Премини към съдържание

Проблем при първоначално стартиране на двигателя на Галанта!


SNS

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги!

От известно време Галантът не пали, както трябва при първоначално стартиране на двигателя.

Това го прави само, ако е престоял примерно едно денонощие и се опиташ да го запалиш, иначе няма проблем.

При стартиране започва едно колебание в оборотите за няколко секунди и се чуди дали да запали или не. Последните дни, ако температурата сутрин е по-ниска не пали от първият път, а от втория.

Галантът е 2.5 V6 163к.с. 2000г. карам го и на газ, но пали винаги на бензин.

Сменил съм свещите преди около 8000км с Денсо двойно платинени. Вчера почистих и стъпковия мотор. Кабелите и лулите видимо изглеждат добре. Съмнява ме дистрибуторната капачка, но нея още не съм я барал.

Ако някой е имал подобен проблем или се досеща от какво може да бъде проявен да ударе едно рамо с идеи :good:

Благодаря предварително :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Сутрин преди да запалиш свали, почисти и подсуши дистр. капачка. Така ще видиш дали е от нея :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един път съм го имал този проблем,според мен е свързано със лулите и влагата,която се пропуска през някоя от тях. Така си мисля,защото съм оставял колата на улица с течение и имаше мъгла сутринта и тогава ми го направи,а стояла цял ден с муцуната срещу слънцето и пали само като и покажа ключа-както трябва да е,без да върти стартера 2-3 секунди. Провери си свещите и лулите в какво състояние са.Лулите ако имат малко кефеникаво по тях,значи прониква малко влага. По-разбиращите колеги да кажат какво мислят,че да не говоря глупости и да те объркам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един път съм го имал този проблем,според мен е свързано със лулите и влагата,която се пропуска през някоя от тях. Така си мисля,защото съм оставял колата на улица с течение и имаше мъгла сутринта и тогава ми го направи,а стояла цял ден с муцуната срещу слънцето и пали само като и покажа ключа-както трябва да е,без да върти стартера 2-3 секунди. Провери си свещите и лулите в какво състояние са.Лулите ако имат малко кефеникаво по тях,значи прониква малко влага. По-разбиращите колеги да кажат какво мислят,че да не говоря глупости и да те объркам.

 

Скоро сменях гарнитурите на капаците на клапаните и направих и една проверка как са работили свещите, мерих дори омажа на кабелите, погледнах и кабелите и лулите, видимо нищо нередно не видях :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин преди да запалиш свали, почисти и подсуши дистр. капачка. Така ще видиш дали е от нея :)

Ще пробвам, въпреки че достъпът до там не изглежда много лесен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И като не помогне подсушаването ще те успокоя че все по-лошо ще става със застудяването :(

Проблема според мен е позпушени или пикаещи дюзи, страничен ефект при карането на газ. Колкото по студено толкова по кофти пали. Хубавото е че след минутка работа всичко е ОК.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е така ще се чистят дюзите с ултразвук, но как да съм сигурен, че е това.

Ще отворя първо и дистрибуторната капачка да видя има ли влага или някакъв нагар.

По принцип как се диагностицира ако има проблем там или в кабелите или лулите?

На диагностика ще се хване ли ако симптомите са от тях или не е сигурно? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен да потвърдим повече хора, не знам как другояче да те убедим ..:)

Няма какво да ровиш по капачки и кабели, ако е от тях, проблема ще е по дълготраен, или постоянен .Това си е едно от последствията на газта, моя Галант нямаше дистрибутор и капачка, а го правеше същото и колкото по студено става сутрин, толкова по затруднено ще ти става паленето ..

Аз по тази причина го махнах и си взех пак дизел, защото обичам колата да пали още докато вкарваш ключа в патрона .:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

От известно време Галантът не пали, както трябва при първоначално стартиране на двигателя.

Това го прави само, ако е престоял примерно едно денонощие и се опиташ да го запалиш, иначе няма проблем.

При стартиране започва едно колебание в оборотите за няколко секунди и се чуди дали да запали или не. Последните дни, ако температурата сутрин е по-ниска не пали от първият път, а от втория.

Галантът е 2.5 V6 163к.с. 2000г. карам го и на газ, но пали винаги на бензин.

Сменил съм свещите преди около 8000км с Денсо двойно платинени. Вчера почистих и стъпковия мотор. Кабелите и лулите видимо изглеждат добре. Съмнява ме дистрибуторната капачка, но нея още не съм я барал.

Ако някой е имал подобен проблем или се досеща от какво може да бъде проявен да ударе едно рамо с идеи :good:

Благодаря предварително :rulez:

Моя има същото поведение от няколко дни, пали но се замисли в началото. Целия беше във влага днес сутринта и съответно запали по описания от теб начин :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя има същото поведение от няколко дни, пали но се замисли в началото. Целия беше във влага днес сутринта и съответно запали по описания от теб начин :icon_blush:

 

 

Ако дюзите са позапушени при студена кола и по-енергично подаване на газ, колата трябва да попрекъсва и забива муцуната. Симптом, който при достигане на оптимална работна температура изчезва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

7000 оборота ще ги поотпушат ли :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

7000 оборота ще ги поотпушат ли :icon_blush:

 

Не. Може да се пробва с добавки за отпушване на дюзи, но ефекта е кратък и зависи дали са много запушени дюзите.

