Премини към съдържание

Катализатор


Препоръчано мнение

Абе и при Микрата като я карам по рязко на газ мирише на сяра, бях сигурен че са запушени, преди няколко дена ги свалихме ( два броя са) и изненада - чисти като сняг. А сега де. Върнахме ги обратно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Готино клипче и аз бях за Ламбото. :icon_clap: Чудя се дали да не мина на по голямо фи на тръбите, така и така съм почнал :icon_thumbup:. Но колекторите няма да променям, твоята генерация какъв размер е? Върти ми се 63мм в главата, като съм чел и от други форуми. Колко точно шумно е в смисъл търпи ли се? Защото не искам да ставам като кварталнитр рацери. :icon_clap:

 

Виж тази тема - там съм описал всичко, има и малко снимки. Всъщност имам и едно клипче на звука, ето го: http://vbox7.com/play:179e58da47 , но не е с много добро качество (трябва да се слуша с volume-то на мах :) )

Редактирано от bai Mihal
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност имам и едно клипче на звука, ето го: http://vbox7.com/play:179e58da47

"Този клип е личен" ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Този клип е личен" ...

 

Not anymore. :)

 

Here again: http://www.vbox7.com/play:179e58da47

Редактирано от bai Mihal
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

За да не отварям нова тема да питам тук: обмислям да махна гърнето на галанта (2.0 ТДИ) и катализатора и поставя само права тръба, та въпроса ми е при дизела има ли някакви ламбди сонди които усложнят работата ? Знам какво ще ми кажете за дизел и смяна на гърнето със спортно или съвсем за отстраняване на гърнето, но според мен дизелите вадят доста добър звук без гърне..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Да повдигна малко темата с едно питане, знае ли някой какви са малките катализатори на галанта, след фейслифта? Има ли платина в тях или са метални?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питата вътре изглежда същата като на другите катове. Не разбрах обаче има ли метални катове по принцип?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питата вътре изглежда същата като на другите катове. Не разбрах обаче има ли метални катове по принцип?!

За мое голямо учудване, когато говорих с майстора, който ще ми прави генерацията, ми каза, че има железни катове :confused1: . Просто не знае дали нашите малки са такива. Каза ми пр, че размера на питата при железните т.е дупките са по-малко на квадратен милиметър, съответно са по устойчиви на запушване. Мисля, че в една тема ти беше писал, че сте ги сваляли с твоя майстор.

Затова имам още един въпрос лесно ли се сваля изпускателния колектор или трябва да се разглоби половината двигател за да се стигне до него? Въпроса може да е леко тъп не изключвам тази възможност, просто не ми е ясна механиката :D .

Редактирано от wonderwalker
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Катализаторите са си нормални. Разкача се генерацията от долу, горе се махат изпускателните колектори, катовете са на тях. Не се разглабя половината двигател, споко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със Галант 2.5 автомат и махнах катализатора. Сложих резонансно гърне и нищо не ми свети. Колата е 2001 година.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да е 2000 г.? Разликата между 2000 и 2001 г. е че вторите имат два пъти повече катализатори и кислородни датчици.

По-шумно ли напускат газовете през крайното гърне, усещаш ли разлика?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нa гaлaнт 2003 мaхнaх кaтaлизaторa и сложих ПРAВA тръбa,нито промянa в звукa,нито чекa е светвaл.Мaйсторa викa толковa тих двигaтел не aъм чувaл.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нa гaлaнт 2003 мaхнaх кaтaлизaторa и сложих ПРAВA тръбa,

За кой от всичките катализатори става въпрос ? .:icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За кой от всичките катализатори става въпрос ? .:icon_hmm:

Предполагам за големия...там кво да му светне?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя си свети, след като ги махнах, но не знам какво толкова неприятно има в това, не усещам да върви по различно колата !

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя си свети, след като ги махнах, но не знам какво толкова неприятно има в това, не усещам да върви по различно колата !

