консуматив казват някой "специалисти".

 

Това определено не е тема, а САГА. :D

Никога няма да бъде заключена.

Изявявай се народе. Все пак сме Извън темата. :D

Като е консуматив турбината и като не се замерят хората с пари, има и турбини втора употреба (работещи, това поне лесно се проверява), за някои марки автомобили вече и по 150 лв..;) Никой не те задължава да караш с нова турбина и по всяко време можеш да си вземеш на старо, както практикуват и повечето собственици на Галант с носачите, когато им са скъпи новите ..:)

Темата, че е сага- сага е, човека пита за стар дизел около 2000 г. вие взехте да му разправяте колко струват турбините, дюзите и помпите на дизелите от 2012 г.:D

А за изявяването- никакво изявяване повече, вече започваме да пишем само, че Мицубиши е № 1, защото форума е силно демократичен и вече имаме участник, на който е забранено да пише ..:icon_doh:

 

 

Та по темата:

Архитекте, мани ги тези Мазди и Тойоти дето ги заглеждаш, помпата е Денсо и ремонта и е 150 лв.

Вземи си един Галант с АГУ (по възможност с LPI) та да може уредбата да ти е по скъпа от колата .:D

Дърпай си там ремаркето колкото ще дърпаш и като се развали, поне ще имаш скъпа уредба за продаване ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам известни наблюдения над 1.9JTD на Marea. Едно приятелско семейство често пътува из Австрия и Германия и смениха две еднакви коли с такъв двигател. Първата беше на 650 000 км., а втората я продадоха на над 400 000. Турбина, помпа и дюзи не са създавали грижи. С първата из немско по работа и между другото търсене на галант за мен навъртяхме по 1000 км. на ден в продължение на 9 дни. Още с идването трябваше да сменим маслото, тъй като било на 15000 км., но се отредихме на 20 000. Караше се 80% на дълъг път. Харчеше 5,5/100. Като си тръгвахме и тъкмо бях купил моя автомобил трябваше да бързаме за Нюрнберг и карахме 140-160. Оттам докато стигнахме Грац (около 700 км всичко от мястото на покупка на :mitsu-smiley: ) трябваше да заредя някой и друг литър, защото стрелката за горивото се изравни с Е-то. С резервоар до капачката минах към 650 км, а те не заредиха. Не знаех къде отиваме и гледах да не ги изпусна. Из населените места беше по-трудно да ги следвам, но с галанта нямаше как да ми убегнат.

Имам поглед и над 2.4JTD. Добри са, за разлика от бензиновите на фиат и алфа. Въобще не са страшни JTD-тата :rolleyes: Поне аз не се страхувам. Харесват ми 159-ките, ама не били много сполучливи.

В Либра комби съм се возил и ми хареса, особено обезшумяването. Дизелова беше, ама каква, не знам.

Пак казвам, ако исках японска дизелова кола, щях да взема Тойота. Имат динамика, икономичност, надеждност, комфорт, харесват ми на интериор и дизайн...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При Опел има и други дизелови двигатели, които ползват. 1,9 и 1,3 CDTi са дизелите от ФИАТ.

Да, така е. Сега ще ида до пловдив с една астра 1,9 надявам се има борд компютър, да видим разхода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Като е консуматив турбината и като не се замерят хората с пари, има и турбини втора употреба (работещи, това поне лесно се проверява), за някои марки автомобили вече и по 150 лв..;) Никой не те задължава да караш с нова турбина и по всяко време можеш да си вземеш на старо, както практикуват и повечето собственици на Галант с носачите, когато им са скъпи новите ..:)

Темата, че е сага- сага е, човека пита за стар дизел около 2000 г. вие взехте да му разправяте колко струват турбините, дюзите и помпите на дизелите от 2012 г.:D

А за изявяването- никакво изявяване повече, вече започваме да пишем само, че Мицубиши е № 1, защото форума е силно демократичен и вече имаме участник, на който е забранено да пише ..:icon_doh:

 

 

Та по темата:

Архитекте, мани ги тези Мазди и Тойоти дето ги заглеждаш, помпата е Денсо и ремонта и е 150 лв.

