milenjs Публикувано 11 декември 2012 Сподели Публикувано 11 декември 2012 Абе и при Микрата като я карам по рязко на газ мирише на сяра, бях сигурен че са запушени, преди няколко дена ги свалихме ( два броя са) и изненада - чисти като сняг. А сега де. Върнахме ги обратно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 12 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2012 (редакция) Готино клипче и аз бях за Ламбото. :icon_clap: Чудя се дали да не мина на по голямо фи на тръбите, така и така съм почнал :icon_thumbup:. Но колекторите няма да променям, твоята генерация какъв размер е? Върти ми се 63мм в главата, като съм чел и от други форуми. Колко точно шумно е в смисъл търпи ли се? Защото не искам да ставам като кварталнитр рацери. :icon_clap: Виж тази тема - там съм описал всичко, има и малко снимки. Всъщност имам и едно клипче на звука, ето го: http://vbox7.com/play:179e58da47 , но не е с много добро качество (трябва да се слуша с volume-то на мах ) Редактирано 12 декември 2012 от bai Mihal Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 12 декември 2012 Сподели Публикувано 12 декември 2012 Всъщност имам и едно клипче на звука, ето го: http://vbox7.com/play:179e58da47"Този клип е личен" ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 12 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2012 (редакция) "Този клип е личен" ... Not anymore. Here again: http://www.vbox7.com/play:179e58da47 Редактирано 12 декември 2012 от bai Mihal Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashy Публикувано 14 март 2013 Сподели Публикувано 14 март 2013 За да не отварям нова тема да питам тук: обмислям да махна гърнето на галанта (2.0 ТДИ) и катализатора и поставя само права тръба, та въпроса ми е при дизела има ли някакви ламбди сонди които усложнят работата ? Знам какво ще ми кажете за дизел и смяна на гърнето със спортно или съвсем за отстраняване на гърнето, но според мен дизелите вадят доста добър звук без гърне.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 18 юли 2013 Сподели Публикувано 18 юли 2013 Да повдигна малко темата с едно питане, знае ли някой какви са малките катализатори на галанта, след фейслифта? Има ли платина в тях или са метални? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 юли 2013 Сподели Публикувано 19 юли 2013 Питата вътре изглежда същата като на другите катове. Не разбрах обаче има ли метални катове по принцип?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 19 юли 2013 Сподели Публикувано 19 юли 2013 (редакция) Питата вътре изглежда същата като на другите катове. Не разбрах обаче има ли метални катове по принцип?!За мое голямо учудване, когато говорих с майстора, който ще ми прави генерацията, ми каза, че има железни катове :confused1: . Просто не знае дали нашите малки са такива. Каза ми пр, че размера на питата при железните т.е дупките са по-малко на квадратен милиметър, съответно са по устойчиви на запушване. Мисля, че в една тема ти беше писал, че сте ги сваляли с твоя майстор.Затова имам още един въпрос лесно ли се сваля изпускателния колектор или трябва да се разглоби половината двигател за да се стигне до него? Въпроса може да е леко тъп не изключвам тази възможност, просто не ми е ясна механиката :D . Редактирано 19 юли 2013 от wonderwalker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 юли 2013 Сподели Публикувано 19 юли 2013 Катализаторите са си нормални. Разкача се генерацията от долу, горе се махат изпускателните колектори, катовете са на тях. Не се разглабя половината двигател, споко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VaskoPrasko Публикувано 21 юли 2013 Сподели Публикувано 21 юли 2013 Аз съм със Галант 2.5 автомат и махнах катализатора. Сложих резонансно гърне и нищо не ми свети. Колата е 2001 година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 Да не би да е 2000 г.? Разликата между 2000 и 2001 г. е че вторите имат два пъти повече катализатори и кислородни датчици.По-шумно ли напускат газовете през крайното гърне, усещаш ли разлика? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 Нa гaлaнт 2003 мaхнaх кaтaлизaторa и сложих ПРAВA тръбa,нито промянa в звукa,нито чекa е светвaл.Мaйсторa викa толковa тих двигaтел не aъм чувaл. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 Нa гaлaнт 2003 мaхнaх кaтaлизaторa и сложих ПРAВA тръбa,За кой от всичките катализатори става въпрос ? .:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 За кой от всичките катализатори става въпрос ? .:icon_hmm:Предполагам за големия...там кво да му светне?