SNS Публикувано 3 септември 2012 Сподели Публикувано 3 септември 2012 Здравейте, колеги!От известно време Галантът не пали, както трябва при първоначално стартиране на двигателя.Това го прави само, ако е престоял примерно едно денонощие и се опиташ да го запалиш, иначе няма проблем.При стартиране започва едно колебание в оборотите за няколко секунди и се чуди дали да запали или не. Последните дни, ако температурата сутрин е по-ниска не пали от първият път, а от втория.Галантът е 2.5 V6 163к.с. 2000г. карам го и на газ, но пали винаги на бензин.Сменил съм свещите преди около 8000км с Денсо двойно платинени. Вчера почистих и стъпковия мотор. Кабелите и лулите видимо изглеждат добре. Съмнява ме дистрибуторната капачка, но нея още не съм я барал.Ако някой е имал подобен проблем или се досеща от какво може да бъде проявен да ударе едно рамо с идеи :good: Благодаря предварително :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 септември 2012 Сподели Публикувано 3 септември 2012 Сутрин преди да запалиш свали, почисти и подсуши дистр. капачка. Така ще видиш дали е от нея Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 3 септември 2012 Сподели Публикувано 3 септември 2012 Един път съм го имал този проблем,според мен е свързано със лулите и влагата,която се пропуска през някоя от тях. Така си мисля,защото съм оставял колата на улица с течение и имаше мъгла сутринта и тогава ми го направи,а стояла цял ден с муцуната срещу слънцето и пали само като и покажа ключа-както трябва да е,без да върти стартера 2-3 секунди. Провери си свещите и лулите в какво състояние са.Лулите ако имат малко кефеникаво по тях,значи прониква малко влага. По-разбиращите колеги да кажат какво мислят,че да не говоря глупости и да те объркам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 3 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2012 Един път съм го имал този проблем,според мен е свързано със лулите и влагата,която се пропуска през някоя от тях. Така си мисля,защото съм оставял колата на улица с течение и имаше мъгла сутринта и тогава ми го направи,а стояла цял ден с муцуната срещу слънцето и пали само като и покажа ключа-както трябва да е,без да върти стартера 2-3 секунди. Провери си свещите и лулите в какво състояние са.Лулите ако имат малко кефеникаво по тях,значи прониква малко влага. По-разбиращите колеги да кажат какво мислят,че да не говоря глупости и да те объркам. Скоро сменях гарнитурите на капаците на клапаните и направих и една проверка как са работили свещите, мерих дори омажа на кабелите, погледнах и кабелите и лулите, видимо нищо нередно не видях :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 3 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2012 Сутрин преди да запалиш свали, почисти и подсуши дистр. капачка. Така ще видиш дали е от нея Ще пробвам, въпреки че достъпът до там не изглежда много лесен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 3 септември 2012 Сподели Публикувано 3 септември 2012 И като не помогне подсушаването ще те успокоя че все по-лошо ще става със застудяването :(Проблема според мен е позпушени или пикаещи дюзи, страничен ефект при карането на газ. Колкото по студено толкова по кофти пали. Хубавото е че след минутка работа всичко е ОК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 4 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2012 Ако е така ще се чистят дюзите с ултразвук, но как да съм сигурен, че е това.Ще отворя първо и дистрибуторната капачка да видя има ли влага или някакъв нагар.По принцип как се диагностицира ако има проблем там или в кабелите или лулите?На диагностика ще се хване ли ако симптомите са от тях или не е сигурно? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 септември 2012 Сподели Публикувано 4 септември 2012 Освен да потвърдим повече хора, не знам как другояче да те убедим ..Няма какво да ровиш по капачки и кабели, ако е от тях, проблема ще е по дълготраен, или постоянен .Това си е едно от последствията на газта, моя Галант нямаше дистрибутор и капачка, а го правеше същото и колкото по студено става сутрин, толкова по затруднено ще ти става паленето ..Аз по тази причина го махнах и си взех пак дизел, защото обичам колата да пали още докато вкарваш ключа в патрона .:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 4 септември 2012 Сподели Публикувано 4 септември 2012 Здравейте, колеги!