Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

mitaka dimitrov

Потребител
  • От него общо

    46
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Galant

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

mitaka dimitrov's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Привет колеги, колата е продадена. Темата е за ключ. Благодаря
  2. Колеги, джантите са продадени и темата е за ключ
  3. Привет колеги, малка корекция в цената - за съфорумци цената става 250 лв
  4. Привет колеги, продавам алуминиеви джанти 17'' Борбет 4х114,3 7jx17H2 ET40. Две от джантите са със сравнително запазени гуми размер 215/45. Джантите нямат заварки, запазени са. Ето и линк към обявата - http://olx.bg/ad/prodavam-dzhanti-17-ki-ID52liQ.html Цена за колеги от форума 300 лв. Телефон за контакт - 0889 635736
  5. Привет колеги, За съжаление дойде време разделно с любимата кола. Галанта е 97 година, 2,0 бензин с монтирана газова уредба преди 2 години и половина. Интериор и екстериор е сравнително запазен. Има следните забележки - пали с една идея повечко въртене (беше и при Пламен, но за съжаление след 8 дни престой не успяхме да намерим какъв точно е проблема), има ръжда по задните вежди, на задна лява врата има лека вдлъбнатина. За съжаление се обадиха за смяна и задните пружини и амортисьори, а вече няма как да наливам пари в нея :( Колата е на 230 000 км. Цената, която търся е 1600 лева, като единствено джантите не са тези от снимките, колата е с железни 14-ки с 2 нови гуми. Цената е такава заради проблемните точки. Предпочитам да я дам цяла.... все пак има още живот в нея и си мисля, че може и да е полезна на някой. http://prikachi.com/images.php?images/646/7932646y.jpg http://prikachi.com/images.php?images/648/7932648U.jpg http://prikachi.com/images.php?images/650/7932650q.jpg http://prikachi.com/images.php?images/651/7932651C.jpg http://prikachi.com/images.php?images/652/7932652J.jpg http://prikachi.com/images.php?images/657/7932657N.jpg За връзка с мен на следния телефон - 0889 635736
  6. Колата е Галант '97 година 2.0 двигател 136 кончета
  7. DJ Tymbi, зов за помощ Къде се намира сервиза ти и кога е удобно да ти оставя колата?
  8. Ако палеше от 2-рия път щях да съм много доволен Има сутрини, в които може би въртя около 20 пъти докато запали...
  9. В петък ходих при газаджиите, та те успяха да се възжат към компютъра на колата и да погледнат, но от никъде никаква грешка не дава.. Ако е помпата или ако там по нея някъде е проблема не би ли могло да се види? Аз явно сега трябва да сменя и помпата, но има начин да съм на 100% сигурен, че проблема е в нея?
  10. Явно няма да стане по лесния начин! Бях при газаджиите - закачиха се за компа на колата, но от никъде никакъв проблем не излезе, всичко е чисто! Аз от към идеии се изчерпах :( Ще им я оставя една вечер пък да видим на сутринта като се опитат да запалят дали няма да намерят тогава от къде идва проблема. Колега Andy ще се опитам сега уикенда да направя клипче.
  11. Привет колеги, малко новини - оставих колата в сервиз, изчистиха дюзите и дросела, но за съжаление никакво подобрение :( Тази сутрин колата отново запали трудно. Интересе факт беше, че не успяхме да направим диагностика на колата, като закачихме компютъра той не успя да се свърже и да намери устройство. ДАли е възможно газаджиите да са пипали нещо по компа на колата и от там сега да бърка и прави този проблем? Ще ходя и при тях пък да видим какво ще стане
  12. В отварянето на една нова тема може да се изговорят нови неща, които не са били споменавани с старата
  13. Като запали и поработи малко и влезе в режим работи добре, както на газ така и на бензин.Не мога на 100% да твърдя, че работи на 3 цилиндъра (тъй като технически съм слаб ), но имам това усещане, защото подавайки газ колата като че ли се чуди какво да прави, оборотите падат и гасне.Няма как да върна старите кабели и свещи, защото със старите имаше едно придърпване (оттечка на някъде от кабелите към 2-ри цилиндър, така поне каза майстора в сервиза като слагахме новите кабели и свещи). А ако е бензинова помпа не би трябвало, когато се "настъпи" колата на високите обороти да не й достига мощност и да се зачудва все едно е до прекъсвач? Четейки отново и отново темата май ще пробвам с тази добавка STP ( или както там се казва) пък да видим какво ще стане ...
  14. Колата пали само на бензин и като достигне определени градуси прехвърля на газ. Като успея да запаля и подам газ на колата започва едно замисляне, оборотите падат и колата гасне, ако махна крака от газта няма да изгасне, като че ли работи на 3 цилиндъра, такова усещане имам...Не би трябвало да са свещи, много скоро са сменени :(
  15. Привет колеги, реших да вметна тук и моя проблем та да не отварям нова тема (извинямва се на колегата, че е в неговата тема), защото май и аз имам такъв проблем! Сутрин колата пали все по-трудно и по-трудно. Завъртам ключа и върти напразно, без успех, на второ завъртане се опитва да запали,но гасне веднага и така поне 3-4 минути мъчене за да стартира.Като запали и подам леко газ оборотите започват да падат и колата гасне. Като загрее всичко е ОК. Колата е Галант 2.0 136 коня със сложена газ преди около 2 месеца. Мислих първоначално, че си заминава бензиновата помпа, но на високи обороти колата си върви. След това помислих,че може да е възвратния клапан (ако така се казва) да връща гориво в резервоара и затова да не иска да пали. Сменил съм свещи и кабели преди около 2000 км. Много неща премислих, но за съжаление нищо не ми идва на ум :(
×
×
  • Създаване...