Вземи си един Галант с АГУ (по възможност с LPI) та да може уредбата да ти е по скъпа от колата .:D

Дърпай си там ремаркето колкото ще дърпаш и като се развали, поне ще имаш скъпа уредба за продаване ..:)

 

Да, ама хората разсъждават прагматично. Малцина купуват турбина на старо без гаранция, като са се опарили. Дори и за 20 лева.

Относно кой може да пише и кой не решава модераторския екип.

В момента не могат да пишат 26 потребителя по понятна причина. Пътя е предупреждение и бан. Всеки нарушил това ще го последва същото. Принцип. Няма лично отношение.

Пример, ако се регна в Хонда форума и се отвори тема:

"Коя кола да си купя Хонда дизел или бензин?" и аз спямя всички теми до една с фразите:

"Вземи си Галант - мани ги тея Хонди" при това го правя непрекъснато, заядливо - тенденциозно какво ще последва?

Отговори си сам.

Демокрация и свободия са различни думи.

Във форума си има правила. Който ги нарушава системно - довиждане.

 

Та сега по темата:

Не е задължително да си купува с уредба LPI, може да си вземе обикновен инжекцион за 1000 лева и готово.

Може да си сложи и обикновена вакумна за 450-500 лева и пак ще работи, като часовник (проверено на предишния ми Галант за близо 4 години всекидневно каране).

Освен това газта е на половина от цената на дизела - факт.

Горе споменатите от мен модели не са от 2012 година. Чети внимателно какво пиша! Не изопачавай!

Съвсем по темата:

Ако искаш японска (английска) кола добър избор е дизела на Тойота (не D4D).

Галанта го остави "специалистите във форума' го оплюха тотално.

Нищо, че е кола на 1997 за Япония.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Светльо, хайде сега допълни списъка, който ти давам за Галант. Хората, ремотиращи Галанти мисля ще ме подкрепят, че това са често срещани дефекти:

 

Кривене на спирачни дискове

Лагер главини

Носачи - едни 6 бр на предницата - струват колкото да си ремонтираш турбината, която толкова много те плаши.

Тампони на задните шенкели (продават се цели шенкели или се прибягва до рециклиране)

Проблеми с лагерите на скоростните кутии (ръчните) - смяната им е особенно евтина

Цялото купе гние доволно и на кофти места - тенекеджиите ги оправят без пари.

Ако случайно си купуш Галант комби, около 90% е вероятността пружините и амортисьорите да струват 50% от цената на автомобил втора употреба.

Лули, кабели и запалителни бобини не са рядкост да дадат дефект.

Датчик за положение на разпределителния вал.

Това са неща, които задължително ще ти се наложи да смениш много по-често от нормалното, защото просто не са проектирани добре. В тях няма намеса на европейски фирми.

Ето по твоята логика трябва никой да не си купува Галант, тези ремонти са по-високи от цената на старо на такъв автомобил, но позамисли се малко, ако така разсъждаваме трябва въобще да не си купуваме автомобили.

Опитах се да ти обясня, но ти не възприемаш, че тази турбина, както и някои ремонти характерни за дизеловите двигатели при годишен пробег около 20 000км се избиват. Те хората не се замерят с хилядарки, но като си купят бензинов автомобил и решат да сложат газ, пак трябват около 1500лв за да си сложат читав газов инжекцион.

 

Гледам че караш Паджеро 2,8 - то с турбина ли е?

След като те е страх за турбина карай си бензинов автомобил, но не мога да разбера защо упорстваш и продължаваш да насаждаш грешни мнения. Всеки човек има право на собствен избор какво ще кара.

 

Спирачни дискове съм сменял само на стария Галант. На новия съм с Брембо и няма кривене.

Лагер-главина съм сменял заден само един. Намирам ги за по 50 лева, ако ти е толкова важно да знаеш. Ди Джея може да потвърди.

Моята кола не е гнила, освен веждите, които имат малко бомбички. Но е на доста години.

Лули и кабели не съм сменял, но има Beru по 90 лева. Сменям си превантивно свещите за 27лв от Ратола с Намаление, като Член на клуба.

Кутия не съм правил, защото не и сменям маслото на 400 хиляди км.

Носачи не съм сменял, но има 555 по 90 лева и изкарват доволно.

Сега няма как да съм толкова безавариен, като Ланчиата, освен това тя си е кола от всякъде, не се разваля изобщо и не страда от същите болести, като Галант.