От известно време Галантът не пали, както трябва при първоначално стартиране на двигателя.Това го прави само, ако е престоял примерно едно денонощие и се опиташ да го запалиш, иначе няма проблем.При стартиране започва едно колебание в оборотите за няколко секунди и се чуди дали да запали или не. Последните дни, ако температурата сутрин е по-ниска не пали от първият път, а от втория.Галантът е 2.5 V6 163к.с. 2000г. карам го и на газ, но пали винаги на бензин.Сменил съм свещите преди около 8000км с Денсо двойно платинени. Вчера почистих и стъпковия мотор. Кабелите и лулите видимо изглеждат добре. Съмнява ме дистрибуторната капачка, но нея още не съм я барал.Ако някой е имал подобен проблем или се досеща от какво може да бъде проявен да ударе едно рамо с идеи :good: Благодаря предварително :rulez:Моя има същото поведение от няколко дни, пали но се замисли в началото. Целия беше във влага днес сутринта и съответно запали по описания от теб начин :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 септември 2012 Сподели Публикувано 4 септември 2012 Моя има същото поведение от няколко дни, пали но се замисли в началото. Целия беше във влага днес сутринта и съответно запали по описания от теб начин :icon_blush: Ако дюзите са позапушени при студена кола и по-енергично подаване на газ, колата трябва да попрекъсва и забива муцуната. Симптом, който при достигане на оптимална работна температура изчезва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 4 септември 2012 Admin Сподели Публикувано 4 септември 2012 Още един глас за запушени дюзи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 4 септември 2012 Сподели Публикувано 4 септември 2012 7000 оборота ще ги поотпушат ли :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 4 септември 2012 Admin Сподели Публикувано 4 септември 2012 7000 оборота ще ги поотпушат ли :icon_blush: Не. Може да се пробва с добавки за отпушване на дюзи, но ефекта е кратък и зависи дали са много запушени дюзите.Като се кара много на газ е така.Трябва да се кара и на бензин често, особено на дълъг път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 4 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2012 Ако дюзите са позапушени при студена кола и по-енергично подаване на газ, колата трябва да попрекъсва и забива муцуната. Симптом, който при достигане на оптимална работна температура изчезва.При мен поне няма тези симптоми. Стартира ли двигателят всичко е наред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 4 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2012 По принцип по какво се разбира дали дистрибуторната капачка е за смяна или не :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 8 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2012 Възможно ли да има тези симптоми ако о пръстените не уплътняват добре и се омасляват леко лулите? Поне на предния капак на клапаните, където имам лесен достъп забелязах, че има леко омасляване по-върха на лулата :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 9 септември 2012 Сподели Публикувано 9 септември 2012 И от мен позапушени дюзи. Последица от минаване на газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steliyan Публикувано 27 септември 2012 Сподели Публикувано 27 септември 2012 И Аз имах същият проблем със първото стартиране на двигатела,сложих добавка STP за почистване на дюзите от шел и вече 2 седмици нямам грижи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka dimitrov Публикувано 29 септември 2012 Сподели Публикувано 29 септември 2012 Привет колеги, реших да вметна тук и моя проблем та да не отварям нова тема (извинямва се на колегата, че е в неговата тема), защото май и аз имам такъв проблем! Сутрин колата пали все по-трудно и по-трудно. Завъртам ключа и върти напразно, без успех, на второ завъртане се опитва да запали,но гасне веднага и така поне 3-4 минути мъчене за да стартира.