 

Разлика във вървенето няма да усетиш, но ще усетиш разлика в разхода на гориво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1640km с 2 резервоара, колко по малко ще харчи ? това е 7.5/100 със около 140 на круйз, ако не свети може би на 7 да падне :)))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя си свети, след като ги махнах, но не знам какво толкова неприятно има в това, не усещам да върви по различно колата !

Пък аз да дам 1 шапка с пари за газова за да не ми свети чека, пре*б@л съм се :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1640km с 2 резервоара, колко по малко ще харчи ? това е 7.5/100 със около 140 на круйз, ако не свети може би на 7 да падне :)))))

Колега, радвай се, че имаш нисък разход.

Редактирано от uck
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

olele, с какъв размер джанти/гуми си?

 

Ами това ми е 4то засичане на извънградски разход, като предишния беше до Белград с 4 човека на пълен резервоар го правя замерването, тогава закротих круза на 140-150 и отново даде точно 7.5 сега пак толкова, но 2ма души и много багаж 7.5/100 в града съм засичал, като на пълен карам 200км и презаредя пак до горе един път беше 11.7 друг 13 трети 9.7 зависи от натоварването най-високата стойност е 13/100

 

Гумите са 195/65/15, като сега ще мина на 225/45/17 с ултра леки джанти 17. Но първо трябва да продам оригиналните 15ки с гумите

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И един съвет, ако сгъстяването на колата се повиши от 9.5:1 на 11.5:1 разхода ще падне още, но трябват специални бутала и 100 окатнов бензин, като е сгъстен мотора се движи с изключително малко подаване на газ. Споделям го просто като опит, малко оф-топик. Тъй като направих предишната ми кола със степен 12.5:1 малко много беше, но пък се движеше с изключителна лекота! Педала натиснат на 1/5 се ускоряваше така, както преди сгъстяването ( 10:1 ) на 1/2, това разбира се веднага поставя смесите в различни клетки от горивната таблица, тоест може да се кара изключително икономично с нисък лоуд. За голямо съжаление за Галант подобна интервенция с нови бутала би била изключително скъпа предвид 6те цилиндъра и високата цена на консумативите

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То може и с тези да се направи. Mitsubishi, е по-точно Слави, преди време каза че номерът не се е развил според очакванията. Правил го е на мицубиши и е имало проблем. Може и на галант да е било, но помня заричането му - повече степента на сгъстяване нямало да пипа. Беше шлайфал главата.

Чисто теоретично би трябвало да има ефект. Би се получила още мощност безплатно. Поради повишеното налягане в горивните камери ниските обороти може да са малко проблемни, но може пък и да ги държи. Нямам идея какво ще стане. 10,5 щеше да е по-добре си мисля.

Сега обемът на горивната камера е 43,85 милилитра. Значи за 10,5 трябва да е 39,7 ml. На колко десети отнемане от материала на главите отговаря това, нямам никаква представа...

 

Моят е 11,8 градски за 800 км. На дълго не съм засичал скоро, щото никъде не ходя. В момента имам такива невероятни домашни проблеми, че закона за личния фалит за мен важи 100%. 2 бона е така се изпариха... Предполагам ще е между 7,6 с много плавно каране до 8 и нещо, но под 9. Тазгодишния зимен градски беше 18-20 при същия маршрут и маниер на шофиране :rolleyes:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Eто ти сам си отговори, шлайфане на глава ! така НЕ може да направиш нищо, по причина, че центровката отива на кино, разпр. вал изпада в закъснение и няма как да се коригира това, дори с раздвижни колела всичко ще е на "сляпо" ! затова, се ползват специални бутала със специално проектиран дизайн за висока степен, който отвеждат потока по начин който елиминира детонациите. Дори само с ремонтен шлайф смукателния вал влиза в приблизително 2-2.5 градуса закъснение, от това притриса и умира колата. :)) а и още нещо с високата степен е добре да се повиши и налягането на горивото със регулатор на 3.5 бара поне, което пък изисква и по сериозна бензинова помпа

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...