Тя само се кара с ОГРОМЕН кеф, напълно безаварийно да 1 милион километра и след това, ако има нещо да се прави, може и да почака до 2 милиона! :icon_thumbup:

Паджерото е с турбина. Карам го, когато не съм в България. Турбина не съм сменял засега. Ако се развали нещо по двигателя, ще си намеря на цени ОЕМ близо 60% по евтино от Ратола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Галанта го остави "специалистите във форума' го оплюха тотално.

Нищо, че е кола на 1997 за Япония.

 

Ауу... ми аз съм се минал тотално. От две години карам Комби дизел и не съм знаел, че е толкова калпав.

Зимите го чаках да не ще да запали. Не би. Палеше си и си вървеше и без датчик на коляновия вал. Даже разхода не вдигна.

За разхода: градско зимата - 8/100, лятото 7/100. бензиновия ми гореше 14 зимата и 11-12 лятото. Извън градско до Камчия и обратно - 5,820/100 като ми останаха още 2-3 литра. Каране нормално както си карам от 37 години само с бензинови, половината път на климатик. Масло не пипа, антифриз - също. Сменил съм долен ляв прав носач и то повлиян от приказките във форума, стария си го оставих за резерва. Относно прочутата шумност просто незнам на кого да вярвам, на форума или на ушите си. Двигателя работи много меко, вътре в купето над 1800 об/м. не можеш да разбереш бензин ли е, дизел ли е, проверено с доста от приятелите ми които съм возил. Карах и други дизели от подобна кубатура, ми Галанта ги бие по всички показатели, особено като види баир. Като казах баир - признавам си, че по наклон изключвам от скорост, тази кола има уникална инерция. Много стегнато окачване, никакви шумове, вози малко по-твърдо от седаните, сигурно защото е комби.

Светльо е прав за едно, този форум е на Митсубиши. Има много коли по-хубави от него, но просто не е добре ние сами да си оплюваме марката или пък някой да ни изтъква предимствата на други марки. Ние сме ги видяли и преценили. Сега поне коли на пазаря - бол. Който иска да си взима каквато го тегли, но да не ни казва колко лоши, чупливи и остарели коли и двигатели караме.

За мен без никога да съм ремонтирал дизел причината за проблема с главите на 4Д68Т е ясна. Просто собствениците като ги видят как вървят ги натискат като бензинови, а на този двигател силата му е от 2000 до 3500 оборота, нататък става плато,

докато на бензиновите от 4000 се изстрелват. Това е - калпава и несъобразена експлоатация.

А на архитекта му препоръчвам да се качи по възможност на набелязаните от него модели и да ги пробва - то ще си покаже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Архитекте, ти си виновен за всичко :icon_thumbup:

Абсолютно!

Незнам,колеги!Само на мене ли ми стана ясно,че още от заглавието на темата,нещата ще стигнат до тук!?

Дизелът при другите японски марки.....ами много ясно,че ще се пише я за Хонда,Мазда,Тойота-има достатъчно хора с богат опит,които могат да дадат мнение.

Не виждам смисъл от лични нападки,при положение,че темата не е затрита още в зародиш....а според мен трябваше да бъде...при положение,че модераторите знаят теми с подобни заглавия и тематика рано или късно до къде стигат

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно!

Незнам,колеги!Само на мене ли ми стана ясно,че още от заглавието на темата,нещата ще стигнат до тук!?

Дизелът при другите японски марки.....ами много ясно,че ще се пише я за Хонда,Мазда,Тойота-има достатъчно хора с богат опит,които могат да дадат мнение.

Не виждам смисъл от лични нападки,при положение,че темата не е затрита още в зародиш....а според мен трябваше да бъде...при положение,че модераторите знаят теми с подобни заглавия и тематика рано или късно до къде стигат

 

В темата няма нищо лошо, съвсем си е на място в този раздел и не разбирам мотивите на колеги, предлагащи да се заключи.

Не мисля, че трябва да си заравяме главите и да се правим, че в целия свят се произвежда само и единствено Mitsubishi. Човек би могъл да получи доста полезна информация за плюсове и минуси, ако се колебае към какъв двигател да се насочи- бензин, или дизел.

Единственото, което оставя неприятно впечатление е, че тонът понякога е далеч от моето разбиране за колегиалност. Би следвало да се наблегне повече на фактите, отколкото на емоциите и всичко ще е наред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...