Като се кара много на газ е така.

Трябва да се кара и на бензин често, особено на дълъг път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако дюзите са позапушени при студена кола и по-енергично подаване на газ, колата трябва да попрекъсва и забива муцуната. Симптом, който при достигане на оптимална работна температура изчезва.

При мен поне няма тези симптоми. Стартира ли двигателят всичко е наред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип по какво се разбира дали дистрибуторната капачка е за смяна или не :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли да има тези симптоми ако о пръстените не уплътняват добре и се омасляват леко лулите? Поне на предния капак на клапаните, където имам лесен достъп забелязах, че има леко омасляване по-върха на лулата :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

И Аз имах същият проблем със първото стартиране на двигатела,сложих добавка STP за почистване на дюзите от шел и вече 2 седмици нямам грижи

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, реших да вметна тук и моя проблем та да не отварям нова тема (извинямва се на колегата, че е в неговата тема), защото май и аз имам такъв проблем! Сутрин колата пали все по-трудно и по-трудно. Завъртам ключа и върти напразно, без успех, на второ завъртане се опитва да запали,но гасне веднага и така поне 3-4 минути мъчене за да стартира.Като запали и подам леко газ оборотите започват да падат и колата гасне. Като загрее всичко е ОК. Колата е Галант 2.0 136 коня със сложена газ преди около 2 месеца. Мислих първоначално, че си заминава бензиновата помпа, но на високи обороти колата си върви. След това помислих,че може да е възвратния клапан (ако така се казва) да връща гориво в резервоара и затова да не иска да пали. Сменил съм свещи и кабели преди около 2000 км. Много неща премислих, но за съжаление нищо не ми идва на ум :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи като запали всичко си е нормално, така ли?

Опитай да я запалиш на газ.

Когато имате две алтернативни с-ми за подаване на гориво пробвайте и с двете. Щом не става и на бензин, и на газ, проверяваш дали хвърля ток на свещите. Примерно махаш една лула и слагаш една работеща свещ от нещо си (може и от резачка за дърва) и ще ти трябва втори човек - един да върти и друг да гледа за искра.

Вариант - като запали, парА в джоба и на диагностика. Може да излезе датчик на Хол, ТПС, регулатор на горивото (ако има как да се засече той...) и т. н.

Ако можеш да спреш газта я пробвай само на бензин, да не би да лапа и двете горива и да се дави, а като загрее си прехвърля на газ и няма проблем.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата пали само на бензин и като достигне определени градуси прехвърля на газ. Като успея да запаля и подам газ на колата започва едно замисляне, оборотите падат и колата гасне, ако махна крака от газта няма да изгасне, като че ли работи на 3 цилиндъра, такова усещане имам...Не би трябвало да са свещи, много скоро са сменени :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не прочете ли по нагоре в темата? Ще се самоцитирам :)

ще те успокоя че все по-лошо ще става със застудяването

Проблема е в позапушените бензинови дюзи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Галант 2.0 136 коня със сложена газ преди около 2 месеца. Мислих първоначално, че си заминава бензиновата помпа, но на високи обороти колата си върви. След това помислих,че може да е възвратния клапан (ако така се казва) да връща гориво в резервоара и затова да не иска да пали. Сменил съм свещи и кабели преди около 2000 км. Много неща премислих, но за съжаление нищо не ми идва на ум :(

Дюзите не могат да се запушат от два месеца на газ, ако ще и само на газ да си я карал, колега (пък и освен това си с ГИ май). Ако не е правила така на бензин преди монтирането на ГИ, значи ще да е нещо от ГИ. Ако работи на три цилиндъра на бензин, твърде е вероятно да има някъде хлабава връзка/букса (при мен беше така, макар че аз съм с обикновена ГУ, при мен емулатор лъже компа, че дюзите не работят, да, ама когато работят и има лоша връзка между него и дюзите, работи на три цилиндъра на бензин, на газ си работи на четири и чека свети). Та, може от повечето електроника при ГИ да има нещо подобно. Макар че... щом като си сменил кабели и свещи, бива да видиш и дистрибуторна капачка и др. ел. по зап. с-ма :). Освен това, след като казваш, че като загрее, работи добре (на бензин ли като загрее работи добре?), явно не е от лоша връзка. И следователно, съвсем се обърках :D. Но моето мнение е непрофесионално. Успех! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На колегата препоръчвам да върне старите свещи и кабели, ако е работил преди с тях нормално, само за да види дали проблемът ще изчезне, защото новите неща, които си купуваме не винаги са по-добри от оригиналните такива по Галанта.

Не зная дали при проблем с бобина няма да има тези симптоми, нека запознатите кажат :icon_hmm:

 

При мен засега пали по-добре ще видим докога. Смених о пръстените на капака на клапаните, че ми се омасляваха лулите, почистих дистрибуторната капачка, покарах извънградско около 150км с shell v power.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ех колега, за съжаление изброяваш неща които са общи при работата на бензин и газ - свещи, кабели, О пръстени, дистрибуторна капачка. При проблем в тях дори трябва да работи по зле на газ отколкото на бензин.

Както и да го сучем пак към инжектори отива работата. В краен случай - бензинова помпа или регулатор на налягането в рейката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...