Като запали и подам леко газ оборотите започват да падат и колата гасне. Като загрее всичко е ОК. Колата е Галант 2.0 136 коня със сложена газ преди около 2 месеца. Мислих първоначално, че си заминава бензиновата помпа, но на високи обороти колата си върви. След това помислих,че може да е възвратния клапан (ако така се казва) да връща гориво в резервоара и затова да не иска да пали. Сменил съм свещи и кабели преди около 2000 км. Много неща премислих, но за съжаление нищо не ми идва на ум :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 септември 2012 Сподели Публикувано 29 септември 2012 (редакция) Значи като запали всичко си е нормално, така ли?Опитай да я запалиш на газ. Когато имате две алтернативни с-ми за подаване на гориво пробвайте и с двете. Щом не става и на бензин, и на газ, проверяваш дали хвърля ток на свещите. Примерно махаш една лула и слагаш една работеща свещ от нещо си (може и от резачка за дърва) и ще ти трябва втори човек - един да върти и друг да гледа за искра.Вариант - като запали, парА в джоба и на диагностика. Може да излезе датчик на Хол, ТПС, регулатор на горивото (ако има как да се засече той...) и т. н.Ако можеш да спреш газта я пробвай само на бензин, да не би да лапа и двете горива и да се дави, а като загрее си прехвърля на газ и няма проблем. Редактирано 29 септември 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka dimitrov Публикувано 29 септември 2012 Сподели Публикувано 29 септември 2012 Колата пали само на бензин и като достигне определени градуси прехвърля на газ. Като успея да запаля и подам газ на колата започва едно замисляне, оборотите падат и колата гасне, ако махна крака от газта няма да изгасне, като че ли работи на 3 цилиндъра, такова усещане имам...Не би трябвало да са свещи, много скоро са сменени :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 29 септември 2012 Сподели Публикувано 29 септември 2012 Не прочете ли по нагоре в темата? Ще се самоцитирам ще те успокоя че все по-лошо ще става със застудяванетоПроблема е в позапушените бензинови дюзи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 29 септември 2012 Сподели Публикувано 29 септември 2012 Колата е Галант 2.0 136 коня със сложена газ преди около 2 месеца. Мислих първоначално, че си заминава бензиновата помпа, но на високи обороти колата си върви. След това помислих,че може да е възвратния клапан (ако така се казва) да връща гориво в резервоара и затова да не иска да пали. Сменил съм свещи и кабели преди около 2000 км. Много неща премислих, но за съжаление нищо не ми идва на ум :(Дюзите не могат да се запушат от два месеца на газ, ако ще и само на газ да си я карал, колега (пък и освен това си с ГИ май). Ако не е правила така на бензин преди монтирането на ГИ, значи ще да е нещо от ГИ. Ако работи на три цилиндъра на бензин, твърде е вероятно да има някъде хлабава връзка/букса (при мен беше така, макар че аз съм с обикновена ГУ, при мен емулатор лъже компа, че дюзите не работят, да, ама когато работят и има лоша връзка между него и дюзите, работи на три цилиндъра на бензин, на газ си работи на четири и чека свети). Та, може от повечето електроника при ГИ да има нещо подобно. Макар че... щом като си сменил кабели и свещи, бива да видиш и дистрибуторна капачка и др. ел. по зап. с-ма . Освен това, след като казваш, че като загрее, работи добре (на бензин ли като загрее работи добре?), явно не е от лоша връзка. И следователно, съвсем се обърках :D. Но моето мнение е непрофесионално. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 29 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2012 На колегата препоръчвам да върне старите свещи и кабели, ако е работил преди с тях нормално, само за да види дали проблемът ще изчезне, защото новите неща, които си купуваме не винаги са по-добри от оригиналните такива по Галанта.Не зная дали при проблем с бобина няма да има тези симптоми, нека запознатите кажат :icon_hmm: При мен засега пали по-добре ще видим докога. Смених о пръстените на капака на клапаните, че ми се омасляваха лулите, почистих дистрибуторната капачка, покарах извънградско около 150км с shell v power. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 29 септември 2012 Сподели Публикувано 29 септември 2012 Ех колега, за съжаление изброяваш неща които са общи при работата на бензин и газ - свещи, кабели, О пръстени, дистрибуторна капачка. При проблем в тях дори трябва да работи по зле на газ отколкото на бензин. Както и да го сучем пак към инжектори отива работата. В краен случай - бензинова помпа или регулатор на налягането в рейката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.