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 (редакция) Моя си свети, след като ги махнах, но не знам какво толкова неприятно има в това, не усещам да върви по различно колата ! Редактирано 22 юли 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 Моя си свети, след като ги махнах, но не знам какво толкова неприятно има в това, не усещам да върви по различно колата ! Разлика във вървенето няма да усетиш, но ще усетиш разлика в разхода на гориво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 1640km с 2 резервоара, колко по малко ще харчи ? това е 7.5/100 със около 140 на круйз, ако не свети може би на 7 да падне )))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 Моя си свети, след като ги махнах, но не знам какво толкова неприятно има в това, не усещам да върви по различно колата !Пък аз да дам 1 шапка с пари за газова за да не ми свети чека, пре*б@л съм се :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 За кой от всичките катализатори става въпрос ? .:icon_hmm:Големия ,инaче вече другите 2 aко се мaхнaт ще свети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 23 юли 2013 Сподели Публикувано 23 юли 2013 (редакция) 1640km с 2 резервоара, колко по малко ще харчи ? това е 7.5/100 със около 140 на круйз, ако не свети може би на 7 да падне ))))Колега, радвай се, че имаш нисък разход. Редактирано 23 юли 2013 от uck Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 юли 2013 Сподели Публикувано 23 юли 2013 (редакция) olele, с какъв размер джанти/гуми си? Редактирано 23 юли 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 (редакция) olele, с какъв размер джанти/гуми си? Ами това ми е 4то засичане на извънградски разход, като предишния беше до Белград с 4 човека на пълен резервоар го правя замерването, тогава закротих круза на 140-150 и отново даде точно 7.5 сега пак толкова, но 2ма души и много багаж 7.5/100 в града съм засичал, като на пълен карам 200км и презаредя пак до горе един път беше 11.7 друг 13 трети 9.7 зависи от натоварването най-високата стойност е 13/100 Гумите са 195/65/15, като сега ще мина на 225/45/17 с ултра леки джанти 17. Но първо трябва да продам оригиналните 15ки с гумите Редактирано 24 юли 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 (редакция) И един съвет, ако сгъстяването на колата се повиши от 9.5:1 на 11.5:1 разхода ще падне още, но трябват специални бутала и 100 окатнов бензин, като е сгъстен мотора се движи с изключително малко подаване на газ. Споделям го просто като опит, малко оф-топик. Тъй като направих предишната ми кола със степен 12.5:1 малко много беше, но пък се движеше с изключителна лекота! Педала натиснат на 1/5 се ускоряваше така, както преди сгъстяването ( 10:1 ) на 1/2, това разбира се веднага поставя смесите в различни клетки от горивната таблица, тоест може да се кара изключително икономично с нисък лоуд. За голямо съжаление за Галант подобна интервенция с нови бутала би била изключително скъпа предвид 6те цилиндъра и високата цена на консумативите Редактирано 24 юли 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 (редакция) То може и с тези да се направи. Mitsubishi, е по-точно Слави, преди време каза че номерът не се е развил според очакванията. Правил го е на мицубиши и е имало проблем. Може и на галант да е било, но помня заричането му - повече степента на сгъстяване нямало да пипа. Беше шлайфал главата. Чисто теоретично би трябвало да има ефект. Би се получила още мощност безплатно. Поради повишеното налягане в горивните камери ниските обороти може да са малко проблемни, но може пък и да ги държи. Нямам идея какво ще стане. 10,5 щеше да е по-добре си мисля.Сега обемът на горивната камера е 43,85 милилитра. Значи за 10,5 трябва да е 39,7 ml. На колко десети отнемане от материала на главите отговаря това, нямам никаква представа... Моят е 11,8 градски за 800 км. На дълго не съм засичал скоро, щото никъде не ходя. В момента имам такива невероятни домашни проблеми, че закона за личния фалит за мен важи 100%. 2 бона е така се изпариха... Предполагам ще е между 7,6 с много плавно каране до 8 и нещо, но под 9. Тазгодишния зимен градски беше 18-20 при същия маршрут и маниер на шофиране :rolleyes: Редактирано 24 юли 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 Eто ти сам си отговори, шлайфане на глава ! така НЕ може да направиш нищо, по причина, че центровката отива на кино, разпр. вал изпада в закъснение и няма как да се коригира това, дори с раздвижни колела всичко ще е на "сляпо" ! затова, се ползват специални бутала със специално проектиран дизайн за висока степен, който отвеждат потока по начин който елиминира детонациите. Дори само с ремонтен шлайф смукателния вал влиза в приблизително 2-2.5 градуса закъснение, от това притриса и умира колата. ) а и още нещо с високата степен е добре да се повиши и налягането на горивото със регулатор на 3.5 бара поне, което пък изисква и по сериозна бензинова помпа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.